ShushAmir-ի խոսքերից
Նայել գրառումը
Հայտարարություն
Collapse
No announcement yet.
Քննադատական մտածողության ձևավորումը տարրական դասարաններում
Collapse
X
-
- 1 Հավանում
-
Սովորել է պետք ոչ միայն նյութը, այլև եղանակը:
Մանկավարժության մեջ ընդունված և Ձեր ներկայացրած գաղափարների իրականացումը, անշուշտ, շատ կարևոր են: Նյութը պիտի լինի գրավոչ, հետաքրքրության մղող, խթանի մտածողությունը: Աշակերտները ուսուցչի և միմյանց օգնությամբ պիտի կարողանան նյութը, ցանկացած նոր գաղափար հասկանալ, ընկալել, ներկայացնել, կիրառել՝ զարգացնելով իրենց քննադատական մտածողությունը: Փաստերից պիտի օրինաչափություն կարողանան բխեցնել, օրինաչափությունից՝ արտածել օրինակներ: Կարծիքների բազմազանությունը չի ենթադրում, որ դրանք պարտադիր ճիշտ կամ ընդունելի են:Քննադատական մտածողությունը հնարավորություն է տալիս հանգելու ճիշտ, ընդունելի պատասխանի կամ պատասխանների:
Comment
-
Արսենյան-ի խոսքերից Նայել գրառումըՍովորել է պետք ոչ միայն նյութը, այլև եղանակը:
Մանկավարժության մեջ ընդունված և Ձեր ներկայացրած գաղափարների իրականացումը, անշուշտ, շատ կարևոր են: Նյութը պիտի լինի գրավոչ, հետաքրքրության մղող, խթանի մտածողությունը: Աշակերտները ուսուցչի և միմյանց օգնությամբ պիտի կարողանան նյութը, ցանկացած նոր գաղափար հասկանալ, ընկալել, ներկայացնել, կիրառել՝ զարգացնելով իրենց քննադատական մտածողությունը: Փաստերից պիտի օրինաչափություն կարողանան բխեցնել, օրինաչափությունից՝ արտածել օրինակներ: Կարծիքների բազմազանությունը չի ենթադրում, որ դրանք պարտադիր ճիշտ կամ ընդունելի են:Քննադատական մտածողությունը հնարավորություն է տալիս հանգելու ճիշտ, ընդունելի պատասխանի կամ պատասխանների:
Comment
Comment