Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴՆԵՐ,ՀՆԱՐՆԵՐ, ՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • #31
    Վեբ որոնման կարևորագույն առանձնահատկություններն այն են,որ խնդիրները վերցված են իրական կյանքից,շոշափելի արդյունք են ենթադրում դրանց լուծումները, զարգացնում է աշակերտի վերլուծական,տրամաբանական ,քննադատական մտածողությունը

    Comment


    • #32
      Վեբ-որոնման արդյունքում սովորողը հնարավորություն կունենա որոնել,մշակել,վերամշակել տեղեկատվությունը՝ ստեղծելով նոր արդյունք, համեմատել,սեփական վարկածներ առաջադրել,լուծման ճանապարհներ գտնել և այլն: Դա կառուցելու է նոր մոդել,որն էլ հետագայում կկիրառի հետազոտական աշխատանք կատարելիս:

      Comment


      • #33
        Բարև ձեզ։Շատ կարևոր թեմա է քննարկվում։Ես ևս կիրառում եմ վենի դիագրամը գործնական աշխատանքների ժամանակ։Բայց սիրում եմ նաև պրիզման թե խթանման, թե անդրադարձի փուլերում և թե գործնական աշխատանքներում։

        Comment


        • #34
          Իսկ վեբ-որոնումը, համաձայն եմ Ձեզ հետ հարգելի Ժանետա, ինչ խոսք,շատ արդիական է։Բայց երբեմն աշակերտները շատ են հեռանում դասագրքից և հիմնական ուսուցանվող նյութը թերի է մնում։

          Comment


          • #35
            Արմենուհի Նավոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
            Իսկ վեբ-որոնումը, համաձայն եմ Ձեզ հետ հարգելի Ժանետա, ինչ խոսք,շատ արդիական է։Բայց երբեմն աշակերտները շատ են հեռանում դասագրքից և հիմնական ուսուցանվող նյութը թերի է մնում։
            Այո,համաձայն եմ Ձեզ հետ Արմենուհի,բայց ուսուցիչը առանց համացանցի դժվարությամբ կլուծի այն խնդիրները,որոնք կապված են լայնամասշտաբ և բազմազան տեղեկություններ հավաքելու հետ:: Համաձայն եմ,որ վեբ որոնում կազմակերպումն ու իրագործումը ավելի բարդ է: Ու կարելի է այն դասակարգել ըստ բարդության:

            Comment


            • #36
              Վեբ որոնման առաջադրանքներն ըստ բարդության
              Թեմայի ուսումնասիրման համար կարելի է օգտագործել հետևյալ հղումները
              1.Տրված թեմային վերաբերող մուլտիմեդիա նյութի ավաքածուի ստեղծում:
              2.Անհատական հանձնարարականներ ուսումնասիրվող թեմայի վերաբերյալ
              3.Պրոբլեմային հանձնարարականներ:Դերային խաղի միջոցով հիմնահարցի լուծում
              Իհարկե,այս ամենի խոր վերլուծություն,սեփական տեսակետի և դիրքորոշման առաջադրում

              Comment


              • #37
                Սակայն այն կարող է ունենալ իր վտանգները
                Մեծածավալ տեղեկատվության առկայության դեպքում աշակերտը չի կարողանա այն վերլուծել/մանավանդ սկզբնական շրջանում/
                Համացանցում ոչ հստակ չափանիշներով որոնումը կարող է շեղել աշակերտին որոնման հիմնական ուղղությունից/ մեծանում է ուսուցչի ուղղորդող դերը/
                Տեղեկատվական աղբյուրների հետ աշխատելիս աշակերտների՝ օտար լեզուներին տիրապետելու աստիճանը և տարիքային առանձնահատկությունները կարող են խոչընդոտել աշխատանքի պատշաճ կատարմանը
                Համացանցում տեղեկատվությունը ոչ միշտ է հավաստի

                Comment


                • #38
                  Հարգելի գործընկերներ, իմաստի ընկալման փուլում ինչ մեթոդներ եք նպատակահարմար գտնում կիրառել:Խնդրում եմ քննարկել, փոխանակել կարծիքներ

                  Comment


                  • #39
                    Հարգելի Ժանետա, իմաստի ընկալման փուլում արդյունավետ աշխատանքներից են և խմբային աշխատանքները և գործնական աշխատանքները: Նրանք և մոտիվացնում են աշակերտներին և համագործակցային տարբերակը օգնում է ավելի հասկանալի դարձնել տվյալ նյութը: Շատ լավ մեթոդ է նաև հարցադրումների մեթոդը, երբ բաց հարցերի օգնությամբ կարողանում եք աշակերտներին մղել մտածողության, որը ավելի հասկանալի է դարձնում քննարկված թեման:

                    Comment


                    • #40
                      Zhanneta-ի խոսքերից Նայել գրառումը

                      Այո,համաձայն եմ Ձեզ հետ Արմենուհի,բայց ուսուցիչը առանց համացանցի դժվարությամբ կլուծի այն խնդիրները,որոնք կապված են լայնամասշտաբ և բազմազան տեղեկություններ հավաքելու հետ:: Համաձայն եմ,որ վեբ որոնում կազմակերպումն ու իրագործումը ավելի բարդ է: Ու կարելի է այն դասակարգել ըստ բարդության:
                      Ժամանակակից ուսուցիչը պետք է որդեգրի կառուցողական մոտեցում և կիրառի դասավանդման նորարարական մեթոդներ: Դասարանում կատարվող աշխատանքին կարող են օժանդակել առկա ժամանակակից ՏՏ սարքավորումները և համակարգչային ծրագրերը:

                      Comment


                      • #41
                        Շարունակենք ուսուցման ժամանակակից մեթոդների քննարկումը
                        Իմաստի ընկալման փուլում ես հաճախ եմ կիրառում կանխագուշակումների աղյուսակը:Տեքստը բաժանում եմ տրամաբանական ավարտ ունեցող հատվածների և ընթերցում ենք ոչ թե ամբողջությամբ,այլ առանձին հատվածներով:Կարդում ենք առաջին հատվածը և կանխագուշակում,թե ինչ կարող է տեղի ունենալ հաջորդ հատվածում՝ հենվելով տեքստի կոնկրետ փաստի վրա:

                        Comment


                        • #42
                          Ապա կարդում ենք երկրորդ հատվածը և փորձում գուշակել,թե ինչ կարող է տեղի ունենալ երրորդ հատվածում,այսպես՝ շարունակաբար:Լրացնում են աղյուսակի համապատասխան վանդակը___________1.Ի՞նչ է պատահելու, 2.Ի՞նչ փաստեր ունեմ,3. Ի՞նչ եղավ:
                          Բայց ասեմ,որ շատ սիրում եմ Հնգյակ մեթոդը: Այն շատ լավ միջոց է ստացած տեղեկատվությունը համադրելու, աշակերտի ընկալումը ստուգելու և այն ստեղծագործաբար արտահայտելու համար: Իհարկե,Հնգյակը կշռադատման փուլի արդյունավետ միջոց է:

                          Comment


                          • #43
                            Առաջարկում եմ մաթեմատիկայի ուսուցիչներին Հնգյակի մի օրինակ:
                            Թվեր
                            Խորհրդավոր,զարմանալի
                            Գումարվող,հանվող,բազմապատկվող
                            Իմաստալից,ամեն ինչ հաշվող
                            Մեծություններ

                            Comment


                            • #44
                              Հայաստանն ամենուր է.
                              Today I had skype session with Nadezhda,Nazmul, Nataly & students from Russia / Volgograd, Krasnoyarsk/ , Bangladesh. They were very excited because that 2020 was their first Skype session. I was also excited to connect with them. We talked about teaching methods , about school.
                              Hope we will connect next time again.
                              Thanks #Microsoft for these opportunity.
                              #ARMENIA-Kapan #Banglades #Russia
                              #Mystery #Skype #MIEEXPERT #MIEMasterTrainer #Flipgrid #Wakelet#MicrosoftEdu
                              Այսօր ես Skype նստաշրջան ունեցա Նադեժդայի, Նազմուլի, Նատալիի և նրանց ուսանողների հետ Ռուսաստանից / Վոլգոգրադ, Կրասնոյարսկ /, Բանգլադեշ: Նրանք շատ ոգևորված էին, քանի որ այդ 2020 թվականի Skype- ի նրանց առաջին նստաշրջանն էր: Ես նույնպես հուզված էի.: Խոսեցինք դասավանդման մեթոդների, դպրոցի մասին:
                              Հուսով եմ ՝ հաջորդ անգամ նորից կկապվենք:
                              Շնորհակալություն #Microsoft- ին այս հնարավորության համար:
                              # ՀԱՅԱՍՏԱՆ-Կապան # Բանգլադեշ # Ռուսաստան
                              #Mystery #Skype #MIEEXPERT #MIEMasterTrainer #Flipgrid #Wakelet #MicrosoftEdu
                              https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2551275698442297&set=pcb.2551278368442030&type=3&theaterimage_2020_02_03T04_13_53_311Z.png
                              Կցված ֆայլեր

                              Comment


                              • #45
                                <<Ակտիվ ուսուցում և թվային տեխնոլոգիաները ինֆորմատիկայի դասավանդման գործընթացում>>
                                Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIIա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս Ինֆորմատիկա առարկայից:
                                /Ինֆորմատիկայի ուսուցիչ Հերմինե Պողոսյան/
                                Դասի թեման՝ <<Ապահով համացանց>>
                                Դասի նպատակը՝
                                ա/Համակարգված գիտելիքների տրամադրումն է համացանցի և արդյունավետ օգտագործման մասին
                                բ/Օգնել աշակերտներին ճիշտ և անվտանգ որոնում կատարել
                                գ/ Համացանցի օգտագործման հնարավորությունների վերաբերյալ սովորողների գիտելիքների մակարդակի բարձրացում
                                դ/Աշակերտների կողմից համացանցից անվտանգ օգտվելու կանոնների յուրացում:
                                Դասը սկսվեց ԱԽ-ի նախագահ Լիլիթ Մկրտչյանի <<Ապահով համացանց>> թեմայով զրույցով:
                                Քննարկումներ եղան հետևալ հարցերի շուրջ
                                1. Ո˚ր տարիքից կարելի է համացանց մտնել:
                                2. Կարող ենք արդյոք ունենալ անձնական էլեկտրոնային հասցեն, ստեղծել բլոգներ կամ գրանցվել սոցիալական ցանցերում
                                3. Ի˚նչ տնային կանոններ պետք է սահմանել համացանցի օգտագործման համար:
                                4. Կարո˚ղ են արդյոք մեծահասակները կարդալ մեր հաղորդագրությունները:
                                5. Ինչ է համացանցային կախվածությունը:
                                6. Ի՞նչ պետք է իմանալ համակարգչային վիրուսների մասին:
                                7. Ի՞նչ պետք է անել, երբ անհանգստացնում են համացանցում:
                                Համացանցին առնչվելու անվտանգությունը և էթիկան
                                1. Առանց ծնողների թույլտվության որևէ անձնական ինֆորմացիա (նշանաբան,անուն-ազգանուն,հեռախոսի համար,հասցե,դպրոցի համար և այլն) մ'ի հայտնեք համացանցի ձեր նոր ծանոթներին:
                                2. Մի բացեք այն էլեկտրոնային նամակը, ֆայլը կամ WEB էջը,որը ստացել եք անհայտ կամ վստահություն չներշնչող անձից:
                                3. Բացի ընտանիքի անդամներից՝ ոչ մեկին մի վստահեք ցանց մուտք գործելու ձեր նշանաբանը. դա հետագայում կարող է տհաճությունների կամ նույնիսկ փորձանքի հանգեցնել:
                                Իսկ դասավանդման գործընթացում կիրառվեց նորագույն մեթոդաբանություն՝ ակտիվ ուսուցում և թվային տեխնոլոգիա / հեռախոսներ/, որոնց օգտագործումը, դասը դարձրեց առավել հետաքրքիր, հիշվող ու ուսանելի սովորողների համար: Ինչպես փաստում է ուսուցիչը, ուսուցման գործընթացի խաղայնացումը՝ գեյմիֆիկացիան, լուրջ խաղերը և դասերի ընթացքում սմարթ հեռախոսների օգտագործումը՝ «m-learning»-ը, զգալիորեն բարձրացնում են աշակերտների շահագրգռվածությունը, մոտիվացնում են նրանց, ապահովում ներգրավումը կրթական գործընթացներում։ Ուսուցչին հաջողվեց «կենդանի» աշխարհը ներբերել լսարան, դրանով իսկ՝ ապահովել ուսումնառողների ներգրավվածությունն ու մասնակցությունը:
                                Աշակերտները դասին ծանոթացան խաղային տեխնոլոգիաներին, խաղերին, քննարկեցին շարժական՝ «mobile» ուսուցման կիրառման նպատակները, գործառույթներն ու առանձնահատկությունները:
                                Համաձայնեք, նորագույն տեխնոլոգիաների կիրառումը դասավանդման գործընթացներում այսօր ուղղակի անհրաժեշտ նախապայման է, և այդ համատեքստում արդիական ու կարևոր են դառնում այդ մեթոդաբանության և գործիքների կիրառման փորձի փոխառումն ու տեղայնացման հնարավորությունների ապահովումը: Դա թույլ կտա սովորողների մոտ զարգացնել անհրաժեշտ տեղեկատվական մշակույթ, սովորողին հաղորդել գիտելիքների մեծ ծավալ և ձևավորել արժեքային համակարգ ու անհրաժեշտ այն հմտությունները, որոնք պետք է ունենա դպրոցի շրջանավարտը մոտ ապագայում: Տեխնոլոգիաներին տիրապետելու հմտություններն ու գիտելիքներն ուսումնառության ընթացքում բարձրացնում է կրթության որակը, ընդլայնում սովորողների ստեղծագործական աշխատանքի հնարավորությունները, թույլ տալիս սովորողներին հաղորդակցվել ոչ միայն Հայաստանի, այլև աշխարհի իրենց հասակակիցների հետ: Ի մի բերելով վերոասացյալը՝ նկատենք, որ «տեսողական աշխատանքը» աշակերտներին տալիս է կարևոր և հազվադեպ հնարավորություն՝ ձեռք բերել ինչպես ճանաչողական, այդպես էլ հուզական (զգայական) ըմբռնում:
                                ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյանhttps://www.facebook.com/10000816207...type=1&theater

                                Comment

                                Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                                Working...
                                X