+ Կատարել գրառում
Էջ 1 10-ից 123 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 10 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 100 հատից

Թեմա: Մայրենիի և հայոց լեզվի դասաժամերին օգտագործվող արդյունավետ մեթոդներ

  1. #1
    Մոդերատոր Նվարդ Հովհաննիսյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Գրառումներ
    183
    Հեղինակության աստիճան
    1

    Մայրենիի և հայոց լեզվի դասաժամերին օգտագործվող արդյունավետ մեթոդներ

    Ակտիվացնող կամ այսպես կոչված` <<ջերմացնող>> վարժություններն ավելի նպատակահարմար է օգտագործել ցածր դասարաններում, որոնց նպատակն է աշխուժացնել դասարանը, տրամադրել դասին, զարգացնել արագ մտածելու և գեղեցիկ խոսք կազմելու կարողություններ:
    Օրինակ ես նախօրոք մտածված որևէ բառ գրում եմ գրատախտակին և առաջարկում այդ բառի տառերով նոր բառեր կազմել: Հետո կազմած բառերով հանձնարարում եմ կազմել նախադասություններ:
    Այս մեթոդն օգնում է աշակերտներին արագ մտածել, բառապաշարում օգտագործել գրագետ և գեղեցիկ բառեր: Խրախուսանքի են արժանանում այն աշակերտները, որոնք ավելի գեղեցիկ ու գրագետ բառեր են կազմում: Հաջորդ ժամին աշակերտներից յուրաքանչյուրը ձգտում է ինքը կազմել խելամիտ ու ճիշտ բառեր, որպեսզի ինքն արժանանա խրախուսանքի:
    Վերջին խմբագրող՝ Նվարդ Հովհաննիսյան: 12.05.2017, 12:39:

  2. Գրառմանը 22 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Gayane Lachinyan (01.05.2017), gayane0803 (19.04.2017), kara1969 (19.04.2017), Karine Barseghyan (11.05.2017), Larisa0504 (29.04.2017), Lilit Sahakyan (19.04.2017), marine8 (19.04.2017), Narine Stepanyan (12.10.2017), Սեդա Մկրտչյան (21.04.2017), Ալվարդ_Մ (20.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (09.05.2017), Արսենյան (13.10.2017), Գայանե Սիմոնյան (19.04.2017), Դիանա Աղասարյան (12.10.2017), Էմմա Խաչատրյան (14.11.2017), Լուսինէ Ավագյան (20.04.2017), Ռուզաննա Միրզոյան (16.10.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (23.04.2017), Մարիամ Բարսեղյան (13.05.2017), Մարինե Խաչատրյան (26.04.2017), Մարինե Հ. (13.07.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (20.04.2017)

  3. #2
    Մոդերատոր Նվարդ Հովհաննիսյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Գրառումներ
    183
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Ինչպիսի մեթոդներ եք օգտագործում Դուք` հարգելի' ուսուցիչներ, դասարանն ակտիվացնելու նպատակով:

  4. Գրառմանը 12 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    gayane0803 (19.04.2017), marine8 (19.04.2017), Ալվարդ_Մ (20.04.2017), Արսենյան (13.10.2017), Գայանե Սիմոնյան (19.04.2017), Էմմա Խաչատրյան (14.11.2017), Լուսինէ Ավագյան (20.04.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (28.04.2017), Մարիամ Բարսեղյան (13.05.2017), Մարինե Խաչատրյան (26.04.2017), Մարինե Հ. (13.07.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (20.04.2017)

  5. #3
    Մոդերատոր Նվարդ Հովհաննիսյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Գրառումներ
    183
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Սիրելի' մանկավարժներ, կիսվեք Ձեր փորձով: Ինչպիսի մեթոդներ կիրառել պասսիվ դասարաններում, երբ մտնում ես դասարան և աշակերտներից յուրաքանչյուրը սպասում է դիմացինի խոսքին, անվստահ են` չնայած պատրաստ են դասին: Ինչ անել, որ աշակերտներն ավելի ինքնավստահ լինեն ու արտահայտեն, ցույց տան գիտելիքները:

  6. Գրառմանը 15 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    gayane0803 (20.04.2017), Lilit Sahakyan (20.04.2017), marine8 (14.05.2017), mush.krist (24.04.2017), Narine Stepanyan (12.10.2017), Ալվարդ_Մ (20.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (08.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (20.04.2017), Դիանա Աղասարյան (12.10.2017), Լուսինէ Ավագյան (20.04.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (28.04.2017), Մարիամ Բարսեղյան (13.05.2017), Մարինե Խաչատրյան (20.04.2017), Մարինե Հ. (13.07.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (20.04.2017)

  7. #4
    Ավագ մասնակից Նաիրա Մելիքսեթյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Հասցե
    ք.Աբովյան
    Տարիք
    40
    Գրառումներ
    230
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Սիրելի Նվարդ, ակտիվացնող մեթոդներից կարելի է օգտագործել նաև <<Մտագրոհ>> մեթոդը, որը նույնպես կծառայի նպատակին:

  8. Գրառմանը 11 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  9. #5
    Ավագ մասնակից
    Գրանցման ամսաթիվ
    10.02.2017
    Հասցե
    Մարգահովիտ
    Գրառումներ
    292
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Նվարդ ջան Ձեր դասերց կարող եք համակարգչային կաբինետում դաս պարապել /ինտերակտիվ/ թելադրություն գրել, բառարաններ ներմուծել՝ հոմանիշ, հականիշների: Դուք աշխատանքի ընթացքը հետեւվում եք եւ համապատասխան ուղղուներ անում:

  10. Գրառմանը 11 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  11. #6
    Մոդերատոր Նվարդ Հովհաննիսյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Գրառումներ
    183
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Նաիրա ջան շնորհակալություն կարծիքի համար:

  12. Գրառմանը 9 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.


  13. #7
    Մոդերատոր Նվարդ Հովհաննիսյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Գրառումներ
    183
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Հարգելի Ալվարդ, շատ շնորհակալ եմ արձագանքի և խորհրդի համար, անպայման կօգտագործեմ ձեր առաջարկած մեթոդը:

  14. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    gayane0803 (20.04.2017), marine8 (14.05.2017), Ալվարդ_Մ (23.04.2017), Լուսինէ Ավագյան (27.04.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (28.04.2017), Մարիամ Բարսեղյան (13.05.2017), Մարինե Հ. (13.07.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (20.04.2017)

  15. #8
    Մոդերատոր Նվարդ Հովհաննիսյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Գրառումներ
    183
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Իմ կարծիքով խրախուսանքն էլ միջոց է, որ աշակերտն ավելի անկաշկանդ լինի սեփական մտքերն արտահայտելիս, չվախենա, որ կարող է քննադատվել ու միայն օգտագործի գրքային անգիր արված բառերն ու նախադասությունները:

  16. Գրառմանը 11 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    gayane0803 (20.04.2017), marine8 (14.05.2017), Ալվարդ_Մ (23.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (08.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (20.04.2017), Էմմա Խաչատրյան (14.11.2017), Լուսինէ Ավագյան (22.04.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (28.04.2017), Մարիամ Բարսեղյան (13.05.2017), Մարինե Հ. (13.07.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (20.04.2017)

  17. #9
    Մոդերատոր Նվարդ Հովհաննիսյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    16.03.2017
    Գրառումներ
    183
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Դասի պլանի նմուշ-օրինակ

    Դասարան` 5-րդ:
    Դասի նյութը` Նամակ. նրա կառուցվածքը: Նշանավոր մարդիկ ինչ են գրել իրենց զավակներին:
    Նպատակները` խորացնել, ընդլայնել գիտելիքները նամակի մասին, հարստացնել բառապաշարը, ձևավորել գիտելիքը կիրառելու, գեղեցիկ խոսք կազմելու կարողություններ:
    Դասի տեսակը` նոր նյութի հաղորդում:
    Մեթոդները` <<ջերմացնող>> վարժություն, հարց ու պատասխան, T- աձև աղյուսակ:
    Ուսումնական նյութեր` դասագիրք, նշանավոր մարդկանց նամականի, գունավոր գրիչներ, թղթեր, սոսինձ:

    Խթանման փուլում դասի նյութին համապատասխան որևէ բառ ենք վերցնում (օրինակ` նամակագրություն) և խնդրում աշակերտներին այդ բառի տառերով նոր բառեր կազմել (օրինակ` գրականություն, նյութ, կամար, գրամ, մանուկ, գրություն, նմանակ...): Ընտրում ենք այն բառերը, որոնք կապ ունեն նամակի հետ և հարց ու պատասխանի միջոցով փորձում պարզել, թե ինչ գիտեն աշակերտները նամակի մասին` ինչ է նամակը, ինչ նյութ է պարունակում, ում կարող ենք նամակ գրել և այլն:
    Իմաստի ընկալման փուլում մեկնաբանում, պարզաբանում ենք աշակերտների տված պատասխանները, ընդլայնում դրանք և դարձնում գիտելիք. բացատրում ենք, թե ինչ կառուցվածք ունի նամակը, ինչն է կարևոր նամակ գրելիս և այլն:
    Այնուհետև հանձնարարվում է աշակերտներին կարդալ դասագրքում տեղ գտած նամակները, առանձնացնել դուր եկած տողերը, գրել հրաշք տետրում գունավոր գրիչներով:
    Նամակը պետք է դնել ծրարի մեջ, գրել նամակագրի և հասցեատիրոջ հասցեները և ուղարկել: Սովորեցնում ենք աշակերտներին պատրաստել գեղեցիկ, կոկիկ ծրար (դրանով կապ ենք ստեղծում տեխնոլոգիա առարկայի հետ) և վրան գրել հասցեատիրոջ և նամակագրի հասցեները` անպայման նշելով նաև մարզը:
    Կշռադատման փուլում կատարում ենք անդրադարձ և կազմում T-աձև աղյուսակ (ինչ գիտեինք/ ինչ սովորեցինք):
    Որպես տնային առաջադրանք` հանձնարարվում է աշակերտներին գրել նամակ սիրելի հերոսին կամ հեղինակին:

  18. Գրառմանը 14 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    gayane0803 (20.04.2017), marine8 (14.05.2017), Narine1 (01.05.2017), Սեդա Մկրտչյան (21.04.2017), Ալվարդ_Մ (23.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (08.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (20.04.2017), Էմմա Խաչատրյան (14.11.2017), Լուսինէ Ավագյան (20.04.2017), Ռուզաննա Միրզոյան (21.10.2017), Մանուշակ Բարսեղյան (23.04.2017), Մարիամ Բարսեղյան (13.05.2017), Մարինե Հ. (13.07.2017), Նաիրա Մելիքսեթյան (20.04.2017)

  19. #10
    Մոդերատոր gayane0803-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    07.05.2010
    Հասցե
    Չարենցավան
    Գրառումներ
    516
    Հեղինակության աստիճան
    8
    Մեջբերում Նվարդ Հովհաննիսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Որպես տնային առաջադրանք` հանձնարարվում է աշակերտներին գրել նամակ սիրելի հերոսին կամ հեղինակին:
    Հարգելի Նվարդ տնային առաջադրանքը կարելի է նաև աշակետներին հանձնարարել հավաքել համակարգչով, ինֆորմատիկայի դասաժամին` համագործակցելով ինֆորմատիկայի ուսուցչի հետ: Դա կապահովի միջառարկայական կապը նաև ինֆորմատիկայի հետ:
    Մենք ոչ մի բանի համար այնպես շնորհակալ չենք լինում, ինչպես շնորհակալության համար:
    Էլենբակս

  20. Գրառմանը 11 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Larisa0504 (22.04.2017), marine8 (14.05.2017), mush.krist (24.04.2017), Ալվարդ_Մ (23.04.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (08.05.2017), Գայանե Սիմոնյան (20.04.2017), Էմմա Խաչատրյան (14.11.2017), Լուսինէ Ավագյան (22.04.2017), Մարիամ Բարսեղյան (13.05.2017), Մարինե Հ. (13.07.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (20.04.2017)

+ Կատարել գրառում
Էջ 1 10-ից 123 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 2 հոգի. (0 անդամ և 2 հյուր)

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք կարող եք պատասխանել գրառումներին
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք կարող եք խմբագրել ձեր գրառումները
  •