+ Կատարել գրառում
Էջ 1 6-ից 123 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 10 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 56 հատից

Թեմա: Պատկերավոր ուսուցում ( The Role of Visual Aids.)

  1. #1
    Մասնակից Narine Stepanyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.10.2017
    Գրառումներ
    97
    Հեղինակության աստիճան
    1

    Պատկերավոր ուսուցում ( The Role of Visual Aids.)

    Ուսուցիչը դասապրոցեսը սկսելուց առաջ պետք է ունենա հստակ նպատակ, և նպատակին հասնելու միջոցներ, կարողանա դասը դարձնել մատչելի, յուրացված , հետաքրքիր և հեշտ ընկալվող: Դասապրոցեսը արդյունավետ դարձնելու համար, շատ կարևոր եմ համարում դիդակտիկ նյութերի , պատի թերթերի , թեմատիկ պաստառների օգտագործումը դասապրոցեսում: Այս միջոցները խթան են հանդիսանում , որպեսզի աշակերտների ուշադրությունը կենտրոնանա, ավելի հեշտ և շուտ մտապահի, մոտիվացնի երեխաներին և առաջացնի դասին մասնակցելու ցանկություն:
    Մեկ նկարի ցուցադրումը հազարավոր ասված խոսքերից ավելի արդյունավետ է գործում: Ակտիվացնում է երեխաների պատկերավոր հիշողությունը: Նկարի շուրջ հարցադրումով կարել է ներգրավվել երկչոտ, ինքնամփոփ աշակերտներին: Լավ է, երբ բացատրում ենք բառի իմաստը և քերականությունը. բայց, երբ միևնույն ժամանակ ցուցադրվում է , ապա արդյունքը գերազանց է լինում: Հարկավոր է ինտեգրել դիդակտիկ նյութերն ու նկարներն այնպես, որ արդյունավետ կերպով հասնենք մեր առջև դրված նպատակին:
    Վերջին խմբագրող՝ Դիանա Աղասարյան: 06.11.2017, 22:32:

  2. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  3. #2
    Մասնակից Lianna Manukyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.06.2017
    Հասցե
    ք.Երևան
    Գրառումներ
    60
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Հարգելի՛ Նարինե,հետաքրքիր թեմա եք առաջարկում,համամիտ եմ ձեզ հետ,որ որքան նյութը բացատրվում և ցուցադրվում է առավել պատկերավոր նկարների,պաստառների,քարտեզների միջոցով,այնքան դրական է լինում արդյունքը: Առավել ոգևորիչ է աշակերտի համար ինքնուրույն արված նկարները,որի միջոցով ավելի խորն են թափանցում թեմայի մեջ և ընկալում:

  4. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Narine Stepanyan (13.11.2017), Էմմա Խաչատրյան (08.11.2017)

  5. #3
    Ավագ մասնակից Դիանա Աղասարյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.08.2017
    Տարիք
    36
    Գրառումներ
    200
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Հարգելի Նարինե, Ձեզ հետ լիովին համամիտ եմ, թեման հետաքրքիր է , մեթոդը՝ գործող: Այն ինչ տեսանելի է , հեշտ է յուրացվում: Ուրիշ ինչ մեթոդներ կամ հնարներ եք կիրառում թեմատիկ նյութի հեշտ յուրացման նպատակով:

  6. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Narine Stepanyan (13.11.2017), Էմմա Խաչատրյան (08.11.2017)

  7. #4
    Մասնակից Narine Stepanyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.10.2017
    Գրառումներ
    97
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Մեջբերում Դիանա Աղասարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Նարինե, Ձեզ հետ լիովին համամիտ եմ, թեման հետաքրքիր է , մեթոդը՝ գործող: Այն ինչ տեսանելի է , հեշտ է յուրացվում: Ուրիշ ինչ մեթոդներ կամ հնարներ եք կիրառում թեմատիկ նյութի հեշտ յուրացման նպատակով:
    Հարգելի Դիանա շնորհակալություն թեման հավանության արժանացնելու համար
    Օրինակ 3, 4 դասարաններում, երբ անցնում են դերանուններ թեման , միայն բացատրությունը հետաքրքրություն չի առաջացնում աշակերտների մոտ: Բայց, երբ պատի թերթը դերանուններով , M-աձև աղյուսակի միջոցով և գունազարդ պատկերներով փակցվում է պատին, աշակերտները ոգևորված կենտրոնանում են:Պատի թերթի օգնությամբ վերհիշում են անցած դերանունները, ապա M- աձև աղյուսակ է գծվում գրատախտակին:Բոլոր երեխաները մոտենում են գրատախտակին և լրացնում աղյուսակը անգլերեն իր թարգմանությամբ, անձնական և ստացական դերանունները:Այնուհետև դիդակտիկ նյութերի օգնությամբ կազմում նախադասություններ (գիրք, տետր գրիչ ր այլն), ամրապնդելու նպատակով:
    This is my pen. This is his pen:
    Ամրապնդելուց հետո պատի թերթի և M- աձև աղյուսակի միջոցով , տրվում և բացատրվում է նոր դասը՝ օբյեկտային դերանունները:Բարձրաձայն կրկնելուց հետո միասին, դիդիակտիկ նյութերի օգնությամբ կազմում են նախադասութուններ:
    Յուրաքանչյուր դասի հիմքում պետք է ընկած լինի նոր նյութի պատկերավոր մատուցումը, որն էլ կնպաստի լիարժեք յուրացմանը: Ուսուցիչը դասապրոցեսը սկսելուց առաջ պետք է ունենա հստակ նպատակ, և նպատակին հասնելու միջոցներ, կարողանա դասը դարձնի մատչելի, յուրացված , հետաքրքիր և հեշտ ընկալվող: Դասապրոցեսը արդյունավետ դարձնելու համար, շատ կարևոր եմ համարում դիդակտիկ նյութերի , պատի թերթերի , թեմատիկ պաստառների օգտագործումը դասապրոցեսում: Այս միջոցները խթան են հանդիսանում , որպեսզի աշակերտնեի ուշադրությունը կենտրոնանա, ավելի հեշտ և շուտ են մտապահում, մոտիվացնում է երեխաներին և առաջացնում դասին մասնակցելու ցանկություն:

  8. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  9. #5
    Մասնակից Narine Stepanyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.10.2017
    Գրառումներ
    97
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Շնորհակալություն հարգելի Մանուկյան թեմային արձագանքելու համար:Ես շատ ժամանակ ՝ հատկապես խմբային աշխատանքների ընթացքում , հանձնարարում եմ թեմատիկ պատկերներ նկարել, որի նպատակը ավելի պասիվ աշակերտներին դասին ինտեգրելն է:
    Վերջին խմբագրող՝ Դիանա Աղասարյան: 06.11.2017, 22:48:

  10. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  11. #6
    Մասնակից Lianna Manukyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.06.2017
    Հասցե
    ք.Երևան
    Գրառումներ
    60
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Մեջբերում Narine Stepanyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շնորհակալություն հարգելի Մանուկյան թեմային արձագանքելու համար:Ես շատ ժամանակ ՝ հատկապես խմբային աշխատանքների ընթացքում , հանձնարարում եմ թեմատիկ պատկերներ նկարել, որի նպատակը ավելի պասիվ աշակերտներին դասին ինտեգրելն է:
    Համամիտ եմ ձեզ հետ,որ արդյունավետ է հատկապես պասիվներին ներգրավվելու առումով,բայց մնացածի դեպքում էլ,եթե աշակերտը կարողանում է ինքնուրույն և ճիշտ նկարել իր ստացած գիտելիքները,այն առավել մնայուն է դառնում:
    Վերջին խմբագրող՝ Դիանա Աղասարյան: 06.11.2017, 22:58:

  12. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Narine Stepanyan (13.11.2017), Դիանա Աղասարյան (10.11.2017), Էմմա Խաչատրյան (13.11.2017)

  13. #7
    Մասնակից Narine Stepanyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.10.2017
    Գրառումներ
    97
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Մեջբերում Lianna Manukyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Համամիտ եմ ձեզ հետ,որ արդյունավետ է հատկապես պասիվներին ներգրավվելու առումով,բայց մնացածի դեպքում էլ,եթե աշակերտը կարողանում է ինքնուրույն և ճիշտ նկարել իր ստացած գիտելիքները,այն առավել մնայուն է դառնում:
    Հարգելի Լիաննա կարևոր եմ համարում աշակերտի խոսքը , իր նկարածը բացատրելը, որն աշխատանքի գլխավոր փուլն է,և ամենակարևոր գործոնը։

  14. Գրառմանը 1 հոգի շնորհակալություն է հայտնել.


  15. #8
    Մասնակից Lianna Manukyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.06.2017
    Հասցե
    ք.Երևան
    Գրառումներ
    60
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Մեջբերում Narine Stepanyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Լիաննա կարևոր եմ համարում աշակերտի խոսքը , իր նկարածը բացատրելը, որն աշխատանքի գլխավոր փուլն է,և ամենակարևոր գործոնը։
    Իհարկե համամիտ եմ ձեզ հետ,որ խոսքն առավել կարևոր է,իսկ մեր նշածները հարակից օգնող գործիքներ են:

  16. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Narine Stepanyan (13.11.2017), Դիանա Աղասարյան (10.11.2017), Էմմա Խաչատրյան (13.11.2017)

  17. #9
    Մոդերատոր Էմմա Խաչատրյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    14.10.2017
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ, քաղաք Հրազդան
    Գրառումներ
    581
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Մեջբերում Narine Stepanyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ուսուցիչը դասապրոցեսը սկսելուց առաջ պետք է ունենա հստակ նպատակ, և նպատակին հասնելու միջոցներ, կարողանա դասը դարձնել մատչելի, յուրացված , հետաքրքիր և հեշտ ընկալվող: Դասապրոցեսը արդյունավետ դարձնելու համար, շատ կարևոր եմ համարում դիդակտիկ նյութերի , պատի թերթերի , թեմատիկ պաստառների օգտագործումը դասապրոցեսում: Այս միջոցները խթան են հանդիսանում , որպեսզի աշակերտների ուշադրությունը կենտրոնանա, ավելի հեշտ և շուտ մտապահի, մոտիվացնի երեխաներին և առաջացնի դասին մասնակցելու ցանկություն:
    Մեկ նկարի ցուցադրումը հազարավոր ասված խոսքերից ավելի արդյունավետ է գործում: Ակտիվացնում է երեխաների պատկերավոր հիշողությունը: Նկարի շուրջ հարցադրումով կարել է ներգրավվել երկչոտ, ինքնամփոփ աշակերտներին: Լավ է, երբ բացատրում ենք բառի իմաստը և քերականությունը. բայց, երբ միևնույն ժամանակ ցուցադրվում է , ապա արդյունքը գերազանց է լինում: Հարկավոր է ինտեգրել դիդակտիկ նյութերն ու նկարներն այնպես, որ արդյունավետ կերպով հասնենք մեր առջև դրված նպատակին:
    Շնորհակալություն հարգելի՛ Նարինե,հետաքրքիր նյութ եք առաջարկել։Համամիտ եմ։Պատկերավոր ուսուցումը կարևոր է,քանի որ աշակերտները տեսողական ընկալումների շնորհիվ ավելի լավ են յուրացնում թեման։

  18. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Narine Stepanyan (13.11.2017), Դիանա Աղասարյան (10.11.2017)

  19. #10
    Մասնակից Narine Stepanyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.10.2017
    Գրառումներ
    97
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Շնորհակալություն հարգելի Էմմա։

  20. Գրառմանը 2 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


+ Կատարել գրառում
Էջ 1 6-ից 123 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՈՒՄ (ծրագրավորման լեզուներ C/C++, Java, Visual Basic, Ajax... )
    Հեղինակ՝ Մեսրոպ, բաժին` Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 29.03.2013, 18:33

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք կարող եք պատասխանել գրառումներին
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք կարող եք խմբագրել ձեր գրառումները
  •