Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏԻ ԴԱՍԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏԻ ԴԱՍԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ

    Առարկայի դասավանդումն իրականացվում է դասերի չորս հիմնական տեսակների միջոցով՝
    - պատկերում բնօրինակից,
    -զարդարարական /դեկորատիվ / նկարչություն,
    -թեմատիկ նկարչություն,
    -զրույցներ կերպարվեստի մասին:



    ՊԱՏԿԵՐՈՒՄ ԲՆՕՐԻՆԱԿԻՑ


    Տարբեր առարկաների պատկերում, որոնք ուսուցողական աշխատանքներ են գծանկարից և գունանկարից:Նկարվող պատկերը պետք է դրված լինի աշակերտների տեսահորիզոնից մի փոքր ներքև:Փոքր չափերի մոդելները կարելի է բաժանել երեխաներին/տերևներ, ծաղիկներ, միջատներ, ամանեղեն, խորանարդներ և այլն/:
    Այս բաժինը նախապատրաստական փուլ է թեմատիկ և զարդարարական աշխատանքների համար:



    ԶԱՐԴԱՐԱՐԱԿԱՆ/ԴԵԿՈՐԱՏԻՎ/ ԱՇԽԱՏԱՆՔ


    Երեխաները ծանոթանում են զարդարարական-կիրառական արվեստի յուրահատկություններին: Նրանք իրենց կատարած աշխատանքներն ազատ պատկերազարդում են՝ օգտվելով կիրառական արվեստի նմուշներից:Պետք է ուշադրություն դարձնել ազգային մշակույթի առանձնահատկություններին.
    -նախշերի կատարում,
    -կիրառական արվեստի նմուշների պատկերազարդում,
    -շնորհավորական բացիկների պատրաստում և ձևավորում,
    -պատի թերթերի և վահանակների պատրաստում,
    -հեքիաթի կամ պատմվածքի ձևավորում:
    Զարդարարական աշխատանքներն առավել արդյունավետ են հատկապես առաջին դասարանում, որովհետև նպաստում են ձեռքի դաստակի մկանների զարգացմանը և գեղեցիկ ձեռագրի ձեռքբերմանը:


    ԹԵՄԱՏԻԿ ՆԿԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ

    Թեմատիկ աշխատանքների ժամանակ հիմնավորվում և կատարելագործվում են բնօրինակից պատկերման ժամանակ ձեռք բերած գիտելիքները՝ միաժամանակ երեխային տալով ազատություն, իրենց գիտելիքները , զգացմունքները թղթին հանձնելու հնարավորություն:Թեմատիկ նկարչությունը պետք է իրականացվի դիտման, պատկերացման, հիշողության և հեքիաթների ձևավորման միջոցով:

    Զրույցներ կերպարվեստի մասին

    Այն կոչված է դասավանդման ընթացքում երեխաների բազմակողմանի զարգացմանը օժանդակելուն, հոգևոր աշխարհի հարստացմանը:Որպես հիմնական ուսումնասիրման նյութ կարելի է ընդգրկել .
    -զրույցներ գեղանկարչության՝ որպես կերպարվեստի տեսակներից մեկի մասին/
    -ծանոթություն հայ և արտասահմանյան նկարիչների աշխատանքներին,
    -մանկական գրքերի նկարազարդումները,
    -հայկական մանրանկարներ,զարդա-կիրառական արվեստ:

  • #2
    Մարգարյան Նաիրա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Առարկայի դասավանդումն իրականացվում է դասերի չորս հիմնական տեսակների միջոցով՝
    - պատկերում բնօրինակից,
    -զարդարարական /դեկորատիվ / նկարչություն,
    -թեմատիկ նկարչություն,
    -զրույցներ կերպարվեստի մասին:



    ՊԱՏԿԵՐՈՒՄ ԲՆՕՐԻՆԱԿԻՑ


    Տարբեր առարկաների պատկերում, որոնք ուսուցողական աշխատանքներ են գծանկարից և գունանկարից:Նկարվող պատկերը պետք է դրված լինի աշակերտների տեսահորիզոնից մի փոքր ներքև:Փոքր չափերի մոդելները կարելի է բաժանել երեխաներին/տերևներ, ծաղիկներ, միջատներ, ամանեղեն, խորանարդներ և այլն/:
    Այս բաժինը նախապատրաստական փուլ է թեմատիկ և զարդարարական աշխատանքների համար:



    ԶԱՐԴԱՐԱՐԱԿԱՆ/ԴԵԿՈՐԱՏԻՎ/ ԱՇԽԱՏԱՆՔ


    Երեխաները ծանոթանում են զարդարարական-կիրառական արվեստի յուրահատկություններին: Նրանք իրենց կատարած աշխատանքներն ազատ պատկերազարդում են՝ օգտվելով կիրառական արվեստի նմուշներից:Պետք է ուշադրություն դարձնել ազգային մշակույթի առանձնահատկություններին.
    -նախշերի կատարում,
    -կիրառական արվեստի նմուշների պատկերազարդում,
    -շնորհավորական բացիկների պատրաստում և ձևավորում,
    -պատի թերթերի և վահանակների պատրաստում,
    -հեքիաթի կամ պատմվածքի ձևավորում:
    Զարդարարական աշխատանքներն առավել արդյունավետ են հատկապես առաջին դասարանում, որովհետև նպաստում են ձեռքի դաստակի մկանների զարգացմանը և գեղեցիկ ձեռագրի ձեռքբերմանը:


    ԹԵՄԱՏԻԿ ՆԿԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ

    Թեմատիկ աշխատանքների ժամանակ հիմնավորվում և կատարելագործվում են բնօրինակից պատկերման ժամանակ ձեռք բերած գիտելիքները՝ միաժամանակ երեխային տալով ազատություն, իրենց գիտելիքները , զգացմունքները թղթին հանձնելու հնարավորություն:Թեմատիկ նկարչությունը պետք է իրականացվի դիտման, պատկերացման, հիշողության և հեքիաթների ձևավորման միջոցով:

    Զրույցներ կերպարվեստի մասին

    Այն կոչված է դասավանդման ընթացքում երեխաների բազմակողմանի զարգացմանը օժանդակելուն, հոգևոր աշխարհի հարստացմանը:Որպես հիմնական ուսումնասիրման նյութ կարելի է ընդգրկել .
    -զրույցներ գեղանկարչության՝ որպես կերպարվեստի տեսակներից մեկի մասին/
    -ծանոթություն հայ և արտասահմանյան նկարիչների աշխատանքներին,
    -մանկական գրքերի նկարազարդումները,
    -հայկական մանրանկարներ,զարդա-կիրառական արվեստ:
    Հարգելի Նաիրա Մարգարյան Դուք մանրամասնորեն ներկայացրել եք կերպարվեստ առարկայի բովանդակությունը, դասերի կազմակերպման տեսակները: Ընթերցողը կարողանում է ավելի հանգամանալից կարծիք կազմել տարրական դասարաններում այդ առարկայից վարած դասերի մասին:

    Comment


    • #3
      Բուսական զարդանկարի տարրերը և մոտիվները


      Ծաղիկները, բույսերը, մրգերն ու հատապտուղները բուսական զարդանկարի գլխավոր տարրերից են :Մրգերը ոչ միայն համեղ են, այլ նաև գեղեցիկ:Դեռևս վաղ ժամանակներից սկսած մարդիկ մրգերի պատկերներով զարդարել են եկեղեցիներ, հագուստ, սպասք և բազմաթիվ իրեր:Մրգերը խորհրդանշում են առատություն, բարություն և բերրիություն:Մեր երկրում կան շատ կառույցներ, որոնց զարդաքանդակները գեղեցկացվել են նռներով և խաղողի ողկույզներով:Ծաղիկներն ու բույսերն էլ իրենց հերթին են գեղեցկացնում ոչ միայն շենքերն ու շինությունները, այլ նաև կենցաղային իրերն ու հագուստը:
      Այսօրվա մեր<<Կերպարվեստ>> առարկայի դասանյութի թեման << Բուսանախշեր >> -ն էր/2-րդ դասարան/:
      Հարգելի գործընկերներ սիրով ներկայացնում եմ իմ սաների կատարած աշխատանքները:20180307_130510.jpg20180307_131158.jpg20180307_131408.jpg20180307_131536.jpg20180307_131617.jpg

      Comment


      • #4
        Մարգարյան Նաիրա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Բուսական զարդանկարի տարրերը և մոտիվները


        Ծաղիկները, բույսերը, մրգերն ու հատապտուղները բուսական զարդանկարի գլխավոր տարրերից են :Մրգերը ոչ միայն համեղ են, այլ նաև գեղեցիկ:Դեռևս վաղ ժամանակներից սկսած մարդիկ մրգերի պատկերներով զարդարել են եկեղեցիներ, հագուստ, սպասք և բազմաթիվ իրեր:Մրգերը խորհրդանշում են առատություն, բարություն և բերրիություն:Մեր երկրում կան շատ կառույցներ, որոնց զարդաքանդակները գեղեցկացվել են նռներով և խաղողի ողկույզներով:Ծաղիկներն ու բույսերն էլ իրենց հերթին են գեղեցկացնում ոչ միայն շենքերն ու շինությունները, այլ նաև կենցաղային իրերն ու հագուստը:
        Այսօրվա մեր<<Կերպարվեստ>> առարկայի դասանյութի թեման << Բուսանախշեր >> -ն էր/2-րդ դասարան/:
        Հարգելի գործընկերներ սիրով ներկայացնում եմ իմ սաների կատարած աշխատանքները:[ATTACH=CONFIG]4603[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4604[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4605[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4606[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4607[/ATTACH]
        Հարգելի՛ Նաիրա գունեղ,ուսուցանող,հետաքրքիր և բովանդակալից դաս եք ներկայացրել։
        Շնորհակալություն Ձեր կատարած հիասքանչ աշխատանքի համար։Նկարներից նկատելի է,
        որ երեխաները սիրով են մասնակցել դասապրոցեսին և լիովին ընկալել են Ձեր մատուցածը։
        Վերջին խմբագրողը՝ Էմմա Խաչատրյան; 07-03-18, 23:53.
        Բարի գալուստ իմ էջ։Իմ նյութերը վերաբերում են հոգեբանությանը,դաստիարակությանը,հայ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին։
        Այդ նյութերը ես վերամշակել եմ, նաև օգտվել գրքերից և կայքերից։

        Comment


        • #5
          Էմմա Խաչատրյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Հարգելի՛ Նաիրա գունեղ,ուսուցանող,հետաքրքիր և բովանդակալից դաս եք ներկայացրել։
          Շնորհակալություն Ձեր կատարած հիասքանչ աշխատանքի համար։Նկարներից նկատելի է,
          որ երեխաները սիրով են մասնակցել դասապրոցեսին և լիովին ընկալել են Ձեր մատուցածը։
          Հարգելի Էմմա, շնորհակալ եմ ուշադրության և գնահատանքի համար:

          Comment


          • #6
            Մարգարյան Նաիրա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
            Բուսական զարդանկարի տարրերը և մոտիվները


            Ծաղիկները, բույսերը, մրգերն ու հատապտուղները բուսական զարդանկարի գլխավոր տարրերից են :Մրգերը ոչ միայն համեղ են, այլ նաև գեղեցիկ:Դեռևս վաղ ժամանակներից սկսած մարդիկ մրգերի պատկերներով զարդարել են եկեղեցիներ, հագուստ, սպասք և բազմաթիվ իրեր:Մրգերը խորհրդանշում են առատություն, բարություն և բերրիություն:Մեր երկրում կան շատ կառույցներ, որոնց զարդաքանդակները գեղեցկացվել են նռներով և խաղողի ողկույզներով:Ծաղիկներն ու բույսերն էլ իրենց հերթին են գեղեցկացնում ոչ միայն շենքերն ու շինությունները, այլ նաև կենցաղային իրերն ու հագուստը:
            Այսօրվա մեր<<Կերպարվեստ>> առարկայի դասանյութի թեման << Բուսանախշեր >> -ն էր/2-րդ դասարան/:
            Հարգելի գործընկերներ սիրով ներկայացնում եմ իմ սաների կատարած աշխատանքները:[ATTACH=CONFIG]4603[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4604[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4605[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4606[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4607[/ATTACH]
            Հարգելի Նաիրա, շատ գեղեցիկ աշխատանքներ եք տեղադրել: Ձեր սաների կատարած հրաշալի աշխատանքներից երևում է նրանց սերը առարկայի, հայկական մշակույթի նկատմամբ:

            Comment


            • #7
              [QUOTE=Ջ.Գրիգորյան;37157]Հարգելի Նաիրա, շատ գեղեցիկ աշխատանքներ եք տեղադրել: Ձեր սաների կատարած հրաշալի աշխատանքներից երևում է նրանց սերը առարկայի, հայկական մշակույթի նկատմամբ:[/QUOTE

              Հարգելի Ջեմմա, շնորհակալ եմ նյութին անդրադառնալու և սաներիս աշխատանքը գնահատելու համար:

              Comment


              • #8
                Զրույց կերպարվեստի և մեզ շրջապատող գեղեցիկի մասին



                Կերպարվեստ առարկայի այս բաժինը դասավանդման ընթացքում օգնում է երեխաների բազմակողմանի զարգացմանը և հոգևոր աշխարհի հարստացմանը:Առաջին դասարանում կերպարվեստի ստեղծագործությունների հետ ծանոթացումը հաճախ ընթանում է դասի ընթացքում: Երեխաները միաժամանակ և՛ լսում են ուսուցչին, և՛ նկարում: Առանձին դասաժամով ստեղծագործության վերլուծությունը, ուսումնասիրությունը և գեղագիտական արժանիքներն արդեն կարելի է ուսումնասիրել երկրորդ դասարանից:
                Որպես հիմնական ուսումնասիրման նյութ կարելի է ընդգրկել .
                -ծանոթություն հայ և արտասահմանյան նկարիչների աշխատանքներին,
                -մանկական գրքերի նկարազարդումները,
                -նկարը դիտելու և վերարտադրելու եղանակները,
                -հայկական մանրանկարներ:
                1200px-Annunciation_from_13th_century_Armenian_Gospel.jpgMalnazar_-_Canon_Table_Page_-_Google_Art_Project_(6845337).jpgthumb_square.jpg
                old-tbilisi-1917.jpg

                Comment


                • #9
                  Դասարանական թանգարան


                  Կրտսեր դպրոցում, հատկապես առաջին դասարանում՝ որպես առանձին գործառույթ առաջարկվում է իրականացնել դասարանական անկյունների՝ թանգարանների կազմակերպումը:Դասարանական անկյուն-թանգարաններում ցուցադրվում են թե՛ աշակերտների կողմից կատարված աշխատանքները, թե՛ թեմատիկ առանձին ուղղվածություն պարունակող ստեղծագործություններ և առարկաներ:Դասընթացների այս ձևը նպատակ ունի հարստացնելու երեխաների բառապաշարը, ծանոթացնելու ազգային մշակույթի կոթողներին, զրուցելու հայ վարպետների ստեղծագործությունների շուրջ:

                  Comment


                  • #10
                    Պատկերում բնօրինակից

                    Բնօրինակից պատկերման առաջադրանքները լինում են երկարատև /1-2 դաս/ և կարճատև/ճեպանկարներ և ուրվանկարներ/, որոնք կատարվում են 7-15 րոպեի ընթացքում: Ճեպանկարներն ու ուրվանկարները կատարվում են դասի սկզբում, միջնամասում կամ վերջում ՝ կախված դասի պահանջներից:Սովորողների տեսողական հիշողության, տարածական պատկերացման զարգացման համար պետք է հաճախ հանձնարարել հիշողությամբ և պատկերացմամբ նկարելու առաջադրանքներ:
                    Բնօրինակից նկարելու ժամանակ առարկաները դրվում են դիմային դիրքով:Այս պարապմունքների ժամանակ խրախուսվում է երեխաների ինքնուրույնությունը: Կարևոր է գտնել խրախուսման ճիշտ մոտեցումները և ձևը:
                    IMG_E4227.jpgIMG_E4228.jpg

                    Comment


                    • #11
                      Թեմատիկ նկարչության դասապլան
                      Կցված ֆայլեր

                      Comment


                      • #12
                        Զրույց կերպարվեստի մասին (դասապլան)
                        Կցված ֆայլեր

                        Comment


                        • #13
                          Դեկորատիվ նկարչության դասի դասապլան
                          Կցված ֆայլեր

                          Comment


                          • #14
                            Անի Ղարիբյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                            Թեմատիկ նկարչության դասապլան
                            Շնորհակալություն, հարգելի Անի,Ձեր ներկայացրած <<Թեմատիկ նկարչության>> օրինակելի դասապլանի համար: Այն օգտակար կլինի տարրական դասարաններում Կերպարվեստ առարկան դասավանդող ուսուցիչների համար:

                            Comment


                            • #15
                              Անի Ղարիբյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                              Դեկորատիվ նկարչության դասի դասապլան
                              Հարգելի Անի, ըստ ներկայացված դասապլանի աշակերտները կծանոթանան քոլաժի կատարման տեխնիկային, կտեղեկանան, որ այն կատարվում է ձեռքի տակ ընկած ցանկացած նյութերով՝ թուղթ, գործվածքեղեն, սպունգ, թելեր, կոճակներ,մետաղալար:Շնորհակալություն այն ներկայացնելու համար:

                              Comment

                              Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                              Working...
                              X