Վերջին տարիներին IP ցանցերի զարգացման հետ զուգահեռ, ակտիվ զարգացել է նաև ձայնային տվյալների փոխանցումը IP ցանցերի միջոցով` Voice over Internet Protocol` (VoIP) համակարգը, ինչը հնարավորություն է տալիս օգտագործել փաթեթային ցանցերի առավելությունները, ստեղծել ավելի հարմարավետ և էֆեկտիվ միջոցներ:
Սովորաբար VoIP հնարավորությունները օգտագործելու համար ստեղծվում է հատուկ սարքավորումներ, որոնք ընդգրկում են իր մեջ ոչ միայն IP ցանցերի կապակցման միջոցները, այլ նաև գոյություն ունեցող PSTN ցանցերի և անալոգ հեռախոսների միացման ինտերֆեյսները:
Քանի որ այդպիսի սարքավորումները հնարավորություն ունեն կատարել բազմատեսակ կոմբինացված զանգեր, օրինակ` IP հեռախոսից դեպի PSTN, SIP, անալոգ հեռախոսից դեպի SIP, FXO, ISDN, E1/T1 և այլն, որոնք ունեն տարբեր գնային սանդղակներ, ապա կարևոր խնդիր է կայանում նրանց կուտակման և համապատասխան կերպով դասակարգման միջոցների ստեղծումը:
Հաշվի առնելով, որ VoIP սարքերը հիմնականում աշխատում են իրական ժամանակի ռեժիմում, ինչը որոշակի սահմանափակումներ է դնում կատարվող խնդիրների կողմից սարքի ռեսուրսների օգտագործմանը, ապա նպատակահարմար է այդ զանգերին վերաբերվող տվյալների կուտակումը և մշակումը կատարել առանձին անհատական համակարգչի միջոցով` մշակելով համապատասխան միջոցներ, որոնք կտեղափոխեն VoIP սարքից դեպի անհատական համակարգիչ անհրաժեշտ տվյալները իրական ժամանակում` մինիմալ ռեսուրսների օգտագործմամբ:
Quadro սարքավորումների համար մշակված է տվյալների կուտակման և մշակման համակարգ, որը հնարավորություն է տալիս կատարել այդ տիպի զանգերի համար դասակարգում` ըստ զանգերի տիպի, տևողության, օգտագործողների և այլ առանաձնահատկությունների: Ծրագրային միջոցները իրականացված են C# լեզվով:
Սովորաբար VoIP հնարավորությունները օգտագործելու համար ստեղծվում է հատուկ սարքավորումներ, որոնք ընդգրկում են իր մեջ ոչ միայն IP ցանցերի կապակցման միջոցները, այլ նաև գոյություն ունեցող PSTN ցանցերի և անալոգ հեռախոսների միացման ինտերֆեյսները:
Քանի որ այդպիսի սարքավորումները հնարավորություն ունեն կատարել բազմատեսակ կոմբինացված զանգեր, օրինակ` IP հեռախոսից դեպի PSTN, SIP, անալոգ հեռախոսից դեպի SIP, FXO, ISDN, E1/T1 և այլն, որոնք ունեն տարբեր գնային սանդղակներ, ապա կարևոր խնդիր է կայանում նրանց կուտակման և համապատասխան կերպով դասակարգման միջոցների ստեղծումը:
Հաշվի առնելով, որ VoIP սարքերը հիմնականում աշխատում են իրական ժամանակի ռեժիմում, ինչը որոշակի սահմանափակումներ է դնում կատարվող խնդիրների կողմից սարքի ռեսուրսների օգտագործմանը, ապա նպատակահարմար է այդ զանգերին վերաբերվող տվյալների կուտակումը և մշակումը կատարել առանձին անհատական համակարգչի միջոցով` մշակելով համապատասխան միջոցներ, որոնք կտեղափոխեն VoIP սարքից դեպի անհատական համակարգիչ անհրաժեշտ տվյալները իրական ժամանակում` մինիմալ ռեսուրսների օգտագործմամբ:
Quadro սարքավորումների համար մշակված է տվյալների կուտակման և մշակման համակարգ, որը հնարավորություն է տալիս կատարել այդ տիպի զանգերի համար դասակարգում` ըստ զանգերի տիպի, տևողության, օգտագործողների և այլ առանաձնահատկությունների: Ծրագրային միջոցները իրականացված են C# լեզվով:
Comment