Էջ 1 6-ից 123 ... ՎերջինըՎերջինը
Ցույց են տրվում 1 համարից մինչև 10 համարի արդյունքները՝ ընդհանուր 55 հատից

Թեմա: Մատչելի դասի պլանները որպես դասի արդյունավետության կարևոր պայման

  1. #1
    Մոդերատոր
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.03.2017
    Գրառումներ
    64
    Հեղինակության աստիճան
    1

    Մատչելի դասի պլանները որպես դասի արդյունավետության կարևոր պայման

    Հարգելի գործընկերներ հրավիրում եմ ձեզ նոր քննարկման:
    Իմաստունի խոսք է. Խելացին նա է, ով բարդ բաները ներկայացնում է պարզ ու մատչելի: Կարծում եմ, որ դասի արդյունավետության համար կարևոր են պարզ ու մատչելի պլանների կազմումը: Ինչ եք կարծում դուք:
    Հարգանքներով Լարիսա Հարությունյան

  2. Գրառմանը 18 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Aleta Hayrapetyan (23.03.2017), Amalya1 (26.03.2017), AsyaY (16.04.2017), Dayana2101 (22.03.2017), Flora Hovhannisyan (23.03.2017), gayane0803 (22.03.2017), Gohar Nahatakyan (26.03.2017), grigqrist (02.06.2017), kara1969 (14.05.2017), karine2005 (23.03.2017), Lilit Sahakyan (22.03.2017), Mariamsargsyan (12.05.2017), Marine6 (28.03.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (29.03.2017), Լուսինէ Ավագյան (01.04.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (18.04.2017), Ruzanna3 (26.03.2017), Taguhi1 (23.03.2017)

  3. #2
    Մոդերատոր gayane0803-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    07.05.2010
    Հասցե
    Չարենցավան
    Գրառումներ
    517
    Հեղինակության աստիճան
    8
    Միանգամայն համամիտ եմ Ձեր կարծիքին, տիկին Լարիսա: Ես դեմ եմ ամենօրյա դասի պլան կազմելուն, բայց ոչ` պատրաստվելուն: Ուսուցիչը եթե մտնի դասարան ու չիմանա իր ասելիքը` աբսուրդ է: Սակայն այս պարտադրովի, մի քանի էջանոց դասի պլաններ գրելը, որ ուսուցիչը դասի ընթացքում չի էլ բացում, անտեղի ժամանակի կորուստ է: Կարելի է պարզապես գրել քայլերի կատարման հաջորդականությունը: Իսկ բաց դասերի համար կողմ եմ երկար պլաններ գրելուն, որտեղ կնկարագրվեն կիրառվող մեթոդները, օգտագործվող ռեսուրսները, ժամանակը և այլն:
    Մենք ոչ մի բանի համար այնպես շնորհակալ չենք լինում, ինչպես շնորհակալության համար:
    Էլենբակս

  4. Գրառմանը 16 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Aleta Hayrapetyan (23.03.2017), Amalya1 (26.03.2017), AnnaBalyan (22.03.2017), AsyaY (16.04.2017), Dayana2101 (22.03.2017), Gohar Nahatakyan (26.03.2017), karine2005 (22.03.2017), Larisa0504 (22.03.2017), marine8 (28.03.2017), Անգին Ասլանյան (01.06.2017), Աստղիկ Մարկոսյան (16.04.2017), Գայանե Սիմոնյան (22.03.2017), Լուսինէ Ավագյան (01.04.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (18.04.2017), Ruzanna3 (26.03.2017), Taguhi1 (23.03.2017)

  5. #3
    Սկսնակ մասնակից
    Գրանցման ամսաթիվ
    19.03.2017
    Գրառումներ
    2
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Հարգելի Գայանե, լիովին համաձայն եմ Ձեզ հետ: Ինչի համար են այն պլանները, որոնց չեն էլ նայում, ավելի լավ է պարզ, ոչ թե բարդ, ակադեմիական պլաններ գրել:

  6. Գրառմանը 12 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Amalya1 (26.03.2017), AsyaY (16.04.2017), Dayana2101 (22.03.2017), gayane0803 (22.03.2017), Gohar Nahatakyan (26.03.2017), karine2005 (23.03.2017), Larisa0504 (05.04.2017), Marine6 (28.03.2017), Գայանե Սիմոնյան (28.03.2017), Լուսինէ Ավագյան (01.04.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (18.04.2017), Ruzanna3 (26.03.2017)

  7. #4
    Սկսնակ մասնակից
    Գրանցման ամսաթիվ
    17.03.2017
    Գրառումներ
    4
    Հեղինակության աստիճան
    0
    Շատ կարևոր թեմա է, ուսուցիչների մեծ մասին հուզող:

  8. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Amalya1 (26.03.2017), AsyaY (16.04.2017), gayane0803 (22.03.2017), karine2005 (23.03.2017), Mariamsargsyan (29.05.2017), Լուսինէ Ավագյան (01.04.2017), Ruzanna3 (26.03.2017), Taguhi1 (23.03.2017)

  9. #5
    Մոդերատոր gayane0803-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    07.05.2010
    Հասցե
    Չարենցավան
    Գրառումներ
    517
    Հեղինակության աստիճան
    8
    Այս հղումով http://forum.armedu.am/showthread.ph...B8%D6%82%D5%B4 ես ևս անդրադարձել եմ սույն թեմային:
    Մենք ոչ մի բանի համար այնպես շնորհակալ չենք լինում, ինչպես շնորհակալության համար:
    Էլենբակս

  10. Գրառմանը 14 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Aleta Hayrapetyan (23.03.2017), Amalya1 (26.03.2017), AsyaY (16.04.2017), Dayana2101 (23.03.2017), Gohar Nahatakyan (26.03.2017), karine2005 (23.03.2017), Lilit Sahakyan (22.03.2017), Marine6 (28.03.2017), marine8 (28.03.2017), Գայանե Սիմոնյան (22.03.2017), Լուսինէ Ավագյան (01.04.2017), Մարինե Խաչատրյան (22.03.2017), Ruzanna3 (26.03.2017), Taguhi1 (23.03.2017)

  11. #6
    Մոդերատոր Գայանե Սիմոնյան-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    03.02.2013
    Հասցե
    Կոտայքի մարզ, գյուղ Ակունք
    Տարիք
    48
    Գրառումներ
    340
    Հեղինակության աստիճան
    6
    Մեջբերում gayane0803-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Միանգամայն համամիտ եմ Ձեր կարծիքին, տիկին Լարիսա: Ես դեմ եմ ամենօրյա դասի պլան կազմելուն, բայց ոչ` պատրաստվելուն: Ուսուցիչը եթե մտնի դասարան ու չիմանա իր ասելիքը` աբսուրդ է: Սակայն այս պարտադրովի, մի քանի էջանոց դասի պլաններ գրելը, որ ուսուցիչը դասի ընթացքում չի էլ բացում, անտեղի ժամանակի կորուստ է: Կարելի է պարզապես գրել քայլերի կատարման հաջորդականությունը: Իսկ բաց դասերի համար կողմ եմ երկար պլաններ գրելուն, որտեղ կնկարագրվեն կիրառվող մեթոդները, օգտագործվող ռեսուրսները, ժամանակը և այլն:
    Գայանե, ջան, լիովին համամիտ եմ: Որպես մասնախմբի ղեկավար՝ հաճախ եմ դասալսումներ կատարում, և շատ է պատահում, որ ուսուցիչը դասի պլան չի ունենում /ի ուրախություն մեզ՝ մեր դպրոցում չեն պարտադրում ամեն օր դասի պլան գրել/, սակայն այնքան արդյունավետ ու անթերի է դասը վարում, որ նման դեպքում պլան պահանջելն ուղղակի ավելորդից էլ ավելորդ է:
    Ինչ վերաբերվում է բաց դասերին, ապա այս դեպքում պլանը պետք է լինի օրինակելի, և ցանկալի է, որ ներառի դասի նախատեսված ընթացքի համառոտ նկարագրությունը:
    Վերջին խմբագրող՝ Գայանե Սիմոնյան: 22.03.2017, 23:22:
    Գայանե Սիմոնյան, Կոտայքի մարզի Ակունքի միջն. դպրոց

  12. Գրառմանը 18 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Aleta Hayrapetyan (23.03.2017), Amalya1 (26.03.2017), AsyaY (16.04.2017), Dayana2101 (23.03.2017), Flora Hovhannisyan (23.03.2017), gayane0803 (23.03.2017), Gohar Nahatakyan (26.03.2017), karine2005 (23.03.2017), Larisa0504 (08.04.2017), Lilit Sahakyan (22.03.2017), Mariamsargsyan (08.05.2017), Marine6 (28.03.2017), marine8 (28.03.2017), Լուսինէ Ավագյան (01.04.2017), Մարինե Խաչատրյան (22.03.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (18.04.2017), Ruzanna3 (26.03.2017), Taguhi1 (23.03.2017)

  13. #7
    Ավագ մասնակից Flora Hovhannisyan-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    08.02.2017
    Գրառումներ
    222
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Հարգելի Լարիսա, իմ կարծիքով ուսուցիչը պետք է պատրաստ ներկայանա դասին, հստակ պատկերացնի իր անելիքները դասապրոցեսին, հստակ ձևակերպի նպատակները. գիտելիքների համակարգից՝ ինչ է սովորեցնելու, կարողություններ և հմտություններ համակարգից՝ ինչ կարողություններ և հմտություններ է զարգացնելու, արժեքային համակարգից՝ ինչ արժեքներ է ձևավորելու:

  14. Գրառմանը 12 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    Amalya1 (26.03.2017), AsyaY (16.04.2017), Dayana2101 (23.03.2017), gayane0803 (23.03.2017), Gohar Nahatakyan (26.03.2017), karine2005 (23.03.2017), marine8 (28.03.2017), Գայանե Սիմոնյան (23.03.2017), Լուսինէ Ավագյան (01.04.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (18.04.2017), Ruzanna3 (26.03.2017), Taguhi1 (23.03.2017)

  15. #8
    Մոդերատոր
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.03.2017
    Գրառումներ
    64
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Հարգելի Գայանե Սիմոնյան, շնորհակալ եմ քննարկմանը մասնակցելու համար: Իմ նպատակը հենց համառոտ, մատչելի ու արդյունավետ պլանների կազմմանը խրախուսելն է: Ես նույնպես մեթոդմասնախմբի նախագահ եմ և մասնախմբի ուսուցիչներին հորդորում եմ նմանատիպ պլաններ գործածել: ԵՎ ֆորումում, և պաշարների շտեմարանում շատ բարդ, ակադեմիական պլաններ են տեղադրված, որոնց կարիքը կարծում եմ չկա:

  16. Գրառմանը 10 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    AsyaY (16.04.2017), gayane0803 (28.03.2017), karine2005 (26.03.2017), Lilit Sahakyan (26.03.2017), Mariamsargsyan (12.05.2017), Marine6 (28.03.2017), marine8 (28.03.2017), Գայանե Սիմոնյան (26.03.2017), Լուսինէ Ավագյան (01.04.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (18.04.2017)

  17. #9
    Մոդերատոր
    Գրանցման ամսաթիվ
    09.03.2017
    Գրառումներ
    64
    Հեղինակության աստիճան
    1
    Մեջբերում Flora Hovhannisyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Լարիսա, իմ կարծիքով ուսուցիչը պետք է պատրաստ ներկայանա դասին, հստակ պատկերացնի իր անելիքները դասապրոցեսին, հստակ ձևակերպի նպատակները. գիտելիքների համակարգից՝ ինչ է սովորեցնելու, կարողություններ և հմտություններ համակարգից՝ ինչ կարողություններ և հմտություններ է զարգացնելու, արժեքային համակարգից՝ ինչ արժեքներ է ձևավորելու:
    Հարգելի Ֆլորա, Դուք ճիշտ եք: Բայց թեմատիկ պլաններում, որ մենք ենք կազմում եռամակարդակը ներառում ենք, կարիք կա մեկ անգամ էլ դասի պլանի մեջ անդրադառնանք: Մեզ անհրաժեշտ է գրառել մեր հստակ քայլերը, աղյուսակներ կազմել,ապահովել դասի դիդակտիկ պարագաները:

  18. Գրառմանը 8 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    AsyaY (16.04.2017), gayane0803 (28.03.2017), karine2005 (26.03.2017), Marine6 (28.03.2017), marine8 (28.03.2017), Գայանե Սիմոնյան (28.03.2017), Լուսինէ Ավագյան (01.04.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (18.04.2017)

  19. #10
    Մոդերատոր gayane0803-ի ավատար
    Գրանցման ամսաթիվ
    07.05.2010
    Հասցե
    Չարենցավան
    Գրառումներ
    517
    Հեղինակության աստիճան
    8
    Միանգամայն ճիշտ կարծիք է, հարգելի Larisa0504:
    Մենք ոչ մի բանի համար այնպես շնորհակալ չենք լինում, ինչպես շնորհակալության համար:
    Էլենբակս

  20. Գրառմանը 7 հոգի շնորհակալություն են հայտնել.

    AsyaY (16.04.2017), karine2005 (29.03.2017), Marine6 (28.03.2017), marine8 (28.03.2017), Գայանե Սիմոնյան (28.03.2017), Լուսինէ Ավագյան (01.04.2017), Նվարդ Հովհաննիսյան (18.04.2017)

Էջ 1 6-ից 123 ... ՎերջինըՎերջինը

Թեմայի մասին

Այս թեման նայող անդամներ

Այս պահին թեմայում են 1 հոգի. (0 անդամ և 1 հյուր)

Էջանիշներ

Էջանիշներ

Ձեր իրավունքները բաժնում

  • Դուք չեք կարող նոր թեմաներ ստեղծել
  • Դուք չեք կարող պատասխանել
  • Դուք չեք կարող կցորդներ տեղադրել
  • Դուք չեք կարող խմբագրել ձեր գրառումները
  •