Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Սովորողների բժշկական հսկողությունը

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Սովորողների բժշկական հսկողությունը

    Հանրակրթական դպրոցի ուսուցման բոլոր մակարդակներում (տարրական, միջին, ավագ) ֆիզիկական դաստիարակությունը նպաստում է ոչ միայն առողջ, այլ նաև տարբեր պատճառների հետևանքով թուլակազմ, առողջության մշտական և ժամանակավոր շեղումներ ունեցող դպրոցականների ֆունկցիոնալ և շարժողական ցարգացմանը:
    Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարի <<Ֆիզիկական դաստիարակության համալիր ծրագրի համաձայն, հանրակրթական հաստատությունների բոլոր աշակերտներին ուսումնական սարվա սկզբին բժշկական զննման ենթարկելու և արդյունքում հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ խմբերի բաժանման չափորոշիչը հաստատելու մասին>> 2006թ. սեպտեմբերի 22-ի N1075-Ն հրամանի, բոլոր ուսումնառություն անցնողները անկախ ուսումնական հաստատության տիպի մինչ ֆիզիկական կուլտուրայի պարապմունքները սկսելը անցնում են բժշկական զննում և դրա արդյունքների հիման վրա բաժանվում են երեք խմբերի` հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ:
    Դպրոցականների բժշկական ստուգումները անցկացվում են տարածքի պոլիկլինիկայի բժիշկների միջոցով: Բժշկական ստուգումների արդյունքով, սովորողները ըստ իրենց առողջական վիճակի, ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրաստվածության մակարդակի բաժանվում են բժշկական երեք խմբերի` հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ բժշկական:
    Բժշկական հիմնական խմբում ընդգրկվում են այն դպրոցականները, որոնք առողջ են, ունեն շարժողական հնարավորությունների ու ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրասվածության բավարար մակարդակ:
    Բժշկական նախապատրաստական խմբում ընդգրկվում են այն դպրոցականները, որոնք ունեն առողջական վիճակում որոշ շեղումներ, ֆիզիկական զարգացման ու շարժողական հնարավորությունների միջինից ցածր ցուցանիշներ:
    Հատուկ խմբին են պատկանում առողջության մշտական կամ ժամանակավոր զգալի շեղումներ ունեցող անձիք, հիմնականում սրտանոթային, շնչառական համակարգերի, և որոնցհանար հակացուցված են ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ծրագրով նախատեսված վարժությունները:
    Բժշկական հիմնական և նախապատրաստական խմբերում ընդգրկված սովորողների համար պարտադիր է մասնակցությունը ֆիզիկական կուլտուրայի դասերին և ցանկալի է նրանց ընդգրկումը ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի արտադասարանային մարզական միջոցառումներին և պարապմունքներին:
    Հատուկ բժշկական խմբերում ընդգրկված սովորողների հետ պարապմունքները անցկացնում են հատուկ պատրաստություն ունեցող բուժաշխատողները, կինիոզոլոգները, առանձին ծրագրով:
    Սովորողների բժշկական մի խմբից մյուսը փոխադրումը կատարվում է բժշկական
    հերթական կամ լրացուցիչ հետազոտության արդյունքից հետո:
    Ֆիզիկական կուլտուրայով զբաղվողների բժշկական հսկողություն

    Ֆիզիկական կուլտուրայի դասերից ժամանակավոր ազատումը կատարվում է միայն
    բժշկի թույլտվությամբ:
    Հանրակրթական դպրոցի ֆիզիկական կուլտուրայով զբաղվողների բժշկական
    հսկողությունը իր մեջ ընդգրկում է.
    • Սովորողների առողջության և ֆիզիկական զարգացման վիճակի պարբերական ստուգում:
    • Բժշկամանկավարժական դիտումներ:
    • Մարզական կառույցների սանիտարահիգիենիկ հսկողություն:
    • Վնասվածքների կանխարգելում:
    Վերջին խմբագրողը՝ Արտակ Գալստյան; 28-11-17, 17:50.

  • #2
    Հարգելի գործընկերներ,սովորողների բժշկական հսկողության մասին պետք է իմանա յուրաքանչյուր ուսուցիչ:Հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում մենք պարտավոր ենք ոչ միայն ամրապնդել աշակերտների առողությունը,այլ նաև ապահովել սովորողների բժշկական հսկողությունն ու դրա հետ կապված անվտանգությունը:Վերը նշված գրառման մեջ ներկայացրել եմ դրա համար անհրաժեշտ քայլերը:
    Ակնկալում եմ ձեր արձագանքներին սովորողների բժշկական հսկողության վերաբերյալ:

    Comment


    • #3
      Հարգելի Արտակ, կարևոր թեմա եք ներկայացրել։ Ձեր գրառման մեջ կարևոր տեղեկություններ եք նշել, որոնք պետք է իմանա նաև յուրաքանչյուր ծնող։Շնորհակալություն տեղեկության և պարզաբանումների համար։
      Կոտայքի մարզ, Կաթնաղբյուրի հիմնական դպրոց. Նաիրա Մելիքսեթյան

      Comment


      • #4
        Նաիրա Մելիքսեթյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Հարգելի Արտակ, կարևոր թեմա եք ներկայացրել։ Ձեր գրառման մեջ կարևոր տեղեկություններ եք նշել, որոնք պետք է իմանա նաև յուրաքանչյուր ծնող։Շնորհակալություն տեղեկության և պարզաբանումների համար։
        Շնորհակալություն ձեզ գրառումներին ակտիվ մասնակցելու համար:Շատ կարևոր է,որ աշակերտները ժամանակին ներկայացնեն բժշկական փաստաթուղթը:

        Comment


        • #5
          Հարգելի Արտակ,կարևոր թեմա է:Ձեր ներկայացրած տեղեկատվությունը շատ օգտակար է,քանի որ ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներն անգամ դժվարանում են բժշկական խմբերը գրանցելիս:Շատ հաճախ ծնողի ցանկությամբ երեխան մասնակցում կամ չի մասնակցում ֆիզկուլտուրայի դասին:/Իհարկե կան դեպքեր,որ հենց մենք ենք արգելում:/

          Comment


          • #6
            Լուսինե Ա.-ի խոսքերից Նայել գրառումը
            Հարգելի Արտակ,կարևոր թեմա է:Ձեր ներկայացրած տեղեկատվությունը շատ օգտակար է,քանի որ ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներն անգամ դժվարանում են բժշկական խմբերը գրանցելիս:Շատ հաճախ ծնողի ցանկությամբ երեխան մասնակցում կամ չի մասնակցում ֆիզկուլտուրայի դասին:/Իհարկե կան դեպքեր,որ հենց մենք ենք արգելում:/
            Շնորհակալություն գրառման համար:Ոչ միայն պետք է չդժվարանալ,այլ անհրաժեշտ է բժշկական խմբերը գրանցել դասամատյանում:Կան ուսուցիչներ,որոնք հետևում են գրանցումներին և առաջնորդվում դրանցով:Օրինակները շատ են:Օրինակ երեխան տեսողության խնդիրների հետ կապված գտնվում է հատուկ խմբում և ամաչում է բարձրաձայնել այդ մասին:Ցանկացած առարկա դասավանդող ուսուցիչ տեսնելով գրանցված բժշկական խումբը կարող է ավելի նպատակահարմար տեղում նստացնել տվյալ աշակերտին:Յուրաքանչյուր ծնող պետք է կարևորի ֆիզկուլտուրայի դասի կարևորությունը:
            Վերջին խմբագրողը՝ Արտակ Գալստյան; 29-11-17, 22:27.

            Comment


            • #7
              Հարգելի՛ Արտակ, կարևոր թեմա է, օգտակար նաև դասղեկների համար: Ես՝ որպես դասղեկ, գիտեմ, որ բժիշկները տրամադրում են << ազատված է>> բժշկական թուղթ և այդ աշակերտների հետ պետք է աշխատեն հատուկ մասնագետներ: Ինչ կասեք այդ մասին, խնդրում եմ մանրամասնել:
              <<Գեղեցկության դեմ քանի դեռ կան
              Մագիլներ սրած չարիքները,
              Լույսը բացվելիս ամեն անգամ
              Պիտի լաց լինեն ծաղիկները>>: Հ.Սահյան

              Comment


              • #8
                Նվարդ Հովհաննիսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Հարգելի՛ Արտակ, կարևոր թեմա է, օգտակար նաև դասղեկների համար: Ես՝ որպես դասղեկ, գիտեմ, որ բժիշկները տրամադրում են << ազատված է>> բժշկական թուղթ և այդ աշակերտների հետ պետք է աշխատեն հատուկ մասնագետներ: Ինչ կասեք այդ մասին, խնդրում եմ մանրամասնել:
                Հարգելի Նվարդ իրականում բժշկական խմբերը երեքն են՝ հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ:Որպես ազատված է բժշկական խումբ գոյություն չունի:Նրանք նույն հատուկ խմբի մեջ ընդգրկված երեխաներն են:Հանրակարթական դպրոցի ֆիզկուլտուրայի մասնագետը չի կարող զբաղվել հատուկ խմբի աշակերտների ֆիզիկական դաստիարակությամբ:Նրացով զբաղվում են հատուկ մասնագետներ հատուկ ծրագրով:

                Comment


                • #9
                  Հարգելի Արտակ, բավականին կարևոր թեմա եք արծարծում: Յուրաքանչյուր ուսուցիչ պարտավոր է իմանալ դասարանում սովորողների առողջական վիճակի մասին:

                  Comment


                  • #10
                    Շնորհակալություն, հարգելի Արտակ, յուրաքանչյուր թե ծնողի և թե ուսուցչի համար կարևոր է իմանալ այս բոլոր տեղեկությունները, որոնք հաղորդում եք։Իսկ ինչպե՞ս պետք է աշխատել հատուկ խմբում ընդգրկված երեխաների հետ` ֆիզկուլտուրայի դասաժամերին։
                    Կոտայքի մարզ, Կաթնաղբյուրի հիմնական դպրոց. Նաիրա Մելիքսեթյան

                    Comment


                    • #11
                      Նաիրա Մելիքսեթյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Շնորհակալություն, հարգելի Արտակ, յուրաքանչյուր թե ծնողի և թե ուսուցչի համար կարևոր է իմանալ այս բոլոր տեղեկությունները, որոնք հաղորդում եք։Իսկ ինչպե՞ս պետք է աշխատել հատուկ խմբում ընդգրկված երեխաների հետ` ֆիզկուլտուրայի դասաժամերին։
                      Հարգելի Նաիրա նման երեխաներին ցուցաբերում ենք հատուկ ուշադրություն:Կան երեխաներ, որոնց ներկայությունը ֆիզկուլտ դահլիճում կարող է վտանգավոր լինել հենց իրենց համար :Օրինակ` երեխան կրում է ակնոցներ,լսողական ապարատ և այլն:Գնդակը կարող է վնաս հասցնել`ջարդել ակնոցը, վնասել աչքը:Մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ, նման երեխաները ֆիզկուլտուրայի ժամերին գտնվում են մեկ այլ մանկավարժի հսկողության ներքո:Իսկ մյուս դեպքերում,երբ երեխան ունի առողջական խնդիր,բայց այդ ամենը չի սպառնում նրա առողջական վիճակին,նման երեխաներին պետք է ներգրավվել դասապրոցեսին:Օրինակ`խաղային ժամերին թույլ տալ նրան լինել մրցավարի կարգավիճակում,շարային վարժությունների ժամանակ կարող է ուսուցչի օգնությամբ հրահանգներ կատարել,և այլն:
                      Վերջին խմբագրողը՝ Արտակ Գալստյան; 09-12-17, 13:34.

                      Comment


                      • #12
                        Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Հարգելի Նաիրա նման երեխաներին ցուցաբերում ենք հատուկ ուշադրություն:Կան երեխաներ, որոնց ներկայությունը ֆիզկուլտ դահլիճում կարող է վտանգավոր լինել հենց իրենց համար :Օրինակ` երեխան կրում է ակնոցներ,լսողական ապարատ և այլն:Գնդակը կարող է վնաս հասցնել`ջարդել ակնոցը, վնասել աչքը:Մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ, նման երեխաները ֆիզկուլտուրայի ժամերին գտնվում են մեկ այլ մանկավարժի հսկողության ներքո:Իսկ մյուս դեպքերում,երբ երեխան ունի առողջական խնդիր,բայց այդ ամենը չի սպառնում նրա առողջական վիճակին,նման երեխաներին պետք է ներգրավվել դասապրոցեսին:Օրինակ`խաղային ժամերին թույլ տալ նրան լինել մրցավարի կարգավիճակում,շարային վարժությունների ժամանակ կարող է ուսուցչի օգնությամբ հրահանգներ կատարել,և այլն:
                        Շնորհակալություն հարգելի՛ Արտակ հետաքրքիր տեղեկատվության համար, ֆիզկուլտուրա առարկայի կարևորությունը կայանում է նրանում,որ ճիշտ ֆիզիկական դաստիարակություն են ստանում սովորողները:Բացի դա ,մեծ կարևորություն ունի բժշկական հսկողությունը և հատուկ խմբերի մեջ ներգրավվածությունը,պարզապես պետք է այնքան հմտորեն կատարվի աշխատանքը,որ հատուկ խմբում ընդգրկված երեխան իրեն օտարացած կամ կոպլեքսավորված չզգա:

                        Comment


                        • #13
                          Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                          Հարգելի Նաիրա նման երեխաներին ցուցաբերում ենք հատուկ ուշադրություն:Կան երեխաներ, որոնց ներկայությունը ֆիզկուլտ դահլիճում կարող է վտանգավոր լինել հենց իրենց համար :Օրինակ` երեխան կրում է ակնոցներ,լսողական ապարատ և այլն:Գնդակը կարող է վնաս հասցնել`ջարդել ակնոցը, վնասել աչքը:Մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ, նման երեխաները ֆիզկուլտուրայի ժամերին գտնվում են մեկ այլ մանկավարժի հսկողության ներքո:Իսկ մյուս դեպքերում,երբ երեխան ունի առողջական խնդիր,բայց այդ ամենը չի սպառնում նրա առողջական վիճակին,նման երեխաներին պետք է ներգրավվել դասապրոցեսին:Օրինակ`խաղային ժամերին թույլ տալ նրան լինել մրցավարի կարգավիճակում,շարային վարժությունների ժամանակ կարող է ուսուցչի օգնությամբ հրահանգներ կատարել,և այլն:
                          Հարգելի Արտակ, շնորհակալություն պատասխանի համար, կարծում եմ` ճիշտ մոտեցում եք ցուցաբերում, և երեխան, անկախ իր առողջական վիճակից, պետք է ներգրավված լինի հատկապես ֆիզկուլտուրայի դասապրոցեսի մեջ, այլապես ավելի կընդգծվի այն փաստը, որ նա առողջական խնդիրներ ունի։
                          Կոտայքի մարզ, Կաթնաղբյուրի հիմնական դպրոց. Նաիրա Մելիքսեթյան

                          Comment


                          • #14
                            Նաիրա Մելիքսեթյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                            Հարգելի Արտակ, շնորհակալություն պատասխանի համար, կարծում եմ` ճիշտ մոտեցում եք ցուցաբերում, և երեխան, անկախ իր առողջական վիճակից, պետք է ներգրավված լինի հատկապես ֆիզկուլտուրայի դասապրոցեսի մեջ, այլապես ավելի կընդգծվի այն փաստը, որ նա առողջական խնդիրներ ունի։
                            Լիովին համամիտ եմ Ձեզ հետ հարգելի Նաիրա:
                            Եթե ուզում ես ազատ ժամանակ ունենալ, զուր ժամանակ մի կորցնի:

                            Comment


                            • #15
                              Սիրանուշ Մուրադյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                              Շնորհակալություն հարգելի՛ Արտակ հետաքրքիր տեղեկատվության համար, ֆիզկուլտուրա առարկայի կարևորությունը կայանում է նրանում,որ ճիշտ ֆիզիկական դաստիարակություն են ստանում սովորողները:Բացի դա ,մեծ կարևորություն ունի բժշկական հսկողությունը և հատուկ խմբերի մեջ ներգրավվածությունը,պարզապես պետք է այնքան հմտորեն կատարվի աշխատանքը,որ հատուկ խմբում ընդգրկված երեխան իրեն օտարացած կամ կոպլեքսավորված չզգա:
                              Շնորհակալություն նաև Ձեզ: Ձեր կողմից նշված կոմպլեքսավորված լինելու խնդիրը շատ կարևոր է: Երեխան ոչ մի դեպքում չպետք է իրեն արհամարհված զգա:
                              Վերջին խմբագրողը՝ manush; 16-07-18, 17:55.

                              Comment

                              Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                              Working...
                              X

                              Debug Information