Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Ֆիզիկական դաստիարակության դերը դպրոցականի կյանքում

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • Ֆիզիկական դաստիարակության դերը դպրոցականի կյանքում

    Մեզանից յուրաքանչյուրը պետք է հասկանա ինչ է ֆիզիկական դաստիարակությունը և որն է նրա նպատակը:

    Ֆիզիկական դաստիարակության նպատակն է ամրապնդել առողջությունը, տիրապետել կենսական կարևոր շարժողական հմտություններին, հասնել բարձր աշխատունակության: Այն կարևոր նշանակություն ունի մարդուն արտադրողական աշխատանքի նախապատրաստելու գործում: Բացի ֆիզիկական հատկանիշներից (արագություն, ուժ, ճարպկություն, դիմացկունություն) այդ ժամանակ զարգանում են հոգեկան արժեքավոր հատկանիշներ (համառություն, կամք, նպատակաուղղվածություն, վճռականություն, ինքնատիրապետում):

    Ֆիզիկական դաստիարակության միջոցներն են ֆիզիկական տարբեր վարժությունները,շարժուն խաղերը,սպորտը:Դրանցով զբաղվում են տնային պայմաններում(առավոտյան մարմնամարզություն),դպրոցում(ֆիզկուլտուրայի դասերին),մանկական և պատանեկան սպորտային դպրոցներում:

    Հարգելի գործընկերներ, առաջարկում եմ քննարկել այս թեման, որի կարևորությունը հարկավոր է սերմանել մատաղ սերնդին հոգեկան և առողջական ներդաշնակության հասցնելու և 21-րդ դարում բազում վնասակար սովորություններից հեռու մնալու կարևորությունը հասկացնելու համար:
    Վերջին խմբագրողը՝ manush; 06-03-18, 15:37.

  • #2
    Հարգելի Արամ Քոչարյան, հանրակրթական դպրոցում ֆիզիկական դաստիարակությունն ունի կրթադաստիարակչական և առողջարարական նշանակություն: Այն անցկացվում է ֆիզիկական կուլտուրայի դասերի և ֆիզկուլտ-առողջարարական միջոցառումների միջոցով, որոնց հիմքում ընկած է շարժողական գործունեությունը: Ներկա ժամանակաշրջանում գիտատեխնիկական առաջընթացի հետևանքով նվազել է երեխաների շարժողական ակտիվությունը, և նկատվում է սովորողների առողջության թուլացման միտում: ՈՒստի կարևոր նշանակություն է ստացել առողջ սերունդ դաստիարակելու խնդիրը:Այդ նպատակով անհրաժեշտ է իրականացնել մի շարք միջոցառումներ: Առաջին հերթին պետք է իրականացվի ուսուցման կազմակերպման սանիտարահիգիենիկ հսկողություն:Անհրաժեշտ է կազմակերպել նաև հատուկ միջոցառումներ երեխաների հենաշարժողական համակարգի հիվանդությունների կանխարգելման նպատակով:
    Դպրոցականների առողջության ամրապնդման լավագույն պայմաններից է ֆիզիկական դաստիարակության միջոցների ուղղորդված օգտագործումը , նաև հանրակրթական առարկաների դասերին և ուսումնադաստիարակչական գործընթացում: Վ. Ա. Սուխոմլինսլին ասել է, որ երեխայի ուսման հետ մնալու գլխավոր խնդիրը նրա առողջության վատ վիճակն է:
    Վերջին խմբագրողը՝ manush; 06-03-18, 15:38.

    Comment


    • #3
      Հարգելի Արամ,քննարկման համար շատ կարևոր թեմա եք ընտրել,սիրով կմասնակցեմ քննարկումներին։

      Comment


      • #4
        Արամ Քոչարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Մեզանից յուրաքանչյուրը պետք է հասկանա ինչ է ֆիզիկական դաստիարակությունը և որն է նրա նպատակը:
        Ֆիզիկական դաստիարակության նպատակն է ամրապնդել առողջությունը, տիրապետել կենսական կարևոր շարժողական հմտություններին, հասնել բարձր աշխատունակության:Այն կարևոր նշանակություն ունի մարդուն արտադրողական աշխատանքի նախապատրաստելու գործում:Բացի ֆիզիկական հատկանիշներից (արագություն,ուժ,ճարպկություն,դիմացկունություն),այդ ժամանակ զարգանում են հոգեկան արժեքավոր հատկանիշներ(համառություն,կամք,նպատակաուղղվածություն,վճռականություն, ինքնատիրապետում):Ֆիզիկական դաստիարակության միջոցներն են ֆիզիկական տարբեր վարժությունները,շարժուն խաղերը,սպորտը:Դրանցով զբաղվում են տնային պայմաններում(առավոտյան մարմնամարզություն),դպրոցում(ֆիզկուլտուրայի դասերին),մանկական և պատանեկան սպորտային դպրոցներում:
        Հարգելի գործընկերներ առաջարկում եմ քննարկել այս թեման,որի կարևորությունը հարկավոր է սերմանել մատաղ սերնդին հոգեկան և առողջական ներդաշնակության հասցնելու և 21-րդ դարում բազում վնասակար սովորություններից հեռու մնալու կարևորությունը հասկացնելու համար:
        Հարգելի Արամ,շատ կարևոր թեմա եք քննարկում,բոլորս էլ գիտենք,թե ֆիզիկական դաստիարակությունը ինչ մեծ դեր ունի դպրոցականի առողջության ամրապնդման գործում:Սիրով կմասնակցեմ Ձեր քննարկումներին:

        Comment


        • #5
          Արամ Քոչարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Մեզանից յուրաքանչյուրը պետք է հասկանա ինչ է ֆիզիկական դաստիարակությունը և որն է նրա նպատակը:
          Ֆիզիկական դաստիարակության նպատակն է ամրապնդել առողջությունը, տիրապետել կենսական կարևոր շարժողական հմտություններին, հասնել բարձր աշխատունակության:Այն կարևոր նշանակություն ունի մարդուն արտադրողական աշխատանքի նախապատրաստելու գործում:Բացի ֆիզիկական հատկանիշներից (արագություն,ուժ,ճարպկություն,դիմացկունություն),այդ ժամանակ զարգանում են հոգեկան արժեքավոր հատկանիշներ(համառություն,կամք,նպատակաուղղվածություն,վճռականություն, ինքնատիրապետում):Ֆիզիկական դաստիարակության միջոցներն են ֆիզիկական տարբեր վարժությունները,շարժուն խաղերը,սպորտը:Դրանցով զբաղվում են տնային պայմաններում(առավոտյան մարմնամարզություն),դպրոցում(ֆիզկուլտուրայի դասերին),մանկական և պատանեկան սպորտային դպրոցներում:
          Հարգելի գործընկերներ առաջարկում եմ քննարկել այս թեման,որի կարևորությունը հարկավոր է սերմանել մատաղ սերնդին հոգեկան և առողջական ներդաշնակության հասցնելու և 21-րդ դարում բազում վնասակար սովորություններից հեռու մնալու կարևորությունը հասկացնելու համար:
          Հարգելի Արամ,այսօր դպրոցականների ֆիզիկական դաստիարակության հարցն արժանի է ամենամեծ ուշադրության, քանի որ առնչվում է հասարակական կյանքի զարգացման և հայրենիքի պաշտպանության խնդիրներին:Հանրակրթական դպրոցում ֆիզիկական դաստիարակությունը իրականացնում է փոխադարձաբարմիմյանց հետ կապված հետևյալ խնդիրները.
           աշակերտի ներդաշնակ ֆիզիկական զարգացում,
           առողջության ամրապնդում, օրգանիզմի կոփում, բարձր աշխատունակության
          բարձրացում,
           դպրոցականների մեջ բարոյական բարձր հատկանիշների դաստիարակում,
          աշխատանքի և հայրենիքի պաշտպանության պատրաստակամություն,
           կենսականորեն անհրաժեշտ շարժողական ունակությունների և հմտությունների
          զարգացում,
           շարժողական հատկությունների մշակում:

          Comment


          • #6
            Հարգելի Մարգարյան Նաիրա շնորհակալություն գրառման համար,իհարկե առողջ սերունդ դաստիարակելու համար իսկապես կան մի շարք կարևոր գործոններ սկսած սանիտարահիգենիկ հսկողությունից մինչև Ընտանիք:

            Comment


            • #7
              Շնորհակալություն գրառման համար,թեմայի շարունակության ժամանակ ինկատի կունենամ նաև վերոնշյալ կետերը:

              Comment


              • #8
                Ֆիզիկական դաստիարակության ազդեցությունը օրգանիզմի վրա

                Տարբեր խմբի մկանների, հոդերի և հոդակապերի կանոնավոր վարժությունը չափազանց զարգացնուում է դրանց ֆունկցիաներն ու ներդաշնակությունը: ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը մարզում է օրգանիզմի օրգաններն ու համակարգերը, ապահովում է շարժողական ապարատի նորմալ գործունեությունը,նյութափոխանակության պրոցեսները: Որոշակի քանակությամբ տարբեր վարժությունների ամենօրյա կատարումը, դրանք ճիշտ և նախօրոք որոշված ծավալով կատարելու ձգտումը ձևավորում է սովորություն, իսկ հետո նաև վարքի կանոնների խիստ պահպանման անհրաժեշտություն:Դրա շնորհիվ մեծանում է նաև մարդու կարգապահության ունակությունը, ամրապնդվում է նրա կամքը:
                Վերջին խմբագրողը՝ manush; 06-03-18, 15:39.

                Comment


                • #9
                  Արամ Քոչարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Մեզանից յուրաքանչյուրը պետք է հասկանա ինչ է ֆիզիկական դաստիարակությունը և որն է նրա նպատակը:
                  Ֆիզիկական դաստիարակության նպատակն է ամրապնդել առողջությունը, տիրապետել կենսական կարևոր շարժողական հմտություններին, հասնել բարձր աշխատունակության:Այն կարևոր նշանակություն ունի մարդուն արտադրողական աշխատանքի նախապատրաստելու գործում:Բացի ֆիզիկական հատկանիշներից (արագություն,ուժ,ճարպկություն,դիմացկունություն),այդ ժամանակ զարգանում են հոգեկան արժեքավոր հատկանիշներ(համառություն,կամք,նպատակաուղղվածություն,վճռականություն, ինքնատիրապետում):Ֆիզիկական դաստիարակության միջոցներն են ֆիզիկական տարբեր վարժությունները,շարժուն խաղերը,սպորտը:Դրանցով զբաղվում են տնային պայմաններում(առավոտյան մարմնամարզություն),դպրոցում(ֆիզկուլտուրայի դասերին),մանկական և պատանեկան սպորտային դպրոցներում:
                  Հարգելի գործընկերներ առաջարկում եմ քննարկել այս թեման,որի կարևորությունը հարկավոր է սերմանել մատաղ սերնդին հոգեկան և առողջական ներդաշնակության հասցնելու և 21-րդ դարում բազում վնասակար սովորություններից հեռու մնալու կարևորությունը հասկացնելու համար:
                  Հարգելի կոլեգա լինելով ֆիզկուլտուրայի մասնագետ .ավելի քան կարևորում եմ ֆիզ. դաստիարակության նշանակությունը:Ասօրվա սերունդը քիչ է պատկերացնում դրա և սպորտի կարևորությունը,ուստի առաջնահերթ պետք է նրանց մեջ սերմանել սեր դեպի մեր առարկան և սպորտը:

                  Comment


                  • #10
                    Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Հարգելի կոլեգա լինելով ֆիզկուլտուրայի մասնագետ .ավելի քան կարևորում եմ ֆիզ. դաստիարակության նշանակությունը:Ասօրվա սերունդը քիչ է պատկերացնում դրա և սպորտի կարևորությունը,ուստի առաջնահերթ պետք է նրանց մեջ սերմանել սեր դեպի մեր առարկան և սպորտը:
                    Հարգելի Արտակ Գալստյան շնորհակալություն գրառման համար, համամիտ եմ լիովին, նման արդյունքի հասնելու համար բազմաթիվ գործոններ են պետք,իմ կարծիքով առաջնահերթ սիրել երեխաներին և ապրելակերպով օրինակ ծառայել նրանց:

                    Comment


                    • #11
                      Վալեր-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Հարգելի Արամ,քննարկման համար շատ կարևոր թեմա եք ընտրել,սիրով կմասնակցեմ քննարկումներին։
                      Շնորհակալություն ընկեր Կակոսյան ջան, սիրով կհետեևեմ Ձեր խորհուրդներին:

                      Comment


                      • #12
                        Տեղին է Ձեր մտահոգությունը, հարգելի Արտակ:Գիտական լուրջ հետազոտություններն ապացուցել են, որ ուսումնական գործունեությունը դպրոցականից պահանջում է նյարդային մեծ լարվածություն, էներգիայի ծախս, օրգանիզմի բարձր աշխատունակություն, որոշակի կամային ջանքեր: Միևնույն ժամանակ դպրոցականները հնարավորություն չունեն դիմադրել նյարդային համակարգի ծանրաբեռնվածությանը, հոգնածությանը, որոնք կարող են պատճառ դառնալ օրգանիզմի ֆունկցիոնալ հնարավորությունների և մտավոր աշխատունակության անկմանը նաև նևրոզների առաջացմանը: Նմանատիպ բացասական երևույթներից խուսափելու համար անհրաժեշտ է օրվա ռեժիմում ընդգրկել և անցկացնել ֆիզկուլտուրային-առողջարարական միջոցառումներ: Այս կարևոր հարցի լուծմանը պետք է ներգրավվեն թե ուսուցիչները, թե ծնողները: Պարբերաբար պետք է ընթերցումներ անցկացնել աշակերտների համար, որոնք կօգնեն , կուղղորդեն նրանց դեպի ֆիզկուլտուրան և սպորտը:

                        Comment


                        • #13
                          Հարգելի Արամ, շնորհակալություն այս հետաքրքիր թեման քննարկելու համար: Համոզված եմ, որ շուտով կկարողանաք տեսական գիտելիքները գործնական արդյունքների վերածել հագեցած սպորտդահլիճում:

                          Comment


                          • #14
                            Մինասյան Լիլիթ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                            Հարգելի Արամ, շնորհակալություն այս հետաքրքիր թեման քննարկելու համար: Համոզված եմ, որ շուտով կկարողանաք տեսական գիտելիքները գործնական արդյունքների վերածել հագեցած սպորտդահլիճում:
                            Շնորհակալություն Ընկեր Մինասյան ջան, անկասկած` կոլեգաներիս հետ միասին:

                            Comment


                            • #15
                              Ֆիզիկական դաստիարակության խնդիրները

                              Տարբեր հասակում դաստիարակությունն ունի տարբեր խնդիրներ:I_ IV դասարանների դպրոցականները կատարելագործում են մկանաին զգացողությունը` շարժումների տեմպն ու թափը, մկանների լարվածության և թուլացման աստիճանը տարբերելու ունակությունը: Նրանք տիրապետում են շարժումների ճիշտ տեխնիկային, այսինքն` սովորում են վարժությունները կատարել անհրաժեշտ ուղղություններով, ռիթմով և տեմպով` մկանների համապատասխան լարվածությամբ: Եթե դպրոցականները սովոր չեն ճիշտ կատարելու շարժումների հիմնական տարրերը (ցատկում, նետում, մարմնամարզական և ակրոբատիկական վարժություններ) չեն կարողանում և չեն ձգտում շարժումները հասցնել մինջև վերջ, առաջին` նրանք երբեք չեն կարող սպորտում հասնել լավ արդյունքների, երկրորդ` նրանց մոտ չի զարգանա կարգապահության ունակությունն ու ինքնավերահսկողությունը: Շարժումների տեխնիկայի կատարելագործումը կապված է մարդու անձի ձևավորման հետ: Նման երեխաների հետ պետք է աշխատել` «Արա ինչ կարող ես և կլինի այն ինչ պետք է», այսինքն անհատական տրամադրում ես չափից շատ ժամանակ և ունենում ես տվյալ երեխայի ունակությունների համապատասխան մեծ արդյունք:
                              Վերջին խմբագրողը՝ manush; 06-03-18, 15:40.

                              Comment

                              Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X