+ Կատարել գրառում
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 9 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 9 հատից

Թեմա: Ներառական կրթության մարտահրավերները դպրոցում

  1. #1
    Ավագ մասնակից Zhanneta-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.12.2018
    Հասցե
    ք.Կապան. Բաղաբերդ 27
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    427
    Հեղինակության աստիճան
    6177

    Ներառական կրթության մարտահրավերները դպրոցում

    Ներառումը սկսվում է ընտանիքում,շարունակվում դպրոցում և կայանում է հասարակության մեջ:
    Կրթության մատչելիություն բոլորի համար,բոլոր աշակերտների լիարժեք մասնակցություն,հավասար հնարավորություն և մոտեցում:Ներառական կրթությունը չի կարելի դիտարկել որպես առանձին ոլորտ,այլ պետք է դիտարկել որպես դպրոցական համակարգի զարգացման սկզբունք:Դպրոցը պետք է կարողանա որակյալ կրթական ծառայություններ մատուցել բոլոր երեխաներին՝ անկախ նրանց անհատական կարողություններից:Բոլոր երեխաները պետք է հարգալից վերաբերմունքի արժանանան և ստանան հավասար հնարավորություններ՝ համատեղ սովորելու համար:
    Վերջին խմբագրող՝ Zhanneta: 18.01.2019, 14:12:

  2. #2
    Ավագ մասնակից Zhanneta-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.12.2018
    Հասցե
    ք.Կապան. Բաղաբերդ 27
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    427
    Հեղինակության աստիճան
    6177
    Սիրելի գործընկերներ,ավելի ակտիվ եղեք քննարկումներին և ներկայացրեք խնդրում եմ ձեր համակարգված աշխատանքների մասին՝ ներառական կրթության արդյունավետ իրականացման նպատակներին հասնելու համար:

  3. #3
    Ավագ մասնակից Zhanneta-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.12.2018
    Հասցե
    ք.Կապան. Բաղաբերդ 27
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    427
    Հեղինակության աստիճան
    6177
    Ներառական կրթության իրականացումը պահանջում է զգալի փոփոխություններ: Մեր վերաբերմունքը արժեքների, համակարգերի և պրակտիկայի նկատմամբ:
    Ներառական կրթությունը պետք է ապահովի
    ա/ինքնավստահություն
    բ/անձնական զարգացման ազատություն
    գ/ ծնողական ներուժի օգտագործման ունակություն
    դ/մարդասիրության և հանդուրժողականության ոգով սոցիալական հարաբերությունների բարելավման հնարավորություն
    ե/անկեղծ մտահոգության և բարեկամություն
    զ/յուրաքանչյուր անհատի ինքնության ընդունում

  4. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.


  5. #4
    Ավագ մասնակից Անահիտ Բաղդասարյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.02.2018
    Գրառումներ
    562
    Հեղինակության աստիճան
    3058
    Ներառական կրթություն իրականացնելիս կարևորվում է այն փաստը, որ աշակերտները լինեն հանդուրժող և տարբերություն չդնեն խնդիրներ ունեցող աշակերտների միջև։ Դպրոցում պետք է առկա լինեն ԿԱՊԿՈԻ անձանց ուսումնառության համար անհրաժեշտ պայմաններ։ Կարևորվում է բազմամասնագիտական խմբի առկայությունը։ Այն մանկավարժների խումբ է, որը պետք է օգնի սովորողին հաղթահարելու ուսումնական ծրագիրը։ Թիմի անդամներն են.


    Ա.Հատուկ մանկավարժ
    Բ.Սոցիալական մանկավարժ
    Գ.Հոգեբան

  6. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.

    Zhanneta (19.01.2019)

  7. #5
    Ավագ մասնակից Zhanneta-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.12.2018
    Հասցե
    ք.Կապան. Բաղաբերդ 27
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    427
    Հեղինակության աստիճան
    6177
    Մեջբերում Անահիտ Բաղդասարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ներառական կրթություն իրականացնելիս կարևորվում է այն փաստը, որ աշակերտները լինեն հանդուրժող և տարբերություն չդնեն խնդիրներ ունեցող աշակերտների միջև։ Դպրոցում պետք է առկա լինեն ԿԱՊԿՈԻ անձանց ուսումնառության համար անհրաժեշտ պայմաններ։ Կարևորվում է բազմամասնագիտական խմբի առկայությունը։ Այն մանկավարժների խումբ է, որը պետք է օգնի սովորողին հաղթահարելու ուսումնական ծրագիրը։ Թիմի անդամներն են.


    Ա.Հատուկ մանկավարժ
    Բ.Սոցիալական մանկավարժ
    Գ.Հոգեբան
    ժամանակն է հասկանալու, որ յուրաքանչյուր երեխայի զարգացման համար անհրաժեշտ է ստեղծել բարենպաստ պայմաններ հաշվի առնելով նրա անհատական ընդունակությունները , կարողությունները և կրթական պահանջները :

  8. #6
    Ավագ մասնակից Zhanneta-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.12.2018
    Հասցե
    ք.Կապան. Բաղաբերդ 27
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    427
    Հեղինակության աստիճան
    6177
    Յուրաքանչյուր երեխա իրեն պետք է կարևորված զգա հանրակրթության պայմաններում: Պետությունը պետք է յուրաքանչյուր երեխայի մասին հոգ տանի անկախ նրանից երեխան առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունի թե չունի, հասարակությունն էլ իր հերթին պետք է իր դրական վերաբերմունքով էլ ավելի խթանի ներառական կրթությունը:

  9. #7
    Ավագ մասնակից Zhanneta-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.12.2018
    Հասցե
    ք.Կապան. Բաղաբերդ 27
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    427
    Հեղինակության աստիճան
    6177
    Ներգրավվածության գաղափարախոսությունը ձեւավորվել է որպես մարդկային բազմազանության և ժողովրդի միջեւ տարբերության արժեքի մասին տեղեկացվածության արդյունքում: Միշտ պետք է հիշել,որ մարդու արժեքը կախված չէ նրա ունակություններից և ձեռքբերումներից: Յուրաքանչյուր ոք կարող է զգալ և մտածել և յուրաքանչյուր ոք ունի հաղորդակցվելու և լսելու իրավունք: Բոլոր մարդիկ պետք է միմյանց և իրական կրթությունը կարող է իրականացվել միայն իրական հարաբերությունների համատեքստում:Բոլոր մարդիկ ունեն իրենց հասակակիցների աջակցության ու բարեկամության կարիքը:Բոլոր մասնակիցների համար առաջընթացը կարող է ավելի հավանական լինել, թե ինչ կարող են անել, քան այն, ինչը նրանք չեն կարող:

  10. #8
    Ավագ մասնակից Zhanneta-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.12.2018
    Հասցե
    ք.Կապան. Բաղաբերդ 27
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    427
    Հեղինակության աստիճան
    6177
    Մեջբերում Անահիտ Բաղդասարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ներառական կրթություն իրականացնելիս կարևորվում է այն փաստը, որ աշակերտները լինեն հանդուրժող և տարբերություն չդնեն խնդիրներ ունեցող աշակերտների միջև։ Դպրոցում պետք է առկա լինեն ԿԱՊԿՈԻ անձանց ուսումնառության համար անհրաժեշտ պայմաններ։ Կարևորվում է բազմամասնագիտական խմբի առկայությունը։ Այն մանկավարժների խումբ է, որը պետք է օգնի սովորողին հաղթահարելու ուսումնական ծրագիրը։ Թիմի անդամներն են.


    Ա.Հատուկ մանկավարժ
    Բ.Սոցիալական մանկավարժ
    Գ.Հոգեբան
    Այո,Անահիտ ջան, ներառական կրթությունը արդյունավետ դարձնելու նպատակով անհրաժեշտ է նաև ուսուցման ընթացքում կիրառել մանկավարժական մի շարք տեխնոլոգիաներ և մեթոդներ, որոնք դասընթացը կդարձնեն առավել հետաքրքիր, նպատակային և դասապրոցեսին մասնակից կդարձնեն դասարանի բոլոր երեխաներին` առանց որևե խտրականությունների:

  11. #9
    Ավագ մասնակից Zhanneta-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    20.12.2018
    Հասցե
    ք.Կապան. Բաղաբերդ 27
    Տարիք
    47
    Գրառումներ
    427
    Հեղինակության աստիճան
    6177
    Ուսուցիչը մանկավարժական որևէ տեխնոլոգիա կամ մեթոդ ընտրելիս նախ և առաջ պետք է հաշվի առնի իր աշակերտների առանձնահատկությունները, հետաքրքրությունների շրջանակը, ունակությունների մակարդակը: Մանկավարժական տեխնոլոգիաները միտված են ոչ թե բարդացնել ուսուցման գործընթացը, այլ` առավել դյուրին դարձնել այն: Ինչպես նաև ուսուցիչը այդ մեթոդներն ու տեխնոլոգիաները կիրառելիս պետք է հաշվի առնի, որ իր աշակերտների թվում կան այնպիսինները, որոնք ունեն այս կամ այն խնդիրները և պետք է այնպես հարմարեցնի այդ ամենը, որ արդյունքում բոլոր աշակերտների համար օգտակար լինի իր կողմից կիրառված մեթոդը կամ տեխնոլոգիան:

+ Կատարել գրառում

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք կարող եք պատասխանել գրառումներին
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք կարող եք խմբագրել ձեր գրառումները
  •