Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Սովորողների բժշկական հսկողությունը

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Ծովինար Հովհաննիսյան
    replied
    Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շնորհակալություն ձեզ նույնպես:Իմ կարծիքով յուրաքանչյուր պետության հիմք առողջ և կրթված սերունդն է:ՈՒստի մենք մանկավարժներս նունպես մասնակցում ենք վաղվա առողջ,ուժեղ,կրթված պետություն ունենալու գործում:Այդ իսկ պատճառով ջանք ու եռանդ չխնայելով պետք է կրթել և հետևել մեր աշակերտների առողջությանը:
    Հարգելի' Արտակ, շատ կարևոր թեմա եք ներկայացրել: Ինչպես ասվում է. «Առողջ մարմնում՝ առողջ հոգի»: Այսօր, այս բնապահպանական վատ պայմաններում, գլոբալիզացիայի ճիրաններում հայտնված մեր ազգը պետք է ամեն ինչ անի, որ կարողանա կրթված և առողջ սերունդ ունենա:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արտակ Գալստյան
    replied
    Ծ. Մարիամ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Արտակ, շնորհակալություն կարևոր տեղեկություններ տալու համար: Համամիտ եմ Ձեր հետ. յուրաքանչյուրս պարտավոր է բարեխղճորեն մոտենալ աշակերտի առողջական խնդիրներին:
    Շնորհակալություն ձեզ նույնպես:Իմ կարծիքով յուրաքանչյուր պետության հիմք առողջ և կրթված սերունդն է:ՈՒստի մենք մանկավարժներս նունպես մասնակցում ենք վաղվա առողջ,ուժեղ,կրթված պետություն ունենալու գործում:Այդ իսկ պատճառով ջանք ու եռանդ չխնայելով պետք է կրթել և հետևել մեր աշակերտների առողջությանը:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Ծ. Մարիամ
    replied
    Հարգելի Արտակ, շնորհակալություն կարևոր տեղեկություններ տալու համար: Համամիտ եմ Ձեր հետ. յուրաքանչյուրս պարտավոր է բարեխղճորեն մոտենալ աշակերտի առողջական խնդիրներին:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արտակ Գալստյան
    replied
    Սամվել Սարգսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բարև հարգելի մասնակիցներ։Արտակ ջան շնորհակալություն եմ հայտնում գրառման համար։Իմ խորին համոզմամբ ,այս թեման ուսանելի է առաջին հերթին բուժհաստատությունների պատասխանատու անձանց և սովորողների ծնողների համար։Մենք՝ մանկավարժներս,մշտապես այս գրառման մեջ արծարծվող խնդիրներին ենք առնչվում և կամա թե ակամա քաջատեղյակ ենք մեր գործառույթներից և պատասխանատվության մեր չափաբաժնից։Կուզենայի ձեր կարծիքն իմանալ,թե ինչ անել ,երբ բժշկական խմբերի մասին բժշկի տեղեկանքն ուշանում է,իսկ մասնագետը կասկածներ ունի տվյալ սովորողի առողջական վիճակի մասին։Ինչ կարող է անել ուսուցիչը,երբ բուժհաստատությունը տվել է տեղեկանք սովորողի հիմնական խմբին պատկանելու մասին,սակայն ակնհայտ է աշակերտի մոտ առողջական բավական խորը խնդիրը։
    Շնորհակալություն հարգելի Սամվել ջան գրառման համար:Ես ամբողջովին համակարծիք եմ ձեզ հետ հարգելի կոլեգա:Նման դեպքերում ոչ միայն ֆիզկուլտուրայի մասնագետը պետք է զբաղվի այդ խնդրով,այլ նաև դպրոցի բուժքույրը,դասղեկը և տնօրինությունը:Եթե աշակերտները անծանոթ են և նրանց դասավանդում եք առաջին անգամ,պետք է խուսափել դաս վարել այն աշակերտների հետ,որոնք չեն ներկայացրել բժշկական փաստաթուղթը:Մյուս դեպքում,երբ մասնագետը տեսնում է առկա խնդիր,պետք է տեղյակ պահի տնօրինությանը,որպեսզի տնօրինությունը հետամուտ լինի այդ խնդրի լուծմանը:Իմ կարծիքով ճիշտ կլինի այդ մասին անմիջապես տեղյակ պահել աշակերտի ծնողներին,ավելի մանրամասն բուժզննման նպատակով:Ճիշտ է նման դեպքերում պատասխանատու է ոչ թե ֆիզկուլտուրայի մասնագետը,այլ տվյալ բժիշկը որը տրամադրել է այդ բժշկական փաստաթուղթը:Սակայն մի կողմ դնելով պատասխանատվության ենթարկվելու փաստը,մանկավարժը պետք է կարևորի և բարեխղճորեն, սիրով մոտենա աշակերտների հետ կապված առողջական խնդիրներին:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արտակ Գալստյան
    replied
    Ամալյա Հովհաննիսյան1-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Արտակ շատ կարևոր է դասավանդել այն դասարանում, որտեղ առողջ մթնոլորտ է տիրում. Իսկապես կարևոր է երեխաների առողջական վիճակի մասին տեղեկացված լինելը, քանի որ դա մեր իրավունքների մեջ է մտնում և մենք պատասխանատու ենք նրանց առջև. Երբ բժշկական թուղթ են ուզում երեխաներից, բժիշկներից շատերը անբարեխիղճ գտնվելով , առանց ստւգման գրում տալիս են. Ցավոք դա մեր իրականությունն է.
    Ցավոք սրտի կան նման դեպքեր:ՈՒստի իմ կարծիքով այդ խնդրի լուծումը պետք է հետամուտ լինի Հ.Հ կառավարությունը:Ամեն դեպքում բժիշկները պետք է գիտակցեն,որ նրանք էլ ունեն պատասխանատվության մեծ բաժին:Եվ կարող են ենթարկվել պատասխանատվության:
    Վերջին խմբագրողը՝ Հասմիկ Հակոբյան; 23-01-18, 23:21.

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արտակ Գալստյան
    replied
    Լիանա Խաչատրյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Արտակ, եթե աշակերտը ներգրավված է հատուկ խմբում, բայց ի վիճակի է բանավոր հարցմանը մասնակցելու, արդյոք չի կարելի գնահատել. և եթե արդեն գնահատվել է. միթե՞ սխալ է։
    Հատուկ խմբում ընդգրկված ոչ մի երեխա չի գնահատվում ոչ գործնակաից և ոչ էլ բանավոր հարցումից:Այդ խմբի երեխաները չեն ունենում կիսամյակին և տարեկան ամփոփիչ գնահատական, ուստի եթե դուք գնահատեք նրանց, ուրեմն պետք է նաև ամփոփեք կիսամյակային կամ տարեկան արդյունքը:
    Վերջին խմբագրողը՝ Հասմիկ Հակոբյան; 23-01-18, 23:24.

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Սամվել Սարգսյան
    replied
    Բարև հարգելի մասնակիցներ։Արտակ ջան շնորհակալություն եմ հայտնում գրառման համար։Իմ խորին համոզմամբ ,այս թեման ուսանելի է առաջին հերթին բուժհաստատությունների պատասխանատու անձանց և սովորողների ծնողների համար։Մենք՝ մանկավարժներս,մշտապես այս գրառման մեջ արծարծվող խնդիրներին ենք առնչվում և կամա թե ակամա քաջատեղյակ ենք մեր գործառույթներից և պատասխանատվության մեր չափաբաժնից։Կուզենայի ձեր կարծիքն իմանալ,թե ինչ անել ,երբ բժշկական խմբերի մասին բժշկի տեղեկանքն ուշանում է,իսկ մասնագետը կասկածներ ունի տվյալ սովորողի առողջական վիճակի մասին։Ինչ կարող է անել ուսուցիչը,երբ բուժհաստատությունը տվել է տեղեկանք սովորողի հիմնական խմբին պատկանելու մասին,սակայն ակնհայտ է աշակերտի մոտ առողջական բավական խորը խնդիրը։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Ամալյա Հովհաննիսյան1
    replied
    Հարգելի Արտակ շատ կարևոր է դասավանդել այն դասարանում, որտեղ առողջ մթնոլորտ է տիրում. Իսկապես կարևոր է երեխաների առողջական վիճակի մասին տեղեկացված լինելը, քանի որ դա մեր իրավունքների մեջ է մտնում և մենք պատասխանատու ենք նրանց առջև. Երբ բժշկական թուղթ են ուզում երեխաներից, բժիշկներից շատերը անբարեխիղճ գտնվելով , առանց ստւգման գրում տալիս են. Ցավոք դա մեր իրականությունն է.

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Լիանա Խաչատրյան
    replied
    Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հատուկ խմբի երեխաները ընդհանրապես չեն գնահատվում,ոչ`բանավոր ոչ`գործնական:Իսկ նախապատրաստական խմբի երեխաները գնահատվում են որոշակի վերապահումներով,նրանց նույնիսկ կարելի է գնահատել գերազանց:Գերազանց կարելի է գնահատել այն դեպքում,երբ տվյալ աշակերտը տրված առաջադրանքը կատարում է իր հնարավորությունների առավելագույն սահմանում:
    Հարգելի Արտակ, եթե աշակերտը ներգրավված է հատուկ խմբում, բայց ի վիճակի է բանավոր հարցմանը մասնակցելու, արդյոք չի կարելի գնահատել. և եթե արդեն գնահատվել է. միթե՞ սխալ է։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արտակ Գալստյան
    replied
    Մարինա76-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    հարգելի՛ Արտակ, նախ և առաջ սկսենք նրանից, որ այսօր մեր բուժհիմնարկներում կատարվում է աշակերտների ոչ լիարժեք ստուգում և շատ հիվանդություններ ի հայտ են գալիս ֆիզիկական ակտիվ գործունեության ընթացքում, ինչը հետագայում հանգեցնում է խնդիրների առաջացմանը:
    Ցավոք սրտի, իսկապես կան բուժհիմնարկներ,որոնք լրջությամբ և պատասխանատվությամբ չեն մոտենում այս հարցին: Լինում են դեպքեր, երբ թերի աշխատանքի արդյունքում տուժում է նաև մանկավարժը:Կարծում եմ,որ այս լրջագույն խնդրին նախ և առաջ ուշադրություն պետք է դարցնեն աշակերտների ծնողները:Ամեն դեպքում մենք մանկավարժներս շատ զգոն և ուշադիր պետք է լինենք այս հարցի շուրջ,երեխաների առողջության համար:Լինում են դեպքեր,երբ մանկավարժը նկատելով որոշակի խնդիրներ, դիմում է ծնողին իր երեխային ավելի մանրակրկիտ զննություն անցկացնելու համար:
    Վերջին խմբագրողը՝ Արտակ Գալստյան; 19-01-18, 20:28.

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Մարինա76
    replied
    Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հանրակրթական դպրոցի ուսուցման բոլոր մակարդակներում (տարրական, միջին, ավագ) ֆիզիկական դաստիարակությունը նպաստում է ոչ միայն առողջ, այլ նաև տարբեր պատճառների հետևանքով թուլակազմ, առողջության մշտական և ժամանակավոր շեղումներ ունեցող դպրոցականների ֆունկցիոնալ և շարժողական ցարգացմանը:
    Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարի <<Ֆիզիկական դաստիարակության համալիր ծրագրի համաձայն, հանրակրթական հաստատությունների բոլոր աշակերտներին ուսումնական սարվա սկզբին բժշկական զննման ենթարկելու և արդյունքում հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ խմբերի բաժանման չափորոշիչը հաստատելու մասին>> 2006թ. սեպտեմբերի 22-ի N1075-Ն հրամանի, բոլոր ուսումնառություն անցնողները անկախ ուսումնական հաստատության տիպի մինչ ֆիզիկական կուլտուրայի պարապմունքները սկսելը անցնում են բժշկական զննում և դրա արդյունքների հիման վրա բաժանվում են երեք խմբերի` հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ:
    Դպրոցականների բժշկական ստուգումները անցկացվում են տարածքի պոլիկլինիկայի բժիշկների միջոցով: Բժշկական ստուգումների արդյունքով, սովորողները ըստ իրենց առողջական վիճակի, ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրաստվածության մակարդակի բաժանվում են բժշկական երեք խմբերի` հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ բժշկական:
    Բժշկական հիմնական խմբում ընդգրկվում են այն դպրոցականները, որոնք առողջ են, ունեն շարժողական հնարավորությունների ու ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրասվածության բավարար մակարդակ:
    Բժշկական նախապատրաստական խմբում ընդգրկվում են այն դպրոցականները, որոնք ունեն առողջական վիճակում որոշ շեղումներ, ֆիզիկական զարգացման ու շարժողական հնարավորությունների միջինից ցածր ցուցանիշներ:
    Հատուկ խմբին են պատկանում առողջության մշտական կամ ժամանակավոր զգալի շեղումներ ունեցող անձիք, հիմնականում սրտանոթային, շնչառական համակարգերի, և որոնցհանար հակացուցված են ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ծրագրով նախատեսված վարժությունները:
    Բժշկական հիմնական և նախապատրաստական խմբերում ընդգրկված սովորողների համար պարտադիր է մասնակցությունը ֆիզիկական կուլտուրայի դասերին և ցանկալի է նրանց ընդգրկումը ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի արտադասարանային մարզական միջոցառումներին և պարապմունքներին:
    Հատուկ բժշկական խմբերում ընդգրկված սովորողների հետ պարապմունքները անցկացնում են հատուկ պատրաստություն ունեցող բուժաշխատողները, կինիոզոլոգները, առանձին ծրագրով:
    Սովորողների բժշկական մի խմբից մյուսը փոխադրումը կատարվում է բժշկական
    հերթական կամ լրացուցիչ հետազոտության արդյունքից հետո:
    Ֆիզիկական կուլտուրայով զբաղվողների բժշկական հսկողություն

    Ֆիզիկական կուլտուրայի դասերից ժամանակավոր ազատումը կատարվում է միայն
    բժշկի թույլտվությամբ:
    Հանրակրթական դպրոցի ֆիզիկական կուլտուրայով զբաղվողների բժշկական
    հսկողությունը իր մեջ ընդգրկում է.
    • Սովորողների առողջության և ֆիզիկական զարգացման վիճակի պարբերական ստուգում:
    • Բժշկամանկավարժական դիտումներ:
    • Մարզական կառույցների սանիտարահիգիենիկ հսկողություն:
    • Վնասվածքների կանխարգելում:
    հարգելի՛ Արտակ, նախ և առաջ սկսենք նրանից, որ այսօր մեր բուժհիմնարկներում կատարվում է աշակերտների ոչ լիարժեք ստուգում և շատ հիվանդություններ ի հայտ են գալիս ֆիզիկական ակտիվ գործունեության ընթացքում, ինչը հետագայում հանգեցնում է խնդիրների առաջացմանը:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արտակ Գալստյան
    replied
    Narine Stepanyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Արտակ շնորհակալություն կարևոր թեմա գրառելու համար։
    Շնորհակալություն գրառմանս հետևելու համար:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արտակ Գալստյան
    replied
    Դիանա Աղասարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ձեր պատասխանը օգնեց ինձ կողմնորոշվելու նաև ֆիզկուլտուրայից բացի ֆիզիկական այլ ակտիվ աշխատանք նրանց առաջադրելու հարցում, որի համար շնորհակալ եմ հարգելի կոլեգա:
    Շնորհակալություն նաև ձեզ:Ուրախ եմ որ կարողացա օգտակար լինել:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Narine Stepanyan
    replied
    Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հանրակրթական դպրոցի ուսուցման բոլոր մակարդակներում (տարրական, միջին, ավագ) ֆիզիկական դաստիարակությունը նպաստում է ոչ միայն առողջ, այլ նաև տարբեր պատճառների հետևանքով թուլակազմ, առողջության մշտական և ժամանակավոր շեղումներ ունեցող դպրոցականների ֆունկցիոնալ և շարժողական ցարգացմանը:
    Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարի <<Ֆիզիկական դաստիարակության համալիր ծրագրի համաձայն, հանրակրթական հաստատությունների բոլոր աշակերտներին ուսումնական սարվա սկզբին բժշկական զննման ենթարկելու և արդյունքում հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ խմբերի բաժանման չափորոշիչը հաստատելու մասին>> 2006թ. սեպտեմբերի 22-ի N1075-Ն հրամանի, բոլոր ուսումնառություն անցնողները անկախ ուսումնական հաստատության տիպի մինչ ֆիզիկական կուլտուրայի պարապմունքները սկսելը անցնում են բժշկական զննում և դրա արդյունքների հիման վրա բաժանվում են երեք խմբերի` հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ:
    Դպրոցականների բժշկական ստուգումները անցկացվում են տարածքի պոլիկլինիկայի բժիշկների միջոցով: Բժշկական ստուգումների արդյունքով, սովորողները ըստ իրենց առողջական վիճակի, ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրաստվածության մակարդակի բաժանվում են բժշկական երեք խմբերի` հիմնական, նախապատրաստական և հատուկ բժշկական:
    Բժշկական հիմնական խմբում ընդգրկվում են այն դպրոցականները, որոնք առողջ են, ունեն շարժողական հնարավորությունների ու ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրասվածության բավարար մակարդակ:
    Բժշկական նախապատրաստական խմբում ընդգրկվում են այն դպրոցականները, որոնք ունեն առողջական վիճակում որոշ շեղումներ, ֆիզիկական զարգացման ու շարժողական հնարավորությունների միջինից ցածր ցուցանիշներ:
    Հատուկ խմբին են պատկանում առողջության մշտական կամ ժամանակավոր զգալի շեղումներ ունեցող անձիք, հիմնականում սրտանոթային, շնչառական համակարգերի, և որոնցհանար հակացուցված են ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ծրագրով նախատեսված վարժությունները:
    Բժշկական հիմնական և նախապատրաստական խմբերում ընդգրկված սովորողների համար պարտադիր է մասնակցությունը ֆիզիկական կուլտուրայի դասերին և ցանկալի է նրանց ընդգրկումը ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի արտադասարանային մարզական միջոցառումներին և պարապմունքներին:
    Հատուկ բժշկական խմբերում ընդգրկված սովորողների հետ պարապմունքները անցկացնում են հատուկ պատրաստություն ունեցող բուժաշխատողները, կինիոզոլոգները, առանձին ծրագրով:
    Սովորողների բժշկական մի խմբից մյուսը փոխադրումը կատարվում է բժշկական
    հերթական կամ լրացուցիչ հետազոտության արդյունքից հետո:
    Ֆիզիկական կուլտուրայով զբաղվողների բժշկական հսկողություն

    Ֆիզիկական կուլտուրայի դասերից ժամանակավոր ազատումը կատարվում է միայն
    բժշկի թույլտվությամբ:
    Հանրակրթական դպրոցի ֆիզիկական կուլտուրայով զբաղվողների բժշկական
    հսկողությունը իր մեջ ընդգրկում է.
    • Սովորողների առողջության և ֆիզիկական զարգացման վիճակի պարբերական ստուգում:
    • Բժշկամանկավարժական դիտումներ:
    • Մարզական կառույցների սանիտարահիգիենիկ հսկողություն:
    • Վնասվածքների կանխարգելում:
    Հարգելի Արտակ շնորհակալություն կարևոր թեմա գրառելու համար։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Դիանա Աղասարյան
    replied
    Արտակ Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Շնորհակալություն հարցի համար:Եթե տվյալ աշակերտների ներկայությունը ֆիզկուլտուրայի դահլիճում վտանգավոր չէ իրենց առողջությանը ,ապա նրանց ներգրավվում ենք դասապրոցեսին,նրանք մեր օգնությամբ կատարում են հրահանգներ,մրցավարներ,հաշիվ գրանցողներ և այլն:
    Ձեր պատասխանը օգնեց ինձ կողմնորոշվելու նաև ֆիզկուլտուրայից բացի ֆիզիկական այլ ակտիվ աշխատանք նրանց առաջադրելու հարցում, որի համար շնորհակալ եմ հարգելի կոլեգա:

    Թողնել հաղորդագրություն:

Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
Working...
X

Debug Information