+ Կատարել գրառում
Էջ 1 3-ից 123 ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 10 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 23 հատից

Թեմա: Ձեռնարկատիրության և ֆինանսական կրթության տարրերի ներառում հանրակրթական ծրագրերում

  1. #1
    Ադմինիստրատոր manush-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    01.05.2010
    Հասցե
    Երևան
    Գրառումներ
    791
    Հեղինակության աստիճան
    8

    Ձեռնարկատիրության և ֆինանսական կրթության տարրերի ներառում հանրակրթական ծրագրերում

    2016 թվականի հոկտեմբերի 18-ի N 1060-Ա որոշմամբ հաստատված ՀՀ կառավարության ծրագրով հանրակրթության ոլորտում նախատեսված է ձեռնարկատիրության և ֆինանսական կրթության տարրերի ներառում հանրակրթական ծրագրերում:

    ՀՀ ԿԳՆ-ն հանրային քննարկման է ներկայացնում իրականացված աշխատանքների վերաբերյալ համառոտ տեղեկանքը և ծրագրի շրջանակներում «Ես և շրջակա աշխարհը», «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ», «Հասարակագիտություն», «Տեխնոլոգիա» առարկաների առարկայական չափորոշիչների և ծրագրերի նախագծերը:

    Համառոտ տեղեկանք՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...6&d=1493120064

    Չափորոշիչների և ծրագրերի նախագծեր.
    «Ես և շրջակա աշխարհը»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...3&d=1493120063
    «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...4&d=1493120064
    «Հասարակագիտություն»՝ http://forum.armhttp://forum.armedu....5&d=1493120064
    «Տեխնոլոգիա»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...7&d=1493120065


    ՀԱՆՐԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ՝ 25.04.2017-10.05.2017
    Կցված ֆայլեր Կցված ֆայլեր
    Վերջին խմբագրող՝ manush: 25.04.2017, 17:30:
    Մանուշակ Ավետիսյան
    Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն
    ՏՀՏ բովանդակության բաժնի պետ

  2. Գրառմանը 16 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Aleta Hayrapetyan (02.05.2017), AnnaBalyan (13.05.2017), AsyaY (26.04.2017), Gayane Lachinyan (02.05.2017), gayane0803 (25.04.2017), Larisa0504 (02.05.2017), Lilit Sahakyan (25.04.2017), marine8 (25.04.2017), Ալվարդ_Մ (25.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (08.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (25.04.2017), Լուսինէ Ավագյան (25.04.2017), Մարիետա (02.06.2017), Մարինե Խաչատրյան (02.05.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (13.05.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (26.04.2017)

  3. #2
    Ավագ մասնակից
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.02.2017
    Հասցե
    Մարգահովիտ
    Գրառումներ
    292
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Բավականին հետաքրքիր ռազմավարություն է ներկայացնում Ձեր ներկայացրած նախագիծը, բայց քննարկելու համար նախ պետք է լավ ուսումնասիրվի /մեկ անգամ կարդալը այդքան նյութը բավական չէ/:
    Բայց անհամեստ մի հարց ինֆորմատիկան ընչի չկա ցուցակում /այդքան արդիական առարկա/:

  4. Գրառմանը 9 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Aleta Hayrapetyan (02.05.2017), AsyaY (26.04.2017), gayane0803 (25.04.2017), Lilit Sahakyan (25.04.2017), manush (26.04.2017), marine8 (25.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (08.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (25.04.2017), Լուսինէ Ավագյան (25.04.2017)

  5. #3
    Ավագ մասնակից
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.02.2017
    Հասցե
    Մարգահովիտ
    Գրառումներ
    292
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Մեջբերում manush-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    2016 թվականի հոկտեմբերի 18-ի N 1060-Ա որոշմամբ հաստատված ՀՀ կառավարության ծրագրով հանրակրթության ոլորտում նախատեսված է ձեռնարկատիրության և ֆինանսական կրթության տարրերի ներառում հանրակրթական ծրագրերում:

    ՀՀ ԿԳՆ-ն հանրային քննարկման է ներկայացնում իրականացված աշխատանքների վերաբերյալ համառոտ տեղեկանքը և ծրագրի շրջանակներում «Ես և շրջակա աշխարհը», «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ», «Հասարակագիտություն», «Տեխնոլոգիա» առարկաների առարկայական չափորոշիչների և ծրագրերի նախագծերը:

    Համառոտ տեղեկանք՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...6&d=1493120064

    Չափորոշիչների և ծրագրերի նախագծեր.
    «Ես և շրջակա աշխարհը»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...3&d=1493120063
    «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...4&d=1493120064
    «Հասարակագիտություն»՝ http://forum.armhttp://forum.armedu....5&d=1493120064
    «Տեխնոլոգիա»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...7&d=1493120065


    ՀԱՆՐԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ՝ 25.04.2017-10.05.2017
    Բավականին հետաքրքիր ռազմավարություն է ներառում Ձեր ներկայացրած նախագիծը: Բայց կարծում եմ լավ մարսել է պետք կարծիք հայտնելու համար:
    Հետաքրքիր է ինֆորմատիկան ընչի ցուցակում չկար? / այդքան արդիական առարկան/ եւ ոլորտը որի մասին խոսվում է նախագծում համատեղելի է:

  6. Գրառմանը 10 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Aleta Hayrapetyan (02.05.2017), AsyaY (26.04.2017), gayane0803 (25.04.2017), Lilit Sahakyan (25.04.2017), manush (03.05.2017), marine8 (25.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (08.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (25.04.2017), Լուսինէ Ավագյան (25.04.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (26.04.2017)

  7. #4
    Ավագ մասնակից Lilit Sahakyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.05.2016
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ, գ.Բջնի
    Գրառումներ
    186
    Հեղինակության աստիճան
    2
    Մեջբերում manush-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    2016 թվականի հոկտեմբերի 18-ի N 1060-Ա որոշմամբ հաստատված ՀՀ կառավարության ծրագրով հանրակրթության ոլորտում նախատեսված է ձեռնարկատիրության և ֆինանսական կրթության տարրերի ներառում հանրակրթական ծրագրերում:

    ՀՀ ԿԳՆ-ն հանրային քննարկման է ներկայացնում իրականացված աշխատանքների վերաբերյալ համառոտ տեղեկանքը և ծրագրի շրջանակներում «Ես և շրջակա աշխարհը», «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ», «Հասարակագիտություն», «Տեխնոլոգիա» առարկաների առարկայական չափորոշիչների և ծրագրերի նախագծերը:

    Համառոտ տեղեկանք՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...6&d=1493120064

    Չափորոշիչների և ծրագրերի նախագծեր.
    «Ես և շրջակա աշխարհը»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...3&d=1493120063
    «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...4&d=1493120064
    «Հասարակագիտություն»՝ http://forum.armhttp://forum.armedu....5&d=1493120064
    «Տեխնոլոգիա»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...7&d=1493120065


    ՀԱՆՐԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ՝ 25.04.2017-10.05.2017


    Վերջապես…
    Հարգելի Մանուշ, շնորհակալություն Ձեզ վերոնշյալ նյութերը տրամադրելու համար: Սա պետք է վաղուց արվեր, որպեսզի դպրոցում սովորողը և ավարտողը տեղեկացված լինի, կարողանա թեկուզ իր անձնական ֆինանսների վերաբերյալ որոշումներ կայացնել, հասկանա ի՞նչ է փողը, ի՞նչ է բանկը, կարողանա բյուջե կազմել, կարողանա դիտարկել ֆինանսներին վերաբերվող իրավիճակներ և այլն…
    Ինչ էր ստացվում, որ ամեն տարի դպրոցը բաց էր թողնում մի սերունդ, որի մոտ 99%-ը գաղափար չուներ փողի, բարդ տոկոսի, բանկի մասին: Իսկ մեր բնակչության ահռելի տոկոսը «կախված է» բանկից, վարկից և վերջինից օգտվում են աշխատակիցների կամ մյուսների խորհուրդներով, քանի որ չունեն ֆինանսական կրթություն:

  8. Գրառմանը 9 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    AsyaY (26.04.2017), Gayane Lachinyan (02.05.2017), manush (26.04.2017), Ալվարդ_Մ (26.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (08.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (25.04.2017), Լուսինէ Ավագյան (25.04.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (13.05.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (26.04.2017)

  9. #5
    Ավագ մասնակից Lilit Sahakyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.05.2016
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ, գ.Բջնի
    Գրառումներ
    186
    Հեղինակության աստիճան
    2
    Ես շատ ուրախ եմ նաև այն բանի համար, որ կլրամշակվի մեր ծրագրերը նաև կվերանայվի մեր դասագրքերը՝ ընդգրկելով գործնական և կիրառական նշանակություն ունեցող ավելի շատ թեմաներ:

  10. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    AsyaY (26.04.2017), Gayane Lachinyan (02.05.2017), Larisa0504 (02.05.2017), manush (26.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (08.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (25.04.2017), Լուսինէ Ավագյան (25.04.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (26.04.2017)

  11. #6
    Ավագ մասնակից Լուսինէ Ավագյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.03.2016
    Գրառումներ
    180
    Հեղինակության աստիճան
    3
    Ինձ նույնպես անչափ ուրախացրեց հանրակրթական ծրագրերում ձեռնարկատիրության և ֆինանսական կրթության տարրերի ներառման նախագիծը: Միանշանակ համամիտ եմ, մեջբերում եմ
    <<Ամբողջությամբ վերցրած՝ կարելի է ասել, որ ներկայումս մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացում շատ տարերային և անկազմակերպ ձևով է շոշափվում սովորողների ֆինանսական ունակություններիննպաստելու հարցը, այդպիսի կրթական խնդիր չի էլ դրվել, ուստի և չի օգտագործվել մաթեմատիկայի կրթական այն հսկայական ներուժը, որը հնարավորություն կընձեռեր բացահայտել ուսումնական առարկայի կիրառական նշանակությունը՝ ապահովելով կրթության բովանդակության կապը սովորողների կրթական կարիքների հետ: Դրա հետևանքով աշակերտները դպրոցն ավարտելիս ոչ միայն չեն կարողանում կայացնել պատասխանատու որոշումներ իրենց անձնական ֆինանսների վերաբերյալ, այլև հետդպրոցական կյանքում նույնպես լուրջ դժվարություններ են ունենում լրացնելու այդ բացը, քանի որ մինչ այդ անհրաժեշտ հիմքը բացակայում է>>։
    Վերջին խմբագրող՝ Լուսինէ Ավագյան: 26.04.2017, 00:33:
    Լուսինե Ավագյան

  12. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    AsyaY (26.04.2017), Lilit Sahakyan (26.04.2017), manush (26.04.2017), Ալվարդ_Մ (26.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (08.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (26.04.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (26.04.2017)

  13. #7
    Ավագ մասնակից Լուսինէ Ավագյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    24.03.2016
    Գրառումներ
    180
    Հեղինակության աստիճան
    3
    Սակայն թույլ տեք կատարել ևս մեկ մեջբերում՝
    <<Ֆինանսական գիտելիքների, հմտությունների, վերաբերմունքի և վարքագծի այն տարրերը, որոնք ինտեգրված ձևով ներառվելու են <<Մաթեմատիկա>> ուսումնական բնագավառի բովանդակության մեջ, մաթեմատիկայի առարկայական ծրագրերի կառուցվածքային էական փոփոխություններ չեն պահանջում: Մաթեմատիկայի առարկայական ծրագրերում ոչ թե առանձին թեմաներ և դասաժամեր են հատկացվելու ֆինանսական գիտելիքների համար, այլ մաթեմատիկական նյութի ուսուցման ընթացքում զուգընթաց դրվելու է նաև անձնական ֆինանսների կառավարման կարողությունների ձևավորման նպատակ: Իսկ վերջինիս իրականացման համար ծրագրվում է դիտարկել ֆինանսական ոլորտի այնպիսի իրավիճակներ, օրինակներ, խնդիրներ, որոնց վերլուծությունը, լուսաբանումը և լուծումը անմիջական առնչություն ունեն ուսուցանվող մաթեմատիկական նյութի բովանդակության և նրա կիրառությունների հետ>>:
    Արդյոք սա չի նշանակում ծրագրի էլ ավելի ծանրաբեռնում։
    Վերջին խմբագրող՝ Լուսինէ Ավագյան: 26.04.2017, 00:26:
    Լուսինե Ավագյան

  14. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    AsyaY (26.04.2017), Lilit Sahakyan (26.04.2017), manush (26.04.2017), Ալվարդ_Մ (26.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (08.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (26.04.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (26.04.2017)

  15. #8
    Մոդերատոր Գայանե Սիմոնյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.02.2013
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ, գյուղ Ակունք
    Տարիք
    48
    Գրառումներ
    338
    Հեղինակության աստիճան
    6
    Մեջբերում manush-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    2016 թվականի հոկտեմբերի 18-ի N 1060-Ա որոշմամբ հաստատված ՀՀ կառավարության ծրագրով հանրակրթության ոլորտում նախատեսված է ձեռնարկատիրության և ֆինանսական կրթության տարրերի ներառում հանրակրթական ծրագրերում:

    ՀՀ ԿԳՆ-ն հանրային քննարկման է ներկայացնում իրականացված աշխատանքների վերաբերյալ համառոտ տեղեկանքը և ծրագրի շրջանակներում «Ես և շրջակա աշխարհը», «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ», «Հասարակագիտություն», «Տեխնոլոգիա» առարկաների առարկայական չափորոշիչների և ծրագրերի նախագծերը:

    Համառոտ տեղեկանք՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...6&d=1493120064

    Չափորոշիչների և ծրագրերի նախագծեր.
    «Ես և շրջակա աշխարհը»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...3&d=1493120063
    «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...4&d=1493120064
    «Հասարակագիտություն»՝ http://forum.armhttp://forum.armedu....5&d=1493120064
    «Տեխնոլոգիա»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...7&d=1493120065


    ՀԱՆՐԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ՝ 25.04.2017-10.05.2017
    Շնորհակալություն, սիրելի Մանուշ:
    Տարիներ առաջ մի շարք դպրոցների 8-րդ և 9-րդ դասարաններում ուսումնասիրվում էր «Տնտեսագիտություն» առարկան՝ ֆակուլտատիվ պարապմունքների ձևաչափով: Առարկայի դասավանդումը նախաձեռնողն ու համակարգողը «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» հասարակական կազմակերպությունն էր: Վերջինս մասնակից դպրոցներին ապահովում էր դասագրքերով, խնդրագրքերով, տրամադրում էր համապատասխան պաստառներ, որոնք բավականին հաջողված էին: Աշակերտները մեծ հետաքրքրությամբ էին ուսումնասիրում առարկան: Կազմակերպում էինք այցելություններ տարբեր ձեռնարկություններ, որտեղ երեխաները ծանոթանում էին արտադրության կազմակերպմանը: Աշակերտներն իրենք մշակում էին բիզնես-ծրագիր, հիմնում բաժնետիրական ընկերություն, կազմակերպում արտադրություն: Անցկացվում էր մրցույթ դպրոցների միջև, որի հաղթողները իրենց արտադրանքը վաճառում էին հունիսի 1-ին Կասկադում կազմակերպվող ամենամյա տոնավաճառում: Շահույթն օգտագործվում էր բարեգործական նպատակներով /նվիրատվություն որևէ կարիքավոր ընտանիքի, մանկատան կամ ծերանոցի/: Ամեն տարի կազմակերպվում էր «Բրեյն ռինգ» խաղ-մրցույթ, որին աշակերտները մեծ պատասխանատվությամբ էին վերաբերվում և լրջորեն պատրաստվում:
    Հուսով եմ, որ այս ձեռնարկը կլինի նույնքան հետաքրքիր ու արդյունավետ, մանավանդ, որ դրա փորձն ունենք:
    Գայանե Սիմոնյան, Կոտայքի մարզի Ակունքի միջն. դպրոց

  16. Գրառմանը 11 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    AnnaBalyan (26.04.2017), AsyaY (26.04.2017), Larisa0504 (02.05.2017), Lilit Sahakyan (26.04.2017), manush (26.04.2017), marine8 (26.04.2017), Ալվարդ_Մ (26.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (08.05.2017), Լուսինէ Ավագյան (26.04.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (26.04.2017), Taguhi1 (03.05.2017)

  17. #9
    Մոդերատոր Նվարդ Հովհաննիսյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Գրառումներ
    178
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Հարգելի ընկեր Սիմոնյան, Ձեր գրառումը շատ գեղեցիկ հուշեր արթնացրեց իմ դպրոցական կյանքից: Ես նույնպես մասնակցել եմ այդ ծրագրին` որպես աշակերտ և հիշում եմ, թե որքան օգտակար էր այդ ծրագիրն աշակերտների համար. մենք մեծ սիրով էինք դասերից հետո մնում և մասնակցում տնտեսագիտության դասընթացներին:

  18. Գրառմանը 9 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    AsyaY (26.04.2017), Lilit Sahakyan (26.04.2017), manush (26.04.2017), marine8 (26.04.2017), Ալվարդ_Մ (26.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (08.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (26.04.2017), Լուսինէ Ավագյան (26.04.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (13.05.2017)

  19. #10
    Ավագ մասնակից AsyaY-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.02.2017
    Գրառումներ
    173
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Մեջբերում manush-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    2016 թվականի հոկտեմբերի 18-ի N 1060-Ա որոշմամբ հաստատված ՀՀ կառավարության ծրագրով հանրակրթության ոլորտում նախատեսված է ձեռնարկատիրության և ֆինանսական կրթության տարրերի ներառում հանրակրթական ծրագրերում:

    ՀՀ ԿԳՆ-ն հանրային քննարկման է ներկայացնում իրականացված աշխատանքների վերաբերյալ համառոտ տեղեկանքը և ծրագրի շրջանակներում «Ես և շրջակա աշխարհը», «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ», «Հասարակագիտություն», «Տեխնոլոգիա» առարկաների առարկայական չափորոշիչների և ծրագրերի նախագծերը:

    Համառոտ տեղեկանք՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...6&d=1493120064

    Չափորոշիչների և ծրագրերի նախագծեր.
    «Ես և շրջակա աշխարհը»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...3&d=1493120063
    «Մաթեմատիկա», «Հանրահաշիվ»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...4&d=1493120064
    «Հասարակագիտություն»՝ http://forum.armhttp://forum.armedu....5&d=1493120064
    «Տեխնոլոգիա»՝ http://forum.armedu.am/attachment.ph...7&d=1493120065


    ՀԱՆՐԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ՝ 25.04.2017-10.05.2017
    Բարև Ձեզ սիրելի Մ.Ավետիսյան,բավականին հետաքրքիր և արդիական թեմա եք ներկայացրել հանրային քննարկման:
    Այսինքն նախագծի ներառումը հանրակրթական ծրագրերում սկսվելու է տարրական դասարաններից:
    Վերահրատարակված դասագրքերում երևի համապատասխան թեմաներ կլինեն?

  20. Գրառմանը 6 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Lilit Sahakyan (27.04.2017), manush (27.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (08.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (26.04.2017), Լուսինէ Ավագյան (27.04.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (26.04.2017)

+ Կատարել գրառում
Էջ 1 3-ից 123 ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք կարող եք պատասխանել գրառումներին
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •