+ Կատարել գրառում
Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 10 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 14 հատից

Թեմա: ԵՐԿՐԱՉԱՓՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԿԻՐԱՌՈՒԹՅՈՒՆԸ ԿՅԱՆՔՈՒՄ

  1. #1
    Ավագ մասնակից Lilit Sahakyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.05.2016
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ, գ.Բջնի
    Գրառումներ
    186
    Հեղինակության աստիճան
    2

    ԵՐԿՐԱՉԱՓՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԿԻՐԱՌՈՒԹՅՈՒՆԸ ԿՅԱՆՔՈՒՄ

    Հայկական մշակույթում համամարդկային և ազգային արժեքների ներդաշնակության կարևոր գործոններից մեկը եղել է երկրաչափությունը: Կարևոր է նաև այն հանգամանքը , որ մշակույթի պատմության մեջ առաջատար է եղել գլխավորապես երկրաչափության կիրառությունը, գործունեությունը երկրաչափության միջոցով, ստեղծագործումը երկրաչափության օրենքներով:
    Երկրաչափության տարբեր կիրառությունների հանդիպում ենք ամենուր՝ առօրյա կյանքում, աշխատանքում, մարդկային գործունեության տարբեր բնագավառներում: Ուստի յուրաքանչյուր ուսուցչի գլխավոր նպատակներից է ցույց տալ առարկայի կիրառելիությունը առօրյայում, դրանով իսկ լուծել երկու կարևորագույն խնդիր
    1/Առարկան դարձնել կիրառական
    2/Դասը դարձնել ավելի հետաքրքիր
    Հարգելի գործընկերներ, եկեք մեր օրինակով օգտակար լինենք միմյանց /դասի, օգտագործված հետաքրքիր մեթոդի, գործնական աշխատանքի, չափումների, նախագծումների, կառուցումների… օրինակներով/:

  2. Գրառմանը 12 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  3. #2
    Սկսնակ մասնակից Վարդանյան Սուսաննա-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.10.2017
    Գրառումներ
    28
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Պյութագորասի թեորեմի ուսուցման ժամանակ աշակերտներին կարելի է առաջադրել հետևյալ խնդիրը՝ 1մ20սմ-անոց ժապավենից ստանալ ուղղանկյուն եռանկյուն:
    https://drive.google.com/open?id=0B4...WlNRkFOUUthT2s
    Կամ
    https://drive.google.com/open?id=0B4...UtKcVZDeEZ4b28

  4. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  5. #3
    Ավագ մասնակից Lilit Sahakyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.05.2016
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ, գ.Բջնի
    Գրառումներ
    186
    Հեղինակության աստիճան
    2
    ԵՐԿՐԱՉԱՓՈՒԹՅՈՒՆԸ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԿԻՐԱՌԱԿԱՆ ՀՍԿԱՅԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏ ՄԵԿՏԵՂ ՈՒՆԻ ՆԱԵՎ ԱՆՁԻ ԳԵՂԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՄԵԾ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ: «Երկրաչափություն» առարկայի չափորոշիչ
    Դժվար թե գտնվի նյութական կամ մտավոր գործունեության, արտադրության, գիտության և մշակույթի մի բնագավառ, որում անմիջական կամ միջնորդավորված կիրառություն չունենա երկրաչափությունը:

  6. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  7. #4
    Մոդերատոր Կարինե Մարգարյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    30.01.2016
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ գյուղ Արամուս
    Գրառումներ
    142
    Հեղինակության աստիճան
    2
    Երկրաչափությունը հազարամյակների պատմություն ունի, և այն որոշակիորեն արտացոլում է մարդկային մտքի ու մշակույթի պատմությունը: Նրա միջոցով արտահայտվում են համամարդկային, ինչպես նաև ազգային նկարագրին բնորոշ մշակութային արժեքները:
    Առաջարկում եմ ծանոթանալ երկրաչափության վերաբերյալ հետևյալ նյութերին, որտեղ ներկայացվում է «Երկրաչափություն» առարկայի դասավանդման կրթական խնդիրները 10-12-րդ դասարաններում և առարկայի մասին այլ տեղեկություններ:

    https://pogosakopyan.wordpress.com/t...8%D6%82%D5%B6/
    http://syuzikarapetyan.blogspot.am/2...g-post_17.html
    https://myeduway.wordpress.com/2013/...%D5%A4-%D5%A4/
    http://dpir.mskh.am/hy/node/754
    http://www.armenianheritage.org/hy/monument/Garni/854
    Վերջին խմբագրող՝ Կարինե Մարգարյան: 17.10.2017, 23:01:

  8. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Gayane Lachinyan (19.10.2017), Lilit Sahakyan (18.10.2017), M. Amalya (18.10.2017), Գայանե Սիմոնյան (17.10.2017), Լուսինէ Ավագյան (17.10.2017), Մկրտչյան Արփենիկ (19.10.2017), Հակոբյան Շուշան (20.10.2017), Հասմիկ Հակոբյան (18.10.2017)

  9. #5
    Մոդերատոր Հասմիկ Հակոբյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    11.05.2017
    Գրառումներ
    142
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Հարգելի Լիլիթ, հետաքրքիր թեմա եք առաջարկել:Երկրաչափությունը թերևս ընկած է մարդկության ծագման հիմքում, առանց որի դժվար է պատկերացնել մեր կյանքը: Երկրաչափական կիրառությունների մենք ամենուր ենք հանդիպում, ուստի երկրաչափության ամեն դասին կարելի է կապ ստեղծել կյանքի հետ:Օրինակ մակերեսներ թեման ուսումնասիրելիս միշտ կապում ենք իրենց տան չափումների հետ, վերանորոգման աշխատանքների հետ և այլն: Մասշտաբ թեման ուսումնասիրելիս կապ ենք ստեղծում աշխարհագրության, ճարտարապետության և այլնի հետ:

  10. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Gayane Lachinyan (19.10.2017), Lilit Sahakyan (18.10.2017), M. Amalya (18.10.2017), Գայանե Սիմոնյան (28.10.2017), Լուսինէ Ավագյան (19.10.2017), Կարինե Մարգարյան (19.10.2017), Հակոբյան Շուշան (20.10.2017)

  11. #6
    Ավագ մասնակից Lilit Sahakyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.05.2016
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ, գ.Բջնի
    Գրառումներ
    186
    Հեղինակության աստիճան
    2
    Մեջբերում Կարինե Մարգարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Երկրաչափությունը հազարամյակների պատմություն ունի, և այն որոշակիորեն արտացոլում է մարդկային մտքի ու մշակույթի պատմությունը: Նրա միջոցով արտահայտվում են համամարդկային, ինչպես նաև ազգային նկարագրին բնորոշ մշակութային արժեքները:
    Առաջարկում եմ ծանոթանալ երկրաչափության վերաբերյալ հետևյալ նյութերին, որտեղ ներկայացվում է «Երկրաչափություն» առարկայի դասավանդման կրթական խնդիրները 10-12-րդ դասարաններում և առարկայի մասին այլ տեղեկություններ:

    https://pogosakopyan.wordpress.com/t...8%D6%82%D5%B6/
    http://syuzikarapetyan.blogspot.am/2...g-post_17.html
    https://myeduway.wordpress.com/2013/...%D5%A4-%D5%A4/
    http://dpir.mskh.am/hy/node/754
    http://www.armenianheritage.org/hy/monument/Garni/854

    Շնորհակալություն Կարինե ջան, հետաքրքիր էր: Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև հետևյալը

    http://interesnik.com/geometriya-v-n...zni/#iskusstvo

    https://www.nkj.ru/archive/articles/19307/

    http://www.myshared.ru/slide/1167001/

  12. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  13. #7
    Ավագ մասնակից Lilit Sahakyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.05.2016
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ, գ.Բջնի
    Գրառումներ
    186
    Հեղինակության աստիճան
    2
    Մեջբերում Հասմիկ Հակոբյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Լիլիթ, հետաքրքիր թեմա եք առաջարկել:Երկրաչափությունը թերևս ընկած է մարդկության ծագման հիմքում, առանց որի դժվար է պատկերացնել մեր կյանքը: Երկրաչափական կիրառությունների մենք ամենուր ենք հանդիպում, ուստի երկրաչափության ամեն դասին կարելի է կապ ստեղծել կյանքի հետ:Օրինակ մակերեսներ թեման ուսումնասիրելիս միշտ կապում ենք իրենց տան չափումների հետ, վերանորոգման աշխատանքների հետ և այլն: Մասշտաբ թեման ուսումնասիրելիս կապ ենք ստեղծում աշխարհագրության, ճարտարապետության և այլնի հետ:
    Այո, հարգելի Հասմիկ ,ճիշտ նշեցիք ամեն դասին պետք է այդ կապը ստեղծվի, որովհետև հանրակրթության մեջ գիտելիքի նկատմամբ կիրառելիության պահանջը դիտվում է որպես անհրաժեշտ գործոն:

  14. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  15. #8
    Ավագ մասնակից Lilit Sahakyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.05.2016
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ, գ.Բջնի
    Գրառումներ
    186
    Հեղինակության աստիճան
    2
    «Երկրաչափություն» ուսուցանելիս անշուշտ կարելի է մարդու կենսագործունեության համար կարևորել որոշ թեորեմների և բանաձևերի իմացությունը և կիրառելու կարողությունը:
    Օրինակ՝
    Սովորողը կարող է տանը օգնել իր ծնողներին, հաշվելով իրենց կողմից օգտագործվող տակառների տարողությունները:
    csm_Barrel-metal-216-5_4fadcb6629.jpg
    Կցված նկարներ Կցված նկարներ

  16. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  17. #9
    Սկսնակ մասնակից Հակոբյան Շուշան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    25.05.2017
    Գրառումներ
    6
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Համաչափությունն ունի գեղագիտական և կիրառական նշանակություն:Այն մեզ հաճախ է հանդիպում արվեստում, ճարտարապետության մեջ, տեխնիկայում, կենցաղում:



    6.png7.png

  18. Գրառմանը 4 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Gayane Lachinyan (25.10.2017), Lilit Sahakyan (25.10.2017), Գայանե Սիմոնյան (28.10.2017), Լուսինէ Ավագյան (28.10.2017)

  19. #10
    Ավագ մասնակից Lilit Sahakyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.05.2016
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ, գ.Բջնի
    Գրառումներ
    186
    Հեղինակության աստիճան
    2
    Մեջբերում Հակոբյան Շուշան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Համաչափությունն ունի գեղագիտական և կիրառական նշանակություն:Այն մեզ հաճախ է հանդիպում արվեստում, ճարտարապետության մեջ, տեխնիկայում, կենցաղում:



    6.png7.png
    Այո, համաչափությունը ունի համամասնության, կարգավորվածության, գեղեցկության և կատարելության գեղագիտական իմաստ։
    https://www.youtube.com/watch?v=9dH1eECAB2o

  20. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


+ Կատարել գրառում
Էջ 1 2-ից 12 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Համանման թեմաներ

  1. Գրառումներ: 10
    Վերջինը: 29.08.2017, 23:00
  2. Հանրային քննարկում. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔԸ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ
    Հեղինակ՝ manush, բաժին` Հանրային քննարկումներ
    Գրառումներ: 1
    Վերջինը: 14.10.2016, 18:03
  3. Հանրային քննարկում. ՅՈՒՆԵՍԿՕ-Ի ԿՈՂՄԻՑ ԸՆԴՈՒՆՎԱԾ «ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ԽՏՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԴԵՄ» ԿՈՆՎԵՆՑԻԱՅԻ ՊԱՀ
    Հեղինակ՝ manush, բաժին` Հանրային քննարկումներ
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 11.05.2016, 18:39
  4. Հանրային քննարկում. ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՑԱՆԿԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ...
    Հեղինակ՝ manush, բաժին` Հանրային քննարկումներ
    Գրառումներ: 0
    Վերջինը: 11.06.2014, 15:02
  5. Գրառումներ: 2
    Վերջինը: 08.04.2014, 13:53

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք կարող եք պատասխանել գրառումներին
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք կարող եք խմբագրել ձեր գրառումները
  •