Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

«Ձեռներեց և ձեռներեցություն» թեման տարրական դպրոցի տեխնոլոգիայի դասընթացում

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • #91
    Ձեռներեցը պետք է բարիք արտադրի կամ մատուցի

    Այս թեմայի հիմնական նպատակն է`
    Զարգացնել ապրանքը և ծառայությունը տարբերակելու կարողություն:
    Այս թեմայի գնահատման չափանիշն է`
    Ապրանքը և ծառայությունը տարբերակելու կարողություն:
    Գիտելիքներ.
    Աշակերտը պետք է հասկանա`
    Ապրելու համար մարդիկ ունեն որոշակի ապրանքների և ծառայություններ կարիք:
    Ինչ է ապրանքը,ինչ է ծառայությունը,և ինչով են դրանք տարբերվում միմյանցից:
    Ապրանքները և ծառայությունները ստեղծվում և մատուցվում են ձեռներեցների կողմից:
    Ինչպիսի ապրանքներ են պատրաստում տեխնոլոգիայի դասերին:
    Ինչպիսի ծառայությունների մասին է խոսվում այդ դասերին:
    Հմտություններ.
    Աշակերտը պետք է կարողանա`
    բացատրել⁄թվարկել`ինչ ապրանքների և ծառայությունների կարիք ունեն մարդիկ ապրելու համար,
    բացատրել,որ ապրանքները և ծառայությունները ստեղծվում և մատուցվում են ձեռներեցների կողմից,
    տարբերակել ապրանքը և ծառայությունը,
    բերել ապրանքի և ծառայության օրինակներ:
    Աշակերտը պետք է կարևորի`
    Ապրանքների ⁄ծառայությունների անհրաժեշտությունը մարդկանց առօրյա կյանքում,
    Ձեռներեցների դերը ապրանքների և ծառայությունների ստեղծման գործում:

    Comment


    • #92
      Ներկայացնում եմ 2-րդ դասարանում ունեցած լավագույն դասերից մեկի օրինակելի դասի պլանը ,որի ընթացքում աշակերտները գիտելիք են ստացել բարիքի,բարիք ստեղծողի և ձեռներեց հասկացությունների վերաբերյալ:
      ԴԱՍԻ ՊԼԱՆ
      ԱՌԱՐԿԱՆ_Տեխնոլոգիա
      ԴԱՍԱՐԱՆԸ_2-րդ
      ԹԵՄԱՆ_Աշխատանք փայլաթիթեղով
      Բարիք,ապրանքներ և ծառայություններ.ովքե՞ր են ստեղծում դրանք:
      ՆՊԱՏԱԿԸ_1.Սովորեցնել աշխատել փայլաթիթեղով
      2.Գիտելիք հաղորդել բարիք, բարիք ստեղծող, ձեռներեց հասկացությունների վերաբերյալ
      3.Նպաստել գեղագիտական դաստիարակությանը:
      ԸՆԹԱՑՔԸ.
      Ի՞նչ է բարիքը
      Ի՞նչ բարիքների կարիք ենք զգում ամեն օր:
      Խմբային աշխատանք ( փայլաթիթեղից պատրաստել ապլիկացիա,խճանկար,կոմպոզիցիա):
      Աշխատանքը ավարտելուց հետո լրացնել աղյուսակ:
      Ամփոփել :
      Գնահատել:36188596_399352677238590_3278789746142216192_n.jpg 35896202_399352607238597_6780063067414724608_n.jpg
      Վերջին խմբագրողը՝ Ժենյա; 22-06-18, 20:48.

      Comment


      • #93
        Դասի պլան
        ԱՌԱՐԿԱՆ_Տեխնոլոգիա
        ԴԱՍԱՐԱՆ_2-րդ
        ԹԵՄԱՆ_Ծաղիկներ ծաղկամանում :Բարիք հասկացության ծանոթացոււմ:
        ՆՊԱՏԱԿԸ_1.Սովորեցնել պատրաստել ծաղիկներ կոնից և պլաստիլինից:
        2.Գիտելիք հաղորդել բարիք ,բարիք ստեղծող,ձեռներեց հասկացությունների վերաբերյալ:
        3.Նպաստել գեղագիտական դաստիարակությանը:
        ԸՆԹԱՑՔԸ.Խմբային աշխատանք.
        1.Դասարանը բաժանել 5 խմբի.
        2.Հանձնարարել խմբերին պատրաստել ծաղիկներ,ծաղկաման պլաստիլինից և կոնի մասնատված մասերից:
        3.Աշխատանքի համար տրամադրել 10-15 րոպե.
        4.Աշխատանքն ավարտելուց հետո յուրաքանչյուր խումբ ներկայացնում է իր աշխատանքը.
        5.Դասարանը զզարդարել պատրաստած ծաղիկներով.
        Գաղափար տալ բարիք հասկացության մասին.
        Սովրեցնել կանոնը.
        ՀԱՐՑԵՐ.
        1.Երեխաներ դուք ի՞նչ պատրաստեցիք և ի՞նչ նպատակով.
        Գաղափար տալ բարիք ստեղծող և ձեռներեց հասկացությունների մասին:
        Ամփոփել
        1.Ո՞վ է բաիրք ստեղծողը.
        2.Ի՞նչ է բարիքը.
        3.Ո՞վ է ձեռներեցը:35886296_399118170595374_7990968541778018304_n.jpg 35922780_399026567271201_6194017399805575168_n.jpg 35886963_399026617271196_5069492170260480000_n.jpg 36003289_399119683928556_967262712784486400_n.jpg
        Վերջին խմբագրողը՝ Ժենյա; 22-06-18, 20:34.

        Comment


        • #94
          Ձեռներեցը պետք է լավ տեղեկացած լինի(Շուկայի հետազոտություն)

          Թեմայի հիմնական նպատակն է`
          Ձևավորել հետազոտություն և ուսումնասիրություն կատարելու կարողություն:
          Այս թեմայի գնահատման չափանիշն է`
          Գիտելիքներ.
          Աշակերտը պետք է իմանա`
          Ինչ-որ առարկա կամ իր պատրաստելուց առաջ կարելի է նախապես ճշտել շրջապատի մարդկանց կարծիքները և պարզել,թե այդ առարկան կամ իրը նրանց հետաքրքրու՞մ է,պահանջարկ ունի՞ ,թե ոչ:
          Կցանկանա՞ն արդյոք շրջապատի մարդիկ գնել այդ իրը,եթե նա ցանկանա վաճառել այն:
          Կկարողանա՞ն արդյոք նրանք գնել այդ իրը:
          Մարդկանց կարծիքները կարելի է պարզել նրանց շրջանում հարցումներ անցկացնելու միջոցով:
          Հարցումներ անցկացնելուց առաջ պետք է նախապես կազմել և ունենալ հարցաշար:
          Հարցումներ անցկացնելուց հետո հնարավոր է` պարզվի,որ այդ առարկան կամ իրը պատրաստելը այնքան էլ լավ մւիտէ չէ,կարելի է պատրաստել այնպիսի մի առարկա կամ իր,որը մարդկանց ավելի կհետաքրքրի;
          Որ մարդկանց` որևէ բարիք գնելու ցանկությունը և հնաևրավորությունը կոչվում է պահանջարկ:
          Հմտություններ. Աշակերտը պետք է կարողանա.
          Բացատրել իր մտահղացումը շրջապատող մարդկանց և փորձել ցույց տալ դրա դրական կողմերը:
          Հարցումներ կատարել շրջապատի մարդկանց շրջանում և ճշտել, թե իր պատրաստած առարկան կամ իրը հետաքրքրու՞մ է,թե՞ ոչ:
          Ձևակերպել հարցեր`մարդկանց պահանջարկը պարզելու նպատակով:
          Հրաժարվել իր մտահղացումից և որոշում ընդունել նոր մտահղացում ձևավորելու նպատակով,որը կհամապատասխանի շրջապատող մարդկանց հետաքրքրություններին:
          Տարբերակել ցանկությունը և հնարավերությունը:
          Բացատրել ` ինչ է պահանջարկը:
          Աշակերտը պետք է.
          Կարևորի շրջապատող մարդկանց կարծիքները և հետաքրքրությունները:
          Հաշվի առնի շրջապատող մարդկանց կարծիքները և հետաքրքրությունները որևէ առարկա կամ իր պատրաստելիս:
          Սովորի չհուզվել և չհուսահատվել ,երբ մարդկանց դուր չգա իր պատրաստած առարկան կամ իրը:

          Comment


          • #95
            Հարգելի՛ Ժենյա, Ձեր ընտրած թեման հետաքրքիր և արդիական է, որի հիմնական նպատակն է սովորողներին ոչ միայն հաղորդել գործարարության վերաբերյալ անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ, այլ նաև նրանց մոտ ձևավորել որոշակի համոզմունքներ, վստահություն, արժեքներ և վերաբերմունք:

            Comment


            • #96
              Դասի պլան

              ԴԱՍԱՐԱՆ_2-րդ
              ԱՌԱԿԱՆ_Տեխնոլոգիա
              ԹԵՄԱՆ_Տեխնիկայի տարրերը:Աշխատանք կոնստրուկտրներով:Աշխատանքային պլանի կազմում:
              ՆՊԱՏԱԿԸ
              1.Ծանոթացնել տեխնիկայի տարրերի հետ
              2.Ձևավորել աշխատանքը պլանավորելու կարողություն:
              ԸՆԹԱՑՔԸ
              Նայել դասագրքի նկարներին և ասել,թե յուրաքանչյուր
              տրանսպորտային միջոց ինչպես է ապահովում մարդկանց տեղաշարժը և բեռների տեղափոխումը:
              Ի՞նչ եք կարծում ինչպե՞ս է կազմակերպվում յուրաքանչյուր փոխադրամիջոցի աշխատանքային օրը:
              Բացատրել,որ յուրաքանչյուր աշխատանք սկսելուց առաջ պետք է մտածել քայլաշարը:Օրինակ.եթե ինչ-որ վայրում հրդեհ է,հրշեջ մեքենայի վարորդը և աշխատակիցները պետք է ճշտեն հասցեն ,արագ սլանան այդ վայրը ,անմիջապես մարեն կրակը,օգնեն տուժած մարդկանց և հետ վերադառնան:
              Ի՞նչ եք կարծում,անհրաժե՞շտ է մշակել գործողությունների կատարման քայլաշար:Ի՞նչու:
              Մշակել քայլաշար կոնստրուկտորով որևէ մոդել պատրաստելու համար և սկսել աշխատանքը:

              Comment


              • #97
                Մարգարյան Նաիրա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Հարգելի՛ Ժենյա, Ձեր ընտրած թեման հետաքրքիր և արդիական է, որի հիմնական նպատակն է սովորողներին ոչ միայն հաղորդել գործարարության վերաբերյալ անհրաժեշտ գիտելիքներ և հմտություններ, այլ նաև նրանց մոտ ձևավորել որոշակի համոզմունքներ, վստահություն, արժեքներ և վերաբերմունք:
                Շնորհակալ եմ հարգելի Նաիրա,քննարկումներին մասնակցելու և Ձեր կարծիքն արտահայտելու համար:

                Comment


                • #98
                  Բիզնես պլան

                  Այս թեմայի հիմնական նպատակն է`
                  Ձևավորել սեփական գործողությունները պլանավորելու,բիզնես պլան կազմելու և հաշվարկներ կատարելու կարողություն:
                  Այս թեմայի գնահատման չափանիշն է`
                  Պարզագույն բիզնես պլան կազմելու և հաշվարկներ կատարելու կարողություն:
                  Գիտելիքներ.
                  Աշակերտը պետք է հասկանա`
                  Ինչպես է ձեռներեցը բիզնես գաղափարը վերածում ապրանքի կամ ծառայության:
                  Որ բիզնես գաղափարը ապրանքի կամ ծառայության վերածելու ճանապարհին ձեռներեցը պետք է կարողանա ճիշտ պլանավորել իր գործողությունները և քայլերը,ինչպես նաև կարողանա ճիշտ որոշել այդ քայլերի հաջորդականությունը:
                  Որ ձեռներեցը պետք է կարողանա ճիշտ հաշվարկներ կատարել:
                  Ինչ են եկամուտը,ծախսը,ինքնարժեքը,շահույթ:
                  Ինչ է նշանակում բիզնես պլան կազմել:
                  Հմտություններ.
                  Աշակերտը պետք է կարողանա.
                  Բացատրել`ինչ է բիզնես պլանը:
                  Կազմել պարզագույն բիզնես պլան:
                  Մշակել իր կազմած բիզնես պլանի հիմնական քայլերը:
                  Բացատրել այդ քայլերի հերթականությունը ⁄ հաջորդականությունը:
                  Տարբերակել եկամուտը,ծախսը,ինքնարժեքը,շահույթը:
                  Կատարել պարզագույն գործարար հաշվարկներ:
                  Վերաբերմունք.
                  Աշակերտը պետք է դրսևորի վարքագիծ`
                  Գործողությունների պլանի,ինչպես նաև բիզնես պլանի կազմումը,
                  Գործողությունների քայլերի ճիշտ հաջորդականության մշակումը,
                  Ճիշտ հաշվարկներ կատարել:

                  Comment


                  • #99
                    Ժենյա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Այս թեմայի հիմնական նպատակն է`
                    Ձևավորել սեփական գործողությունները պլանավորելու,բիզնես պլան կազմելու և հաշվարկներ կատարելու կարողություն:
                    Այս թեմայի գնահատման չափանիշն է`
                    Պարզագույն բիզնես պլան կազմելու և հաշվարկներ կատարելու կարողություն:
                    Գիտելիքներ.
                    Աշակերտը պետք է հասկանա`
                    Ինչպես է ձեռներեցը բիզնես գաղափարը վերածում ապրանքի կամ ծառայության:
                    Որ բիզնես գաղափարը ապրանքի կամ ծառայության վերածելու ճանապարհին ձեռներեցը պետք է կարողանա ճիշտ պլանավորել իր գործողությունները և քայլերը,ինչպես նաև կարողանա ճիշտ որոշել այդ քայլերի հաջորդականությունը:
                    Որ ձեռներեցը պետք է կարողանա ճիշտ հաշվարկներ կատարել:
                    Ինչ են եկամուտը,ծախսը,ինքնարժեքը,շահույթ:
                    Ինչ է նշանակում բիզնես պլան կազմել:
                    Հմտություններ.
                    Աշակերտը պետք է կարողանա.
                    Բացատրել`ինչ է բիզնես պլանը:
                    Կազմել պարզագույն բիզնես պլան:
                    Մշակել իր կազմած բիզնես պլանի հիմնական քայլերը:
                    Բացատրել այդ քայլերի հերթականությունը ⁄ հաջորդականությունը:
                    Տարբերակել եկամուտը,ծախսը,ինքնարժեքը,շահույթը:
                    Կատարել պարզագույն գործարար հաշվարկներ:
                    Վերաբերմունք.
                    Աշակերտը պետք է դրսևորի վարքագիծ`
                    Գործողությունների պլանի,ինչպես նաև բիզնես պլանի կազմումը,
                    Գործողությունների քայլերի ճիշտ հաջորդականության մշակումը,
                    Ճիշտ հաշվարկներ կատարել:
                    Հարգելի՛ Ժենյա, հանգամանալից ձևով ներկայացրել եք թեման, որի օգնությամբ աշակերտը կկարողանա բիզնես գաղափարը վերածել ապրանքի կամ ծառայության:Նա կկարողանա կազմել բիզնես պլան՝ բացատրելով քայլերի հերթականությունը, ինչպես նաև կատարել պարզագույն գործարար հաշվարկներ:Շնորհակալություն:

                    Comment


                    • Մարգարյան Նաիրա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Հարգելի՛ Ժենյա, հանգամանալից ձևով ներկայացրել եք թեման, որի օգնությամբ աշակերտը կկարողանա բիզնես գաղափարը վերածել ապրանքի կամ ծառայության:Նա կկարողանա կազմել բիզնես պլան՝ բացատրելով քայլերի հերթականությունը, ինչպես նաև կատարել պարզագույն գործարար հաշվարկներ:Շնորհակալություն:
                      Շնորհակալ եմ հարգելի Նաիրա,թեմային արձագանքելու համար:

                      Comment


                      • Գրականություն

                        Տեսական նյութեր ներկայացնելիս օգտվել եմ `
                        Տեխնոլոգիա առարկայի դասագրքրքերից`2-րդ,3-րդ,4-րդ,հեղինակ.Ս.Հովսեփյան,Ա.Հարությունյան,Մ.Աղաջանյան,Լ.Վերդյան:
                        « Տեխնոլոգիայի դասավանդման մեթոդիկա պրակտիկումով»ձեռնարկից,հեղինակ`Կ.Պապիկյան,
                        «Ձեռնարկատիրական կրթության ձեռնարկից»,հեղինակ`Ա.Հովհաննիսյան,Ա.Մանուկյան:

                        Comment


                        • Օգտվել եմ նաև հետևյալ կայքերից.
                          www.beboss.ru
                          realybiz.ru (idei-biznes) podrostkov-i-shkolnikov
                          geizer.ru
                          ru.tsn.ua:

                          Comment


                          • Ժենյա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                            ԴԱՍԱՐԱՆ_2-րդ
                            ԱՌԱԿԱՆ_Տեխնոլոգիա
                            ԹԵՄԱՆ_Տեխնիկայի տարրերը:Աշխատանք կոնստրուկտրներով:Աշխատանքային պլանի կազմում:
                            ՆՊԱՏԱԿԸ
                            1.Ծանոթացնել տեխնիկայի տարրերի հետ
                            2.Ձևավորել աշխատանքը պլանավորելու կարողություն:
                            ԸՆԹԱՑՔԸ
                            Նայել դասագրքի նկարներին և ասել,թե յուրաքանչյուր
                            տրանսպորտային միջոց ինչպես է ապահովում մարդկանց տեղաշարժը և բեռների տեղափոխումը:
                            Ի՞նչ եք կարծում ինչպե՞ս է կազմակերպվում յուրաքանչյուր փոխադրամիջոցի աշխատանքային օրը:
                            Բացատրել,որ յուրաքանչյուր աշխատանք սկսելուց առաջ պետք է մտածել քայլաշարը:Օրինակ.եթե ինչ-որ վայրում հրդեհ է,հրշեջ մեքենայի վարորդը և աշխատակիցները պետք է ճշտեն հասցեն ,արագ սլանան այդ վայրը ,անմիջապես մարեն կրակը,օգնեն տուժած մարդկանց և հետ վերադառնան:
                            Ի՞նչ եք կարծում,անհրաժե՞շտ է մշակել գործողությունների կատարման քայլաշար:Ի՞նչու:
                            Մշակել քայլաշար կոնստրուկտորով որևէ մոդել պատրաստելու համար և սկսել աշխատանքը:

                            Շատ հետաքրքիր և ուսանելի դասեր եք ներկայացրել,հարգելի՛ Ժենյա:

                            Comment


                            • Արժեթուղթ



                              Արժեթուղթը գույքային իրավունքներ հաստատող փաստաթուղթ է:

                              Բաժնետոմսը արժեթուղթ է, որը տիրոջն իրավուն է տալիս ստանալու բաժնետիրական ընկերության եկամտի իր մասը և մասնակցելու բաժնետիրական ընկերության կառավարմանը:

                              Անվանական արժեքը բաժնետոմսի վրա նշված գումարի չափն է: Օրինակ եթե բաժնետիրական ընկերաության որևէ անդամի մասնակչությունը 1000 դոլոր է, իսկ բաժնետոմսի անվանական աժեքը 100 դոլար, ապա նա կարող է տտօրինել 10 բաժնետոմս:
                              Բոլոր բաժնետոմսերի անվանական արժեքների գումարը կազմում է բաժնետիրական ընկերության կանոնադրական կապիտալ:

                              Շահաբաժին- Բաժնետիրական ընկերությունը ծավալում է որաշակի գործունեություն և ապահովում համապատասխան եկամուտ, որը կոչվում է շահույթ:

                              Վերահսկիչ ծրար-Բաժնետիրական ընկերությունը ղեկավարում է այն անձը, կամ մարդկանց խումբը որոնց ձեռքում է գտնվում վերահսկիչ ծրարը:
                              Վերահսկիչ ծրարը որևէ մասնակցի կողմից տնօրինվող բաժնետոմսի քանակության ամենամեծ տեսակարար կշիռն է:

                              Բաժնետոմսի գինը- Բաժնետոմսը ենթակա է առք ու վաճառքի: Բաժնետոմսի վաճառքի միջոցով դրա սեփականատերը շահաբաժին ստանալոի իրավունքը փոխանցում է մեկ ուրիշին:

                              Բաժնետոմսի տեսակները- Բաժնետոմսը կարող է լինել սովորական և արտոնյալ:
                              Սովորական բաժնետոմսը այն է, որ տալիս է ձայնի իրավունք, իսկ արտոնյալը ձայնի իրավւնք չի տալիս:

                              Պարտատոմս- Պարտատոմսը թողարկվող ժամկետային և պարտքային արժեթուղթ է:
                              Պարտատոմս կարող է տալ պետությունը, բաժնետիրական ընկերությունը և մասնավոր ձեռնարկությունը:

                              Ամենակարևոր երևույթը դպրոցում, ամենաուսուցանող առարկան, ամենալավ կենդանի օրինակը. այս ամենն ամբողջանում է ուսուցչի մեջ:
                              Ադոլֆ Դիստերվեգ


                              https://forum.armedu.am/member.php/6235-Heghin

                              https://www.facebook.com/Heghine.Ayvazyan
                              Հեղինե Այվազյան, Լոռու մարզի Ուռուտի միջնակարգ դպրոց

                              Comment

                              Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X