Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Սերմանենք ազնվություն,արժևորենք սովորողի գործունեությունը.

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • #31
    Ինչպես ասել է Սոկրատը<< Դաստիարակությունը դժվար գործ է,և նրա պայմանների բարելավումը յուրաքանչյուր մարդու սրբազան պարտականություններից մեկն է,որովհետև չկա ավելի կարևոր բան,քան ինքն իրեն և իր մերձավորներին կրթելը:>>

    Comment


    • #32
      Շատ ճշմարիտ մեջբերում եք արել, հարգելի Օլգա, դաստիարակության պայմանների բարելավման գործընթացը , կարծում եմ ստանձնում է յուրաքանչյուր ուսուցիչ իր սաներին առաջին հերթին լավ մարդ դաստիարակելու համար:

      Comment


      • #33
        Հարգելի ՝Նունե Մարգարյան,անկեղծությունն եւ ճշմարտությունն արժանի մարդու հատկություններն են:

        Comment


        • #34
          Երբեմն մտնում ես դասարան և առնչվում այն երևույթի հետ, որ որևէ աշակերտ նեղված է, վիրավորված: Ուսուցիչը անպայման պիտի պարզի, թե ինչ է եղել, ով է արդար, ով մեղավոր: Որովհետև հաճախ է լինում, երբ նեղացնում են թույլին, իսկ այսպես ասած «ուժեղի» ընկերները կամ ընկեր համարողները, կամ, որ ավելի վատ է, նրանից վախեցոցները մեղադրում են հենց տուժողին: Ցավով եմ առնչվել նման երևույթների հետ, հաճախ վերհանել ճշմարտությունը՝ դրանով մղելով ազնվության ու մարդկային արժեքների գնահատման: Երբեմն նույնիսկ տուժող անմեղն է լռում, որ թույլ ու դավաճան չհամարեն: Այդպես որոշ երեխաներ կարողանում են նույնիսկ դասղեկներին ապակողմնորոշել: Այսպիսի երևույթները ազդում են դասարանի որակի և աշակերտների հոգեբանության, նույնիսկ ճշմարտության ճանաչողության վրա:

          Comment


          • #35
            Ուսուցիչը ազնվություն պիտի սերմանի առաջին հերթին իր օրինակով: Նա երբեք պիտի աչառու չլինի որևէ աշակերտի նկատմամբ: Արդարամտությունը այնպիսի հատկանիշ է, որ հարկավոր է գուրգուրել, անազնվությունը այպանել է պետք: Ուսուցիչը շատ է առնչվում աշակերտական վարքի այդպիսի դրսևորումների հետ և երբեք չպիտի աչք փակի, անտեսի դրանք: Չպատժված արարքը ամենաթողություն և վիրավորվածություն է ծնում:

            Comment

            Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
            Working...
            X

            Debug Information