Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Դասի արդյունավետությունը բարձրացնող մեթոդներ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Դասի արդյունավետությունը բարձրացնող մեթոդներ

    Հաշվի առնելով ունեցած փորձով,գիտելիքներով կիսվելու կարևորությունը՝ուզում եմ ինքս կազմակերպել խորհրդատվություն պատմության ուսուցիչների համար:Այս խորհրդատվության նպատակը կլինի ուսուցիչներին պատմության առարկայի դասավանդման տարաբնույթ մեթոդների մանրամասն ներկայացումը:Մեթոդը աշակերտի և ուսուցչի համատեղ գործունեություն է՝ միտված ուսումնական նպատակների իրականացմանը:ՈՒստի, ելնելով ուսուցման նպատակներից,շատ կարևոր է մեթոդների ճիշտ ընտրությունը և կիրառումը պատմության դասերին,որը կօգնի առարկան դարձնելու ավելի հետաքրքիր ,դյուրընկալելի ու առավելապես միտված կլինի աշակերտների աշխարհայացքի ընդլայնմանը և վերլուծական մտածելակերպի զարգացմանը:

  • #2
    barseghyan1977@bk.ru-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հաշվի առնելով ունեցած փորձով,գիտելիքներով կիսվելու կարևորությունը՝ուզում եմ ինքս կազմակերպել խորհրդատվություն պատմության ուսուցիչների համար:Այս խորհրդատվության նպատակը կլինի ուսուցիչներին պատմության առարկայի դասավանդման տարաբնույթ մեթոդների մանրամասն ներկայացումը:Մեթոդը աշակերտի և ուսուցչի համատեղ գործունեություն է՝ միտված ուսումնական նպատակների իրականացմանը:ՈՒստի, ելնելով ուսուցման նպատակներից,շատ կարևոր է մեթոդների ճիշտ ընտրությունը և կիրառումը պատմության դասերին,որը կօգնի առարկան դարձնելու ավելի հետաքրքիր ,դյուրընկալելի ու առավելապես միտված կլինի աշակերտների աշխարհայացքի ընդլայնմանը և վերլուծական մտածելակերպի զարգացմանը:



    Ողջունելի նախաձեռնություն է , քանի որ այսօր շատ կարևոր է աշակերտների մոտ քննադատական և վերլուծական մտածելակերպ ձևավորելը։ Սիրով միանում եմ ֆորումի քննարկումներին։

    Comment


    • #3
      Բարև ձեզ։Շատ կարևոր թեմայի քննարկում է,քանի որ դասի արդյունավետության բարձրացումը ցանկացած առարկա դասավանդող ուսուցչի նպատակներից մեկն է։Սիրով կմասնակցեմ քննարկմանը։

      Comment


      • #4
        Կարծում եմ մեթոդների ու հնարների ընտրությունը տարբեր կլինի կախված երեխաների ակտիվությունից:Կարևորում եմ մեթոդի ընտրության հարցում հիմնվել առաջնահերթ սովորողի նախընտրության վրա,իհարկե նպատակ ունենալովզարգացնել ստեղծագործական և քննադատական մտածողությունը:

        Comment


        • #5
          Բարև Ձեզ։ Ձեր նախաձեռնությունը կարևոր դեր ունի դասի կազմակերպման և նյութի ընկալման արդյունավետությունը բարձրացնելու գործում։ Սիրով կմիանամ քննարկմանը։

          Comment


          • #6
            Բարև Ձեզ: Հարգելի գործընկեր, շատ ողջունելի նախաձեռնություն է, հաճույքով կմասնակցեմ քննարկումներին: Կարծում եմ,որ շատ հետաքրքիր նյութերով կկիսվեք :

            Comment


            • #7
              Սիրելի գործընկերներ այժմ կծանոթանանք հետաքրքիր մեթոդների հետ,իսկ ավելի ուշ այդ մեթոդների կիրառումը պատմության դասերին:Դիտել տեղադրված ֆայլերը:
              Մաս1
              Կցված ֆայլեր
              Վերջին խմբագրողը՝ barseghyan1977@bk.ru; 09-01-20, 19:47.

              Comment


              • #8

                Ակտիվ դասավանդման մեթոդներ

                Բարձրացնել աշակերտների կրթական և ճանաչողական գործունեությունը ,որոնք խրախուսում են նրանց ակտիվորեն մտածել և պրակտիկորեն տիրապետել նյութի յուրացման գործընթացին, երբ ոչ միայն ուսուցիչն է ակտիվ այլև աշակերտը:

                Կցված ֆայլերը-10JPG,9JPG,8JPG,6JPG
                Կցված ֆայլեր
                Վերջին խմբագրողը՝ barseghyan1977@bk.ru; 09-01-20, 20:01.

                Comment


                • #9
                  Ինտերակտիվ ուսուցման արդյունքները գնահատելիս պետք է հաշվի առնել հետևյալը.
                  1.աշխատանք խմբում
                  2.խմբի անդամի գնահատում
                  3.մտածողության ազատաություն
                  4.աշխատանքի վարպետություն
                  5.հաղորդակցություն

                  Դիտել կցված ֆայլերը- 12JPG,11JPG
                  Կցված ֆայլեր
                  Վերջին խմբագրողը՝ barseghyan1977@bk.ru; 09-01-20, 20:05.

                  Comment


                  • #10
                    Բարև Ձեզ: Հարգելի Աննա, իսկապես շատ հետաքրքիր և բովանդակալից նյութեր էին, շնորհակալություն:

                    Comment


                    • #11
                      Բարև ձեզ։ Այս մեթոդների կիրառումը արդյունավետ է երևի թե ոչ միայն պատմության դասերին։Վերջիններս կշաղկապեն նոր և հին իմացական մակարդակները։ Շնորհակալություն հետաքրքիր և ուսուցողական նյութերի համար։Լինելով սկսնակ ուսուցիչ՝ կփորձեմ կիրառել այս նոր մեթոդները դասապրոցեսում,քանի որ դրանք նպատակահարմար են այսօրվա դպրոցում։
                      Վերջին խմբագրողը՝ Dadayan Nona 1; 13-12-19, 22:46.

                      Comment


                      • #12
                        Բարև հարգելի գործընկերներ ։ Դասի արդյունավետությունը բարձրացնող մեթոդները միտված են ուսումնական նյութը դարձնելու ավելի հետաքրքիր ,դյուրընկալելի ։ Ինտերակտիվ մեթոդների կիրառումը շատ հետաքրքիր է։ Թեման շատ լավ է ընտրված ։ Սպասում ենք նոր քննարկումների։

                        Comment


                        • #13
                          Բարև ձեզ հարգելի Բարսեղյան։Շատ հետաքրքիր և, որ ամենակարևորն է, նոր մեթոդներ են ։Ինձ հետաքրքրեց և հուսով եմ քննարկումներն արդյունավետ կլինեն։

                          Comment


                          • #14
                            Շրջված դասարան, մանկավարժական մոտեցում է, որը փոխում է ուսուցման մեթոդների ավանդական կազմակերպումը: Սովորաբար տեսական մասը առկա ուսուցման մեթոդով փոխանցվում է դպրոցի դասարանում, իսկ գործնական մասը կատարվում է տանը: «Շրջված դասարան» մեթոդի կիրառման ժամանակ տեսական մասը կատարվում է տանը՝ լսարանի հետ ավելի ինտերակտիվ ուսուցման համար հնարավորինս շատ ժամանակ շահելու նպատակով: Դիտել կցված ֆայլ 17.JPG

                            Հիբրիդ ուսուցում

                            Հիբրիդ ուսուցման շրջանակների ներքո արմատական փոփոխությունների է ենթարկվում դասավանդողի և ուսանողի դերակատարությունը: Դասավանդողն այլևս գիտելիքի միակ կրողը չէ: Ուսանողներն են հանդես գալիս որպես ուսուցման կենտրոնական տարր… Փոքր խմբերով փորձեք խորհել առ այն, թե ինչպես է փոխվել դասավանդողների և ուսանողների դերակատարությունը դասական և հիբրիդ ուսուցման շրջանակներում: Սրա վերաբերյալ կարող եք որոշակի ուսումնասիրություն իրականացնել նաև համացանցում: Ստացված արդյունքներ՝ յուրաքանչյուր խմբի համար մեկական թերթիկ՝ համեմատության աղյուսակով, որը պետք է կիսել Padlet-ով արված համագործակցային պատին (պետք է իրականացվի վերապատրաստողի կողմից):Դիտել կցված ֆայլ 15.JPG

                            Կցված ֆայլեր
                            Վերջին խմբագրողը՝ barseghyan1977@bk.ru; 09-01-20, 20:18.

                            Comment


                            • #15
                              Հարգելի գործընկերներ ներկայացնում եմ ևս երկու մեթոդ:

                              Կլաստերի մեթոդը-մանկավարժական մեթոդ է, որը զարգացնում է մտածողության փոփոխականությունը, ուսումնասիրված թեմայի համապարփակ
                              հաղորդակցությունն ու հարաբերությունները հաստատելու ունակությունը (հայեցակարգ, երևույթ, իրադարձություն):

                              Անգլիական կլաստերից
                              1. swarm- փունջ
                              2. Խումբ (մարդկանց կլաստեր): Դիտել կցված ֆայլ 21.JPG


                              Կցված ֆայլեր
                              Վերջին խմբագրողը՝ barseghyan1977@bk.ru; 09-01-20, 20:29.

                              Comment

                              Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                              Working...
                              X