Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

ԶԳԱՅԱՐԱՆՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • #31
    Poghosyan Lusine-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ֆիզկուլտուրա առարկայի պարագայում հույզերը կարևոր և, ինչու չէ, առաջնային տեղ են գրավում: Դասին մասնակցելու ցանկությունը և սպասումները, խաղերի ժամանակ սեփական թիմի հաղթանակը կամ պարտությունը, վարժության ճիշտ կատարումը կամ դժվարությունները՝ այս ամենը ուղղորդվում է հույզերով, երբեմն դրական, երբեմն էլ բացասական: Բայց չպետք է երեխաներին զերծ պահել, սովորեցնել խուսափել հույզերից: Հույզերը իրականացնում են կարգավորիչ գործառույթ: Դրանք ուղղորդում են մարդու վարքը, օգնում և ստիպում են հաղթահարել խոչընդոտները: Եվ պետք է միշտ հիշել, որ մարդու համար կարևոր են թե՛ դրական, և թե՛ բացասական հույզերը: Դրական հույզերը խթանում են ուսումնական գործունեությունը, բարձրացնում են աշխատունակությունը և հանդիսանում էներգիայի աղբյուր: Իսկ ֆիզկուլտուրայի դասը լի է հույզերով:
    Շնորհակալություն, շատ դիպուկ էր ասված:

    Comment


    • #32
      Я добавлю,без отрицательных эмоций нет сильной мотивации,а для обучения это наиважнейший элемент для развития навыков.

      Comment


      • #33
        Anahit Xach-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Я добавлю,без отрицательных эмоций нет сильной мотивации,а для обучения это наиважнейший элемент для развития навыков.
        Спасибо, что присоединились к обсуждению, уважаемая Анаит. Мотивация занимает передовую роль в учебном процессе. Учебная мотивация способствует развитию учебных умений и навыков, а также стремление получить знания, высокую оценку, похвалу, уважение со стороны одноклассников и учителей, самоуважение. К сожалению, отрицательные эмоции не всегда способствуют учебной мотивации. Дело в том, что мы отличаемся друг от друга не только физически, но и психологически: характер, способности, темперамент и т.п. Темперамент особенно влияет на то, как мы отреагируем на отрицательные эмоции. И это не всегда высокая мотивация. Ученики со слабой нервной системой (меланхолики) долгое время будут приходить в себя после «наплыва» отрицательных чувств и эмоций. И это, согласитесь, может снизить мотивацию вплоть до безразличия к учёбе. Отрицательные эмоции придадут сил ученикам с сильной, уравновешенной нервной системой (сангвиники). Я полагаю, что сильной-неуравновешенной нервной системе (холерики) тоже неблагоприятны отрицательные эмоции. А вот сильной-уравновешенной-инертной нервной системе (флегматики) - отрицательные эмоции не навредят. Следовательно, в учебном процессе желательно получать извне положительные эмоции, которые можно трансформировать в мотивацию, самоуважение, любовь к окружающим. Положительные эмоции также способствую развитию положительных черт характера ученика, что немаловажно в учебно-воспитательном процессе.

        Comment


        • #34
          Poghosyan Lusine-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Ֆիզկուլտուրա առարկայի պարագայում հույզերը կարևոր և, ինչու չէ, առաջնային տեղ են գրավում: Դասին մասնակցելու ցանկությունը և սպասումները, խաղերի ժամանակ սեփական թիմի հաղթանակը կամ պարտությունը, վարժության ճիշտ կատարումը կամ դժվարությունները՝ այս ամենը ուղղորդվում է հույզերով, երբեմն դրական, երբեմն էլ բացասական: Բայց չպետք է երեխաներին զերծ պահել, սովորեցնել խուսափել հույզերից: Հույզերը իրականացնում են կարգավորիչ գործառույթ: Դրանք ուղղորդում են մարդու վարքը, օգնում և ստիպում են հաղթահարել խոչընդոտները: Եվ պետք է միշտ հիշել, որ մարդու համար կարևոր են թե՛ դրական, և թե՛ բացասական հույզերը: Դրական հույզերը խթանում են ուսումնական գործունեությունը, բարձրացնում են աշխատունակությունը և հանդիսանում էներգիայի աղբյուր: Իսկ ֆիզկուլտուրայի դասը լի է հույզերով:
          Երևի հենց հույզերը արտահայտելու ազատությունն է, որ աշակերտները՝ առավել ևս կրտսեր դպրոցականները, ամենից շատ սիրում են ֆիզկուլտուրայի դասերը:
          Վերջին խմբագրողը՝ Marine Sargsyan; 16-07-18, 16:27.

          Comment

          Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X