Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Ընթերցանության տեխնիկայի ձևավորման առանձնահատկությունները ԿԱՊԿՈՒ երեխաների մոտ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Ընթերցանության տեխնիկայի ձևավորման առանձնահատկությունները ԿԱՊԿՈՒ երեխաների մոտ

    Հարգելի' գործընկերներ,առաջարկում եմ քննարկել <<Ընթերցանության տեխնիկայի ձևավորման առանձնահատկությունները կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող(ԿԱՊԿՈԻ)երեխաների մոտ>>թեման։Ակնկալում եմ ձեր ակտիվ մասնակցությունը։
    Թեմայի ակտիվ քննարկման համար ձևակերպել եմ հետևյալ խնդիրները.
    • ուսումնասիրել ԿԱՊԿՈՒ երեխաների հոգեբանամանկավարժական բնութագիրը և ընթերցանության տեխնիկայի ձևավորման մեջ դժվարությունները,
    • ուսումնասիրել ԿԱՊԿՈՒ երեխաների ընթերցանության և բանավոր խոսքի խանգարման առանձնահատկությունները,
    • վերամշակել ԿԱՊԿՈՒ երեխաների ընթերցանության ունակության ձևավորման և զարգացման մեթոդի ու ընթերցանության վարժությունների համակարգ,
    • ներկայացնել ԿԱՊԿՈՒ երեխաների ընթերցանության ունակոթյան ձևավորման և զարգացման շուրջ տարվող աշխատանքների արդյունքները:
    Վերջին խմբագրողը՝ Քրիստինե Հարությունյան; 02-12-21, 11:51.

  • #2
    Քրիստինե Հարությունյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի' գործընկերներ,առաջարկում եմ քննարկել <<Ընթերցանության տեխնիկայի ձևավորման առանձնահատկությունները կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող(ԿԱՊԿՈԻ)երեխաների մոտ>>թեման։Ակնկալում եմ ձեր ակտիվ մասնակցությունը։
    Հարգելի՛ Քրիստինե,կարևոր թեմա եք առաջարկել,հետաքրքրությամբ կհետևեմ https://guidebookforteachers.files.w...72_6gwjlKUCeUk

    Comment


    • #3
      Բավականին հետաքրքիր թեմա եք առաջարկել, սիրով կհետևեմ հետագա զարգացումներին

      Comment


      • #4
        Սրապիոնյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

        Հարգելի՛ Քրիստինե,կարևոր թեմա եք առաջարկել,հետաքրքրությամբ կհետևեմ https://guidebookforteachers.files.w...72_6gwjlKUCeUk
        Հարգելի' Սրապիոնյան,շատ շնորհակալություն արձագանքելու համար։Ստորև կներկայացնեմ թեմայի նպատակը։
        Թեմայի նպատակն է ԿԱՊԿՈՒ աշակերտների համար գտնել ընթերցանության ուղիներ և հաղթահարել ընթերցանության ընթացքում առաջացած դժվարությունները։

        Comment


        • #5
          Mar80-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Բավականին հետաքրքիր թեմա եք առաջարկել, սիրով կհետևեմ հետագա զարգացումներին
          Հարգելի' գործընկեր,շնորհակալություն արձագանքելու համար։
          Ըստ վարկածի՝ ԿԱՊԿՈՒ երեխաների ընթերցանության ուսուցումը արդյունավետ կդառնա,եթե հաշվի առնվեն ԿԱՊԿՈՒ երեխաների հոգեբանական առանձնահատկությունները։

          Comment


          • #6
            Քրիստինե Հարությունյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

            Հարգելի' Սրապիոնյան,շատ շնորհակալություն արձագանքելու համար։Ստորև կներկայացնեմ թեմայի նպատակը։
            Թեմայի նպատակն է ԿԱՊԿՈՒ աշակերտների համար գտնել ընթերցանության ուղիներ և հաղթահարել ընթերցանության ընթացքում առաջացած դժվարությունները։
            Նպատակի ուսումնասիրությունը ուղղված է լեզվական գրագիտության,սովորել սովորելու,ինքնաճանաչողական և սոցիալական կոմպետենցիաներին:

            Comment


            • #7
              Սրապիոնյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

              Նպատակի ուսումնասիրությունը ուղղված է լեզվական գրագիտության,սովորել սովորելու,ինքնաճանաչողական և սոցիալական կոմպետենցիաներին:
              Հարգելի' գործընկեր,Դուք ճիշտ նկատեցիք։Նշեմ նաև օգտագործված մեթոդները՝
              .կազմակերպչական(զրույց ծնողի հետ)
              .տեսական(տեսական վերլուծություն և գիտական գրականության ընդհանրացում ըստ խնդրի)
              .փորձարարական(աշխատանքների կիրառում,ԿԱՊԿՈՒ երեխայի ընթերցանության և բանավոր խոսքի վերլուծում)

              Comment


              • #8
                Հարգելի Քրիստինե իրն ու ընթերցանությունը խոսքային գործունեության ձևավորման բարդ ու բազմամակարդակ պրոցեսներ են, որի իրականացմանը մասնակցում են մի շարք վերլուծիչներ՝ խոսքալսողական, խոսքաշարժողական, տեսողական, տեսողատարածական, ընդհանուր շարժողական: Նրանց միջև գրի ու ընթերցանության պրոցեսում ձևավորվում է սերտ կապ ու փոխկապակցվածություն: Գիրն ու ընթերցանությունը համակարգային ֆունկցիաներ են, ուստի այդ համակարգի որևէ օղակի կամ օղակների ոչ լիարժեք աշխատանքը բերում է ամբողջ համակարգի ոչ լիարժեք աշխատանքին

                Comment


                • #9
                  Լիլիթ Հակոբջանյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Հարգելի Քրիստինե իրն ու ընթերցանությունը խոսքային գործունեության ձևավորման բարդ ու բազմամակարդակ պրոցեսներ են, որի իրականացմանը մասնակցում են մի շարք վերլուծիչներ՝ խոսքալսողական, խոսքաշարժողական, տեսողական, տեսողատարածական, ընդհանուր շարժողական: Նրանց միջև գրի ու ընթերցանության պրոցեսում ձևավորվում է սերտ կապ ու փոխկապակցվածություն: Գիրն ու ընթերցանությունը համակարգային ֆունկցիաներ են, ուստի այդ համակարգի որևէ օղակի կամ օղակների ոչ լիարժեք աշխատանքը բերում է ամբողջ համակարգի ոչ լիարժեք աշխատանքին
                  Հարգելի' Լիլիթ,այո',ես համամիտ եմ,բայց կան աշակերտներ,ովքեր հենաշարժողական խնդիրների պատճառով դժվարանում են գրել։

                  Comment


                  • #10
                    Հարգելի՛ Քրիստինե,անչափ կարևոր թեմա եք քննարկելու:Խնդրում եմ նկարագրել կիրառվող մեթոդները:

                    Comment


                    • #11
                      marine8-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Հարգելի՛ Քրիստինե,անչափ կարևոր թեմա եք քննարկելու:Խնդրում եմ նկարագրել կիրառվող մեթոդները:
                      Հարգելի' գործընկեր,շնորհակալություն արձագանքելու համար։
                      Օգտագործված մեթոդներն են՝
                      .կազմակերպչական(զրույց ծնողի հետ)
                      .տեսական(տեսական վերլուծություն և գիտական գրականության ընդհանրացում ըստ խնդրի)
                      .փորձարարական(աշխատանքների կիրառում,ԿԱՊԿՈՒ երեխայի ընթերցանության և բանավոր խոսքի վերլուծում)

                      Comment

                      Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                      Working...
                      X

                      Debug Information