Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Ձևավորող գնահատման հնարների օրինակներ

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Ձևավորող գնահատման հնարների օրինակներ

    Հարգելի՛ գործընկերներ, եկեք միասին ուսումնասիրենք ձևավորող գնահատումը, առաջարկենք ձևավորող գնահատման հնարների օրինակներ: Ակնկալում եմ ձեր ակտիվ մասնակցությունը: Իմ հնարներից մի քանիսը ներկայացրել եմ, կարող եք կիրառել, վստահեցնում եմ, շատ արդյունավետ են:
    Վերջին խմբագրողը՝ Սրապիոնյան; 04-12-21, 20:41.

  • #2
    Հարգելի' Սրապիոնյան,հետաքրքիր թեմա եք ներկայացրել քննարկման...
    Ձևավորող գնահատման նպատակը ուսումնական գործընթացում ուսուցիչների և սովորողների գործունեության ճշգրտումն ու շտկումն է՝ հիմնվելով ուսումնառության ընթացիկ արդյունքների վրա: Գործունեության շտկումը ենթադրում է ուսուցչի և սովորողների առջև դրված ուսումնական խնդիրների համատեղ լուծում՝ արդյունքները բարելավելու նպատակով:
    Առանց հայտորոշման ուսուցիչները չեն կարող անհրաժեշտ մակարդակով կիրառել ձևավորող գնահատումը, իսկ ձևավորող գնահատման որակն իր հերթին ազդում է միավորային գնահատման արդյունքների վրա: Պահպանելով գնահատման իրականացման հետևողականությունը՝ կարելի է հասնել ուսումնառության արդյունքների բարձր մակարդակի:

    Comment


    • #3
      Ձևավորող գնահատումն իրականացնում ենք ամեն օր,ամեն դասի:Այն պետք է խթան հանդիսանա սովորողի համար,մոտիվացնի,ոգևորի...

      Comment


      • #4
        Սրապիոնյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Ձևավորող գնահատման հնարների օրինակներ
        Հարգելի Սրապիոնյան,հետաքրքիր թեմա եք ընտրել՝արժանի լայն քննարկման:
        Անշուշտ ճիշտ իրականացնելով ձևավորող գնահատումը,ապա նրան շաղկապված միավորային գնահատումը ,կկարողանանք ուսումնառության կարիքները իրատեսական գնահատել,որն էլ կբերի ցանկալի և նպատակային վերջնարդյունքի:
        Իսկ վերջնարդյունքի երաշխիքը նաև գնահատելն է:Կփորձեմ հնարները կիրառել իմ դասերին և եզրակացություններ անել:
        Շնորհակալություն
        Վերջին խմբագրողը՝ gohar66; 28-09-21, 23:50.

        Comment


        • #5
          Թագուհի ջան շատ արդիական թեմա եք բացել։ Ըստ հանրակրթության պետական չափորոշչի, ուսումնառության արդյունքների գնահատումը (այսուհետ` գնահատում) նպատակ ունի որոշելու սովորողի մոտ կարողունակության զարգացման աստիճանը ըստ ուսումնական առարկաների չափորոշչով սահմանված վերջնարդյունքներին համապատասխան ձեռք բերած գիտելիքների և հմտությունների մակարդակի, ինչպես նաև դիրքորոշումների ու արժեքների ձևավորման:
          38. Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունում ընթացիկ գնահատումն իրականացվում է քանակական (միավորային) և ձևավորող (ուսուցանող) ձևերով՝ դպրոցի մանկավարժական խորհրդի կողմից հաստատված կարգով։
          39. Քանակական (միավորային) գնահատման համար կիրառվում է 10 միավորային սանդղակ: 10 միավորային սանդղակում որևէ թիվ չի հանդիսանում անբավարար գնահատական, և յուրաքանչյուր նիշ նկարագրում է աշակերտի հաջողության որևէ մակարդակ: Քանակական գնահատումը ցույց է տալիս աշակերտի ուսումնական հաջողությունները, սկսվում 1 միավորից և չունի անբավարար սանդղակ։
          40. Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունները կարող են կիրառել գնահատման այլ համակարգ, որը համապատասխանեցվում է 10 միավորային սանդղակին:
          41. Ձևավորող (ուսուցանող) գնահատման մեթոդներն ու ձևաչափն ընտրում է հանրակրթական ուսումնական հաստատությունը:

          https://www.arlis.am/documentview.aspx?docid=149788
          Մենք ոչ մի բանի համար այնպես շնորհակալ չենք լինում, ինչպես շնորհակալության համար:
          Էլենբակս

          Comment


          • #6
            Գնահատման մասին իմ կողմից պատրաստված սահիկաշարերը կարող եք գտնել հետևյալ հղմամբ․

            https://lib.armedu.am/resource/19453
            Մենք ոչ մի բանի համար այնպես շնորհակալ չենք լինում, ինչպես շնորհակալության համար:
            Էլենբակս

            Comment


            • #7
              gohar66-ի խոսքերից Նայել գրառումը

              Հարգելի Սրապիոնյան,հետաքրքիր թեմա եք ընտրել՝արժանի լայն քննարկման:
              Անշուշտ ճիշտ իրականացնելով ձևավորող գնահատումը,ապա նրան շաղկապված միավորային գնահատումը ,կկարողանանք ուսումնառության կարիքները իրատեսական գնահատել,որն էլ կբերի ցանկալի և նպատակային վերջնարդյունքի:
              Իսկ վերջնարդյունքի երաշխիքը նաև գնահատելն է:Կփորձեմ հնարները կիրառել իմ դասերին և եզրակացություններ անել:
              Շնորհակալություն
              Հարգելի' Գոհար,շնորհակալ եմ արձագանքելու համար.այո' կիրառեք հնարը, և վստահեցնում եմ կհասնեք ցանկալի նպատակին:
              Վերջին խմբագրողը՝ Սրապիոնյան; 26-11-21, 19:07.

              Comment


              • #8
                Սրապիոնյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

                Հարգելի' Գոհար,շնորհակալ եմ արձագանքի համար.այո' կիրառեք հնարը, և վստահեցնում եմ կհասնեք ցանկալի նպատակին:
                Ունեմ նաև հնար վանկերի վերաբերյալ.կարող եք ծանոթանալ և կիրառել https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF...736#post160736
                b0d984e7_500.jpg aead44c7_500.jpg afca4327_500.jpg afbc8687_500.jpg
                Վերջին խմբագրողը՝ Սրապիոնյան; 04-12-21, 20:39.

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=Էլեոնորա Հովհաննիսյան;n160693]Հարգելի' Սրապիոնյան,հետաքրքիր թեմա եք ներկայացրել քննարկման...
                  Ձևավորող գնահատման նպատակը ուսումնական գործընթացում ուսուցիչների և սովորողների գործունեության ճշգրտումն ու շտկումն է՝ հիմնվելով ուսումնառության ընթացիկ արդյունքների վրա: Գործունեության շտկումը ենթադրում է ուսուցչի և սովորողների առջև դրված ուսումնական խնդիրների համատեղ լուծում՝ արդյունքները բարելավելու նպատակով:
                  Առանց հայտորոշման ուսուցիչները չեն կարող անհրաժեշտ մակարդակով կիրառել ձևավորող գնահատումը, իսկ ձևավորող գնահատման որակն իր հերթին ազդում է միավորային գնահատման արդյունքների վրա: Պահպանելով գնահատման իրականացման հետևողականությունը՝ կարելի է հասնել ուսումնառության արդյունքների բարձր մակարդակի:

                  Հարգելի' Էլեոնորա Հովհաննիսյան,շնորհակալ եմ արձագանքելու և լրացուցիչ տեղեկությունների համար:Այստեղ կարող ենք ծանոթանալ նաև մի հնարի,որը ամրապնդում է աշակերտների գիտելիքնեը,վանկերի վերաբերյալ https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF...736#post160736
                  Վերջին խմբագրողը՝ Սրապիոնյան; 26-11-21, 19:07.

                  Comment


                  • #10
                    gayane0803-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Գնահատման մասին իմ կողմից պատրաստված սահիկաշարերը կարող եք գտնել հետևյալ հղմամբ․

                    https://lib.armedu.am/resource/19453
                    Հարգելի՛ Գայանե Կոստանդյան,շնորհակալ եմ արձագանքելու և լրացուցիչ կարևոր ինֆորմացիայի համար
                    Վերջին խմբագրողը՝ Սրապիոնյան; 26-11-21, 19:07.

                    Comment


                    • #11
                      Սրապիոնյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Ձևավորող գնահատման հնարների օրինակներ
                      Ձևավորող գնահատման առանձնահատկությունն այն է, որ գնահատման հնարները կիրառվում են յուրաքանչյուր դասին: Նշանակում է՝ ուսուցիչը և սովորողները կարող են արդեն ամենավաղ փուլերից սկսած՝ ազդեցություն ունենալ ուսուցման և առհասարակ կրթության որակի բարելավման վրա: Ձևավորող գնահատումը կիրառվում է թե՛ ուսուցչի, թե՛ սովորողի համար ընդունելի հնարներով:

                      Comment


                      • #12
                        Movses-ի խոսքերից Նայել գրառումը

                        Ձևավորող գնահատման առանձնահատկությունն այն է, որ գնահատման հնարները կիրառվում են յուրաքանչյուր դասին: Նշանակում է՝ ուսուցիչը և սովորողները կարող են արդեն ամենավաղ փուլերից սկսած՝ ազդեցություն ունենալ ուսուցման և առհասարակ կրթության որակի բարելավման վրա: Ձևավորող գնահատումը կիրառվում է թե՛ ուսուցչի, թե՛ սովորողի համար ընդունելի հնարներով:
                        Շնորհակալ եմ արձագանքելու համար,նայե'ք,ստորև ձևավորող գնահատման հնարների օրինակներ կան...
                        Վերջին խմբագրողը՝ Սրապիոնյան; 22-11-21, 23:05.

                        Comment


                        • #13
                          Ձևավորող գնահատման հնարների հիանալի օրինակներ կան ստորև⬇ https://kznakgnahatum.blogspot.com/2021/11/9.html
                          Վերջին խմբագրողը՝ Սրապիոնյան; 22-11-21, 23:02.

                          Comment


                          • #14
                            Էլեոնորա Հովհաննիսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                            Հարգելի' Սրապիոնյան,հետաքրքիր թեմա եք ներկայացրել քննարկման...
                            Ձևավորող գնահատման նպատակը ուսումնական գործընթացում ուսուցիչների և սովորողների գործունեության ճշգրտումն ու շտկումն է՝ հիմնվելով ուսումնառության ընթացիկ արդյունքների վրա: Գործունեության շտկումը ենթադրում է ուսուցչի և սովորողների առջև դրված ուսումնական խնդիրների համատեղ լուծում՝ արդյունքները բարելավելու նպատակով:
                            Առանց հայտորոշման ուսուցիչները չեն կարող անհրաժեշտ մակարդակով կիրառել ձևավորող գնահատումը, իսկ ձևավորող գնահատման որակն իր հերթին ազդում է միավորային գնահատման արդյունքների վրա: Պահպանելով գնահատման իրականացման հետևողականությունը՝ կարելի է հասնել ուսումնառության արդյունքների բարձր մակարդակի:
                            Շնորհակալ եմ հարգելի' Էլեոնորա,այստեղ կարող եք տեսնել իմ կողմից ստեղծած ևս մեկ հնար https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF...736#post160736

                            Comment


                            • #15
                              Ձևավորող / ուսուցանող/ գնահատման առանձնահատկությունն այն է, որ գնահատման հնարները կիրառվում են յուրաքանչյուր դասին։ Ուսուցման գործընթացում գնահատման օբեկտը սովորողի գործունեությունն է, ոչ թե սովորողը, որն ուղղված է սովորողի ուսումնառության նպատակի իրագործմանը։ Դասի հիմքը ուսուցման նպատակն է, և՛ ուսուցչի, և՛ սովորողի ողջ գործունեությունը պետք է ուղղված լինի այդ նպատակի իրագործմանը։

                              Comment

                              Working...
                              X

                              Debug Information