Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Գերակտիվ երեխաների վարքը օտար լեզվի դասաժամին:

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • #61
    Մարինե Տերտերյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

    Սիրելի՛ Քրիստինե, նախ շնորհակալ եմ մասնագիտորեն հարցին պատասխանելու համար: Նշեցիք գործոններ, որոնք իսկապես կան և գոյություն ունեն: Իսկ որ գործոնն է ավելի շատ հանդիպում պրակտիկայում?
    Մարինե ջան կուզենայի կրկին շնորհակալություն ասել թեման էլ ավելի հետաքրքիր ու բովանդակալից դարձնելու համար ։

    Comment


    • #62
      [QUOTE=Քրիստրնե;n150972]Ես ել շատ ուրախ եմ, որ ինչ որ բանով կարողացա օգտակար լինել։

      Comment


      • #63
        [QUOTE=Մարինե Տերտերյան;n150960]
        Քրիստրնե-ի խոսքերից Նայել գրառումը


        Քրիստինե ջան, Ձեր կողմից նշված մեթոդների մեջ կան 2 մեթոդներ, որոնց մասին տեղյակ չէի:

        ա) նկարել կամ մոտեցնել երեխային հայելուն այն պահին, երբ կամակորություն է անում:
        բ) սենյակում մենակ թողնելը

        Սրանք անպայման կֆիքսեմ ինձ մոտ: Շնորհակալ եմ:

        Comment


        • #64
          Ես ել շատ ուրախ եմ, որ ինչ որ բանով կարողացա օգտակար լինել։

          Comment


          • #65
            [QUOTE=Մարինե Տերտերյան;n150958]

            Սիրելի՛ Քրիստինե, նախ շնորհակալ եմ մասնագիտորեն հարցին պատասխանելու համար: Նշեցիք գործոններ, որոնք իսկապես կան և գոյություն ունեն: Իսկ որ գործոնն է ավելի շատ հանդիպում պրակտիկայում?


            Աշխատանքի կազմակերպման ընթացքում հարկավոր է ցուցաբերել անհատական մոտեցում՝ ուշադրություն դարձնելով երեխայի առաձնահատկույուններին։
            .Երեխային հարկավոր է նստեցնել դասասենյակի կենտրոնում գտնվող առաջին նստարանին ։
            .Երեխան պե՛տք է միշտ ձեզ դիմոլու հնարավորություն ունենա, եթե ունի դրա անհրաժեշտությունը ։
            .Անհրաժեշտ է աշխատել հստակ կանոնակարգված ուսումնական պլանով ։
            .Տրվող առաջադրանքները պարզեցված գրեք գրատախտակի ն։
            .Բանավոր հրահանգները ամրապնդելու համար հաճախ օգտագործեք դիդակտիկ նյութեր։
            .Որոշակի ժամանակահատվածի համար երեխայի տվեք միայն մեկ առաջադրանք, որպեսզի նա հասցնի այն ավարտին ։
            .Մեծ առաջադրանքները մասնատեք փոքր մասերի և պարբերաբար վերահսկեք, յուրաքանչյուր աշխատանքի կատարումը՝ տալով անհրաժեշտ ուղղումներ ։
            .Ուսումնական օրվա մեջ ներառեք ֆիզիկական վարժությունների
            .Եվ իվերջո միշտ հիշեք, որ դուք այս գործում միայնակ չեք և ցուցաբերեք համակարգված մոտեցումն՝ ներգրավելով հոգեբան, հատուկ մանկավարժ, սոցիալական մանկավարժ և ամենակարևորը՝ ծնող։

            Comment


            • #66
              Հարգելի Մարինե,
              գերակտիվ երեխաների հետ աշխատանքում մեր աջակցությունը անհրաժեշտ է, բայց այդ անհրաժեշտությունը հավասար կլինի զրոյի , եթե տարված աշխատանքները չեն տա անհրաժեշտ արդյունքները.
              եթե որպես մանկավարժ շահագրգռված չենք լուծելու գերակտիվ երեխաների խնդիրները,
              եթե այդ խնդիրների լուծման արդյունքում գերակտիվ երեխաների մոտ էական անձնային աճ, վարքի որոշակի դրական փոփոխություն չի նկատվում տևական ժամանակահատվածում,
              եթե գերակտիվ երեխաները անվերապահորեն չեն վստահում և ընդունում մեր աջակցությունը:

              Comment


              • #67
                Մարինե Տերտերյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը

                Սիրելի Աննա, կնշեք մեկ մոտեցում, որը փորձված է Ձեր կողմից?
                Սիրելի Մարինե, ներողություն եմ խնդրում ուշ արձագանքելու համար: Մոտեցումներից մեկը, որ ես կիրառել եմ գերակտիվ երեխաների հետ այն է, որ ,նախ և առաջ , կարևոր է հասկանալ, թե գերակտիվ երեխաներն ինչ նախասիրություններ ունեն և դա էլ իրենց օգտին կիրառել: Ունեմ երեխաներ, որ լավ են նկարում: Հանձնարարում եմ նկարել որևէ բան և իրենց գրավոր կամ բանավոր խոսքը նկարի հետ հաղորդել: Ունեմ գեղեցիկ ձեռագրով գերակտիվ երեխաներ, ոգևորում եմ նրանց ' ուշադրությունը հրավիրելով ձեռագրի վրա: Հանձնարարում եմ գրատախտակին կամ տետրին մեծ տառերով որևէ բան գրել թեմայի հետ կապված: Եվ այսպիսի այլ օրինակներ, չնայած մնում եմ էլի իմ այն կարծիքին, որ պետք է անընդհատ կիրառել նոր մոտեցումներ:

                Comment

                Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                Working...
                X

                Debug Information