Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

ԻՆՏԵԳՐԱՑՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱՅԻ ԴԱՍԱԺԱՄԻՆ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • ԻՆՏԵԳՐԱՑՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱՅԻ ԴԱՍԱԺԱՄԻՆ

    Հարգելի ուսուցիչներ, ձեզ եմ ներկայացնում ինտեգրացված դասի պլանավորման տարբերակ՝ ինֆորմատիկա առարկան և համագործակցություն երգ-երաժշտություն, աշխարհագրություն, կենսաբանություն, ֆիզիկա, քիմիա, գրականություն առարկաների հետ։
    Մենք բոլորս քաջ գիտակցում ենք, որ դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Սա դպրոցի ուսուցչի համար հատուկ պատասխանատվություն է սահմանում: Նրա խնդիրն է ոչ միայն կարդալ ու գրել սովորեցնել, այլ նաև երեխայի հոգևոր հիմքը հաստատել, բացահայտել նրա լավագույն որակները, ուսումնական գործունեության ուղիները ցույց տալ: Հենց վերջինն էլ հատկապես կարևոր է այժմյան արագ փոփոխվող, տեղեկատվությամբ հեղեղված աշխարհում: Պետք է սովորեցնել երեխային աշխատել տեղեկատվության հետ, սովորեցնել սովորել: Ակադեմիկոս Ա. Պ. Սեմյոնովի հայտարարությունը, թե՝ «ժամանակակից դպրոցի կարևորագույն խնդիրն է սովորեցնել մարդուն ապրել տեղեկատվական աշխարհում», պետք է որոշիչ լինի յուրաքանչյուր ուսուցչի աշխատանքում: Դպրոցականների ուսումնական գործընթացում ՏՀՏ-ների օգտագործման նպատակահարմարության մասին են խոսում նրանց տարիքային այնպիսի առանձնահատկություններ, ինչպիսիք են տեսողական-պատկերավոր մտածողության զարգացումը՝ բանավոր և տրամաբանական մտածողության համեմատ, ինչպես նաև անալիզատորների անհավասար և ոչ բավարար զարգացումը, որոնց շնորհիվ են երեխաները ընկալում ինֆորմացիան՝ դրա հետագա մշակման համար: Եթե տեղեկատվությունը չի ընկալվել, ապա այն չի կարող հասկանալի, յուրացված լինել, չի կարող դառնալ անհատի սեփականությունը։
    Այսօր ՏՀՏ–ների լայնածավալ կիրառումը իր տեղն է գտնում առաջին հերթին դասին: Դպրոցի ինֆորմատիզացիան կարևոր դերակատարություն ունի կրթության ժամանակակից որակի և 21-րդ դարի երեխայի տեղեկատվական մշակույթի ձևավորման համար:

  • #2
    Հետաքրքիր է ձեր կողմից առաջադրված ինտագրացված դասի պլանավորման տարբերակը, հաճույքով կհետևեմ այս թեմայի հետագա ընթացքին, խոստումնալից է երբ միաժամանակ ընդգրկել եք համագործակցություն երգ-երաժշտություն, աշխարհագրություն, կենսաբանություն, ֆիզիկա, քիմիա, գրականություն առարկաների հետ։

    Comment


    • #3
      Հարգելի Արմինե Հարությունյան իրավացի եք, որ այսօր դպրոցում ՏՀՏ-ների կիրառումը դարձել է դասապրոցեսի անբաժանելի բաղկացուցիչ մասնիկը և ինֆորմատիկա առարկան ինտեգրված է դպրոցում դասավանդվող գրեթե բոլոր առարկաների հետ։Սիրով կհետևեմ այս թեմայի հետագա ընթացքին ՝հատկապես աշխարհագրության -ինֆորմատիկա առարկայական կապին։

      Comment


      • #4
        Seda.Hambarcumyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Հետաքրքիր է ձեր կողմից առաջադրված ինտագրացված դասի պլանավորման տարբերակը, հաճույքով կհետևեմ այս թեմայի հետագա ընթացքին, խոստումնալից է երբ միաժամանակ ընդգրկել եք համագործակցություն երգ-երաժշտություն, աշխարհագրություն, կենսաբանություն, ֆիզիկա, քիմիա, գրականություն առարկաների հետ։
        Շնորհակալություն հարգելի Սեդա Համբարձումյան, որ հետևում եք առաջադրված թեմայի քննարկմանը։

        Comment


        • #5
          Կարինե Մելքոնյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Հարգելի Արմինե Հարությունյան իրավացի եք, որ այսօր դպրոցում ՏՀՏ-ների կիրառումը դարձել է դասապրոցեսի անբաժանելի բաղկացուցիչ մասնիկը և ինֆորմատիկա առարկան ինտեգրված է դպրոցում դասավանդվող գրեթե բոլոր առարկաների հետ։Սիրով կհետևեմ այս թեմայի հետագա ընթացքին ՝հատկապես աշխարհագրության -ինֆորմատիկա առարկայական կապին։
          Շնորհակալություն հարգելի Կարինե Մելքոնյան, հուսով եմ, որ թեման օգտակար կլինի թեմայում ընդգրկված առարկաների ուսուցիչների համար հետագայում ինտեգրացված նմանատիպ դասապրոցեսներ կազմակերպելու, վարելու և աշակերտներին ուսուցանելու համար։
          Վերջին խմբագրողը՝ arm.150yan; 22-02-21, 20:45.

          Comment


          • #6
            Առաջադրված թեման շատ հետաքրքիր է և ՏՀՏ-ի կիրառումը առավել մատչելի է դարձնում ցանկացած նյութի յուրացում աշակերտի կողմից։ Սիրով կհետևեմ թեմայի հետագա զարգացմանը։

            Comment


            • #7
              Vars.aleq-ի խոսքերից Նայել գրառումը
              Առաջադրված թեման շատ հետաքրքիր է և ՏՀՏ-ի կիրառումը առավել մատչելի է դարձնում ցանկացած նյութի յուրացում աշակերտի կողմից։ Սիրով կհետևեմ թեմայի հետագա զարգացմանը։
              Շնորհակալություն, հարգելի Վարսենիկ Ալեքյան թեմայի քննարկմանը մասնակցելու համար։

              Comment


              • #8
                ՏՀՏ-ների օգտագործման հնարավորությունների շառավիղը բավականին լայն է: ՏՀՏ-ների օգտագործմամբ ուղեկցվող դասերը իրենց պարզության, գեղեցկության և տեսանելիության շնորհիվ ուսումնական նյութի ընկալման ընթացքում առավել մեծ տպավորություն են թողնում սովորողների հոգեբանա-հուզական ֆոնի վրա:
                Այստեղից էլ բխում են ՏՀՏ-ների օգտագործման նպատակները.
                • բարձրացնել սովորելու մոտիվացիան /շարժառիթը/
                • մեծացնել ուսումնական գործընթացի արդյունավետությունը
                • նպաստել սովորողների ճանաչողական կարողությունների խթանմանը
                • բարելավել դասի անցկացման մեթոդները
                • ժամանակին համակարգել ուսուցման և դաստիարակության արդյունքները
                • պլանավորել և համակարգել սեփական աշխատանքը
                • օգտագործել այն որպես ինքնակրթության միջոց
                • արագ և որակյալ պատրաստվել դասին:
                Իհարկե, ինֆորմատիկայի դասաժամին աշխատելով դպրոցականների հետ, անհրաժեշտ է հիշել նաև մի կարևոր պատվիրան՝ «Մի վնասիր»․․․


                Առարկա` ինֆորմատիկա
                Ուսուցիչ` Արմենուհի Հարությունյան
                Դասարան` VI ( նաև VII, VIII դասարանների համար)
                Դասի տևողությունը՝ 90 րոպե
                Դասի թեման` ինտեգրացված ուսուցման առանձնահատկությունները ինֆորմատիկայի դասաժամին
                «Տեքստային խմբագրիչ»-ի ( VI-IX դասարաններից յուրաքանչյուրի համար)
                կամ «Power Point» համակարգչային ցուցադրման միջոցով (VII – IX դասարանների համար)

                Դասի վերջնարդյունքը՝
                աշակերտը պետք է իմանա ինչի՞ համար է տվյալ համակարգչային ծրագիրը և ի՞նչ աշխատանքային սկզբունքներ ունի.
                աշակերտը պետք է կարողանա ակտիվացնել նախատեսված ծրագրերից որևէ մեկը և կարողանա մուտքագրել առաջադրված կամ հավաքագրած ինֆորմացիան, խմբագրական աշխատանքներ կատարի ըստ առաջադրվող թեմայի և զուգահեռաբար ներկայացնի տնային առաջադրանքը։ Օգտվի նաև համացանցի որոնողական կայքերից։
                Վերջին խմբագրողը՝ arm.150yan; 24-02-21, 00:23.

                Comment

                Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                Working...
                X

                Debug Information