Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

«Ձեռներեց և ձեռներեցություն» թեման տարրական դպրոցի տեխնոլոգիայի դասընթացում

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • «Ձեռներեց և ձեռներեցություն» թեման տարրական դպրոցի տեխնոլոգիայի դասընթացում

    «Ձեռներեց և ձեռներեցություն» թեման տարրական դպրոցի տեխնոլոգիայի դասընթացի նոր թեմաներից է:Այս թեմայի հիմնական նպատակն այն է,որ աշակերտը պատկերացնի թե ով է ձեռներեցը, որն է ձեռներեցության դերը, ինչ հատկանիշներով է բնութագրվում ձեռներեցը: Աշակերտը պետք է իմանա ինչ է բարիքը, որքան է կարևոր ապրելու համար բարիք ստեղծելը: Շատ զգուշորեն աշակերտին բացատրել ինչ է փողը, որն է նրա դերը կյանքում, ինչպես պետք է վաստակել փողը: Աշակերտը պետք է հստակ հասկանա թե ինչ է բարիքը, ապրանքը, ծառայությունը: Այս հասկացություները դժվար կնկալվեն աշակերտի կողմից, մանավանդ 2-րդ դասարանում: Բայց մենք պետք է բազմաթիվ օրինակներով քայլ առ քայլ երեխային մատուցենք իրենց հասկանալի ձևով .խաղերով, բեմադրությամբ և այլն: Իմ համոզմամբ սա ճիշտ արվող քայլ է, որպեսզի կյանքից ետ չմնանք և քայլենք աշխարհին համընթաց : Դեռևս փիլիսոփա Սոկրատեսն է ասել «ամեն ինչ հոսում է, ամեն ինչ փոփոխվում»: Պետք է փոխվենք և մենք .որքան շուտ այնքան լավ:

    Հարգելի գործընկերներ խնդրում եմ կիսվեք Ձեր փորձով:

  • #2
    Հարգելի Ժենյա շատ արդիական և կարևոր թեմա եք քննարկում:Այո, այս դարի երեխան պետք է իմանա ինչ է ձեռներեցը,ձեռներեցության դերը:

    Comment


    • #3
      Հարգելի Ժենյա, ես տեխնոլոգիա չեմ դասավանդում,բայց կարևորում եմ առարկայի արդիականությունը : Մեզ մոտ ընդունված է փոխադարձ դասալսումներ անցկացնելը .ուստի կարող եմ ասել ,որ <<Տեխնոլոգիա>> առարկայից անցկացվող դասերը շատ հետաքրքիր են ու զարգացնող:Երեխաները կարողանում են կապ տեսնել տվյալ դասի թեմայի և առօրյա պահանջների միջև : Այսպես, «Բիզնես գաղափար » / 2րդ դաս. / և « Շուկայի հետազոտություն » / 3-րդ դաս. /թեմաներն ուսումնասիրելիս աշակերտները մեծ հետաքրքությամբ էին աշխատում գունավոր թղթերով և ստվարաթղթով: Դասի նպատակն էր ձևավորել ՝ ինչ է բիզնեսը , դրա միտքը հասկանալու և այն վերարտադրելու կարողությունը: Իսկ 3 -րդ դասարանում տիրող աշխուժությունն առավել ակնհայտ էր : Դասի նպատակն էր՝ ձևավորել հետազոտություն և ուսումնասիրություն կատարելու կարողություն: «Շուկա » բառի բացատրությունը մեկնաբանվում էր հետաքրքիր բառերով՝ զամբյուղ, ապրելամիջոց, մայրիկների չարչարանք :Դասի ընթացքում աշակերտները պատրաստեցին բացիկներ՝ կանանց տոնին նվիրված , գնահատեցին իրենց պատրաստածը Կազմեցին հարցաշար, որը հանձնարարվեց լրացնել տանը: IMG_20180223_113215.jpg,IMG_20180223_151804.jpg

      Comment


      • #4
        Ժենյա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        «Ձեռներեց և ձեռներեցություն» թեման տարրական դպրոցի տեխնոլոգիայի դասընթացի նոր թեմաներից է:Այս թեմայի հիմնական նպատակն այն է,որ աշակերտը պատկերացնի թե ով է ձեռներեցը, որն է ձեռներեցության դերը, ինչ հատկանիշներով է բնութագրվում ձեռներեցը: Աշակերտը պետք է իմանա ինչ է բարիքը, որքան է կարևոր ապրելու համար բարիք ստեղծելը: Շատ զգուշորեն աշակերտին բացատրել ինչ է փողը, որն է նրա դերը կյանքում, ինչպես պետք է վաստակել փողը: Աշակերտը պետք է հստակ հասկանա թե ինչ է բարիքը, ապրանքը, ծառայությունը: Այս հասկացություները դժվար կնկալվեն աշակերտի կողմից, մանավանդ 2-րդ դասարանում: Բայց մենք պետք է բազմաթիվ օրինակներով քայլ առ քայլ երեխային մատուցենք իրենց հասկանալի ձևով .խաղերով, բեմադրությամբ և այլն: Իմ համոզմամբ սա ճիշտ արվող քայլ է, որպեսզի կյանքից ետ չմնանք և քայլենք աշխարհին համընթաց : Դեռևս փիլիսոփա Սոկրատեսն է ասել «ամեն ինչ հոսում է, ամեն ինչ փոփոխվում»: Պետք է փոխվենք և մենք .որքան շուտ այնքան լավ:

        Հարգելի գործընկերներ խնդրում եմ կիսվեք Ձեր փորձով:
        Ձեռնարկատիրական կրթության հիմնական նպատակն է սովորողներին ոչ միայն հաղորդել գործարարության վերաբերյալ անհրաժեշտ գիտելքիներ և հմտություններ, այլ նաև նրանց մոտ ձևավորել որոշակի համոզմունքներ, վստահություն, արժեքներ և վերաբերմունք:
        Ամենակարևոր երևույթը դպրոցում, ամենաուսուցանող առարկան, ամենալավ կենդանի օրինակը. այս ամենն ամբողջանում է ուսուցչի մեջ:
        Ադոլֆ Դիստերվեգ


        https://forum.armedu.am/member.php/6235-Heghin

        https://www.facebook.com/Heghine.Ayvazyan
        Հեղինե Այվազյան, Լոռու մարզի Ուռուտի միջնակարգ դպրոց

        Comment


        • #5
          Heghin-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Ձեռնարկատիրական կրթության հիմնական նպատակն է սովորողներին ոչ միայն հաղորդել գործարարության վերաբերյալ անհրաժեշտ գիտելքիներ և հմտություններ, այլ նաև նրանց մոտ ձևավորել որոշակի համոզմունքներ, վստահություն, արժեքներ և վերաբերմունք:
          Ձեռնարկատիրական կրթությունը հենց այն գործիքն է, որը կնպաստի սովորողների շրջանում աշխատանքային հիմնական հմտությունների ձևավորմանը: Հաշվի առնելով, որ ներկայումս աշակերտները կրթական նպատակներով որպես ուսումնական գործիք օգտագործում են նաև իրենց սմարթֆոնները, և անլար համացանցի կիրառումը նրանց հնարավորություն է տալիս բառացիորեն ամենուրեք շրջապատված լինելու տեղեկատվությամբ, հենց նմանատիպ ուսումնական բաղադրիչների միջոցով կարելի է հասնել սովորողների՝ աշխատանքային պատրաստվածության բավարար մակարդակին դեռևս ուսումնառության տարիներին:
          Ամենակարևոր երևույթը դպրոցում, ամենաուսուցանող առարկան, ամենալավ կենդանի օրինակը. այս ամենն ամբողջանում է ուսուցչի մեջ:
          Ադոլֆ Դիստերվեգ


          https://forum.armedu.am/member.php/6235-Heghin

          https://www.facebook.com/Heghine.Ayvazyan
          Հեղինե Այվազյան, Լոռու մարզի Ուռուտի միջնակարգ դպրոց

          Comment


          • #6
            Ժենյա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
            «Ձեռներեց և ձեռներեցություն» թեման տարրական դպրոցի տեխնոլոգիայի դասընթացի նոր թեմաներից է:Այս թեմայի հիմնական նպատակն այն է,որ աշակերտը պատկերացնի թե ով է ձեռներեցը, որն է ձեռներեցության դերը, ինչ հատկանիշներով է բնութագրվում ձեռներեցը: Աշակերտը պետք է իմանա ինչ է բարիքը, որքան է կարևոր ապրելու համար բարիք ստեղծելը: Շատ զգուշորեն աշակերտին բացատրել ինչ է փողը, որն է նրա դերը կյանքում, ինչպես պետք է վաստակել փողը: Աշակերտը պետք է հստակ հասկանա թե ինչ է բարիքը, ապրանքը, ծառայությունը: Այս հասկացություները դժվար կնկալվեն աշակերտի կողմից, մանավանդ 2-րդ դասարանում: Բայց մենք պետք է բազմաթիվ օրինակներով քայլ առ քայլ երեխային մատուցենք իրենց հասկանալի ձևով .խաղերով, բեմադրությամբ և այլն: Իմ համոզմամբ սա ճիշտ արվող քայլ է, որպեսզի կյանքից ետ չմնանք և քայլենք աշխարհին համընթաց : Դեռևս փիլիսոփա Սոկրատեսն է ասել «ամեն ինչ հոսում է, ամեն ինչ փոփոխվում»: Պետք է փոխվենք և մենք .որքան շուտ այնքան լավ:

            Հարգելի գործընկերներ խնդրում եմ կիսվեք Ձեր փորձով:
            Հարգելի՛ ժենյա արդիական թեմա եք քննարկում։
            Ձեռներեցությունը անձի այն գլխավոր ունակություններից է,որն անհրաժեշտ է ինքնադրսևորման,սոցիալական
            ներգրավվածության,ակտիվ քաղաքացիության և աշխատունակության մեծացման համար։
            Ձեռնարկատիրական կրթությունն ուղղված է երիտասարդների մոտ նախաձեռնության և ձեռներեցության
            կարողությունների զարգացմանը,ստեղծագործական ու նորարարական հմտությունների խթանմանն ու
            որոշումներ կայացնելու,պլանավորելու և իրենց սեփական նախագծերը ղեկավարելու հնարավորությունների
            ընձեռնմանը:
            Ձեռնարկատիրական կրթությունը կնպաստի սեփական ջանքերով և նախաձեռնությամբ հիմնելու սեփական
            գործը`նպաստելով աշխատատեղերի ընդլայնմանը,գործազրկության նվազեցմանը և զբաղվածության մեծացմանը:
            Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
            Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

            Comment


            • #7
              Հարգելի Ժենյա, շնորհակալություն արդիական թեմա առաջադրելու համար: Ժամանակակից հասարակարգն ու նրա բարքերը մեզ ստիպում են դեռ դպրոցական ցածր դասարանից ուշադրություն դարձնել այնպիսի երևույթների, ինչպիսիք են ձեռներեցությունն ու ձեռնարկատիրությունը: Ազատ շուկայական հարաբերությունների հիմքը հենց այս ունակություններն են: Համոզված եմ, որ Ձեր բազմամյա փորձը այս թեմայի դասավանդման գործում շատերիս օգտակար կլինի: Ավելացնեմ, որ մեր գործն էլ է հեշտանում՝ ավագ դասարաններում այս թեման հասարակագիտություն առարկայի շարջանակներում դասավանդելու պարագայում:

              Comment


              • #8
                սուսան1965-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Հարգելի Ժենյա, ես տեխնոլոգիա չեմ դասավանդում,բայց կարևորում եմ առարկայի արդիականությունը : Մեզ մոտ ընդունված է փոխադարձ դասալսումներ անցկացնելը .ուստի կարող եմ ասել ,որ <<Տեխնոլոգիա>> առարկայից անցկացվող դասերը շատ հետաքրքիր են ու զարգացնող:Երեխաները կարողանում են կապ տեսնել տվյալ դասի թեմայի և առօրյա պահանջների միջև : Այսպես, «Բիզնես գաղափար » / 2րդ դաս. / և « Շուկայի հետազոտություն » / 3-րդ դաս. /թեմաներն ուսումնասիրելիս աշակերտները մեծ հետաքրքությամբ էին աշխատում գունավոր թղթերով և ստվարաթղթով: Դասի նպատակն էր ձևավորել ՝ ինչ է բիզնեսը , դրա միտքը հասկանալու և այն վերարտադրելու կարողությունը: Իսկ 3 -րդ դասարանում տիրող աշխուժությունն առավել ակնհայտ էր : Դասի նպատակն էր՝ ձևավորել հետազոտություն և ուսումնասիրություն կատարելու կարողություն: «Շուկա » բառի բացատրությունը մեկնաբանվում էր հետաքրքիր բառերով՝ զամբյուղ, ապրելամիջոց, մայրիկների չարչարանք :Դասի ընթացքում աշակերտները պատրաստեցին բացիկներ՝ կանանց տոնին նվիրված , գնահատեցին իրենց պատրաստածը Կազմեցին հարցաշար, որը հանձնարարվեց լրացնել տանը: [ATTACH=CONFIG]5609[/ATTACH],[ATTACH=CONFIG]5610[/ATTACH]
                Հարգելի Սուսան լիովին համամիտ եմ Ձեզ հետ,ես էլ եմ այն շատ կարևորում:

                Comment


                • #9
                  Heghin-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Ձեռնարկատիրական կրթության հիմնական նպատակն է սովորողներին ոչ միայն հաղորդել գործարարության վերաբերյալ անհրաժեշտ գիտելքիներ և հմտություններ, այլ նաև նրանց մոտ ձևավորել որոշակի համոզմունքներ, վստահություն, արժեքներ և վերաբերմունք:
                  Հարգելի Հեղինե շնորհակալություն թեմային արձագանքելու համար:

                  Comment


                  • #10
                    Էմմա Խաչատրյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Հարգելի՛ ժենյա արդիական թեմա եք քննարկում։
                    Ձեռներեցությունը անձի այն գլխավոր ունակություններից է,որն անհրաժեշտ է ինքնադրսևորման,սոցիալական
                    ներգրավվածության,ակտիվ քաղաքացիության և աշխատունակության մեծացման համար։
                    Ձեռնարկատիրական կրթությունն ուղղված է երիտասարդների մոտ նախաձեռնության և ձեռներեցության
                    կարողությունների զարգացմանը,ստեղծագործական ու նորարարական հմտությունների խթանմանն ու
                    որոշումներ կայացնելու,պլանավորելու և իրենց սեփական նախագծերը ղեկավարելու հնարավորությունների
                    ընձեռնմանը:
                    Ձեռնարկատիրական կրթությունը կնպաստի սեփական ջանքերով և նախաձեռնությամբ հիմնելու սեփական
                    գործը`նպաստելով աշխատատեղերի ընդլայնմանը,գործազրկության նվազեցմանը և զբաղվածության մեծացմանը:
                    Շնորհակալություն հարգելի Էմմա թեմային արձագանքելու համար,իհարկե ձեռնարկատիրական կրթության շնորհիվ բոլոր երեխաները ձեռնարկատեր չեն դառնալու, բայց դա առնվազն օգնի, որ նրանք ճիշտ սպառողներ լինեն:Ձեռնարկատիրական կրթության շնորհիվ կմեծանա երեխաների մեջ իրենց ջանքերի գնով աշխատած ասենք հարյուր դրամից տասը բարեգործությանն ուղղելու գիտակցությունը սերմանելու անհրաժեշտությունը:

                    Comment


                    • #11
                      Ժենյա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      «Ձեռներեց և ձեռներեցություն» թեման տարրական դպրոցի տեխնոլոգիայի դասընթացի նոր թեմաներից է:Այս թեմայի հիմնական նպատակն այն է,որ աշակերտը պատկերացնի թե ով է ձեռներեցը, որն է ձեռներեցության դերը, ինչ հատկանիշներով է բնութագրվում ձեռներեցը: Աշակերտը պետք է իմանա ինչ է բարիքը, որքան է կարևոր ապրելու համար բարիք ստեղծելը: Շատ զգուշորեն աշակերտին բացատրել ինչ է փողը, որն է նրա դերը կյանքում, ինչպես պետք է վաստակել փողը: Աշակերտը պետք է հստակ հասկանա թե ինչ է բարիքը, ապրանքը, ծառայությունը: Այս հասկացություները դժվար կնկալվեն աշակերտի կողմից, մանավանդ 2-րդ դասարանում: Բայց մենք պետք է բազմաթիվ օրինակներով քայլ առ քայլ երեխային մատուցենք իրենց հասկանալի ձևով .խաղերով, բեմադրությամբ և այլն: Իմ համոզմամբ սա ճիշտ արվող քայլ է, որպեսզի կյանքից ետ չմնանք և քայլենք աշխարհին համընթաց : Դեռևս փիլիսոփա Սոկրատեսն է ասել «ամեն ինչ հոսում է, ամեն ինչ փոփոխվում»: Պետք է փոխվենք և մենք .որքան շուտ այնքան լավ:

                      Հարգելի գործընկերներ խնդրում եմ կիսվեք Ձեր փորձով:
                      Հարգելի կոլեգա շատ հետաքրքիր ու արդիական թեմա եք քննարկում, հաճույքով կհետևեմ ու կմասնակցեմ քննարկումներին:

                      Comment


                      • #12
                        Արամ Քոչարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Հարգելի կոլեգա շատ հետաքրքիր ու արդիական թեմա եք քննարկում, հաճույքով կհետևեմ ու կմասնակցեմ քննարկումներին:
                        Հարգելի Արամ շնորհակալություն թեմային արձագանքելու համար

                        Comment


                        • #13
                          Ո՞վ է ձեռներեցը:
                          Այսօրվա իմ նպատակը ձեռներեցին ներկայացնելն է:Քանի որ թեմայի գլխավոր հերոսը նա է և ,ընդհանրապես, և՛ ապրանքը, և՛ բարիքը, և՛ փողը կախված են ձեռներեցից:Նա է առաջին դեմքը և կախված այն բանից ,թե ով է նա ,ինչպիսին է նրա մարդկային հատկանիշները,ինչ գիտելիքի պաշար ունի և փորձարություն,այդպսին էլ կլինի նրա ստեղծած բիզնեսը:Բերեք թվարկենք այն հատկանիշները ,որ պետք է ունենա ձեռներեցը.
                          1.Նախ պետք է իմանանք ,որ նրանք չեն ծնվում ,այլ դառնում են:Նա պետք է լինի նպատակասլաց, պատասխանատու ,գործն ավարտին հասցնող մարդ.
                          2.Նա պետք է լինի կազմակերպիչ: Նախքան գործը սկսելը կազմի գործողությունների պլան և նախապես ծրագրի բոլոր քայլերը .
                          3.Լինի տոկուն ,աշխատի այնքան որքան պետք է .
                          4.Կարողանա ճիշտ որոշում կայացնի և հավատարիմ մնա իր ընդունած որոշումներին.
                          5.ՈՒնենա ճկում մտածելակերպ և ռիսկի դիմելու պատրաստակամություն.
                          6.Ի վերջո լինի խելացի ,աշխատասեր,հնարամիտ ,ազնիվ ու բարեկիրթ մարդ:
                          Այնուհետև կխոսենք բարիքի և ապրանքի մասին և այն մասին թե ինչ է ձեռներեցությունը:

                          Comment


                          • #14
                            Հարգելի ժենյա շատ արդիական ու հետաքրքիր թեմա եք քննարկում: Մեծ հետաքրքրությամբ կհետևեմ թեմայի քննարկումներին: Այո՛ , կյանքին համընթաց քայլելու համար պետք է, որ երեխան փոքր տարիքից գիտակցի և գաղափար կազմի ի՞նչ է ձեռներեցը և ի՞նչ է ձեռներեցությունը:

                            Comment


                            • #15
                              Հարգելի Ժենյա,շատ կարևոր թեմա եք քննարկում,այն անհրաժեստ է բոլորին:Դարի հետ համընթաց շարժվելու համար պետք է յուրաքանչյուր ոք գաղափար ունենա ,թե ինչ է ձեռներեցը,ինչ է ձեռներեցությունը և ճիշտ վերաբերվի այդ գաղափարներին:

                              Comment

                              Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X