Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Ծառայում են արդյոք նպատակին հանձնարարված տնային աշխատանքները:

Collapse
X
 
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Ծառայում են արդյոք նպատակին հանձնարարված տնային աշխատանքները:

    Իմ կարծիքով տնայինը պետք է լինի աշակերտի սովորելու կենսաձև, ինքնուրույն նախագծային աշխատանք: Աշակերտն այն պետք է սիրով կատարի: Պարտադրման մոտեցումը սխալ է:
    Հարգելի գործընկերներ խնդրում եմ արձագանքեք, ինչպես եք վերաբերվում այս հարցին:

  • #2
    Եկեք խոստովանենք, որ կան ուսուցիչներ, երբ տնային աշխատանքների հաշվին կատարում են ծրագրային պահանջները և լրացնում դասարանի բացը։ Արդյո՞ք ճիշտ է , երբ տնային աշխատանքը այնքան ծավալուն է և բարդ, որ տնային աշխատանքին ստիպված մասնակցում է ամբողջ ընտանիքը։

    Comment


    • #3
      Հարգելի Զառա միանգամայն համաձայն եմ ձեզ հետ, բնականաբար տնային աշխատանքը աշակերտի գիտելիքներն ամրապնդելու համար են, ոչ թե ծնողների վզին ավելորդ բեռ դառնալու համար:

      Comment


      • #4
        ԶառաՍարիբեկյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Եկեք խոստովանենք, որ կան ուսուցիչներ, երբ տնային աշխատանքների հաշվին կատարում են ծրագրային պահանջները և լրացնում դասարանի բացը։ Արդյո՞ք ճիշտ է , երբ տնային աշխատանքը այնքան ծավալուն է և բարդ, որ տնային աշխատանքին ստիպված մասնակցում է ամբողջ ընտանիքը։
        Հարգելի Զառա, համամիտ եմ Ձեր գրառման հետ. երբեմն ուսուցիչը այնքան է ծանրաբեռնում աշակերտներին տնային ,այն էլ բարդ առաջադրանքներով, որ ընտանիքի անդամներից բացի հարևան ու բարեկամներներն էլ են խառնված լինում դրանց լուծմանը։ Այնինչ տնային առաջադրանքը պետք է լինի ոչ ծավալուն, արդեն աշակերտին ծանոթ կառույցով։ Ուսուցիչը պետք է դասապրոցեսին անպայման բացատրի տնային առաջադրանքի պահանջը։

        Comment


        • #5
          anna.sahakyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը

          Հարգելի Զառա, համամիտ եմ Ձեր գրառման հետ. երբեմն ուսուցիչը այնքան է ծանրաբեռնում աշակերտներին տնային ,այն էլ բարդ առաջադրանքներով, որ ընտանիքի անդամներից բացի հարևան ու բարեկամներներն էլ են խառնված լինում դրանց լուծմանը։ Այնինչ տնային առաջադրանքը պետք է լինի ոչ ծավալուն, արդեն աշակերտին ծանոթ կառույցով։ Ուսուցիչը պետք է դասապրոցեսին անպայման բացատրի տնային առաջադրանքի պահանջը։
          Հարգելի Աննա,լիովին համամիտ եմ,տնային աշխատանքը պետք է ձևական բնույթ չկրի: Եթե ուսուցիչը նախապես պլանավորի իր անելիքը, իմանա, թե որ առաջադրանքը կնպաստի նյութի ընկալմանն ու ամրապնդմանը,կարծում եմ՝այն կծառայիիր նպատակին:


          Comment


          • #6
            Հարգելի Օֆիկ, ցավոք, ոչ բոլոր ուսուցիչներն են համակարծիք մեզ հետ ու շարունակում են ծանրաբեռնել երեխաներին։ Մանկավարժության մոտեցումների կարևորագույն դրույթներից մեկն էլ դա է.ուսուցիչները պետք է համագործակցեն իրար հետ տնային առաջադրանքների ճիշտ կազմակերպման համար։

            Comment


            • #7
              Հարգելի գործընկեր իմ կարծիքով տնային առաջադրանքներ հանձնարարելը անհրաժեշտ մոտեցում է տվյալ նյութը ամրապնդելու համար: Այն պետք է համապատասխանի աշակերտների առանձնահատկություններին:

              Comment


              • #8
                Anahit_87-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Իմ կարծիքով տնայինը պետք է լինի աշակերտի սովորելու կենսաձև, ինքնուրույն նախագծային աշխատանք: Աշակերտն այն պետք է սիրով կատարի: Պարտադրման մոտեցումը սխալ է:
                Հարգելի գործընկերներ խնդրում եմ արձագանքեք, ինչպես եք վերաբերվում այս հարցին:
                Հարգելի Anahit-87,ամբողջովին համաձայն եմ բոլոր դիտարկումներին՝կապված տնային աշխատանքի հետ, ինձ էլ հետաքրքրում է մի հարց.
                -եթե տնային աշխատանքը չի կատարվել, ինչպե՞ս եք վարվում.դասարանում կատարվու՞մ է,թե՞...

                Comment


                • #9
                  Ես համամիտ եմ.տնային աշխատանքը պետք է ձևական բնույթ չկրի,այն պետք է լինի նպատակային։
                  Վերջին խմբագրողը՝ 96006321; 19-07-21, 17:12.

                  Comment

                  Working...
                  X

                  Debug Information