Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

1-ին դասարան՝<<Վանկ։ Միավանկ և բազմավանկ բառեր>>:

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • 1-ին դասարան՝<<Վանկ։ Միավանկ և բազմավանկ բառեր>>:

    Հարգելի՛ ուսուցիչներ,կիսվեք նաև ձեր փորձով,առաջարկեք հետաքրքիր և արդյունավետ մեթոդներ ու հնարներ;
    Վերջին խմբագրողը՝ Սրապիոնյան; 03-10-21, 12:20.

  • #2
    Սրապիոնյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի՛ ուսուցիչներ,կիսվեք նաև ձեր փորձով,առաջարկեք հետաքրքիր և արդյունավետ մեթոդներ ու հնարներ;
    Իմ փորձից-Դասարանը բաժանում եմ խմբերի,ամեն խմբի սեղանին դնում տառեր:Աշակերտները դրված տառերով պետք է բառեր կազմեն և դնեն համապատասխան տնակի տակ:
    Վերջին խմբագրողը՝ Սրապիոնյան; 04-10-21, 16:55.

    Comment


    • #3
      Երեխաները սովորաբար հեշտ են ընկալում վանկը:Կարողանում ծափերով որոշել բառերի վանկերի քանակը:
      Խոսողը չի կարող հնչյուններն արտասանել օդի մի հոսքով. նրա շնչառությունը չի բավարարի։ Անհրաժեշտ են դադարներ օդի նոր պաշար առնելու համար։ Հնչյունները հավասար ուժգնություն ու տևականություն չունեն, խոսելիս արտասանական ապարատում առաջանում են փակվածքներ ու բացվածքներ, որոնք պայմանավորում են ընդհատումները, թուլացումներն ու ուժեղացումները։ Ուրեմն՝ բառերի մեջ հնչյունների կապակցությունը ուղեկցվում է ուժեղացումների, թուլացումների, դադարների հաջորդությամբ ու նախորդությամբ, որոնք պայմանավորում են վանկի գոյությունը:

      Comment


      • #4
        Բառեր online exercise for 5 years. You can do the exercises online or download the worksheet as pdf.

        Comment


        • #5
          Էլեոնորա Հովհաննիսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Երեխաները սովորաբար հեշտ են ընկալում վանկը:Կարողանում ծափերով որոշել բառերի վանկերի քանակը:
          Խոսողը չի կարող հնչյուններն արտասանել օդի մի հոսքով. նրա շնչառությունը չի բավարարի։ Անհրաժեշտ են դադարներ օդի նոր պաշար առնելու համար։ Հնչյունները հավասար ուժգնություն ու տևականություն չունեն, խոսելիս արտասանական ապարատում առաջանում են փակվածքներ ու բացվածքներ, որոնք պայմանավորում են ընդհատումները, թուլացումներն ու ուժեղացումները։ Ուրեմն՝ բառերի մեջ հնչյունների կապակցությունը ուղեկցվում է ուժեղացումների, թուլացումների, դադարների հաջորդությամբ ու նախորդությամբ, որոնք պայմանավորում են վանկի գոյությունը:
          Այո',Էլեոնորա ջան,համաձայն եմ,երեխաները սովորաբար հեշտ են ընկալում վանկը:Առաջարկածս հնարը ամրապնդում է գիտելիքները վանկերի վերաբերյալ և շատ արդյունավետ է տառուսուցման շրջանում,երբ աշակերտները տրված տառերով պետք է կազմեն բառեր,ապա որոշեն քանի վանկ է:

          Comment


          • #6
            Էլեոնորա Հովհաննիսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
            Երեխաները սովորաբար հեշտ են ընկալում վանկը:Կարողանում ծափերով որոշել բառերի վանկերի քանակը:
            Խոսողը չի կարող հնչյուններն արտասանել օդի մի հոսքով. նրա շնչառությունը չի բավարարի։ Անհրաժեշտ են դադարներ օդի նոր պաշար առնելու համար։ Հնչյունները հավասար ուժգնություն ու տևականություն չունեն, խոսելիս արտասանական ապարատում առաջանում են փակվածքներ ու բացվածքներ, որոնք պայմանավորում են ընդհատումները, թուլացումներն ու ուժեղացումները։ Ուրեմն՝ բառերի մեջ հնչյունների կապակցությունը ուղեկցվում է ուժեղացումների, թուլացումների, դադարների հաջորդությամբ ու նախորդությամբ, որոնք պայմանավորում են վանկի գոյությունը:
            Շնորհակալ եմ արձագանքելու համար, Էլեոնորա' ջան:

            Comment


            • #7
              Էլեոնորա Հովհաննիսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
              Երեխաները սովորաբար հեշտ են ընկալում վանկը:Կարողանում ծափերով որոշել բառերի վանկերի քանակը:
              Խոսողը չի կարող հնչյուններն արտասանել օդի մի հոսքով. նրա շնչառությունը չի բավարարի։ Անհրաժեշտ են դադարներ օդի նոր պաշար առնելու համար։ Հնչյունները հավասար ուժգնություն ու տևականություն չունեն, խոսելիս արտասանական ապարատում առաջանում են փակվածքներ ու բացվածքներ, որոնք պայմանավորում են ընդհատումները, թուլացումներն ու ուժեղացումները։ Ուրեմն՝ բառերի մեջ հնչյունների կապակցությունը ուղեկցվում է ուժեղացումների, թուլացումների, դադարների հաջորդությամբ ու նախորդությամբ, որոնք պայմանավորում են վանկի գոյությունը:
              Այստեղ
              e-school Armenia-ի ուսուցողական տեսանյութն է վանկերի վերաբերյալ
              https://youtu.be/OL09IqgBC8c

              Comment


              • #8
                Սրապիոնյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

                Իմ փորձից-Դասարանը բաժանում եմ խմբերի,ամեն խմբի սեղանին դնում տառեր:Աշակերտները դրված տառերով պետք է բառեր կազմեն և դնեն համապատասխան տնակի տակ:
                Մեկ վանկ ունեցող բառերը կոչվում են միավանկ բառեր,օրինակ' տուն,ամպ,շուն,մուկ,օձ,դուռ:Երկու և ավելի վանկ ունեցող բառերը կոչվում ենբազմավանկ,օրինակ'պահարան,մկրատ,գլուխ,հեռուստացույց:Առանց ձայնավոր հնչյունի վանկ չի լինում:

                Comment


                • #9
                  Movses-ի խոսքերից Նայել գրառումը

                  Մեկ վանկ ունեցող բառերը կոչվում են միավանկ բառեր,օրինակ' տուն,ամպ,շուն,մուկ,օձ,դուռ:Երկու և ավելի վանկ ունեցող բառերը կոչվում ենբազմավանկ,օրինակ'պահարան,մկրատ,գլուխ,հեռուստացույց:Առանց ձայնավոր հնչյունի վանկ չի լինում:
                  Շնորհակալություն Մովսես արձագանքելու համար,ստորև e-school Armenia-ի ուսուցողական տեսանյութն է https://youtu.be/yAGSyFu2JXo

                  Comment

                  Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                  Working...
                  X

                  Debug Information