Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Հիմնական դպրոցում ֆիզիկայի խնդիրների լուծում Կոշիի անհավասարության կիրառմամբ

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Հիմնական դպրոցում ֆիզիկայի խնդիրների լուծում Կոշիի անհավասարության կիրառմամբ

    Հիմնական դպրոցում ֆիզիկայի դասընթացում հանդիպում են խնդիրներ, որոնցում անհրաժեշտ է լինում գտնել այս կամ այն ֆիզիկական մեծության առավելագույն կամ նվազագույն արժեքները։ Ինչպես հայտնի է առավելագույն (նվազագույն) արժեքներ գտնելու համար կիրառվում է ածանցյալի գաղափարը, որին աշակարտները ծանոթանում են ավագ դպրոցում։ Մաթեմատիկայի դասընթացից հայտնի Կոշիի անհավասարությունը (կապը միջին հանրահաշվականի և միջին երկրաչափականի միջև) թույլ է տալիս լուծել այդպիսի խնդիրները` շրջանցելով ածանցյալի գաղափարը։
    Այս թեմայի շրջանակներում առաջարկում եմ քննարկել խնդիրներ, որոնց լուծումը հանգում է Կոշիի անհավասարության կիրառմանը, ինչպես նաև պարզաբանել մեթոդական հարցեր։

  • #2
    Ածանցյալ թեմայի չիմացությունը ցածր դասարանի աշակերտների մոտ մեծ դժվարություն է առաջացնում նմանատիպ խնդիրների լուծման ժամանակ։ Կարծում եմ մեթոդի կիրառությունը մեծ օգնություն կլինի և ուսուցիչներին և աշակերտներին։

    Comment


    • #3
      Հարգելի Արմեն, հետաքրքիր թեմա եք առաջարկել, իսկապես 10 րդ դասարանում դժվար է տատանողական շարժման հավասարումները բացատրել առանց ածանցյալի։ Կցանկանայի իմանալ դուք ինչպե՞ս եք բացատրում։

      Comment


      • #4
        Բարև Ձեզ։ Հարգելի գործընկերներ նշված թեմայի հետ կապված առաջարկում եմ հետևյալ խնդիրը.
        Կցված ֆայլեր
        Վերջին խմբագրողը՝ ArmineTsaturyan; 16-06-21, 12:48.

        Comment


        • #5
          Ընկեր Ծատուրյան խնդրի սկզբնական պայմանները պետք է հավասարեցնել 0-ի և լուծումը որոնել > 0 դեպքու՞մ

          Comment


          • #6
            Narine_Baghdasaryan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
            Ածանցյալ թեմայի չիմացությունը ցածր դասարանի աշակերտների մոտ մեծ դժվարություն է առաջացնում նմանատիպ խնդիրների լուծման ժամանակ։ Կարծում եմ մեթոդի կիրառությունը մեծ օգնություն կլինի և ուսուցիչներին և աշակերտներին։
            Հարգելի գործընկեր, մինչ Կոշիի անհավասարությունը նշված դեպքերի համար կիրառելը պետք է պարզաբանել սովորողների համար, թե որ փաստն է թույլ տալիս այն առանձին դեպքերի համար դարձնել կիրառելի։ Այսինքն դիդակտիկական տեսանյկունից պետք է նախ անդրադարձ կատարել մաթեմատիկայից հայտնի այդ իրողությանը։

            62b5f7ad.gif-ից հետևում է, որ հավասարություն նշանը տեղի ունի a=b դեպքում։ Այսինքն (a+b) գումարն իր ամեափոքր արժեքն ընդունում է a=b դեպքում։
            Կցված ֆայլեր

            Comment


            • #7
              Որոշ շարժման խնդիրներում հարմար է օգտագործել Կոշիի անհավասարությունը :
              Օրինակ. մարմինը l հեռավորությունն անցնում է v հաստատուն արագությամբ, այնուհետև կանգ է առնում a արագացմամբ: Արագության ի՞նչ արժեքի դեպքում շարժման ժամանակը մինչև կանգ առնելը կլինի նվազագույնը:

              Comment


              • #8
                Շնորհակալություն գրառման համար։ Իրոք, Ձեր նշած խնդրի լուծումը քննարկվող թեմայի տրամաբանության մեջ է։ Ընդ որում, կա նաև այդ խնդրի լուծման այլ մոտեցում, որի դեպքում շրջանցվում է ածանցյալի գաղափարը։ Խոսքը արագության նկատմամբ քառակուսի հավասարման լուծման ժամանակ հավասարման տարբերիչի (դիսկրիմինանտի) դրական լինելու պայմանն է։

                Comment


                • #9
                  Եթե պահանջվում է գտնել ինչ-որ մեծության առավելագույն կամ նվազագույն արժեքները, անհրաժեշտ է ֆիզիկական օրենքներից տվյալ խնդրի համար ստացված հավասարումներում /ի հարկե ոչ բոլորում/ որոնել Կոշիի անհավասարության կիրառման հնարավորությունները: Օրինակ հետևյալ խնդիրը.
                  Կցված ֆայլեր
                  Վերջին խմբագրողը՝ evrika24; 16-06-21, 14:00.

                  Comment


                  • #10
                    Շնորհակալություն, խնդիրը քննարկվող թեմայի շրջանակներում է և ինձ անծանոթ էր: Լուծելիս սովորողներից պահանջվում է ստանալ ուղղի հավասարումը և համապատասխան ձևափոխություններից հետո կիրառել Կոշիի հավասարումը:

                    Comment


                    • #11
                      Հարգելի գործընկերներ, Կոշիի անհավասարությունը մեծ կիրառում ունի նաև ֆիզիկայի այլ բաժիններում մասնավորապես՝ ստատիկայում, օպտիկայում, ատոմի ֆիզիկայում: Օրինակ, բյուրեղացանցի հանգույցներում ատոմների (կամ իոնների) տատանումների էներգիայի նվազագույն արժեքը, չնայած 12-րդ դասարանում աշակերտը տիրապետում է դիֆերենցիալ հաշվին, ավելի ռացիոնալ և գեղեցիկ կարելի է հաշվել Կոշիի անհավասարության միջոցով:

                      Comment

                      Working...
                      X

                      Debug Information