+ Կատարել գրառում
Էջ 1 12-ից 12311 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 10 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 117 հատից

Թեմա: Պատկերավոր ուսուցում ( The Role of Visual Aids.)

  1. #1
    Ավագ մասնակից Narine Stepanyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.10.2017
    Գրառումներ
    238
    Հեղինակության աստիճան
    16

    Պատկերավոր ուսուցում ( The Role of Visual Aids.)

    Ուսուցիչը դասապրոցեսը սկսելուց առաջ պետք է ունենա հստակ նպատակ, և նպատակին հասնելու միջոցներ, կարողանա դասը դարձնել մատչելի, յուրացված , հետաքրքիր և հեշտ ընկալվող: Դասապրոցեսը արդյունավետ դարձնելու համար, շատ կարևոր եմ համարում դիդակտիկ նյութերի , պատի թերթերի , թեմատիկ պաստառների օգտագործումը դասապրոցեսում: Այս միջոցները խթան են հանդիսանում , որպեսզի աշակերտների ուշադրությունը կենտրոնանա, ավելի հեշտ և շուտ մտապահի, մոտիվացնի երեխաներին և առաջացնի դասին մասնակցելու ցանկություն:
    Մեկ նկարի ցուցադրումը հազարավոր ասված խոսքերից ավելի արդյունավետ է գործում: Ակտիվացնում է երեխաների պատկերավոր հիշողությունը: Նկարի շուրջ հարցադրումով կարել է ներգրավվել երկչոտ, ինքնամփոփ աշակերտներին: Լավ է, երբ բացատրում ենք բառի իմաստը և քերականությունը. բայց, երբ միևնույն ժամանակ ցուցադրվում է , ապա արդյունքը գերազանց է լինում: Հարկավոր է ինտեգրել դիդակտիկ նյութերն ու նկարներն այնպես, որ արդյունավետ կերպով հասնենք մեր առջև դրված նպատակին:
    Վերջին խմբագրող՝ Դիանա Աղասարյան: 06.11.2017, 22:32:

  2. Գրառմանը 15 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Heghin (23.03.2018), Lianna Manukyan (26.11.2017), Սոֆյա Առաքելյան (27.11.2017), Տոնոյան Գրետա (15.04.2018), ԱՍՅԱ (06.01.2018), Ազատուհի Քոչարյան (12.11.2017), Անահիտ Սիմոնյան (09.01.2018), Անի Ղարիբյան (04.03.2018), Բելա Ջիվանշիրյան (03.12.2017), Գայանե Սիմոնյան (27.11.2017), Դիանա Աղասարյան (09.11.2017), Էմմա Խաչատրյան (08.11.2017), Եսայան (20.12.2017), Նարինե Մարկոսյան (11.03.2018), Tamara Zakaryan (22.03.2018)

  3. #2
    Ավագ մասնակից Lianna Manukyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.06.2017
    Հասցե
    ք.Երևան
    Գրառումներ
    139
    Հեղինակության աստիճան
    24
    Հարգելի՛ Նարինե,հետաքրքիր թեմա եք առաջարկում,համամիտ եմ ձեզ հետ,որ որքան նյութը բացատրվում և ցուցադրվում է առավել պատկերավոր նկարների,պաստառների,քարտեզների միջոցով,այնքան դրական է լինում արդյունքը: Առավել ոգևորիչ է աշակերտի համար ինքնուրույն արված նկարները,որի միջոցով ավելի խորն են թափանցում թեմայի մեջ և ընկալում:

  4. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Heghin (11.04.2018), Narine Stepanyan (13.11.2017), Տոնոյան Գրետա (15.04.2018), Գայանե Սիմոնյան (27.11.2017), Էմմա Խաչատրյան (08.11.2017), Միքայելյան Լ. (27.11.2017), Նարինե Մարկոսյան (11.03.2018), Tamara Zakaryan (22.03.2018)

  5. #3
    Ավագ մասնակից Դիանա Աղասարյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.08.2017
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    380
    Հեղինակության աստիճան
    35
    Հարգելի Նարինե, Ձեզ հետ լիովին համամիտ եմ, թեման հետաքրքիր է , մեթոդը՝ գործող: Այն ինչ տեսանելի է , հեշտ է յուրացվում: Ուրիշ ինչ մեթոդներ կամ հնարներ եք կիրառում թեմատիկ նյութի հեշտ յուրացման նպատակով:

  6. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Heghin (11.04.2018), Lianna Manukyan (26.11.2017), Narine Stepanyan (13.11.2017), Տոնոյան Գրետա (15.04.2018), Գայանե Սիմոնյան (27.11.2017), Էմմա Խաչատրյան (08.11.2017), Նարինե Մարկոսյան (11.03.2018), Tamara Zakaryan (22.03.2018)

  7. #4
    Ավագ մասնակից Narine Stepanyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.10.2017
    Գրառումներ
    238
    Հեղինակության աստիճան
    16
    Մեջբերում Դիանա Աղասարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Նարինե, Ձեզ հետ լիովին համամիտ եմ, թեման հետաքրքիր է , մեթոդը՝ գործող: Այն ինչ տեսանելի է , հեշտ է յուրացվում: Ուրիշ ինչ մեթոդներ կամ հնարներ եք կիրառում թեմատիկ նյութի հեշտ յուրացման նպատակով:
    Հարգելի Դիանա շնորհակալություն թեման հավանության արժանացնելու համար
    Օրինակ 3, 4 դասարաններում, երբ անցնում են դերանուններ թեման , միայն բացատրությունը հետաքրքրություն չի առաջացնում աշակերտների մոտ: Բայց, երբ պատի թերթը դերանուններով , M-աձև աղյուսակի միջոցով և գունազարդ պատկերներով փակցվում է պատին, աշակերտները ոգևորված կենտրոնանում են:Պատի թերթի օգնությամբ վերհիշում են անցած դերանունները, ապա M- աձև աղյուսակ է գծվում գրատախտակին:Բոլոր երեխաները մոտենում են գրատախտակին և լրացնում աղյուսակը անգլերեն իր թարգմանությամբ, անձնական և ստացական դերանունները:Այնուհետև դիդակտիկ նյութերի օգնությամբ կազմում նախադասություններ (գիրք, տետր գրիչ ր այլն), ամրապնդելու նպատակով:
    This is my pen. This is his pen:
    Ամրապնդելուց հետո պատի թերթի և M- աձև աղյուսակի միջոցով , տրվում և բացատրվում է նոր դասը՝ օբյեկտային դերանունները:Բարձրաձայն կրկնելուց հետո միասին, դիդիակտիկ նյութերի օգնությամբ կազմում են նախադասութուններ:
    Յուրաքանչյուր դասի հիմքում պետք է ընկած լինի նոր նյութի պատկերավոր մատուցումը, որն էլ կնպաստի լիարժեք յուրացմանը: Ուսուցիչը դասապրոցեսը սկսելուց առաջ պետք է ունենա հստակ նպատակ, և նպատակին հասնելու միջոցներ, կարողանա դասը դարձնի մատչելի, յուրացված , հետաքրքիր և հեշտ ընկալվող: Դասապրոցեսը արդյունավետ դարձնելու համար, շատ կարևոր եմ համարում դիդակտիկ նյութերի , պատի թերթերի , թեմատիկ պաստառների օգտագործումը դասապրոցեսում: Այս միջոցները խթան են հանդիսանում , որպեսզի աշակերտնեի ուշադրությունը կենտրոնանա, ավելի հեշտ և շուտ են մտապահում, մոտիվացնում է երեխաներին և առաջացնում դասին մասնակցելու ցանկություն:

  8. Գրառմանը 9 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Heghin (11.04.2018), Lianna Manukyan (26.11.2017), Տոնոյան Գրետա (15.04.2018), Ազատուհի Քոչարյան (12.11.2017), Գայանե Սիմոնյան (27.11.2017), Դիանա Աղասարյան (09.11.2017), Էմմա Խաչատրյան (08.11.2017), Եսայան (21.03.2018), Tamara Zakaryan (22.03.2018)

  9. #5
    Ավագ մասնակից Narine Stepanyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.10.2017
    Գրառումներ
    238
    Հեղինակության աստիճան
    16
    Շնորհակալություն հարգելի Մանուկյան թեմային արձագանքելու համար:Ես շատ ժամանակ ՝ հատկապես խմբային աշխատանքների ընթացքում , հանձնարարում եմ թեմատիկ պատկերներ նկարել, որի նպատակը ավելի պասիվ աշակերտներին դասին ինտեգրելն է:
    Վերջին խմբագրող՝ Դիանա Աղասարյան: 06.11.2017, 22:48:

  10. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Heghin (11.04.2018), Lianna Manukyan (26.11.2017), Տոնոյան Գրետա (15.04.2018), Գայանե Սիմոնյան (27.11.2017), Դիանա Աղասարյան (10.11.2017), Էմմա Խաչատրյան (13.11.2017), Tamara Zakaryan (22.03.2018)

  11. #6
    Ավագ մասնակից Lianna Manukyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.06.2017
    Հասցե
    ք.Երևան
    Գրառումներ
    139
    Հեղինակության աստիճան
    24
    Մեջբերում Narine Stepanyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շնորհակալություն հարգելի Մանուկյան թեմային արձագանքելու համար:Ես շատ ժամանակ ՝ հատկապես խմբային աշխատանքների ընթացքում , հանձնարարում եմ թեմատիկ պատկերներ նկարել, որի նպատակը ավելի պասիվ աշակերտներին դասին ինտեգրելն է:
    Համամիտ եմ ձեզ հետ,որ արդյունավետ է հատկապես պասիվներին ներգրավվելու առումով,բայց մնացածի դեպքում էլ,եթե աշակերտը կարողանում է ինքնուրույն և ճիշտ նկարել իր ստացած գիտելիքները,այն առավել մնայուն է դառնում:
    Վերջին խմբագրող՝ Դիանա Աղասարյան: 06.11.2017, 22:58:

  12. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Heghin (11.04.2018), Narine Stepanyan (13.11.2017), Տոնոյան Գրետա (15.04.2018), Գայանե Սիմոնյան (27.11.2017), Դիանա Աղասարյան (10.11.2017), Էմմա Խաչատրյան (13.11.2017), Tamara Zakaryan (22.03.2018)

  13. #7
    Ավագ մասնակից Narine Stepanyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.10.2017
    Գրառումներ
    238
    Հեղինակության աստիճան
    16
    Մեջբերում Lianna Manukyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Համամիտ եմ ձեզ հետ,որ արդյունավետ է հատկապես պասիվներին ներգրավվելու առումով,բայց մնացածի դեպքում էլ,եթե աշակերտը կարողանում է ինքնուրույն և ճիշտ նկարել իր ստացած գիտելիքները,այն առավել մնայուն է դառնում:
    Հարգելի Լիաննա կարևոր եմ համարում աշակերտի խոսքը , իր նկարածը բացատրելը, որն աշխատանքի գլխավոր փուլն է,և ամենակարևոր գործոնը։

  14. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Heghin (11.04.2018), Lianna Manukyan (26.11.2017), Տոնոյան Գրետա (15.04.2018), Գայանե Սիմոնյան (27.11.2017), Էմմա Խաչատրյան (10.11.2017), Tamara Zakaryan (22.03.2018)

  15. #8
    Ավագ մասնակից Lianna Manukyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.06.2017
    Հասցե
    ք.Երևան
    Գրառումներ
    139
    Հեղինակության աստիճան
    24
    Մեջբերում Narine Stepanyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Լիաննա կարևոր եմ համարում աշակերտի խոսքը , իր նկարածը բացատրելը, որն աշխատանքի գլխավոր փուլն է,և ամենակարևոր գործոնը։
    Իհարկե համամիտ եմ ձեզ հետ,որ խոսքն առավել կարևոր է,իսկ մեր նշածները հարակից օգնող գործիքներ են:

  16. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Heghin (11.04.2018), Narine Stepanyan (13.11.2017), Գայանե Սիմոնյան (27.11.2017), Դիանա Աղասարյան (10.11.2017), Էմմա Խաչատրյան (13.11.2017), Tamara Zakaryan (22.03.2018)

  17. #9
    Մոդերատոր Էմմա Խաչատրյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.10.2017
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ, քաղաք Հրազդան
    Գրառումներ
    2,091
    Հեղինակության աստիճան
    43
    Մեջբերում Narine Stepanyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ուսուցիչը դասապրոցեսը սկսելուց առաջ պետք է ունենա հստակ նպատակ, և նպատակին հասնելու միջոցներ, կարողանա դասը դարձնել մատչելի, յուրացված , հետաքրքիր և հեշտ ընկալվող: Դասապրոցեսը արդյունավետ դարձնելու համար, շատ կարևոր եմ համարում դիդակտիկ նյութերի , պատի թերթերի , թեմատիկ պաստառների օգտագործումը դասապրոցեսում: Այս միջոցները խթան են հանդիսանում , որպեսզի աշակերտների ուշադրությունը կենտրոնանա, ավելի հեշտ և շուտ մտապահի, մոտիվացնի երեխաներին և առաջացնի դասին մասնակցելու ցանկություն:
    Մեկ նկարի ցուցադրումը հազարավոր ասված խոսքերից ավելի արդյունավետ է գործում: Ակտիվացնում է երեխաների պատկերավոր հիշողությունը: Նկարի շուրջ հարցադրումով կարել է ներգրավվել երկչոտ, ինքնամփոփ աշակերտներին: Լավ է, երբ բացատրում ենք բառի իմաստը և քերականությունը. բայց, երբ միևնույն ժամանակ ցուցադրվում է , ապա արդյունքը գերազանց է լինում: Հարկավոր է ինտեգրել դիդակտիկ նյութերն ու նկարներն այնպես, որ արդյունավետ կերպով հասնենք մեր առջև դրված նպատակին:
    Շնորհակալություն հարգելի՛ Նարինե,հետաքրքիր նյութ եք առաջարկել։Համամիտ եմ։Պատկերավոր ուսուցումը կարևոր է,քանի որ աշակերտները տեսողական ընկալումների շնորհիվ ավելի լավ են յուրացնում թեման։

  18. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Heghin (11.04.2018), Lianna Manukyan (26.11.2017), Narine Stepanyan (13.11.2017), Գայանե Սիմոնյան (27.11.2017), Դիանա Աղասարյան (10.11.2017), Եսայան (01.01.2018), Tamara Zakaryan (22.03.2018)

  19. #10
    Ավագ մասնակից Narine Stepanyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.10.2017
    Գրառումներ
    238
    Հեղինակության աստիճան
    16
    Շնորհակալություն հարգելի Էմմա։

  20. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Lianna Manukyan (26.11.2017), Գայանե Սիմոնյան (27.11.2017), Դիանա Աղասարյան (10.11.2017), Էմմա Խաչատրյան (08.11.2017), Tamara Zakaryan (22.03.2018)

+ Կատարել գրառում
Էջ 1 12-ից 12311 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՈՒՄ (ծրագրավորման լեզուներ C/C++, Java, Visual Basic, Ajax... )
    Հեղինակ՝ Մեսրոպ, բաժին` Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 29.03.2013, 18:33

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք կարող եք պատասխանել գրառումներին
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք կարող եք խմբագրել ձեր գրառումները
  •