Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Ֆիզկուլտդադարները՝ դասաժամի պարտադիր պայման

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • #76
    Թամարա Միրզոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի՛ Էլեոնորա, հետաքրքիր խաղ եք առաջարկել: Կարծում եմ այն ավելի մեծ աշխուժություն կառաջացնի և նպատակային կլինի հատկապես առաջին դասարանում: Անպայման կկիրառեմ, շնորհակալություն:
    Համակարծիք եմ Թամարա ջան:

    Comment


    • #77
      Թամարա Միրզոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Հարգելի՛ Էլեոնորա, հետաքրքիր խաղ եք առաջարկել: Կարծում եմ այն ավելի մեծ աշխուժություն կառաջացնի և նպատակային կլինի հատկապես առաջին դասարանում: Անպայման կկիրառեմ, շնորհակալություն:
      Այո,իրավացի եք Թամարա ջան...Ուրախ եմ,որ հավանեցիք...

      Comment


      • #78
        Թամարա Միրզոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Երեք ճշմարտություն և մեկ սուտ
        Յուրաքանչյուր աշակերտ թղթի վրա գրում է իր անունը և 4 տեղեկություն իր մասին: Օրինակ՝ Վահե, սիրում եմ երգել, ֆուտբոլ խաղալ, ունեմ հեծանիվ և 50 տարեկան եմ: Այնուհետև աշակերտները, թղթերն առած, պտտվում են սենյակով: Նրանք զույգեր են կազմում և ցույց տալով մեկմեկու իրենց թղթերը, փորձում են գուշակել, թե որ փաստն է սուտ:
        Հետաքրքիր մարզադադար է,հարգելի Թամարա:

        Comment


        • #79
          Ես հաճախ եմ կիրառում <<Թզուկ>>մարզադադարը,որը նաև ուսուցողական բնույթ ունի
          Մի բարձր սարի վրա
          Ապրում է փոքրիկ թզուկը:
          Ծագում է արևը,
          Հանկարծ գալիս է բզեզը,
          Մտնում է քիթը...
          Այստեղ տարբեր հարցեր են հնչում/օրինակ՝ միավանկ,բազմավանկ բառեր,կամ բազմապատկման աղյուսակ/Հարցերին ճիշտ պատասխանելուց հետո միայն շարունակում են
          Թզուկը արթնանում է
          Եվ ասում է ափչի:
          Այդ ամենն ուղեկցվում է ձեռքերի շարժումներով:

          Comment


          • #80
            Anna Melqumyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
            Ես հաճախ եմ կիրառում <<Թզուկ>>մարզադադարը,որը նաև ուսուցողական բնույթ ունի
            Մի բարձր սարի վրա
            Ապրում է փոքրիկ թզուկը:
            Ծագում է արևը,
            Հանկարծ գալիս է բզեզը,
            Մտնում է քիթը...
            Այստեղ տարբեր հարցեր են հնչում/օրինակ՝ միավանկ,բազմավանկ բառեր,կամ բազմապատկման աղյուսակ/Հարցերին ճիշտ պատասխանելուց հետո միայն շարունակում են
            Թզուկը արթնանում է
            Եվ ասում է ափչի:
            Այդ ամենն ուղեկցվում է ձեռքերի շարժումներով:
            Զվարճալի ու հետաքրքիր խաղ է,Աննա' ջան...Շնորհակալություն...

            Comment


            • #81
              Anna Melqumyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
              Ես հաճախ եմ կիրառում <<Թզուկ>>մարզադադարը,որը նաև ուսուցողական բնույթ ունի
              Մի բարձր սարի վրա
              Ապրում է փոքրիկ թզուկը:
              Ծագում է արևը,
              Հանկարծ գալիս է բզեզը,
              Մտնում է քիթը...
              Այստեղ տարբեր հարցեր են հնչում/օրինակ՝ միավանկ,բազմավանկ բառեր,կամ բազմապատկման աղյուսակ/Հարցերին ճիշտ պատասխանելուց հետո միայն շարունակում են
              Թզուկը արթնանում է
              Եվ ասում է ափչի:
              Այդ ամենն ուղեկցվում է ձեռքերի շարժումներով:
              Հարգելի՛ Աննա, շատ ուրախ և յուրօրինակ խաղ-դադար է, սիրով կկիրառեմ: Շնորհակալություն:

              Comment


              • #82
                Հարգելի՛ գործընկերներ, ևս մի խաղ, որը հուսով եմ նույնպես իր կիրառությունը կունենա դասապրոցեսին՝ <<Ես գնում եմ ճամփորդելու>>:
                Բոլորը շրջան են կազմում կամ կարող են քառյակներ կազմել:Առաջին աշակերտը խաղն սկսում է ասելով՝ <<Ես գնում եմ ճամփորդելու, հետս տանում եմ ժպիտ >> և ժպտում է կողքին նստած ընկերոջը: Այդ աշակերտը պետք է ասի.<< Ես գնում եմ ճամփորդելու և ինձ հետ տանում եմ ժպիտ ու գրկախառնություն...>> և ժպտա ու գրկի իր հարևանին:Յուրաքանչյուր աշակերտ պետք է կրկնի ասվածը և մի նոր գործողություն ավելացնի իր կողմից: Շարունակել խաղն այնքան, մինչև բոլորին հերթ հասնի:

                Comment


                • #83
                  Թամարա Միրզոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Հարգելի՛ գործընկերներ, ևս մի խաղ, որը հուսով եմ նույնպես իր կիրառությունը կունենա դասապրոցեսին՝ <<Ես գնում եմ ճամփորդելու>>:
                  Բոլորը շրջան են կազմում կամ կարող են քառյակներ կազմել:Առաջին աշակերտը խաղն սկսում է ասելով՝ <<Ես գնում եմ ճամփորդելու, հետս տանում եմ ժպիտ >> և ժպտում է կողքին նստած ընկերոջը: Այդ աշակերտը պետք է ասի.<< Ես գնում եմ ճամփորդելու և ինձ հետ տանում եմ ժպիտ ու գրկախառնություն...>> և ժպտա ու գրկի իր հարևանին:Յուրաքանչյուր աշակերտ պետք է կրկնի ասվածը և մի նոր գործողություն ավելացնի իր կողմից: Շարունակել խաղն այնքան, մինչև բոլորին հերթ հասնի:
                  Սիրելի' Թամարա,ևս 1 հետաքրքիր ու հաճելի խաղ կավելանա իմ իմացած խաղերին:Շնորհակալություն...

                  Comment


                  • #84
                    Թամարա Միրզոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Հարգելի՛ գործընկերներ, ևս մի խաղ, որը հուսով եմ նույնպես իր կիրառությունը կունենա դասապրոցեսին՝ <<Ես գնում եմ ճամփորդելու>>:
                    Բոլորը շրջան են կազմում կամ կարող են քառյակներ կազմել:Առաջին աշակերտը խաղն սկսում է ասելով՝ <<Ես գնում եմ ճամփորդելու, հետս տանում եմ ժպիտ >> և ժպտում է կողքին նստած ընկերոջը: Այդ աշակերտը պետք է ասի.<< Ես գնում եմ ճամփորդելու և ինձ հետ տանում եմ ժպիտ ու գրկախառնություն...>> և ժպտա ու գրկի իր հարևանին:Յուրաքանչյուր աշակերտ պետք է կրկնի ասվածը և մի նոր գործողություն ավելացնի իր կողմից: Շարունակել խաղն այնքան, մինչև բոլորին հերթ հասնի:
                    Հարգելի Թամարա,Ձեր խաղը կարդալիս ջերմություն զգացի:Վստահ եմ,որ աշակերտները նույն զգացումը կունենան:Հաճույքով կկիրառեմ

                    Comment


                    • #85
                      Էլեոնորա Հովհաննիսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Սիրելի' Թամարա,ևս 1 հետաքրքիր ու հաճելի խաղ կավելանա իմ իմացած խաղերին:Շնորհակալություն...
                      Սիրելի՛ Էլեոնորա, շնորհակալ եմ ջերմ ու դրական խոսքերի համար:

                      Comment


                      • #86
                        Թամարա Միրզոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Հարգելի՛ Աննա, շատ ուրախ և յուրօրինակ խաղ-դադար է, սիրով կկիրառեմ: Շնորհակալություն:
                        Ուրախ եմ,որ Ձեզ դուր եկավ,Թամարա ջան:Այո,իրավացի եք այդ ««հափչի»ն ասելու համար երեխաները պատրաստ են ցանկացած հարցի պատասխանել

                        Comment


                        • #87
                          Anna Melqumyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                          Հարգելի Թամարա,Ձեր խաղը կարդալիս ջերմություն զգացի:Վստահ եմ,որ աշակերտները նույն զգացումը կունենան:Հաճույքով կկիրառեմ
                          Հարգելի՛ Աննա, ճիշտ եք նկատել, խաղն իսկապես ապահովում է ջերմ ու բարի մթնոլորտ:

                          Comment


                          • #88
                            Աղվեսն ու ճագարը

                            Հարգելի՝ գործընկերներ, ահա մի խաղ, որը կապահովի երեխաների ճկունությունն ու արագությունը:

                            Այս խաղի համար կպահանջվի երկու ժապավեն: Աշակերտները շրջան կազմած կանգնում են: Ժապավեններից մեկը կոչվում է «աղվես», իսկ մյուսը՝ «ճագար»: «Աղվեսը» պիտի կապվի վզի շուրջը մեկ կապով, իսկ «ճագարը»՝ երկու: Սկսել խաղը՝ ընտրելով երկու մասնակցի, որոնք շրջանում իրար դեմ դիմաց են կանգնած: Մեկի պարանոցին կապել «աղվես» ժապավենը, իսկ մյուսին՝ «ճագարը» և ազդարարել խաղի սկիզբը: Աշակերտները պետք է արձակեն իրենց ժապավենները և կապեն դրանք իրենց աջից կամ ձախից գտնվող ընկերոջ պարանոցին: Մեկ կապով «աղվես» ժապավենն ավելի արագ կգնա առաջ, քան «ճագարը»:«Ճագար» ժապավենի վրա երկու կապ գցող աշակերտները պետք է արագացնեն, որպեսզի փախչեն աղվեսից:

                            Comment


                            • #89
                              Հիանալի է, հարգելի Թամարա, ես էլ երաժշտական ֆիզկուլտ-դադարներ եմ անցկացնում, դա նույնիսկ ինձ է շատ դուր գալիս, քանի որ մենք էլ ունենք ակտիվանալու կարիք: Երեխաները երաժշտության տակ անում են նախօրոք սովորած շարժումները և միաժամանակ երգում երգի բառերը:

                              Comment


                              • #90
                                Թամարա Միրզոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                                Սովորողների ուսումնական աշխատանքի հիմնական ձևը դասն է: Բնականաբար, դպրոցականի և՛ հոգեբանական, և՛ ֆիզիկական վիճակն ուղղակիորեն կախված է դասի գրագետ կառուցվածքից: Պարապմունքների ընթացքում պետք է պահպանել դասաժամերին ներկայացվող հիգիենիկ պահանջները: Անհրաժեշտ է ստեղծել կարճատև դադարներ՝ երեխաների մկանային ստատիկ լարվածության վերացման և մտավոր աշխատունակության բարձրացման նպատակով:
                                Ուշինսկին առաջինն է խորհուրդ տվել հոգնածության և աշխատունակության նվազման դեպքում դասի ընթացքում կիրառել ֆիզիկական վարժություններ: Նա համարում էր, որ ֆիզիկական վարժությունների վրա դասից 2-3 րոպե ծախսելը բավական բարձրացնում է ուսուցման նյութի յուրացման արդյունավետությունը:
                                Խնդիրներն են՝
                                1. Նվազեցնել հոգնածությունը և կանխել մարմնի նույն դիրքի վրա ազդող գործոնները:
                                2. Ակտիվացնել սովորողների ուշադրությունը և բարձրացնել ուսումնական նյութի ընկալման կարողությունները:
                                Բոլոր դասերը պետք է ներառեն ֆիզկուլտրոպեներ(1-2 րոպե) և ֆիզկուլտդադարներ(3-4 րոպե)՝ ուշադրության, մտավոր աշխատունակության և զգայական տրամադրվածության զարգացման համար: Բացի դրանից՝ դրանք օգնում են նվազեցնելու ողնաշարի բեռնվածությունը և կանխելու կեցվածքի հնարավոր շեղումները:
                                Ֆիզկուլտրոպեներն ու ֆիզկուլտդադարները կարելի է անցկացնել զանազան տարբերակներով՝ նստած, կանգնած, պարային, սպորտային շարժումներով՝ կախված դասի կառուցվածքից:
                                Ստորև ներկայացնում եմ <<Հայելի>> խաղը և առաջարկում եմ, հարգելի՛ կոլեգաներ, որ դուք էլ կիսվեք ձեր փորձով:

                                Խաղի կանոններն են՝
                                1.Աշակերտները ուսուցչի առաջին ծափի ժամանակ կազմում են զույգեր:
                                2. Զույգերից մեկը շարժումներ է կատարում, իսկ մյուսը դառնալով հայելի կրկնում է այդ շարժումները:
                                3. Ուսուցչի երկրորդ ծափի ժամանակ զույգերը դերերով փոխվում են:

                                Շատ զվարճալի, ակտիվացնող խաղ է:
                                Շնորհակալություն, հարգելի' Թամարա, խաղը յուրովի և շատ հետաքրքիր է: Անպայման կփորձեմ: Տարրական դպրոցում ֆիզկուլտդադարը դասապրոցեսի անբաժան մասն է: Այդ կարճատև ակտիվ հանգիստը անհրաժեշտ է փոքրիկներին: Ես նույնպես կիրառում եմ բազմաթիվ խաղեր ֆիզկուլտդադարի ժամանակ: Խաղալով, նաև սովորում ենք: Ահա իմ կիրառած խաղերից մեկը.
                                Խաղի կանոնը.
                                Ուսուցչուհին թվարկում է բառեր, եթե բառը գրվում է մեծատառ աշակերտները ձգվում են դեպի արևը, իսկ եթե գրվում է փոքրատառ` կքանստում են:

                                Comment

                                Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X