Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Ձևավորող գնահատման հնարների օրինակներ

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • #16
    Սիրանուշ Թադևոսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ձևավորող / ուսուցանող/ գնահատման առանձնահատկությունն այն է, որ գնահատման հնարները կիրառվում են յուրաքանչյուր դասին։ Ուսուցման գործընթացում գնահատման օբեկտը սովորողի գործունեությունն է, ոչ թե սովորողը, որն ուղղված է սովորողի ուսումնառության նպատակի իրագործմանը։ Դասի հիմքը ուսուցման նպատակն է, և՛ ուսուցչի, և՛ սովորողի ողջ գործունեությունը պետք է ուղղված լինի այդ նպատակի իրագործմանը։
    Հարգելի՛ Սիրանուշ,շնորհակալ եմ արձագանքելու համար,այստեղ կարող եք ծանոթանալ ձևավորող գնահատման բաղադրիչներին. https://kznakgnahatum.blogspot.com/p/blog-page.html

    Comment


    • #17
      Սրապիոնյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Ձևավորող գնահատման հնարների օրինակներ
      Հարգելի' Սրապիոնյան,հետաքրքիր թեմա եք ներկայացրել քննարկման։Ես կառաջարկեմ հետևյալ հնարը.Համապատասխանեցում_այդ հնարը կարելի է կիրառել թեմայի ամփոփման ժամանակ։Հնարը կիրառելիս դասարանը պետք է բաժանել խմբերի։Կպչուն թղթերի վրա գրվում են հարցերն ու պատասխանները։Աշակերտները պետք է գտնեն տվյալ հարցի պատասխանը։

      Comment


      • #18
        Սրապիոնյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Ձևավորող գնահատման հնարների օրինակներ
        Շատ արդյունավետ է նաև <<Դասի զեկուցող>>հնարը։Այս պարզագույն հնարը շատ կարևոր դեր կարող է ունենալ սովորողներին դասապրոցեսում ընդգրկելու գործում։
        Ուսուցիչն աշակերտներից մեկին նշանակում է դասի զեկուցող։Վերջինս դասի ավարտից 3_5 րոպե առաջ ամբողջ դասարանին ամփոփ ներկայացնում է,թե ինչի մասին էր դասը,ինչ արեցին,ինչ սովորեցին։

        Comment


        • #19
          Քրիստինե Հարությունյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

          Հարգելի' Սրապիոնյան,հետաքրքիր թեմա եք ներկայացրել քննարկման։Ես կառաջարկեմ հետևյալ հնարը.Համապատասխանեցում_այդ հնարը կարելի է կիրառել թեմայի ամփոփման ժամանակ։Հնարը կիրառելիս դասարանը պետք է բաժանել խմբերի։Կպչուն թղթերի վրա գրվում են հարցերն ու պատասխանները։Աշակերտները պետք է գտնեն տվյալ հարցի պատասխանը։
          Շնորհակալ եմ Քրիստինե ջան,անպայման կկիրառեմ Ձեր առաջարկած հնարը:

          Comment


          • #20
            Քրիստինե Հարությունյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

            Շատ արդյունավետ է նաև <<Դասի զեկուցող>>հնարը։Այս պարզագույն հնարը շատ կարևոր դեր կարող է ունենալ սովորողներին դասապրոցեսում ընդգրկելու գործում։
            Ուսուցիչն աշակերտներից մեկին նշանակում է դասի զեկուցող։Վերջինս դասի ավարտից 3_5 րոպե առաջ ամբողջ դասարանին ամփոփ ներկայացնում է,թե ինչի մասին էր դասը,ինչ արեցին,ինչ սովորեցին։
            Շատ շնորհակալ եմ Քրիստինե ջան.անպայման կկիրառեմ:

            Comment


            • #21
              Էլեոնորա Հովհաննիսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
              Ձևավորող գնահատումն իրականացնում ենք ամեն օր,ամեն դասի:Այն պետք է խթան հանդիսանա սովորողի համար,մոտիվացնի,ոգևորի...
              Էլեոնորա Հովհաննիսյան ջան,այստեղ կարող եք տեսնել մոտիվացնող,ոգևորող մի շարք արդյունավետ հնարներ և մեթոդներ https://library.fes.de/pdf-files/bue...gien/16023.pdf

              Comment

              Working...
              X

              Debug Information