+ Կատարել գրառում
Էջ 1 6-ից 123 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 10 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 51 հատից

Թեմա: Գնահատումը տարրական դասարաններում: Գնահատե՞լ, թե՞ չգնահատել

  1. #1
    Ավագ մասնակից Lusine Badalyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.01.2019
    Գրառումներ
    136
    Հեղինակության աստիճան
    3529

    Գնահատումը տարրական դասարաններում: Գնահատե՞լ, թե՞ չգնահատել

    Առաջարկում եմ քննարկել այս ծավալուն թեման, վերհանել առավելություններն ու թերությունները:

  2. Գրառմանը 9 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  3. #2
    Ավագ մասնակից Lusine Badalyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.01.2019
    Գրառումներ
    136
    Հեղինակության աստիճան
    3529
    ՀՀ կրթակարգով ամրագրված է` գնահատման հիմնական նպատակը սովորողի գիտելիքների, կարողությունների ու հմտությունների մակարդակի, անձնային որակների, ուսումնական գորընթացի կարտարելագործման վերահսկումն է, գնահատումը դիտվում է որպես սովորողի խրախուսման միջոց, ոչ թե զենք:

    Երեխաներին գնահատանիշ պետք չէ: Նրանք առանց դրա էլ կսովորեն, եթե ուսումնական գործընթացը վերածենք իմացումի հրճվանքի, ոչ թե պարտադրանքի:
    Այսօրվա աշակերտը կարծես սովորում է լավ գնահատական ստանալու համար, նրան մոտիվացնողը բարձր գնահատական ստանալն է, այնինչ եթե աշակերտը հասկանա կրթության նպատակը, ապա նա կձգտի գիտելիքներ ստանալ, ոչ թե գնահատական: Կարծում եմ, հենց առաջին դասարանից երեխաների գիտակցությանը պետք է հասցնել, որ կարևորը ձեռք բերած գիտելիքն է, ոչ թե գնահատանիշը: Ճիշտ է, առանց գնահատանիշի կարծես դժվար է պատկերացնել կրթական գործընթացը, բայց այն կտանի դեպի գիտելիքի, կրթության դերի բարձրացմանը, կարևորություն տալ գլխավորին, ըմբռնել կարևորը` գիտելիքը, ոչ թե գնահատանիշը: Այն օրը, երբ երեխան հասկանա, թե ինչու է սովորում, գիտելիք ձեռք բերում, նորանոր տեղեկություններով հարստացնում իր էությունը, այդ օրվանից էլ գնահատանիշը առավելություն չի ունենա գիտելիքի նկատմամբ: Գնահատանիշը երեխայի ինտելեկտուալ մակարդակի չափանիշ չէ, գիտելիքների իրական որակը չի արտացոլում, երեխաներին դրդում է խաբեության, ցուցադրական ջանքերի և անառողջ մրցակցության: Ավանդական դպրոցում գնահատական նշանակելը հեշտ էր այն պատճառով, որ գնահատվում էր մտապահումը, իսկ այսօր մեր հետաքրքրությունների համակարգը մի ամբողջ աշխարհ է` բազմակողմանի ու հետաքրքիր: Ուստի գնահատման նոր գործիքներ են անհրաժեշտ:

  4. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  5. #3
    Ավագ մասնակից
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.02.2019
    Գրառումներ
    439
    Հեղինակության աստիճան
    9884
    Մի կողմից գնահատականը դարձել է դպրոցական առօրյայի կարևոր ատրիբուտներից մեկը :Մեր դպրոցներում , թե ' տարրական, թե' միջին կամ ավագ օղակներում գնահատակնն ունի մեկ առավելություն - կառավարելու հնարավորություն - խոսեցիր - 2, սխալվեցիր -2 , անպատրաստ ես - 2 , դասից փախել ես - 2 ...արդարացումը մեկն է - սրանց հետ այլ կերպ անհնար է վարվել ....Մյուս կողմից տարրական դասարաններում գնահատականը մոտիվացնում է.... չէ որ բոլորն են ձգտում լավ սովորել ու բարձր գնահատական ստանալ...ինչպես բարձրացնել հետաքրքրությունը հանձնարարված նյութի կամ դասի վերաբերյալ, եթե ոչ գնահատելով....գնահատականը խթան է :
    Վերջին խմբագրող՝ Հերմինե Խառատյան: 17.02.2019, 22:23:

  6. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  7. #4
    Ավագ մասնակից Lusine Badalyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.01.2019
    Գրառումներ
    136
    Հեղինակության աստիճան
    3529
    Ցավն այնն է, որ այսօրվա երեխաները սովորում են գնահատականի համար, իսկ ես կարևորում եմ այն գիտակցությունը, արդյո՞ք երեխան հասկանում է ինչի համար է սովորում: Կարծում եմ, նա սովորում է, որպեսզի բարձր, լավ գնահատական ստանա: Այո, գնահատականն է հիմնական պատճառը, խթանը դասանյութը սովորելու, ոչ թե նոր բան սովորելու կամ իմանալու համար, ընկերներից շատը իմանալու համար, կամ դասարանում ամենալավ կարդացողը լինելու համար: Ուզում եմ, որ այսօրվա աշակերտը արժևորի գիտելիքը ,ոչ թե գնահատականը, հասկանա ինչի համար է սովորում, գնահատականի՞, թե՞ գիտելիքների պաշար ունենալու, խելացին դառնալու...
    Միջին և ավագ դասարաններում, կարծում եմ, պարտադիր է գնահատելը... բայց <<ունի մեկ առավելություն - կառավարելու հնարավորություն - խոսեցիր - 2, սխալվեցիր -2 , անպատրաստ ես - 2 , դասից փախել ես - 2 ... >> այ սա չեմ ընդունում, դասը չի սովորել ,այո-2 / եթե հաճախակի չի սովորում, անպատրաստ է/ ... Ինչո՞ւ չեն կառավարվում բարձր դասարաններում աշակերտները, կարող եմ առաջ քաշել 3 վարկած-պատճառ. 1. թույլ է ուսուցիչը 2. դասարանում 33-36 աշակերտ է 2. դասղեկի պարտականությունները թերի են կատարվում , ևս մեկը` դասամիջոցներին աշակերտները վերահսկողությունից դուրս են, ասենք ուսուցիչը նկատեց և լռեց, արդեն սա ազդում է դաստիարակության, վարքի վրա: Սա արդեն ուրիշ թեմա է....
    ՇՆՈՐՀԱԿԱԼ ԵՄ ՀԱՐԳԵԼԻ ՀԵՐՄԻՆԵ, թեմային մասնակցելու համար, ինձ համար յուրաքանչյուրի կարծիքն էլ կարևոր է և հետաքրքիր )))

  8. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  9. #5
    Ավագ մասնակից Lusine Badalyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.01.2019
    Գրառումներ
    136
    Հեղինակության աստիճան
    3529
    Ըստ գնահատման 10 բալային համակարգի, 1 գնահատականը համարվում է շատ վատ, 2` վատ, 3` անբավարար, 4` բավարար, 5` միջին, 6` միջինից բարձր, 7` լավ, 8`շատ լավ, 9` գերազանց , 10` բացառիկ: Եթե համեմատենք նախկին գործող գնահատման 5 բալանոց համակարգի հետ, ապա 1,2 և 3. գնահատականները կլինեն այսօրվա 2-ը, 4, 5 և 6 -ը` 3-ը, 7-8-ը կհամարվեն այսօրվա 4-ը, 10 և 9 `5-ը: Միավորների նման բաշխվածությունը հնարավորություն է տալիս առավել ճկուն գնահատել:

  10. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  11. #6
    Ավագ մասնակից Lusine Badalyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.01.2019
    Գրառումներ
    136
    Հեղինակության աստիճան
    3529
    Արդարություն, հուսալիություն, անկողմնակալություն, հավաստիություն, հիմնավորվածություն, թափանցիկություն. սրանք այն հիմնական սկզբունքներն են, որոնց վրա պետք է խարսխվի գնահատման 10 բալային համակարգը։ Այս սկզբունքները սահմանված են դեռեւս 2004թ. կառավարության հավանությանն արժանացած «Հանրակրթության պետական կրթակարգում»։
    5 բալանոց համակարգը առավելապես բացահայտում էր սովորողների մտապահման աստիճանը՝ չնպաստելով նրանց ճանաչողական-կիրառական կարողությունների ու հմտությունների զարգացմանը։ Այն մասամբ էր արտահայտում ուսուցման իրական ընթացքն ու պատկերը, չէր ապահովում լիարժեք տարբերակված գնահատում։
    Ընթացիկ գնահատման 5 բալանոց համակարգը հնարավորություն չի տալիս բացահայտել ու հաշվառել սովորողների գիտելիքների, կարողությունների եւ հմտությունների ողջ բազմազանությունը։
    Գնահատման նոր համակարգը հնարավորություն է տալիս, որ ոչ միայն ուսուցիչը գնահատի աշակերտին, այլեւ աշակերտն ինքն իրեն գնահատի՝ ծնողը եւ միջավայրը գնահատեն նրան՝ ստեղծելով գնահատման օբյեկտիվ պայմաններ։ Գնահատումն այս դեպքում դառնում է օբյեկտիվ գործընթաց, ուր ավելի շատ ոչ թե գնահատանիշն է կարեւոր, այլ վերլուծությունը, որը հնարավորություն կտա երեխաներին հետագայում բարելավել իր ուսումնառությունը։

  12. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  13. #7
    Մոդերատոր
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.01.2019
    Գրառումներ
    423
    Հեղինակության աստիճան
    12506
    Հարգելի Լուսինե,դուք իրավացի եք այսօր հատկապես տարրական դասարանի աշակերտը սովորում է գնահատական ստանալու համար։Դուք նշում եք ,որ երեխային պետք է սովորեցնել,որ նա չի սովորում գնահատականի համար։Իսկ ինչ կասեք այն ծնողների մասին,որ առաջին հարցից հետո .<<ի՞նչ ես ստացել>>,հաջորդում է .<<իսկ էլ ո՞վ ի՞նչ է ստացել,ամոթ չի դու 7 ես ստացել իսկ ......_ը 9>>։Համաձայն ե՞ք,որ պետք է սկսել հենց այստեղից։

  14. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Lusine Badalyan (08.03.2019), Միկինյան Տաթևիկ (15.03.2019)

  15. #8
    Մոդերատոր
    Գրանցման ամսաթիվ
    06.12.2017
    Գրառումներ
    220
    Հեղինակության աստիճան
    2972
    Մեջբերում Lusine Badalyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ըստ գնահատման 10 բալային համակարգի, 1 գնահատականը համարվում է շատ վատ, 2` վատ, 3` անբավարար, 4` բավարար, 5` միջին, 6` միջինից բարձր, 7` լավ, 8`շատ լավ, 9` գերազանց , 10` բացառիկ: Եթե համեմատենք նախկին գործող գնահատման 5 բալանոց համակարգի հետ, ապա 1,2 և 3. գնահատականները կլինեն այսօրվա 2-ը, 4, 5 և 6 -ը` 3-ը, 7-8-ը կհամարվեն այսօրվա 4-ը, 10 և 9 `5-ը: Միավորների նման բաշխվածությունը հնարավորություն է տալիս առավել ճկուն գնահատել:
    Հարգելի գործընկեր, թեման հետաքրքիր է և բոլորն էլ կարծիք կունենան հայտնելու: Մենք՝ դասվարներս կարող ենք աշխատել նաև առանց գնահատական նշանակելու: Երեխան հավատում է դասվարին, նրա կարդացածի շուրջ ուսուցչի մեկնաբանությունները, նկատողությունները, առաջարկությունները պատճառաբանված են, արդարացի: Ուստի, կարելի է տարրական դասարանում չգնահատել աշակերտին միավորային գնահատականներով, այլ խրախուսել, ոգևորել, գիտելիք տալ երեխային:

  16. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Lusine Badalyan (08.03.2019), ԱՍՅԱ (20.03.2019), Մարգարյան Նաիրա (24.02.2019), Մինասյան Նորա (30.03.2019)

  17. #9
    Ավագ մասնակից Lusine Badalyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.01.2019
    Գրառումներ
    136
    Հեղինակության աստիճան
    3529
    Մեջբերում Ջ.Գրիգորյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի գործընկեր, թեման հետաքրքիր է և բոլորն էլ կարծիք կունենան հայտնելու: Մենք՝ դասվարներս կարող ենք աշխատել նաև առանց գնահատական նշանակելու: Երեխան հավատում է դասվարին, նրա կարդացածի շուրջ ուսուցչի մեկնաբանությունները, նկատողությունները, առաջարկությունները պատճառաբանված են, արդարացի: Ուստի, կարելի է տարրական դասարանում չգնահատել աշակերտին միավորային գնահատականներով, այլ խրախուսել, ոգևորել, գիտելիք տալ երեխային:
    Շնորհակալ եմ արձագանքի համար, հարգելի՛ Գրիգորյան: Ես ակնկալում էի ավելի բուռն քննարկումներ, սակայն կարծես թե այս թեման ստվերում է մնում: Այո՛, հետաքրքիր թեմա է և կարող են իրարամերժ կարծիքներ հնչել, սակայն դա ոչ թե պետք է խանգարի,այլ վերհանի գնահատման դրական և բացասական կողմերը:

  18. #10
    Ավագ մասնակից Lusine Badalyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.01.2019
    Գրառումներ
    136
    Հեղինակության աստիճան
    3529
    Մեջբերում Ջ.Գրիգորյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի գործընկեր, թեման հետաքրքիր է և բոլորն էլ կարծիք կունենան հայտնելու: Մենք՝ դասվարներս կարող ենք աշխատել նաև առանց գնահատական նշանակելու: Երեխան հավատում է դասվարին, նրա կարդացածի շուրջ ուսուցչի մեկնաբանությունները, նկատողությունները, առաջարկությունները պատճառաբանված են, արդարացի: Ուստի, կարելի է տարրական դասարանում չգնահատել աշակերտին միավորային գնահատականներով, այլ խրախուսել, ոգևորել, գիտելիք տալ երեխային:
    Ի՞նչ եք կարծում, արդյո՞ք գնահատականը չի ապահովում մրցակցությունը... Երեխաները միմյանց են նայում, թե ո՞վ ի՛նչ է ստանում, դրանից ոգևորվում են և ձգտում ավելին իմանալ: Ես մտավախություն ունեմ, որ կարող է չգնահատելով, ուսման նկատմամբ փոքր-ինչ հետաքրքրությունը ավելի կորցնել: Այո՛, կարելի է չգնահատել և բարձրացնել սովորելու նշանակությունը, կրթության դերը, կարևորությունը, սովորելու նպատակը ...

  19. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


+ Կատարել գրառում
Էջ 1 6-ից 123 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք կարող եք պատասխանել գրառումներին
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք կարող եք խմբագրել ձեր գրառումները
  •