Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Համագործակցային ուսուցման մեթոդների կիրառումը օտար լեզվի դասերին

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • #31
    Հարգելի՛ Անուշ,այս մեթոդը կիրառել եմ 4-րդ դասարանում՝ հայրենիքի,հեքիաթի վերաբերյալ թեմատիկ շարքերի կրկնությունների ժամանակ:Շատ արդյունավետ,աշխուժացնող և հետաքրքրություն առաջացնող մեթոդ է:

    Comment


    • #32
      Շնորհակալ եմ , հարգելի Տաթևիկ: Ես նույնպես կփորձեմ այն կիրառել:

      Comment


      • #33
        Համագործակցային ուսուցման կիրառման պատմությունը գալիս է դեռևս անտիկ ժամանակներից: Հին հույն Սենեկան պնդում էր, որ սովորեցնողը սովորում է կրկնակի:
        Համագործակցային ուսուցման հիմքում ընկած են հիմնականում երեք տեսություններ`սոցիալական փոխկախվածություն,ճանաչողության զարգացման, վարքագծային ուսումնառություն:

        Comment


        • #34
          Մարինե Յարմալոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Համագործակցային ուսուցման կիրառման պատմությունը գալիս է դեռևս անտիկ ժամանակներից: Հին հույն Սենեկան պնդում էր, որ սովորեցնողը սովորում է կրկնակի:
          Համագործակցային ուսուցման հիմքում ընկած են հիմնականում երեք տեսություններ`սոցիալական փոխկախվածություն,ճանաչողության զարգացման, վարքագծային ուսումնառություն:
          Հարգելի Մարինե, շնորհակալ եմ քննարկումներին մասնակցելու համար: Այո, Սենեկայի խոսքերն իսկապես խորաթափանց են և հենց ՛՛սովորեցնողը սովորում է կրկնակի ՛՛ գաղափարն է համագործակցային մեթոդների հաջողության գրավականներից մեկը:

          Comment


          • #35
            Հարգելի կոլեգաներ, կցանկանայի ներկայացնել մեկ այլ Համագործակցային մեթոդ՝ Writearound , որը զարգացնում է աշակերտների ստեղծագործական մտքի ճկունությունը, բառապաշարը և իհարկե գրավոր խոսքի հմտությունները:

            Ուսուցիչը ներկայացնում է պատմվածքի սկիզբը , օրինակ՝ ,,Եթե դու տաս փղիկին թխվածքաբլիթ, նա կխնդրի ... ,,: Այնուհետև թիմի բոլոր անդամները շարունակում են տրված միտքը և փոխանցում իրենցից դեպի աջ նստած աշակերտին: Այսպես շարունակում են գրել և լրացնել միմյանց գրած նախադասությունները: Մի քանի անգամ փոխանցելուց հետո ընտրում են լավագույն գրվածքը, հորինում և ավելացնում են հետքրքիր վերջաբան և կարդում ամբողջ դասարանի համար:

            Comment


            • #36
              Numbered Heads Together մեթոդը նույնպես շատ կարևոր և օգտակար է կիրառել: Այն մեծապես օգնում է ուսուցչին ցուցաբերել հավասար մոտեցում բոլոր սովորողներին , քանի որ մեթոդի կիրառման արդյունքում խմբերի բոլոր անդամներին տրվում է հավասար իրավունք և հնարավորություն ՝ իրենց կարծիքն արտահայտելու համար:

              Խմբերի անդամներին տրվում են համարներ՝ 1-4: Ուսուցիչը կարդում է հարցը և սահմանում ժամանակը: Աշակերտները հավաքվում են և սկսում քննարկել տրված հարցը: Այնուհետև ուսուցիչը ասում է թիվ , օրինակ՝ 1 կամ 4 , 3 և այլն, և տվյալ հարցին պատասխանում են միայն բոլոր մեկերը ,չորսերը և այդպես շարունակ :Այսպես կարելի է ընթերցել հարցեր, մինչև բոլոր աշակերտները կպատասխանեն:

              Մեթոդը բազմիցս եմ կիրառել տարբեր դասարաններում. շատ արդյունավետ և լավ միջոց է հատկապես ամաչկոտ և զուսպ աշակերտներին ներգրավելու համար:

              Comment


              • #37
                Հետաքրքիր համագործակցային մեթոդ է <<Ձնագնդի>> մեթոդը.
                1.ՈՒսուցիչն աշակերտներին ներկայացնում է որևէ պատմություն,առաջադրանք:
                2.Անհատական աշխատանք,ի՞նչ միտք է ծագում առաջին հերթին:Աշակերտները գրում են իրենց գաղափարների(կարծիքների) ցանկը այդ պատմության վերաբերյալ:
                3.Կազմում են զույգեր և իրար ներկայացնում անձնական կարծիքները:Ապա միասին ձևակերպում 2-ի համար ընդհանուր 3-5 կարծիք,որոնք վերցված են իրենց անհատական կարծիքների ցանկից: Գրում են դրանք թղթի վրա:
                4.Կազմում են 4 հոգանոց խմբեր:Ներկայացնում են զույգերով կազմած կարծիքները և նորից ձևակերպում 4 ընդհանուր կարծիք ամբողջ խմբի համար:Խումբը գրում է դրանք առանձին թղթի վրա:
                5.2-ական 4 հոգանոց խմբերը միանում են և կազմում 8 հոգանոց մեծ խմբեր:Խմբերը ներկայացնում են իրենց կարծիքները,պարզում նմանություններն ու տարբերությունները:Նորից ձևակերպում են 4 ընդհանուր կարծիք խմբի համար:
                6.Խմբերի ձևակերպած բոլոր կարծիքները ներկայացվում են:
                7.Վերջում ուսուցիչը կատարում է անդրադարձ ՝տալով հետևյալ բնույթի հարցեր.
                .Ի՞նչ զգացմունքներ ունեիք մենակ աշխատելիս:
                .Ո՞րն էր երկուսով աշխատելու առավելությունը մենակ աշխատելու համեմատ:
                .Ո՞ր փուլում էին բոլորը հավասար և ակտիվ մասնակցում:
                .Ո՞ր փուլում էր ավելի հեշտ որոշումների կայացումը:
                .Արդյո՞ք բոլորը մասնակցեցին քննարկմանը 8 հոգանոց խմբով ախատելիս:[/
                Կցված ֆայլեր
                Վերջին խմբագրողը՝ Միկինյան Տաթևիկ; 26-02-19, 23:18.

                Comment


                • #38
                  Միկինյան Տաթևիկ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Հետաքրքիր համագործակցային մեթոդ է <<Ձնագնդի>> մեթոդը.
                  1.ՈՒսուցիչն աշակերտներին ներկայացնում է որևէ պատմություն,առաջադրանք:
                  2.Անհատական աշխատանք,ի՞նչ միտք է ծագում առաջին հերթին:Աշակերտները գրում են իրենց գաղափարների(կարծիքների) ցանկը այդ պատմության վերաբերյալ:
                  3.Կազմում են զույգեր և իրար ներկայացնում անձնական կարծիքները:Ապա միասին ձևակերպում 2-ի համար ընդհանուր 3-5 կարծիք,որոնք վերցված են իրենց անհատական կարծիքների ցանկից: Գրում են դրանք թղթի վրա:
                  4.Կազմում են 4 հոգանոց խմբեր:Ներկայացնում են զույգերով կազմած կարծիքները և նորից ձևակերպում 4 ընդհանուր կարծիք ամբողջ խմբի համար:Խումբը գրում է դրանք առանձին թղթի վրա:
                  5.2-ական 4 հոգանոց խմբերը միանում են և կազմում 8 հոգանոց մեծ խմբեր:Խմբերը ներկայացնում են իրենց կարծիքները,պարզում նմանություններն ու տարբերությունները:Նորից ձևակերպում են 4 ընդհանուր կարծիք խմբի համար:
                  6.Խմբերի ձևակերպած բոլոր կարծիքները ներկայացվում են:
                  7.Վերջում ուսուցիչը կատարում է անդրադարձ ՝տալով հետևյալ բնույթի հարցեր.
                  .Ի՞նչ զգացմունքներ ունեիք մենակ աշխատելիս:
                  .Ո՞րն էր երկուսով աշխատելու առավելությունը մենակ աշխատելու համեմատ:
                  .Ո՞ր փուլում էին բոլորը հավասար և ակտիվ մասնակցում:
                  .Ո՞ր փուլում էր ավելի հեշտ որոշումների կայացումը:
                  .Արդյո՞ք բոլորը մասնակցեցին քննարկմանը 8 հոգանոց խմբով ախատելիս:[/

                  Հարգելի Տաթևիկ, հետաքրքիր է ՝ ինչպես կգործի մեթոդը անգլերենի դասերին: Կփորձեմ անպայման:Շնորհակալություն:

                  Comment


                  • #39
                    Anush P-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Հարգելի Տաթևիկ, հետաքրքիր է ՝ ինչպես կգործի մեթոդը անգլերենի դասերին: Կփորձեմ անպայման:Շնորհակալություն:
                    Ճիշտ եք հարգելի Անուշ,ինձ էլ հետաքրքրեց:Ես մտածում եմ վաղը օգտագործել այս մեթոդը 10-րդ դասարանուն ''who are you'' թեմայում:Կարտահայտեմ կարծիքս:

                    Comment


                    • #40
                      Kristine Charchyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Ճիշտ եք հարգելի Անուշ,ինձ էլ հետաքրքրեց:Ես մտածում եմ վաղը օգտագործել այս մեթոդը 10-րդ դասարանուն ''who are you'' թեմայում:Կարտահայտեմ կարծիքս:
                      Շնորհակալություն, Kristine Charchyan : Կսպասենք Ձեր արձագանքին

                      Comment


                      • #41
                        Anush P-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Համագործակցային մեթոդներ

                        1. Խճանկար (Ջիգսո, Jigsaw): Խճանկարը համագործակցային ուսուցման մեթոդ է։ Այն մշակվել և փորձարկվել է Տեխասի A&M համալսարանում` Էլիոթ Արոնսոնի և նրա գործընկերների կողմից, այնուհետև լրամշակվել է Սլավինի և վերջինիս գործընկերների կողմից:

                        Խճանկարի փուլերն են.

                        նյութի ուսումնասիրություն և տեղեկատվության հավաքում,
                        աշխատանք փորձագիտական խմբում,
                        աշխատանք ուսումնական խմբում,
                        ավարտական աշխատանք,
                        ամփոփում
                        Աղբյուրը՝ https://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80...B8%D6%82%D5%B4

                        Ընթացքը.
                        Կազմել 4-5 հոգանոց խմբեր, այնուհետև յուրաքանչյուր խմբին հանձնարարել կարդալ, հասկանալ տեքստի 1/4 մասը: Խմբերը գտնում են անծանոթ բառերի թարգմանությունը, բացատրությունը, եթե հնարավոր է նաև հոմանիշներն ու հականիշները:
                        Երբ բոլոր խմբերն ավարտել են իրենց աշխատանքը, մոտենում են մյուս խմբերին և ներկայացնում պատմվածքի այն հատվածը, որի վրա իրենք աշխատել են:

                        Այսպիսով, յուրաքնչյուր խումբ սովորում է դասի մեկ հատվածը, բայց արդյունքում սովորում են ամբողջ դասը` ուշադիր լսելով և համագործակցելով բոլոր խմբերի հետ:
                        Հարգելի ուսուցիչներ, Jigsaw մեթոդի վերաբերյալ մեր հետքրքիր քննարումներից հետո կցանականայի ձեզ ներկայացնել , փե ինչպես եմ կիրառել այն 11-րդ դասարանում: Դասի թեման էր՝ ՛՛ Between Two Oceans".

                        Jigsaw puzzle is extremely advantageous and not time consuming especially in classes with the duration of 45 minutes, when instead of doing lecturing for a whole class, if planned well it takes the groups only minutes to read the passages, file and introduce the information to other groups.

                        For example , when doing the topic ‘’Between Two Oceans “ in the 11th grade( Textbook by Seda Baghdasaryan ), I split the class into groups of four and assigned each group to find the paragraphs in the text that feature
                        a) general information about the USA
                        b) the US climate
                        c) the lakes and rivers of the USA
                        d) the mountains of the USA


                        After working interactively, the 4 groups put together the pieces of information they found and gave a presentation. Later the students also incorporated additional information from Geography classes they had learnt before which in its turn, ensured interdisciplinary interaction.

                        Cooperative strategies are proved to be complete and productive with debriefing after each activity. Questions may be as follows:
                        What did you learn from this activity? How did you feel working with your teammates? If we do this again, how will you improve working together? etc.

                        Comment


                        • #42
                          Anush P-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                          Հարգելի կոլեգաներ, կցանկանայի ներկայացնել մեկ այլ Համագործակցային մեթոդ՝ Writearound , որը զարգացնում է աշակերտների ստեղծագործական մտքի ճկունությունը, բառապաշարը և իհարկե գրավոր խոսքի հմտությունները:

                          Ուսուցիչը ներկայացնում է պատմվածքի սկիզբը , օրինակ՝ ,,Եթե դու տաս փղիկին թխվածքաբլիթ, նա կխնդրի ... ,,: Այնուհետև թիմի բոլոր անդամները շարունակում են տրված միտքը և փոխանցում իրենցից դեպի աջ նստած աշակերտին: Այսպես շարունակում են գրել և լրացնել միմյանց գրած նախադասությունները: Մի քանի անգամ փոխանցելուց հետո ընտրում են լավագույն գրվածքը, հորինում և ավելացնում են հետքրքիր վերջաբան և կարդում ամբողջ դասարանի համար:

                          Writearound համագործակցայինIMG_6202.jpg մեթոդի կիրառում.

                          Comment


                          • #43
                            Cooperative learning structure has successfully been developed by Dr. Spencer Kagan, a world renowned author and keynote speaker in the field of education and psychology. He developed the popular brain-based, cooperative learning and multiple intelligence structures like "Numbered Heads Together" and "Timed Pair Share," which are used in classrooms worldwide. Kagan's research focuses on establishing harmonious classrooms, promoting responsible behavior, improving students' social skills, character qualities, and academic achievement.

                            Kagan Structures are radically transforming classrooms across the United States and in many parts of the world. These easy-to-learn, easy-to-use instructional strategies are ideal for promoting second language learning. The Kagan Structures also promote language and content learning far more thoroughly than when traditional instructional strategies are applied. They also make language learning much quicker than group work does.

                            /Kagan, S. & J. High. Kagan Structures for English Language Learners. San Clemente, CA: Kagan Publishing. Kagan Online Magazine, 2002/.
                            Վերջին խմբագրողը՝ Anush P; 03-03-19, 16:45.

                            Comment


                            • #44
                              Հարգելի ուսուցիչներ, կցանկանայի անդրադարձ կատարել Ս. Կագանի համագործակցային մեթոդների կառուցվածքին և առանձնահատկություններին: Այդ մեթոդները կտրականապես փոխում են ուսումնական պրոցեսը համաշխարհային կրթության մեջ՝ ունենալով մեծ դեր և ազդեցություն օտար լեզվի յուրացման համար:

                              Սկսենք այսպես կոչված Essential 5 համակարգից, որը կարող է հանդիսանալ որպես մեկնարկային կետ սովորողների գրավոր և բանավոր հմտությունները զարգացնելու համար:

                              Comment


                              • #45
                                Стратегия совместного мозгового штурма представляет собой метод обучения, который предлагает учащимся высказывать свои мысли и развивать идеи друг друга в обстановке, максимально способствующей творчеству. Благодаря умелой группировке учащиеся получают возможность совместно работать и осваивать новый важный материал в одно и то же время. Доктор Спенсер Каган, специалист в области совместного обучения, предложил множество моделей группировки, которые могут быть использованы в работе с учащимися разных возрастов.



                                Главные задачи применения этих моделей:

                                участие в структурированном взаимодействии
                                равное участие всех
                                взаимодействие учащихся на всех учебных предметах
                                эффективная коммуникация
                                совместная работа в интересах совместного обучения
                                совместное обучение как составляющая любого урока

                                Comment

                                Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X