Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Դպրոցական կայքի ստեղծումը և շահագործումը WordPress համակարգում

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • #16
    Հարգելի Արտակ,
    Ձեր երկու գրառումները առաջին հայացքից տպավորություն են թողնում, որ Դուք և ձեր անձնակազմը այլ, նույնիսկ քննադատական կարծիքը շատ նորմալ եք ընդունում, քանի որ շատ բարեկիրթ ձևով պատասխանել եք. շնորհակալություններ, գովեստներ իմ հասցեին, որոշ կետերում համաձայնություն, բայց ամփոփելով ստացվում է, որ

    Դուք ինձ ասում եք հետևյալը.
    Դուք ունեք Ձեր կարծիքը, մենք հարգում ենք Ձեր կարծիք ունենալու իրավունքը և շնորհակալ ենք կարծիք հայտնելու համար, բայց մենք շատ կետերի մասին այլ կարծիք ունենք և առաջնորդվում ենք մեր տեսակետներով ու բերում եք դատողություններ, նույնիսկ թվեր, որոնք իբր թե ցույց են տալիս, որ առնվազն իմ ասածներում գույները խտացված են և իրականությունից հեռու:

    Բայց իմ ասածները ստուգելի ու չափելի են ու ուղակի կարծիք չեն: Ու ստացվում է, որ ես ասում եմ 5*5=25, ու Դուք ասում եք. Շնորհակալություն կարծիք հայտնելու համար, բայց մենք էլ մեր կարծիքն ունենք ու մեր կարծիքով 5*5=10:

    Հիմա ես կներկայացնեմ այդ թվերը, Դուք թվերին առարկեք:

    Մինչև իրական թվերը ներկայացնելը ասեմ, որ եթե նույնիսկ ընդունենք հենց Ձեր ասած թվերը (“օրական գրառումների քանակը համեմատած նախորդ տարիների նույն ժամանակամիջոցի հետ պակասել է առավելագույնը 50 տոկոսով”), արդեն նշանակում է, որ գրառումները պակասել են 2 անգամ: Դա արդեն բավականին մեծ թիվ է:
    Դժվար թե որևէ մեկը մեծ բան չհամարի եթե նրա, օրինակ, եկամուտները պակասեն երկու անգամ, կամ արյան ճնշումը իջներ երկու անգամ:

    Տեսեք, նոր բացված թեմաներ մասում կա 5 թեմա կա՝ Աշխարհագրություն, Հայոց լեզվից ու գրականությունից... , Գրադարանային դաս,,Լեոնարդո դա... , Երևանի հ.105 ավագ դպրոցը... ,
    WordPress համակարգի հիման վրա... :
    Առաջինում կա 5, երկրորդում՝ 6, երորրդում՝ 2, չորրորդում՝ 1, հինգերորդում՝ 14 գրառում: Էդ վերջինից 3-ը իմ գրառումներն են, 4-ն էլ դրանց պատասխանները, այսինքն, եթե ես ձեն չհանեի կլիներ 7 գրառում: Եթե 14-ով էլ հաշվենք, գումարային ստացվում է 28 գրառում: Դրանցից առաջինը բացվել է 04.11-ին: Ուրեմն վերջին 22 օրերին էդ թեմաներում եղել է 28 գրառում, որտեղից միջին օրեկանը ստացվում է 1.28 գրառում: Ձեր ասած 50%-ից ստացվում է, որ լավ ժամանակներում 5 թեմայի համար միջին օրեկանը եղել է մոտ 2.6 գրառում:

    Բայց
    միայն
    http://forum.armedu.am/showthread.ph...նարկում
    թեմայում մեկ օրում (08.06.2011-ին) եղել է 10 գրառում.

    Միայն
    http://forum.armedu.am/showthread.ph...որհուրդ
    թեմայում մեկ օրում (23.11.2010-ին) եղել է 4 գրառում,

    Միայն
    http://forum.armedu.am/showthread.ph...յնը/page25
    թեմայում մեկ օրում (07.10.2010-ին) եղել է 15 գրառում:

    Պարզ է, որ նույն օրերին այլ թեմաներում նույնպես եղել են գրառումներ, բայց եթե նույնիսկ սրանց միջինը հաշվենք, ապա կստացվի, որ նշված երեք թեմաների միջին օրեկանը եղել է 9.67 գրառում ու ստացվում է, որ գրառումները ոչ թե 50%-ով, այլ 8-10 անգամ պակասել են:

    Ուրիշ երկու տվյալ բերեմ:

    «Ուսուցչի ձայն» թեմայում 03.07.2010-ից մինչև 02.07.2011՝ այսինքն մեկ տարում եղել է 324 գրառում, 33 էջ ծավալով, բայց նույն թեմայում 02.07.2011-ից մինչև հիմա եղել է 27 գրառում, այսինքն հաջորդ 3 տարիներին, մի բան էլ ավել, եղել է 27 գրառում:

    «Դպրոց և դաստիարակություն թեմայում» 15.07.2010-ից մինչև 16.11.2010՝ այսինքն 4 ամսում եղել է 42 գրառում, 5 էջ ծավալով, բայց նույն թեմայում 16.11.2010-ից մինչև հիմա եղել է 9 գրառում, այսինքն հաջորդ 4 տարիներին 9 գրառում:

    Սրանք են թվերը: Կանխելով հնարավոր մեկնաբանությունը, որ շատ ակտիվ թեմաներ եմ օրինակ բերում, առաջարկում եմ բերել նման ակտիվ թեմայի գոնե մեկ օրինակ, որը բացվել է վերջին 1.5 տարում:
    Էն ժամանակ թեմաները հա էլ ակտիվ էին, ֆորումը եռում էր, վաղուց արդեն 0 աստիճան է, մի քիչ էլ ու կվերածվի սառույցի:

    Մյուս մասը էդքան էլ թվերուվ ներկայացնելու բան չի, բայց ես ի՞նչ եմ ասել.

    «3 տարի առաջ ակտիվ քննարկումներ անելուց հետո, դպրոցներին օժանդակելու էս քայլը լրիվ հնարավոր էր անել 2 տարի 9 ամիս առաջ, քննարկումներից հետո 3 ամիսը լրիվ բավարար է դա անելու համար: Վորդպրեսը հո՞ նոր չի հայտնվել, էն ժամանակ էլ կար: Իհարկե, եթե համարում էիք, որ նման օժանդակություն պետք է:»

    Հիմա ասում եմ. իմ հիմնական գործերին զուգահեռ աշխատելով՝ ես վորդպրեսի հայերեն տարբերակ կսարքեի մաքսիմում 3 շաբաթում, թող դուք անեիք 3 ամսում (չնայած անհասկանալի է, թե ինչո՞ւ մեկը էդ նույն գործը իր հիմնական գործերին զուգահեռ աշխատելով կարող է անել 3 շաբաթում, իսկ մի ամբողջ նախարարություն 3 ամսում): Բայց փաստորեն ձեզ պետք եղավ 3 տարի:

    Հիմա սա համարենք նորմա՞լ, քանի որ Դուք համարում եք, որ օգնության կարգով եք արե՞լ: Իմ սայթն էլ, որով Դուք հիանում եք («Նախ ասեմ, որ հիացած եմ Ձեր աշխատանքով, շատերին եմ խորհուրդ տվել օգտվել Ձեր կայքից:») ես պահում եմ օգնության կարգով՝ որպես բարեգործություն ու դա անում եմ մենակ՝ միայն իմ ժամանակի, էներգիայի ու ֆինանսների հաշվին, իմ հիմնական գործերին զուգահեռ աշխատելով: Վերջապես, իմ սայթը, Ձեր սայթը կարող է և գոյություն չունենային կամ անպետք մի բան ըլնեին: Մի ամբողջ նախարարություն իր մարդկային, ֆինանսական ռեսուրսներով էս տեսակ արդյունք է տալիս ու դա համարե՞նք նորմալ:

    Մյուսը. Ես ասում եմ, որ քաչալին սանր պետք չէ, ու էդ մասին ես վաղուց եմ ասել:
    Դուք ասում եք, որ ձեզնից քաչալները սանր են խնդրել, դուք էլ պատրաստել ու տվել եք:
    Եթե տեսնեի, որ 40-50 խելքը գլխին նոր սայթ է իրար հետևից ավելացել և ոչ թե ձեր դրած կայքերի 9 հասցեից 5 դատարկ լինենին, ապա կասեի, հազար ներողություն ես սխալվել եմ:

    Դպրոցների ուզելն ու ունեցածը ինձ մի անեկդոտ է հիշեցնում.
    Մեկը ընկերոջը հարցնում է. քո թեյին ինքա՞ն շաքար գցեմ:
    -6-7 գդալ գցի, բայց չխառնես, ես քաղցր չեմ սիրում, -ասում է ընկերը:


    Ու էս պարագայում Դուք գրում եք.
    «Դպրոցական կայքերի անհրաժեշտություն չլինելու մասին Ձեր տեսակետը հիշում եմ: Համաձայնվեք, որ և ես, և դպրոցները կարող են չհամաձայնվել Ձեր տեսակետին: Ինչպես Ձեր բազում այլ տեսակետներ, այս տեսակետը ևս ես ընդունում եմ որպես ի գիտություն, հետևություն եմ անում և վերջ: Յուրաքանչյուր դպրոց ինքն է որոշում, ուզում է նման գործիք ունենալ, թե չի ուզում, և եթե ուզում է, մենք էլ փորձելու ենք օգնել նրանց, ոչ թե հղվել Ձեր տեսակետին, որ իրենց կայք պետք չի ու փակել հարցը: Եվ ի դեպ կան դպրոցներ, որոնք ուզում են կայք ունենալ, դրա համար էլ ստեղծել ենք այս թեման, որ փորձենք օգնել:»

    Հետո էլ գրել եք.
    «Խնդրում եմ չափսոսալ Ձեր ծախսած ժամանակի համար: Անկախ նրանից, մենք կհամաձայնվե՞նք, թե՞ ոչ, հակափասատարկներ կբերե՞նք, թե՞ ոչ, Ձեր գրառումն ու տեսակետը մեր համար կարևոր է: Եթե ոչ ուրիշ բանի համար, ապա գոնե նրա համար, որ տեսնենք, թե մեր աշխատանքին կողքից ինչպես են նայում ու հետևություններ անեն:»

    Ես թվերով, փաստերով ներկայացրի վիճակը, հիմա հետևություն կանեք, թե «հակափաստարկներ» կբերեք, Դուք գիտեք: Եթե գերատեսչական «հայրենասիրությունը» չհաղթի, պիտի որ «հակափաստարկներ» չբերեք:

    Չնայած անձամբ Ձեզ ես չեմ մեղադրել, ավելին կոնկրետ որևէ մեկին չեմ մեղադրել: Ահա երկու մեջբերում իմ գրառումներից, որոնք հաստատում են էս ասածս.
    «Նախ ասեմ, որ անձնապես որևէ մեկին չեմ մեղադրում, ամեն մեկը ունի իր արդարացումը, և շատ դեպքերում դրանք օբյեկտիվ են՝ տվյալ մարդու որակներից չի կախված, այլ իրադրության հետևանք է:»
    «Ու իմ պատասխանը Ձեզ չի ուղղված, նույնիսկ ԿՏԱԿ-ին չի ուղղված:»
    Վերջին խմբագրողը՝ Գագիկ; 26-11-14, 01:10.
    Գ.Աղեկյան
    www.MathNet.am

    Comment


    • #17
      Chuk-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Յուրաքանչյուր դպրոց ինքն է որոշում, ուզում է նման գործիք ունենալ, թե չի ուզում, և եթե ուզում է, մենք էլ փորձելու ենք օգնել նրանց, ոչ թե հղվել Ձեր տեսակետին, որ իրենց կայք պետք չի ու փակել հարցը:
      Եվ դուք ձեր ասածին հավատում եք:
      Շատ լավ հասկանում եք, որ սա էլ կփաթաթեն դպրոցների վզին, ինչպես էլեկտրոնային մատյան կոչվածը, թեմատիկ աշխատանքների համար նախատեսված տետրեր և այլն: Պարզ է, որ ինչ որ մեկին սա պետք է, ում և ինչ նպատակով, ես միայն կարող եմ ենթադրել (խոհանոցը ինձ ծանոթ չէ): Դպրոցների տնօրենները (իսկ նրանց` ուրիշները) կստիպեն ուսուցիչներին, որ բան ու գործ թողած նյութեր տեղադրեն այդ կայքերում: Դրանով կարող եք բարձրացնել դպրոցի վարկանիշը: Հիմա էլ գնդակը փոխանցում ենք schoolrate.armedu.am կայքին:
      Այս բոլոր արհեստական գործիքները չեն կարող փրկել համակարգը: Փաստը այն է, որ ոչ ոք չի վստահում հանրակրթական դպրոցներին: Եթե բոլոր աշակերտները հաճախում են մասնավոր պարապմունքների, էլ ում են պետք դպրոցները, ինչ վարկանիշի մասին է խոսքը:

      Comment


      • #18
        h.105 ավագ դպրոցի կայքը
        http://school105.schools.am/
        Ռուզան Ստեփանյան
        ՀՀ ԿԳՆ, Կրթության ազգային ինստիտուտ, Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների բաժնի վարիչ: “ՀԱՐՄՈՆԻԱ” հիմնադրամ, CISCO Ցանցային Ակադեմիայի ինստրուկտոր

        Comment


        • #19
          petros59-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Շատ լավ հասկանում եք, որ սա էլ կփաթաթեն դպրոցների վզին
          Իմ համոզմունքն է, որ յուրաքանչյուր դպրոց ինքը պետք է ընտրի, ուզու՞մ է ունենալ կայք, թե՞ ոչ:

          Բայց իհարկե՛ ես հնարավոր համարում եմ, որ նախարարությունը որոշի կայք ունենալը դարձնել պարտադիր պայման: Ուզում եմ հասկանանք, որ եթե նման պարտադրանք լինի, դա որևէ կապ չի ունենա այս մեր առաջարկած օժանդակության հետ: Պարզապես եթե նման պարտադրանք լինի, դպրոցները կայք պատրաստելու հազարավոր տարբերակներից կկարողանան ընտրել մեր օգնությանը դիմելու հնարավորությունը, ինչպես որ այդ օժանդակությանը այսօր կարող են դիմել կայք ունենալ ցանկացողները:

          Հարգելի՛ ֆորումցիներ, մենք այս թեման համատեղ ջանքերով տանում ենք փակուղի: Հասկացեք, սա ստեղծվել է որպես աշխատանքային հարթակ կայք ունենալ ցանկացողներին օգնելու համար, սա մեր նախաձեռնությունն է, մեր աշխատակազմի, մեր կազմակերպության, մինչդեռ այս աշխատանքային նպատակով ստեղծված թեման հիմա վերածվել է նախարության մասին մտածածը բարձրձայնելու, մեր աշխատանքին գնահատական տալու, ու բուն թեմայի հետ առնչություն չունեցող քննարկման:

          Հավատացեք, նույն, իմ կողմից շատ հարգված պարոն Աղեկյանի վերջին գրառմանը կարող եմ շատ հանգամանորեն պատասխանել, բերելով օրինակ ֆորումի գրառումների իրական վիճակագրությունը, բայց այս թեման ստեղծվել էր այլ նպատակով: Իմ սխալն էր, հավանաբար, ընդհանրապես պատասխանելը, պետք է կարծիքն ի գիտություն ընդունեի, մասամբ համաձայնվեի, մասամբ ոչ, ու անցնեի առաջ: Ու հիմա իմ խնդրանքն է թեման այս ուղղությամբ չշարունակելը:
          Վերջին խմբագրողը՝ Chuk; 28-11-14, 16:49.
          Քայլ առ քայլ՝ դարից դար

          Արտակ Հարությունյան
          Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն
          ՏՀՏ բովանդակության բաժնի մասնագետ

          Comment


          • #20
            Բարև Արտակ ջան գրածս թեմայից դուրս է:
            Հեռաուսուցման թեստերը, կոնկրետ ինֆորմատիկայի, չեն բացվում: Մնացած առարկաներն էլ չեն բացվում: Ինչ որ թույլտվության մասին է գրում` This error (HTTP 403 Forbidden) means that Internet Explorer was able to connect to the website, but it does not have permission to view the webpage.For more information about HTTP errors, see Help.
            Բայց առաջ բացել ենք, լուծել աշակերտների հետ: Խնդրում եմ նայես: Շնորհակալություն:
            Մենք ոչ մի բանի համար այնպես շնորհակալ չենք լինում, ինչպես շնորհակալության համար:
            Էլենբակս

            Comment


            • #21
              Բարև. Դպրոցական կայքում ստեղծել եմ էջեր և այն ներառել մենյուի մեջ: Ինչպես կարող եմ պատրաստած էջի ենթամենյուի մեջ գրանցում կատարել? Նախապես շնորհակալություն

              Comment


              • #22
                Avag-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Բարև. Դպրոցական կայքում ստեղծել եմ էջեր և այն ներառել մենյուի մեջ: Ինչպես կարող եմ պատրաստած էջի ենթամենյուի մեջ գրանցում կատարել? Նախապես շնորհակալություն
                Աշխատանքը կատարվում է այնպես, ինչպես էջերի ավելացումը, պարզապես մի փոքր ներքևում գրառում կատարելու տեղ կա. ընտրել գրառումներ, ապա՝ ավելացնել նորը,որից հետո անհրաժեշտ է կատարել գրառումը և սեղմել հրապարակել սեղմակը:

                Comment


                • #23
                  Կներեք,իսկ դա պարտադիր է , թե ըստ ցանկության?

                  Comment


                  • #24
                    Թող էլի ստեղծեն իրենց կայքերը, բայց օպերատորին չվերագրեն համակարգչի հետ կապված բոլոր աշխատանքները,հենց հարցը վերաբերվում է վարձատրությանը ամենաքիչը օպերատորնա վարձատրվում,իսկ աշխատանքները բաշխելու ժամանակ այն ինչ կապված է համակարգչի հետ մեր գործնա ։ Ասեմ որ ես ինքս էլ կես դրույքով աշխատող օպերատոր եմ և ամենևին էլ չեմ պատրաստվում այդ պարտականությունը վերցնել ինձ վրա ։Առանց այն էլ ես իմ աշխատավարձի համեմատ անում եմ ավելին։Ձեզ կառաջարկի 0,5 դրույքով օպերատորների դեպքում անել բացառություններ։Թող այդ մի գործով էլ զբաղվի մեկ այլ աշխատող։

                    Comment


                    • #25
                      Սյուզան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Թող էլի ստեղծեն իրենց կայքերը, բայց օպերատորին չվերագրեն համակարգչի հետ կապված բոլոր աշխատանքները,հենց հարցը վերաբերվում է վարձատրությանը ամենաքիչը օպերատորնա վարձատրվում,իսկ աշխատանքները բաշխելու ժամանակ այն ինչ կապված է համակարգչի հետ մեր գործնա։
                      Սյուզան ջան էս ինչ լավ թեմա բացեցիր: Ես էլ մի դրույքով եմ աշխատում, սակայն պատրաստ չեմ ստեղծել կայք ու տանել նաև դրա բեռը: Կրակն ենք ընկել, որ համակարգչի մասնագետ ենք: Օգնում ենք բոլորին, մի անգամ էլ համարձակվի չօգնես` այնպես են մուննաթ գալիս, իբր պարտավոր ես...
                      Մենք ոչ մի բանի համար այնպես շնորհակալ չենք լինում, ինչպես շնորհակալության համար:
                      Էլենբակս

                      Comment


                      • #26
                        Ստեղծել եմ էջեր, արտաքին տեսք-մենյուներ բաժնից սեղմել եմ ստեղծել նոր մենյու , տվել եմ մենյուին անուն,ձախից ընտրել համապատասխան էջը ,սեղմել եմ պահպանել,բայց մենյուն չի ստեղծվում : Խնդրում եմ ասեք ինչն եմ սխալ անում.

                        Comment


                        • #27
                          Karik-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                          Ստեղծել եմ էջեր, արտաքին տեսք-մենյուներ բաժնից սեղմել եմ ստեղծել նոր մենյու , տվել եմ մենյուին անուն,ձախից ընտրել համապատասխան էջը ,սեղմել եմ պահպանել,բայց մենյուն չի ստեղծվում : Խնդրում եմ ասեք ինչն եմ սխալ անում.
                          Հարգելի Karik, խնդրում եմ գրեք որ դպրոցի կայքի մասին է խոսքը և նշեք Ձեր կայքի հղումը:
                          Մանուշակ Ավետիսյան
                          Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն
                          ՏՀՏ բովանդակության բաժնի պետ

                          Comment


                          • #28
                            Avag-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                            Բարև. Դպրոցական կայքում ստեղծել եմ էջեր և այն ներառել մենյուի մեջ: Ինչպես կարող եմ պատրաստած էջի ենթամենյուի մեջ գրանցում կատարել? Նախապես շնորհակալություն
                            Հարգելի Ավագ, «էջի ենթամենյու» հասկացությունը պարզ չի, խնդրում եմ ավելի մանրամասն պարզաբանեք և նշեք դպրոցի կայքի հղումը:
                            Մանուշակ Ավետիսյան
                            Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն
                            ՏՀՏ բովանդակության բաժնի պետ

                            Comment


                            • #29
                              http://artsni.schoolsite.am/
                              խնդիրը թեմաների ընտրության հետ էր կապված:Թեման փոփոխեցի, մենյուն երևում է արդեն

                              Comment


                              • #30
                                Բարև հարգելի Մանուշ ես ունեմ մեր դպրոցի կայքը, այն բավականին ժամանակ է գործում է, պարտադիր է WordPress համակարգով ստեղծել թե կարելի է նաև blogger-ով
                                մեր կայքը՝ http://jrashendproc.blogspot.am/
                                Վերջին խմբագրողը՝ manush; 09-12-16, 18:34.
                                Հասմիկ Հակոբյան

                                Comment

                                Working...
                                X