Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

ԱՌՈՂՋ ՄԱՐՄՆՈՒՄ ԱՌՈՂՋ ՀՈԳԻ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • #31
    Gabrielyan Marieta-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Արաքսյա, շատ ճիշտ եք նկատել, որ ֆիզկուլտուրա առարկան երբեմն անտեսվում է, համարվելով երկրորդական՝ կերպարվեստի, երգի և տեխնոլոգիայի հետ միասին:
    Նշված ՛՛երկրորդական՛՛ առարկաները ավելի անհրաժեշտ են լինում կյանում:

    Comment


    • #32
      Marine Sargsyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Նշված ՛՛երկրորդական՛՛ առարկաները ավելի անհրաժեշտ են լինում կյանում:
      Համամիտ եմ, Ձեր հետ, հարգելի Մարինե:

      Comment


      • #33
        Poghosyan Lusine-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        «Առողջ մարմնում առողջ հոգի» արտահայտությունը ծանոթ է բոլորիս: Ունենալով գրեթե 2000 տարվա պատմություն այն դարձել է թևավոր խոսք, որը բառացիորեն նշանակում է՝ պահպանելով մարմինը առողջ վիճակում, մարդը պահպանում է նաև իր հոգեկան առողջությունը: Առողջ մարմին ունենալու համար մարդը պետք է հետևի իր սննդին, աշխատանքի և հանգստի ռեժիմին, հրաժարվի վնասակար սովորություններից, զբաղվի սպորտով և այլն: Ժամանակակից կյանքի ռիթմը թույլ չի տալիս մարդուն հետևել իր ֆիզիկական առողջությանը, որը բացասական կերպով է անդրադառնում հոգեկան առողջության վրա: Սակայն, մենք, ուսուցիչներս, կարող ենք աճող սերնդին տալ հիմնավոր գիտելիքներ, որոնք կիրառելով առօրյա կյանքում կկարողանան պահպանել իրենց հոգեկան և ֆիզիկական առողջությունը:
        Հարգելի գործընկերներ, խնդրում եմ ակտիվ մասնակցություն ցուցաբերեք այս արդի հիմնահարցի քննարկմանը:
        Դուք իրավացի եք ժամանակակից կյանքւմ դժվար է ամբողջովին հետևել առողջ ապրելակերպին ,մենք արդեն իսկ անցակցնելով մեր դպրոցական դասաժամերը նպաստում ենք նրանց առողջ լինելուն, ուստի պետք է շատ գրագետ ձևով անցկացնել մեր դասաժամերը դպրոցում

        Comment


        • #34
          Այսօր մարդկության գերակշռող մասը վարում է առավել լարված կյանք, քան ընդամենը մեկ դար առաջ: Կյանքի արագ ընթացքը, աշխատանքային անհաջողութունները, ֆինանսական դժվարությունները, անընդհատ չբավարարող ժամանակը հանգեցնում են սթրեսի: Այսօր մեզանից յուրաքանչյուրին շատ ծանոթ և հաճախ օգտագործվող բառ է դարձել սթրեսը: Գրեթե բոլորը տեղյակ են մեր կյանքում դրա առկայության և վնասակար ազդեցության մասին: Իրական կյանքում, սակայն, քչերն են իրենց առողջության կամ հոգեկան ինքնազգացողության բացասական փոփոխությունները կապում վերոնշյալի հետ:

          Comment


          • #35
            Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
            Դուք իրավացի եք ժամանակակից կյանքւմ դժվար է ամբողջովին հետևել առողջ ապրելակերպին ,մենք արդեն իսկ անցակցնելով մեր դպրոցական դասաժամերը նպաստում ենք նրանց առողջ լինելուն, ուստի պետք է շատ գրագետ ձևով անցկացնել մեր դասաժամերը դպրոցում
            Շնորհակալություն, որ միացաք մեզ, հարգելի Արտակ:
            ժամանակակից երեխաները բավականին տեղեկացված են: Ցավոք սրտի, միշտ չէ, որ այդ տեղեկությունները հավաստի աղբյուրներից են ստանում:
            Ուստի, դասը գրագետ վարելու համար մենք չպետք է մոռանանք ինքնակրթության մասին:

            Comment


            • #36
              Poghosyan Lusine-ի խոսքերից Նայել գրառումը
              Այսօր մարդկության գերակշռող մասը վարում է առավել լարված կյանք, քան ընդամենը մեկ դար առաջ: Կյանքի արագ ընթացքը, աշխատանքային անհաջողութունները, ֆինանսական դժվարությունները, անընդհատ չբավարարող ժամանակը հանգեցնում են սթրեսի: Այսօր մեզանից յուրաքանչյուրին շատ ծանոթ և հաճախ օգտագործվող բառ է դարձել սթրեսը: Գրեթե բոլորը տեղյակ են մեր կյանքում դրա առկայության և վնասակար ազդեցության մասին: Իրական կյանքում, սակայն, քչերն են իրենց առողջության կամ հոգեկան ինքնազգացողության բացասական փոփոխությունները կապում վերոնշյալի հետ:
              Կյանքը բարդ է իր բոլոր անհասկանալի երևույթներով, սակայն ամեն մարդ չէ, որ կարող է կողմնորոշվել, թե իր սթրեսսի պատճառը արտաքին թե ներքին գործոններից է, և բնական է, որ մարդը խորհուրդի կարիք ունի: Հետևաբար, դա պետք է լինի ոչ թե հարևանը կամ բարեկամը, այլ մասնագետ /նյարդաբան, հոգեբան/:

              Comment


              • #37
                Poghosyan Lusine-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Այսօր մարդկության գերակշռող մասը վարում է առավել լարված կյանք, քան ընդամենը մեկ դար առաջ: Կյանքի արագ ընթացքը, աշխատանքային անհաջողութունները, ֆինանսական դժվարությունները, անընդհատ չբավարարող ժամանակը հանգեցնում են սթրեսի: Այսօր մեզանից յուրաքանչյուրին շատ ծանոթ և հաճախ օգտագործվող բառ է դարձել սթրեսը: Գրեթե բոլորը տեղյակ են մեր կյանքում դրա առկայության և վնասակար ազդեցության մասին: Իրական կյանքում, սակայն, քչերն են իրենց առողջության կամ հոգեկան ինքնազգացողության բացասական փոփոխությունները կապում վերոնշյալի հետ:
                Սթրեսը, կարծես, դարձել է ժամանակակից մարդու մշտական ուղեկիցը: Մենք այնքան են հարմարվել դրան, որ արդեն չենք փորձում հասկանալ վատ ինքնազգացողության բուն պատճառները:

                Comment


                • #38
                  Poghosyan Lusine-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Այսօր մարդկության գերակշռող մասը վարում է առավել լարված կյանք, քան ընդամենը մեկ դար առաջ: Կյանքի արագ ընթացքը, աշխատանքային անհաջողութունները, ֆինանսական դժվարությունները, անընդհատ չբավարարող ժամանակը հանգեցնում են սթրեսի: Այսօր մեզանից յուրաքանչյուրին շատ ծանոթ և հաճախ օգտագործվող բառ է դարձել սթրեսը: Գրեթե բոլորը տեղյակ են մեր կյանքում դրա առկայության և վնասակար ազդեցության մասին: Իրական կյանքում, սակայն, քչերն են իրենց առողջության կամ հոգեկան ինքնազգացողության բացասական փոփոխությունները կապում վերոնշյալի հետ:
                  Երբեմն էլ մոռանում ենք հոգեկան վիճակի և ֆիզիկական առողջության սերտ կապի մասին: Տառապում է հոգին՝ հիվանդանում է մարմինը:

                  Comment


                  • #39
                    Ani Gabrielyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Սթրեսը, կարծես, դարձել է ժամանակակից մարդու մշտական ուղեկիցը: Մենք այնքան են հարմարվել դրան, որ արդեն չենք փորձում հասկանալ վատ ինքնազգացողության բուն պատճառները:
                    Նախևառաջ պետք է հասկանալ, թե ինչպես է արձագանքում մեր օրգանիզմը առաջացած սթրեսային իրավիճակներում:
                    Սթրեսի ֆիզիոլոգիական ախտանշաններն են. Գլխացավեր, մարսողության խանգարումներ, սրտխփոցներ, սրտխառնոց, հոգնածություն, ալերգիաների հակվածություն, քրտնարտադրության ավելացում, սեղմած բռունցքներ և ծնոտներ և այլն :
                    Սթրեսի ինտելեկտուալ ախտանշաններն են. Անվճռականություն, հիշողության թուլացում, ուշադրության կենտրոնացման վատացում, վատ երազներ, մղձավանջներ, բացասական մտքեր և այլն:
                    Սթրեսի հուզական ախտանշաններն են. Անհանգստություն, լարվածության զգացում, նյարդայնության, վախի, տագնապի զգացում, ցածր ինքնագնահատական, աշխատանքից անբավարարվածություն և այլն :
                    Սթրեսի վարքային ախտանշաններն են. Ախորժակի կորուստ կամ շատակերություն, խոսքի խաթարումներ, ձայնի դող, հակասոցիալական վարք, ստախոսություն, անքնություն և այլն :
                    Ավելի մանրամասն կարող եք ծանոթանալ այս կայք-էջում.

                    http://soul.psiakon.ru/borba-so-stressom
                    Վերջին խմբագրողը՝ Poghosyan Lusine; 19-07-18, 14:42.

                    Comment


                    • #40
                      Poghosyan Lusine-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Նախևառաջ պետք է հասկանալ, թե ինչպես է արձագանքում մեր օրգանիզմը առաջացած սթրեսային իրավիճակներում:
                      Սթրեսի ֆիզիոլոգիական ախտանշաններն են. Գլխացավեր, մարսողության խանգարումներ, սրտխփոցներ, սրտխառնոց, հոգնածություն, ալերգիաների հակվածություն, քրտնարտադրության ավելացում, սեղմած բռունցքներ և ծնոտներ և այլն :
                      Սթրեսի ինտելեկտուալ ախտանշաններն են. Անվճռականություն, հիշողության թուլացում, ուշադրության կենտրոնացման վատացում, վատ երազներ, մղձավանջներ, բացասական մտքեր և այլն:
                      Սթրեսի հուզական ախտանշաններն են. Անհանգստություն, լարվածության զգացում, նյարդայնության, վախի, տագնապի զգացում, ցածր ինքնագնահատական, աշխատանքից անբավարարվածություն և այլն :
                      Սթրեսի վարքային ախտանշաններն են. Ախորժակի կորուստ կամ շատակերություն, խոսքի խաթարումներ, ձայնի դող, հակասոցիալական վարք, ստախոսություն, անքնություն և այլն :
                      Շնորհակալություն: Նման ֆիզիոլոգիական ախտանշաններով հաճախ դիմում են աշակերտները և մենք ավելի ուշադիր պետք է լինենք այդպիսի երեխաների հանդեպ:

                      Comment


                      • #41
                        Poghosyan Lusine-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Նախևառաջ պետք է հասկանալ, թե ինչպես է արձագանքում մեր օրգանիզմը առաջացած սթրեսային իրավիճակներում:
                        Սթրեսի ֆիզիոլոգիական ախտանշաններն են. Գլխացավեր, մարսողության խանգարումներ, սրտխփոցներ, սրտխառնոց, հոգնածություն, ալերգիաների հակվածություն, քրտնարտադրության ավելացում, սեղմած բռունցքներ և ծնոտներ և այլն :
                        Սթրեսի ինտելեկտուալ ախտանշաններն են. Անվճռականություն, հիշողության թուլացում, ուշադրության կենտրոնացման վատացում, վատ երազներ, մղձավանջներ, բացասական մտքեր և այլն:
                        Սթրեսի հուզական ախտանշաններն են. Անհանգստություն, լարվածության զգացում, նյարդայնության, վախի, տագնապի զգացում, ցածր ինքնագնահատական, աշխատանքից անբավարարվածություն և այլն :
                        Սթրեսի վարքային ախտանշաններն են. Ախորժակի կորուստ կամ շատակերություն, խոսքի խաթարումներ, ձայնի դող, հակասոցիալական վարք, ստախոսություն, անքնություն և այլն :
                        Փաստորեն, սթրեսին հակված են բոլորը, քանի որ նշված ախտանշանները դրսևորվում են շատերի մոտ, նույնիսկ, երեխաների:

                        Comment


                        • #42
                          Gabrielyan Marieta-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                          Փաստորեն, սթրեսին հակված են բոլորը, քանի որ նշված ախտանշանները դրսևորվում են շատերի մոտ, նույնիսկ, երեխաների:
                          Ցավոք սրտի, դա այդպես է: Մեզ մնում է միայն քայլեր ձեռնարկել սթրեսը կանխարգելու և դրա ազդեցությունը մեղմացնելու համար: Գույություն ունեն ինքնակարգավորման տարբեր մոտեցումներ: Օրինակ, ռելաքսացիան, դրական ներքին խոսքը, լավ սպորտային վիճակի պահպանումը: Մարմնի և գիտակցության միջև սերտ կապ կա, այդ պատճառով կարևոր է պահպանել լավ սպորտային վիճակ վարժանքների, խելամիտ դիետայի միջոցով: Անառողջ սնունդը, ծխախոտի, սուրճի և ոգելից խմիչքների չարաշահումը, մարմնի քաշի չափազանց ավելացումը կամ նվազումը խորացնում են հուզական բացասական երևույթները:
                          Վերջին խմբագրողը՝ Poghosyan Lusine; 19-07-18, 16:06.

                          Comment


                          • #43
                            Poghosyan Lusine-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                            Նախևառաջ պետք է հասկանալ, թե ինչպես է արձագանքում մեր օրգանիզմը առաջացած սթրեսային իրավիճակներում:
                            Սթրեսի ֆիզիոլոգիական ախտանշաններն են. Գլխացավեր, մարսողության խանգարումներ, սրտխփոցներ, սրտխառնոց, հոգնածություն, ալերգիաների հակվածություն, քրտնարտադրության ավելացում, սեղմած բռունցքներ և ծնոտներ և այլն :
                            Սթրեսի ինտելեկտուալ ախտանշաններն են. Անվճռականություն, հիշողության թուլացում, ուշադրության կենտրոնացման վատացում, վատ երազներ, մղձավանջներ, բացասական մտքեր և այլն:
                            Սթրեսի հուզական ախտանշաններն են. Անհանգստություն, լարվածության զգացում, նյարդայնության, վախի, տագնապի զգացում, ցածր ինքնագնահատական, աշխատանքից անբավարարվածություն և այլն :
                            Սթրեսի վարքային ախտանշաններն են. Ախորժակի կորուստ կամ շատակերություն, խոսքի խաթարումներ, ձայնի դող, հակասոցիալական վարք, ստախոսություն, անքնություն և այլն :
                            Անչափ շնորհակալ եմ խորհուրդների համար, որոնք շատ դիպուկ և օգտակար են:

                            Comment

                            Sorry, you are not authorized to view this page
                            Working...
                            X