Էջ 1 12-ից 12311 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 10 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 113 հատից

Թեմա: Ներառական կրթության դերը երեխայի դաստիարակության գործում.

  1. #1
    Մոդերատոր Սիրանուշ Մուրադյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.05.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Գրառումներ
    288
    Հեղինակության աստիճան
    1

    Ներառական կրթության դերը երեխայի դաստիարակության գործում.

    Ներառական կրթությունը կրթական այնպիսի ծրագիր է,որը բացառում է ամեն տեսակի խտրականություն երեխաների նկատմամբ,ապահովում է հավասար վերաբերմունք բոլոր երեխաների հանդեպ:Ներառական կրթության համակարգում ստեղծվում են ուրույն պայմաններ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող/ԿԱՊԿՈւ/անձանց համար:
    Հարգելի՛ գործընկերներ,ձեր ուշադրությանն եմ հրավիրում մի թեմա,որն այսօր չափազանց կարևոր է:
    Ին՞չ կարծիք ունեք ներառական կրթության մասին և որո՞նք են համակարգի առավելությունները:
    Նախապես շնորհակալություն:

  2. Գրառմանը 20 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    AsyaY (21.05.2017), gaya71 (15.08.2017), Gayane Lachinyan (18.05.2017), Karine84 (08.07.2017), Lianna Manukyan (21.11.2017), Lilit Sahakyan (20.05.2017), Վալեր (19.11.2017), ՍարգսյանԱնահիտ (20.06.2017), Ալվարդ_Մ (20.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (20.05.2017), Էմմա Խաչատրյան (16.10.2017), Լուսինէ Ավագյան (22.05.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (19.05.2017), Մարինե Խաչատրյան (22.05.2017), Միքայելյան Անժելա (26.10.2017), Մկրտչյան Արփենիկ (20.10.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (19.05.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (23.05.2017), Օլգա Հայրապետյան (20.08.2017), Հասմիկ Հակոբյան (30.10.2017)

  3. #2
    Ավագ մասնակից
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.02.2017
    Հասցե
    Մարգահովիտ
    Գրառումներ
    292
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Մեջբերում Սիրանուշ Մուրադյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ներառական կրթությունը կրթական այնպիսի ծրագիր է,որը բացառում է ամեն տեսակի խտրականություն երեխաների նկատմամբ,ապահովում է հավասար վերաբերմունք բոլոր երեխաների հանդեպ:Ներառական կրթության համակարգում ստեղծվում են ուրույն պայմաններ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող/ԿԱՊԿՈւ/անձանց համար:
    Հարգելի՛ գործընկերներ,ձեր ուշադրությանն եմ հրավիրում մի թեմա,որն այսօր չափազանց կարևոր է:
    Ին՞չ կարծիք ունեք ներառական կրթության մասին և որո՞նք են համակարգի առավելությունները:
    Նախապես շնորհակալություն:
    ԿԱՊԿՈՒ աշակերտների հետ աշխատելու համար Ձեր նշած պայմանները, որ պետք է ապահովեն, տարիներ կպահանջվի: Մենք գիտենք հայի համար որքան ծանր է դառը իրականության հետ հաշվի նստելը: Հայի թույլությունը իր երեխայի այս կամ այն ոլորտում թերանալն է: Էլ չեմ ասում ներառականության աստիճանը: Այսօր նման աշակերտների հետ աշխատելու համար դպրոցը պետք է ապահովված լինի ոչ միայն տեխնիկական պայմաններով, այլ մի խումբ մասնագետներով / հոգեբան, սոց մանկավարժ, կոնֆլիկտաբան, բժիշկ, ծնող, լոգոպետ, սուրդո մանկավարժ.../ :Ինչ եք կարծում մոտ ապագայում /գիտեմ որոշ դպրոցներ արդեն ներգրավված են պրոցեսին/ մեր դպրոցները կարող են ներառական կրթություն կազմակերպել: Խոսքս իհարկե լուրջ դասապրոցեսին է վերաբերվում:

  4. Գրառմանը 10 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    AsyaY (21.05.2017), Gayane Lachinyan (21.05.2017), grigqrist (07.06.2017), Վալեր (19.11.2017), Սարգսյան Ծովինար (21.06.2017), Գայանե Սիմոնյան (20.05.2017), Էմմա Խաչատրյան (16.10.2017), Լուսինէ Ավագյան (22.05.2017), Մարինե Խաչատրյան (22.05.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (23.05.2017)

  5. #3
    Մոդերատոր Սիրանուշ Մուրադյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.05.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Գրառումներ
    288
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Շնորհակալություն արձագանքի համար:
    Հարգելի՛ Ալվարդ, դուք իհարկե ճիշտ եք ներառական կրթության հարցում,այն որ դպրոցը պետք է ապահովված լինի տարբեր սարքավորումներով ու միջոցներով նույնպես համաձայն եմ,յուրաքանչյուր փոքրիկ էլեմենտ իր տեղն ու նշանակությունը ունի երեխայի ուղեղի զարգացման համար:Բայց,ցավոք,մեր երկրի պայմաններում, հատկապես հեռավոր գյուղերում, չկա ոչ մի տարրական պայման ու հատուկ մանկավարժի առկայություն:Իսկ դա այսօր ամենամեծ խնդիրն է,այսպիսով այս երեխաները ուշադրությունից դուրս են մնում:

  6. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    AsyaY (21.05.2017), Gayane Lachinyan (21.05.2017), Lianna Manukyan (21.11.2017), ՍարգսյանԱնահիտ (16.10.2017), Գայանե Սիմոնյան (21.05.2017), Էմմա Խաչատրյան (16.10.2017), Լուսինէ Ավագյան (22.05.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (23.06.2017)

  7. #4
    Ավագ մասնակից AsyaY-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.02.2017
    Գրառումներ
    173
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Հարգելի Սիրանուշ,շատ կարևոր թեմա է քննարկման համար:

  8. Գրառմանը 5 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  9. #5
    Մոդերատոր Սիրանուշ Մուրադյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.05.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Գրառումներ
    288
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Շնորհակալություն հարգելի՛ Ասյա:

  10. Գրառմանը 3 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  11. #6
    Ավագ մասնակից Լուսինէ Ավագյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.03.2016
    Գրառումներ
    180
    Հեղինակության աստիճան
    3
    Հարգելի գործընկերներ, բազմիցս քննարկելով բոլոր այն դժվարությունները, որ առաջանում են տարբեր խնդիրներ ունեցող և հատուկ վերաբերմունքի ու ուշադրության կարիք ունեցող երեխաների հետ աշխատելու ընթացքում, ինձ համար անհասկանալի են մնում հետևյալ հարցերը.,
    1. Արդյոք հնարավոր է իրականացնել լիարժեք ուսուցում այդպիսի երեխաների համար, եթե դասարանում սովորում է 30-36 աշակերտ
    2. Արդյոք յուրաքանչյուր ուսուցիչ կարող է ճիշտ աշխատել ԿԱՊԿՈւ անձանց հետ և չվնասել նրանց՝ առանց այն էլ փխրուն աշխարհը, չէ որ դրա համար պետք է ունենալ համապատասխան կրթություն և փորձ: Գոնե իմ պարագայում ես վստահ չեմ, թե կարող եմ:
    Լուսինե Ավագյան

  12. Գրառմանը 10 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Angela Ma8garyan (21.08.2017), Gayane Lachinyan (22.05.2017), Karine Barseghyan (24.05.2017), Lianna Manukyan (21.11.2017), Lilit Sahakyan (22.05.2017), Վիոլետա Կոստանդյան (20.10.2017), Գայանե Սիմոնյան (22.05.2017), Էմմա Խաչատրյան (16.10.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (22.05.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (23.05.2017)

  13. #7
    Մոդերատոր Սիրանուշ Մուրադյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    05.05.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Գրառումներ
    288
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Շնորհակալություն հարգելի՛ Լուսինե:
    Իմ կարծիքով Հայաստանի ոչ մի դպրոցում լիարժեք հնարավոր չէ հասնել արդյունքի այն դեպքում,եթե դասարաններում 30-36 աշակերտ է սովորում:Ի վերջո այդ երեխաները հատուկ ուշադրության և անհատական մոտեցման,խնամքի կարիք ունեն:
    Ուսուցիչը,ով աշխատում է նման պարագայում պետք է լինի չափազանց համբերատար,համաձայն եմ ձեր կարծիքի հետ,ոչ բոլոր մանկավարժներն են պատրաստ աշխատել /ԿԱՊԿՈւ/ երեխաների հետ:

  14. Գրառմանը 9 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Gayane Lachinyan (22.05.2017), Karine Barseghyan (24.05.2017), Lianna Manukyan (21.11.2017), Lilit Sahakyan (22.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (22.05.2017), Էմմա Խաչատրյան (16.10.2017), Լուսինէ Ավագյան (22.05.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (23.06.2017), Մարինե Խաչատրյան (22.05.2017)

  15. #8
    Ավագ մասնակից Լուսինէ Ավագյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.03.2016
    Գրառումներ
    180
    Հեղինակության աստիճան
    3
    Հարգելի Սիրանուշ, ինչ եք կարծում. /ԿԱՊԿՈւ/ երեխաներն արդյունքում ավելի շատ շահում են, թե՝ վնաս կրում:
    Լուսինե Ավագյան

  16. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Gayane Lachinyan (22.05.2017), Lianna Manukyan (21.11.2017), Lilit Sahakyan (22.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (22.05.2017), Էմմա Խաչատրյան (16.10.2017), Մարինե Խաչատրյան (22.05.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (23.05.2017)

  17. #9
    Ավագ մասնակից Lilit Sahakyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.05.2016
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ, գ.Բջնի
    Գրառումներ
    186
    Հեղինակության աստիճան
    2
    Մեջբերում Սիրանուշ Մուրադյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շնորհակալություն հարգելի՛ Լուսինե:
    Իմ կարծիքով Հայաստանի ոչ մի դպրոցում լիարժեք հնարավոր չէ հասնել արդյունքի այն դեպքում,եթե դասարաններում 30-36 աշակերտ է սովորում:Ի վերջո այդ երեխաները հատուկ ուշադրության և անհատական մոտեցման,խնամքի կարիք ունեն:
    Ուսուցիչը,ով աշխատում է նման պարագայում պետք է լինի չափազանց համբերատար,համաձայն եմ ձեր կարծիքի հետ,ոչ բոլոր մանկավարժներն են պատրաստ աշխատել /ԿԱՊԿՈւ/ երեխաների հետ:
    Ներառական կրթությունը կրթական կարևոր գործընթաց է
    Դժվար աշխատանք, բայց ոչ՝ անհնար:

    http://armedu.am/index.php/am/news/view/1144

  18. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  19. #10
    Մոդերատոր Գայանե Սիմոնյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.02.2013
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ, գյուղ Ակունք
    Տարիք
    48
    Գրառումներ
    339
    Հեղինակության աստիճան
    6
    Մեջբերում Լուսինէ Ավագյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Սիրանուշ, ինչ եք կարծում. /ԿԱՊԿՈւ/ երեխաներն արդյունքում ավելի շատ շահում են, թե՝ վնաս կրում:
    Լավ հարց է, Լուսինե ջան: Չեմ կարծում, թե կգտնվի մեկը, ով համարձակություն կունենա միարժեքորեն պատասխանել այս հարցին: Առայժմ ամեն ինչ կանխատեսումների և սուբյեկտիվ կարծիքների մակարդակի վրա է: Այս գործընթացը դեռ ժամանակի փորձությամբ պիտի անցնի:
    Վերջին խմբագրող՝ Գայանե Սիմոնյան: 22.05.2017, 22:56:
    Գայանե Սիմոնյան, Կոտայքի մարզի Ակունքի միջն. դպրոց

  20. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Karine Barseghyan (24.05.2017), Lianna Manukyan (21.11.2017), Lilit Sahakyan (22.05.2017), Լուսինէ Ավագյան (22.05.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (23.05.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (23.05.2017)

Էջ 1 12-ից 12311 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •