Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Քննադատական մտածողության ձևավորումը տարրական դասարաններում

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • #31
    ShushAmir-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Աննա իրապես կարևոր թեմա եք բարձրացրել և ժամանակակից աշխարհում զուտ գիտելիքի և որոշակի կարողությունների վրա հիմնված կրթությունը մեր երեխաներին կարող է հետագայում խնդիրների առաջ կանգնեցնել։ Քննադատական մտածողությունը պետք է սկսել զարգացնել տարրական դասարաններերից, հատկապես, եթե հաշվի առնենք, որ այդ տարիքում երեխաները կաշկանդված չեն որոշակի ստանդարտներով։ Նրանք ավելի ազատ են իրենց մտքերն ու կարծիքը հայտնելու մեջ և ուսուցչի գրագետ ուղղորդման պարագայում կարող է զարգանալ առողջ քննադատական մտածողություն։
    Իմ կարծիքով շատ լավ մեթոդ է նաև խմբային աշխատանքերը, երբ խմբի բոլոր անդամները պետք է ներդրում ունենան աշխատանքում, սա կօգնի երեխաներին միմյանց լսել և միմյանց կարծիքները հաշվի առնել, ինչպես նաև պատրաստ լինել նրան, որ իրենց առաջարկները կամ լուծումները կարող են չընդունվել խմբի անդամների կողմից։ Չէ՞ որ քննադատական մտածողությունը չի ենթադրում միայն սեփական կարծիքը, մտքերը, կամ փաստարկները ունենալը, հիմնավորելը, այն նաև ենթադրում է հակառակ կարծիքը լսելու, ընդունելու և հասկանալու կարողություն։
    Շնորհակալություն Շուշանիկ ջան քննարկմանը մասնակցելու և Ձեր տեսակետը ներկայացնելու համար: Համաձայն եմ Ձեզ հետ՝ ժամանակակից աշխարհում անհնար է քարացած կարծրատիպերով և չոր գիտելիքով դառնալ մրցունակ մասնագետ: Քննադատական մտածողությունը նպաստում է առողջ քննական մտածողության ձևավորմանը, կշռադատմանը, քննարկումներին, բազմաբնույթ կարծիքներ լսելուն: Արդյունքում ավելի ազատ մտածող, վերլուծող, մյուսների կարծիքները հարգող և սեփական տեսակետների համար պատասխանատվություն ունեցող քաղաքացիներ են ձևավորվում: Իսկապես տարրական դասարաններում աշակերտները բավական անկաշկանդ են, ազատ, ստանդարտից դուրս մտածող, ինչն էլ օժանդակում է նրանց: Այո, խմբային աշխատանքների ժամանակ այս մտածողությունը նպաստում է առավել համագործակցային մթնոլորտ ստեղծելուն, միմյանց հետ հարգալից աշխատանքին:

    Comment


    • #32
      Սովորել է պետք ոչ միայն նյութը, այլև եղանակը:
      Մանկավարժության մեջ ընդունված և Ձեր ներկայացրած գաղափարների իրականացումը, անշուշտ, շատ կարևոր են: Նյութը պիտի լինի գրավոչ, հետաքրքրության մղող, խթանի մտածողությունը: Աշակերտները ուսուցչի և միմյանց օգնությամբ պիտի կարողանան նյութը, ցանկացած նոր գաղափար հասկանալ, ընկալել, ներկայացնել, կիրառել՝ զարգացնելով իրենց քննադատական մտածողությունը: Փաստերից պիտի օրինաչափություն կարողանան բխեցնել, օրինաչափությունից՝ արտածել օրինակներ: Կարծիքների բազմազանությունը չի ենթադրում, որ դրանք պարտադիր ճիշտ կամ ընդունելի են:
      Քննադատական մտածողությունը հնարավորություն է տալիս հանգելու ճիշտ, ընդունելի պատասխանի կամ պատասխանների:

      Comment


      • #33
        Արսենյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Սովորել է պետք ոչ միայն նյութը, այլև եղանակը:
        Մանկավարժության մեջ ընդունված և Ձեր ներկայացրած գաղափարների իրականացումը, անշուշտ, շատ կարևոր են: Նյութը պիտի լինի գրավոչ, հետաքրքրության մղող, խթանի մտածողությունը: Աշակերտները ուսուցչի և միմյանց օգնությամբ պիտի կարողանան նյութը, ցանկացած նոր գաղափար հասկանալ, ընկալել, ներկայացնել, կիրառել՝ զարգացնելով իրենց քննադատական մտածողությունը: Փաստերից պիտի օրինաչափություն կարողանան բխեցնել, օրինաչափությունից՝ արտածել օրինակներ: Կարծիքների բազմազանությունը չի ենթադրում, որ դրանք պարտադիր ճիշտ կամ ընդունելի են:
        Քննադատական մտածողությունը հնարավորություն է տալիս հանգելու ճիշտ, ընդունելի պատասխանի կամ պատասխանների:
        Հարգելի՛ Արսենյան, շնորհակալություն գրառման համար: Լիովին համաձայն եմ Ձեր արտահայտած մտքերի հետ: Ինքս շատ կարևորում եմ հատկապես այսօր և Հայաստանում քննադատական մտածողության ձևավորման անհրաժեշտությունը դպրոցում:

        Comment

        Working...
        X

        Debug Information