Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Սովորողների բժշկական հսկողությունը

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • #31
    Հարգել Արտակ, շնորհակալություն թեմայի համար: Ես կցանկանայի իմանալ, իսկ ինչպես եք գնահատում նախապատրաստական խմբի աշակերտներին: Բացի այդ հատուկ խմբի աշակերտները արդյոք չեն գնահատվում բանավոր հարցումից:
    Վերջին խմբագրողը՝ Լիանա Խաչատրյան; 17-01-18, 22:26.

    Comment


    • #32
      Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Հանրակրթական դպրոցի ուսուցման բոլոր մակարդակներում (տարրական, միջին, ավագ) ֆիզիկական դաստիարակությունը նպաստում է ոչ միայն առողջ, այլ նաև տարբեր պատճառների հետևանքով թուլակազմ, առողջության մշտական և ժամանակավոր շեղումներ ունեցող դպրոցականների ֆունկցիոնալ և շարժողական ցարգացմանը:
      Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարի <<Ֆիզիկական դաստիարակության համալիր ծրագրի համաձայն, հանրակրթական հաստատությունների բոլոր աշակերտներին ուսումնական սարվա սկզբին բժշկական զննման ենթարկելու և արդյունքում հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ խմբերի բաժանման չափորոշիչը հաստատելու մասին>> 2006թ. սեպտեմբերի 22-ի N1075-Ն հրամանի, բոլոր ուսումնառություն անցնողները անկախ ուսումնական հաստատության տիպի մինչ ֆիզիկական կուլտուրայի պարապմունքները սկսելը անցնում են բժշկական զննում և դրա արդյունքների հիման վրա բաժանվում են երեք խմբերի` հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ:
      Դպրոցականների բժշկական ստուգումները անցկացվում են տարածքի պոլիկլինիկայի բժիշկների միջոցով: Բժշկական ստուգումների արդյունքով, սովորողները ըստ իրենց առողջական վիճակի, ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրաստվածության մակարդակի բաժանվում են բժշկական երեք խմբերի` հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ բժշկական:
      Բժշկական հիմնական խմբում ընդգրկվում են այն դպրոցականները, որոնք առողջ են, ունեն շարժողական հնարավորությունների ու ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրասվածության բավարար մակարդակ:
      Բժշկական նախապատրաստական խմբում ընդգրկվում են այն դպրոցականները, որոնք ունեն առողջական վիճակում որոշ շեղումներ, ֆիզիկական զարգացման ու շարժողական հնարավորությունների միջինից ցածր ցուցանիշներ:
      Հատուկ խմբին են պատկանում առողջության մշտական կամ ժամանակավոր զգալի շեղումներ ունեցող անձիք, հիմնականում սրտանոթային, շնչառական համակարգերի, և որոնցհանար հակացուցված են ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ծրագրով նախատեսված վարժությունները:
      Բժշկական հիմնական և նախապատրաստական խմբերում ընդգրկված սովորողների համար պարտադիր է մասնակցությունը ֆիզիկական կուլտուրայի դասերին և ցանկալի է նրանց ընդգրկումը ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի արտադասարանային մարզական միջոցառումներին և պարապմունքներին:
      Հատուկ բժշկական խմբերում ընդգրկված սովորողների հետ պարապմունքները անցկացնում են հատուկ պատրաստություն ունեցող բուժաշխատողները, կինիոզոլոգները, առանձին ծրագրով:
      Սովորողների բժշկական մի խմբից մյուսը փոխադրումը կատարվում է բժշկական
      հերթական կամ լրացուցիչ հետազոտության արդյունքից հետո:
      Ֆիզիկական կուլտուրայով զբաղվողների բժշկական հսկողություն

      Ֆիզիկական կուլտուրայի դասերից ժամանակավոր ազատումը կատարվում է միայն
      բժշկի թույլտվությամբ:
      Հանրակրթական դպրոցի ֆիզիկական կուլտուրայով զբաղվողների բժշկական
      հսկողությունը իր մեջ ընդգրկում է.
      • Սովորողների առողջության և ֆիզիկական զարգացման վիճակի պարբերական ստուգում:
      • Բժշկամանկավարժական դիտումներ:
      • Մարզական կառույցների սանիտարահիգիենիկ հսկողություն:
      • Վնասվածքների կանխարգելում:
      Հարգելի՛ Արտակ, Ձեր առաջարկած թեման ունի շատ բաց կողմեր:
      Արդյո՞ք ֆիզկուլտուրային ուսուցիչը իրավասու է պարապելու բոլոր խմբերում:
      Դպրոցները ունե՞ն համապատասխան սարքավորումներ և մասնագետներ բոլոր խմբերի հետ աշխատելու համար:

      Comment


      • #33
        Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Հարգելի Նվարդ իրականում բժշկական խմբերը երեքն են՝ հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ:Որպես ազատված է բժշկական խումբ գոյություն չունի:Նրանք նույն հատուկ խմբի մեջ ընդգրկված երեխաներն են:Հանրակարթական դպրոցի ֆիզկուլտուրայի մասնագետը չի կարող զբաղվել հատուկ խմբի աշակերտների ֆիզիկական դաստիարակությամբ:Նրացով զբաղվում են հատուկ մասնագետներ հատուկ ծրագրով:
        Հարգելի Արտակ,կարևորագույն թեմաներից մեկն եք քննարկման արժանացրել, որի համար շնորհակալ եմ, ի դեպ հատուկ խմբում ներառված աշակերտներն են ամենաշատը ուզում մասնակցել ֆիզկուլտուրային, և անընդհատ մենք փորձում ենք նրանց այս կամ այն հանձնարարությունը տալով՝ աննկատ պահել մյուսներից, որպեսզի թերարժեքության զգացում չունենան: Հետաքրքիր է, դուք ինչպես եք կազմակերպում նրանց խմբից առանձնացնելու գործընթացը:
        Եթե ուզում ես ազատ ժամանակ ունենալ, զուր ժամանակ մի կորցնի:

        Comment


        • #34
          Ես համաձայն եմ,երեխանները շատ են սիրում ֆիզկուլտուրայի դասը: Բայց չգիտես ինչու սպորտով զբաղվող երեխանները թույլ են սովորում:

          Comment


          • #35
            Լիանա Խաչատրյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
            Հարգել Արտակ, շնորհակալություն թեմայի համար: Ես կցանկանայի իմանալ, իսկ ինչպես եք գնահատում նախապատրաստական խմբի աշակերտներին: Բացի այդ հատուկ խմբի աշակերտները արդյոք չեն գնահատվում բանավոր հարցումից:
            Հատուկ խմբի երեխաները ընդհանրապես չեն գնահատվում,ոչ`բանավոր ոչ`գործնական:Իսկ նախապատրաստական խմբի երեխաները գնահատվում են որոշակի վերապահումներով,նրանց նույնիսկ կարելի է գնահատել գերազանց:Գերազանց կարելի է գնահատել այն դեպքում,երբ տվյալ աշակերտը տրված առաջադրանքը կատարում է իր հնարավորությունների առավելագույն սահմանում:

            Comment


            • #36
              Հասմիկ Հակոբյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
              Հարգելի՛ Արտակ, Ձեր առաջարկած թեման ունի շատ բաց կողմեր:
              Արդյո՞ք ֆիզկուլտուրային ուսուցիչը իրավասու է պարապելու բոլոր խմբերում:
              Դպրոցները ունե՞ն համապատասխան սարքավորումներ և մասնագետներ բոլոր խմբերի հետ աշխատելու համար:
              Շնորհակալություն հարգելի Հասմիկ ուղղված հարցերի համար:Ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչը իրավասու է աշխատել միայն հիմնական և նախապատրաստական խմբերի աշակերտների հետ:Հատուկ խմբի աշակերտների հետ իրավասու են աշխատել միայն հատուկ վերապատրաստում անցած մասնագետներ:Ցավոք սրտի ոչ բոլոր դպրոցներն ունեն համապատասխան սարքավորումներ և հատուկ մասնագետներ:Ամեն դեպքում դասերը անցկացվում են անկախ բացակա գույքից:

              Comment


              • #37
                Դիանա Աղասարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Հարգելի Արտակ,կարևորագույն թեմաներից մեկն եք քննարկման արժանացրել, որի համար շնորհակալ եմ, ի դեպ հատուկ խմբում ներառված աշակերտներն են ամենաշատը ուզում մասնակցել ֆիզկուլտուրային, և անընդհատ մենք փորձում ենք նրանց այս կամ այն հանձնարարությունը տալով՝ աննկատ պահել մյուսներից, որպեսզի թերարժեքության զգացում չունենան: Հետաքրքիր է, դուք ինչպես եք կազմակերպում նրանց խմբից առանձնացնելու գործընթացը:
                Շնորհակալություն հարցի համար:Եթե տվյալ աշակերտների ներկայությունը ֆիզկուլտուրայի դահլիճում վտանգավոր չէ իրենց առողջությանը ,ապա նրանց ներգրավվում ենք դասապրոցեսին,նրանք մեր օգնությամբ կատարում են հրահանգներ,մրցավարներ,հաշիվ գրանցողներ և այլն:

                Comment


                • #38
                  Օլգա Հայրապետյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Ես համաձայն եմ,երեխանները շատ են սիրում ֆիզկուլտուրայի դասը: Բայց չգիտես ինչու սպորտով զբաղվող երեխանները թույլ են սովորում:
                  Որպես օրինաչափություն,ես կարծում եմ,որ դա համատարած չէ:Իսկ նման դեպքերում կարծում եմ,պետք է աշակերտներին հասկացնել,որ յուրաքանչյուր սպորտում անհրաժեշտ է գրագիտություն և գիտելիքների լեցուն պաշար:Ինչքան մեծ է գիտելիքների պաշարը և կամքի մեծ ուժը,այնքան ավելի մեծ է լինում նրանց սպորտում հաջողությունների հասնելու հնարավորությունը:

                  Comment


                  • #39
                    Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Շնորհակալություն հարցի համար:Եթե տվյալ աշակերտների ներկայությունը ֆիզկուլտուրայի դահլիճում վտանգավոր չէ իրենց առողջությանը ,ապա նրանց ներգրավվում ենք դասապրոցեսին,նրանք մեր օգնությամբ կատարում են հրահանգներ,մրցավարներ,հաշիվ գրանցողներ և այլն:
                    Ձեր պատասխանը օգնեց ինձ կողմնորոշվելու նաև ֆիզկուլտուրայից բացի ֆիզիկական այլ ակտիվ աշխատանք նրանց առաջադրելու հարցում, որի համար շնորհակալ եմ հարգելի կոլեգա:
                    Եթե ուզում ես ազատ ժամանակ ունենալ, զուր ժամանակ մի կորցնի:

                    Comment


                    • #40
                      Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Հանրակրթական դպրոցի ուսուցման բոլոր մակարդակներում (տարրական, միջին, ավագ) ֆիզիկական դաստիարակությունը նպաստում է ոչ միայն առողջ, այլ նաև տարբեր պատճառների հետևանքով թուլակազմ, առողջության մշտական և ժամանակավոր շեղումներ ունեցող դպրոցականների ֆունկցիոնալ և շարժողական ցարգացմանը:
                      Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարի <<Ֆիզիկական դաստիարակության համալիր ծրագրի համաձայն, հանրակրթական հաստատությունների բոլոր աշակերտներին ուսումնական սարվա սկզբին բժշկական զննման ենթարկելու և արդյունքում հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ խմբերի բաժանման չափորոշիչը հաստատելու մասին>> 2006թ. սեպտեմբերի 22-ի N1075-Ն հրամանի, բոլոր ուսումնառություն անցնողները անկախ ուսումնական հաստատության տիպի մինչ ֆիզիկական կուլտուրայի պարապմունքները սկսելը անցնում են բժշկական զննում և դրա արդյունքների հիման վրա բաժանվում են երեք խմբերի` հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ:
                      Դպրոցականների բժշկական ստուգումները անցկացվում են տարածքի պոլիկլինիկայի բժիշկների միջոցով: Բժշկական ստուգումների արդյունքով, սովորողները ըստ իրենց առողջական վիճակի, ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրաստվածության մակարդակի բաժանվում են բժշկական երեք խմբերի` հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ բժշկական:
                      Բժշկական հիմնական խմբում ընդգրկվում են այն դպրոցականները, որոնք առողջ են, ունեն շարժողական հնարավորությունների ու ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրասվածության բավարար մակարդակ:
                      Բժշկական նախապատրաստական խմբում ընդգրկվում են այն դպրոցականները, որոնք ունեն առողջական վիճակում որոշ շեղումներ, ֆիզիկական զարգացման ու շարժողական հնարավորությունների միջինից ցածր ցուցանիշներ:
                      Հատուկ խմբին են պատկանում առողջության մշտական կամ ժամանակավոր զգալի շեղումներ ունեցող անձիք, հիմնականում սրտանոթային, շնչառական համակարգերի, և որոնցհանար հակացուցված են ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ծրագրով նախատեսված վարժությունները:
                      Բժշկական հիմնական և նախապատրաստական խմբերում ընդգրկված սովորողների համար պարտադիր է մասնակցությունը ֆիզիկական կուլտուրայի դասերին և ցանկալի է նրանց ընդգրկումը ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի արտադասարանային մարզական միջոցառումներին և պարապմունքներին:
                      Հատուկ բժշկական խմբերում ընդգրկված սովորողների հետ պարապմունքները անցկացնում են հատուկ պատրաստություն ունեցող բուժաշխատողները, կինիոզոլոգները, առանձին ծրագրով:
                      Սովորողների բժշկական մի խմբից մյուսը փոխադրումը կատարվում է բժշկական
                      հերթական կամ լրացուցիչ հետազոտության արդյունքից հետո:
                      Ֆիզիկական կուլտուրայով զբաղվողների բժշկական հսկողություն

                      Ֆիզիկական կուլտուրայի դասերից ժամանակավոր ազատումը կատարվում է միայն
                      բժշկի թույլտվությամբ:
                      Հանրակրթական դպրոցի ֆիզիկական կուլտուրայով զբաղվողների բժշկական
                      հսկողությունը իր մեջ ընդգրկում է.
                      • Սովորողների առողջության և ֆիզիկական զարգացման վիճակի պարբերական ստուգում:
                      • Բժշկամանկավարժական դիտումներ:
                      • Մարզական կառույցների սանիտարահիգիենիկ հսկողություն:
                      • Վնասվածքների կանխարգելում:
                      Հարգելի Արտակ շնորհակալություն կարևոր թեմա գրառելու համար։

                      Comment


                      • #41
                        Դիանա Աղասարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Ձեր պատասխանը օգնեց ինձ կողմնորոշվելու նաև ֆիզկուլտուրայից բացի ֆիզիկական այլ ակտիվ աշխատանք նրանց առաջադրելու հարցում, որի համար շնորհակալ եմ հարգելի կոլեգա:
                        Շնորհակալություն նաև ձեզ:Ուրախ եմ որ կարողացա օգտակար լինել:

                        Comment


                        • #42
                          Narine Stepanyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                          Հարգելի Արտակ շնորհակալություն կարևոր թեմա գրառելու համար։
                          Շնորհակալություն գրառմանս հետևելու համար:

                          Comment


                          • #43
                            Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                            Հանրակրթական դպրոցի ուսուցման բոլոր մակարդակներում (տարրական, միջին, ավագ) ֆիզիկական դաստիարակությունը նպաստում է ոչ միայն առողջ, այլ նաև տարբեր պատճառների հետևանքով թուլակազմ, առողջության մշտական և ժամանակավոր շեղումներ ունեցող դպրոցականների ֆունկցիոնալ և շարժողական ցարգացմանը:
                            Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարի <<Ֆիզիկական դաստիարակության համալիր ծրագրի համաձայն, հանրակրթական հաստատությունների բոլոր աշակերտներին ուսումնական սարվա սկզբին բժշկական զննման ենթարկելու և արդյունքում հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ խմբերի բաժանման չափորոշիչը հաստատելու մասին>> 2006թ. սեպտեմբերի 22-ի N1075-Ն հրամանի, բոլոր ուսումնառություն անցնողները անկախ ուսումնական հաստատության տիպի մինչ ֆիզիկական կուլտուրայի պարապմունքները սկսելը անցնում են բժշկական զննում և դրա արդյունքների հիման վրա բաժանվում են երեք խմբերի` հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ:
                            Դպրոցականների բժշկական ստուգումները անցկացվում են տարածքի պոլիկլինիկայի բժիշկների միջոցով: Բժշկական ստուգումների արդյունքով, սովորողները ըստ իրենց առողջական վիճակի, ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրաստվածության մակարդակի բաժանվում են բժշկական երեք խմբերի` հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ բժշկական:
                            Բժշկական հիմնական խմբում ընդգրկվում են այն դպրոցականները, որոնք առողջ են, ունեն շարժողական հնարավորությունների ու ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրասվածության բավարար մակարդակ:
                            Բժշկական նախապատրաստական խմբում ընդգրկվում են այն դպրոցականները, որոնք ունեն առողջական վիճակում որոշ շեղումներ, ֆիզիկական զարգացման ու շարժողական հնարավորությունների միջինից ցածր ցուցանիշներ:
                            Հատուկ խմբին են պատկանում առողջության մշտական կամ ժամանակավոր զգալի շեղումներ ունեցող անձիք, հիմնականում սրտանոթային, շնչառական համակարգերի, և որոնցհանար հակացուցված են ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ծրագրով նախատեսված վարժությունները:
                            Բժշկական հիմնական և նախապատրաստական խմբերում ընդգրկված սովորողների համար պարտադիր է մասնակցությունը ֆիզիկական կուլտուրայի դասերին և ցանկալի է նրանց ընդգրկումը ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի արտադասարանային մարզական միջոցառումներին և պարապմունքներին:
                            Հատուկ բժշկական խմբերում ընդգրկված սովորողների հետ պարապմունքները անցկացնում են հատուկ պատրաստություն ունեցող բուժաշխատողները, կինիոզոլոգները, առանձին ծրագրով:
                            Սովորողների բժշկական մի խմբից մյուսը փոխադրումը կատարվում է բժշկական
                            հերթական կամ լրացուցիչ հետազոտության արդյունքից հետո:
                            Ֆիզիկական կուլտուրայով զբաղվողների բժշկական հսկողություն

                            Ֆիզիկական կուլտուրայի դասերից ժամանակավոր ազատումը կատարվում է միայն
                            բժշկի թույլտվությամբ:
                            Հանրակրթական դպրոցի ֆիզիկական կուլտուրայով զբաղվողների բժշկական
                            հսկողությունը իր մեջ ընդգրկում է.
                            • Սովորողների առողջության և ֆիզիկական զարգացման վիճակի պարբերական ստուգում:
                            • Բժշկամանկավարժական դիտումներ:
                            • Մարզական կառույցների սանիտարահիգիենիկ հսկողություն:
                            • Վնասվածքների կանխարգելում:
                            հարգելի՛ Արտակ, նախ և առաջ սկսենք նրանից, որ այսօր մեր բուժհիմնարկներում կատարվում է աշակերտների ոչ լիարժեք ստուգում և շատ հիվանդություններ ի հայտ են գալիս ֆիզիկական ակտիվ գործունեության ընթացքում, ինչը հետագայում հանգեցնում է խնդիրների առաջացմանը:

                            Comment


                            • #44
                              Մարինա76-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                              հարգելի՛ Արտակ, նախ և առաջ սկսենք նրանից, որ այսօր մեր բուժհիմնարկներում կատարվում է աշակերտների ոչ լիարժեք ստուգում և շատ հիվանդություններ ի հայտ են գալիս ֆիզիկական ակտիվ գործունեության ընթացքում, ինչը հետագայում հանգեցնում է խնդիրների առաջացմանը:
                              Ցավոք սրտի, իսկապես կան բուժհիմնարկներ,որոնք լրջությամբ և պատասխանատվությամբ չեն մոտենում այս հարցին: Լինում են դեպքեր, երբ թերի աշխատանքի արդյունքում տուժում է նաև մանկավարժը:Կարծում եմ,որ այս լրջագույն խնդրին նախ և առաջ ուշադրություն պետք է դարցնեն աշակերտների ծնողները:Ամեն դեպքում մենք մանկավարժներս շատ զգոն և ուշադիր պետք է լինենք այս հարցի շուրջ,երեխաների առողջության համար:Լինում են դեպքեր,երբ մանկավարժը նկատելով որոշակի խնդիրներ, դիմում է ծնողին իր երեխային ավելի մանրակրկիտ զննություն անցկացնելու համար:
                              Վերջին խմբագրողը՝ Արտակ Գալստյան; 19-01-18, 20:28.

                              Comment


                              • #45
                                Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                                Հատուկ խմբի երեխաները ընդհանրապես չեն գնահատվում,ոչ`բանավոր ոչ`գործնական:Իսկ նախապատրաստական խմբի երեխաները գնահատվում են որոշակի վերապահումներով,նրանց նույնիսկ կարելի է գնահատել գերազանց:Գերազանց կարելի է գնահատել այն դեպքում,երբ տվյալ աշակերտը տրված առաջադրանքը կատարում է իր հնարավորությունների առավելագույն սահմանում:
                                Հարգելի Արտակ, եթե աշակերտը ներգրավված է հատուկ խմբում, բայց ի վիճակի է բանավոր հարցմանը մասնակցելու, արդյոք չի կարելի գնահատել. և եթե արդեն գնահատվել է. միթե՞ սխալ է։

                                Comment

                                Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                                Working...
                                X