Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Հարցադրումների մեթոդի առավելությունները

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • #31
    Թույլ տվեք հավելել, ամենակարևորը անկաշկանդ միջավայրի ապահովումն է, որպեսզի սովորողները չամաչեն արտահայտել իրենց կարծիքները, ձեռբազատվեն կաղապարներից, տրվեն քննարկման: Քանզի միայն այդպիսի միջավայրում կարող է ուղեղը մտքեր ծնել, հնի վրա նոր գիտելիք կառուցվել, չէ որ ուսուցման ակտիվ մեթոդների կիրառումը ակընկալում է գիտելիքների պատրաստի փոխանցումից անցում դրանց կառուցման:

    Comment


    • #32
      Հարցադրումների մեթոդը կիրառելիս ուսուցիչը պետք է սովորողներին դասընկերների պատասխանները մեկնաբանելու կոչ անի.
      • սկսել բանավիճել՝ հարցնելով, թե ինչ կասեն այդ պատասխանի մասին,
      • շարունակություն տալ խոստումնալից մտքերին՝ հիմնվելով պատասխանների վրա,
      • երբեք չընդհատել պատասխանելու փորձ կատարող աշակերտին և թույլ չտալ որևէ մեկին ծաղրել նրան, • կիրառել հետևյալ տեխնիկան . հարց- դադար- անուն,
      • ապահովել լսելիություն,
      • եթե սովորողը հարց է տալիս , ուսուցիչը նախ պետք է դիմի դասարանին,
      • մղել աշակերտներին համագործակցության:

      Comment


      • #33
        Ռուզաննա Խաչատրյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Հարցադրումների մեթոդը կիրառելիս ուսուցիչը պետք է սովորողներին դասընկերների պատասխանները մեկնաբանելու կոչ անի.
        • սկսել բանավիճել՝ հարցնելով, թե ինչ կասեն այդ պատասխանի մասին,
        • շարունակություն տալ խոստումնալից մտքերին՝ հիմնվելով պատասխանների վրա,
        • երբեք չընդհատել պատասխանելու փորձ կատարող աշակերտին և թույլ չտալ որևէ մեկին ծաղրել նրան, • կիրառել հետևյալ տեխնիկան . հարց- դադար- անուն,
        • ապահովել լսելիություն,
        • եթե սովորողը հարց է տալիս , ուսուցիչը նախ պետք է դիմի դասարանին,
        • մղել աշակերտներին համագործակցության:
        Միանգամայն համամիտ եմ, միայն ավելացնեմ, որ այդ ամենը ապահովելն այնքան էլ հեշտ չէ՝ ուսուցչից պահանջվում են լուրջ ջանքեր, նախ պետք է աշխատի այնքան, որ ազատ տիրապետի հարցադրումների լեզվին, իսկ դասարանում ձևավորի համապատասխան մշակույթ:

        Comment


        • #34
          Նելլի Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Միանգամայն համամիտ եմ, միայն ավելացնեմ, որ այդ ամենը ապահովելն այնքան էլ հեշտ չէ՝ ուսուցչից պահանջվում են լուրջ ջանքեր, նախ պետք է աշխատի այնքան, որ ազատ տիրապետի հարցադրումների լեզվին, իսկ դասարանում ձևավորի համապատասխան մշակույթ:
          Իսկապես ուսուցչից շատ բան է կախված հաջողություններ գրանցելու առումով: Երևի դա է պատճառը, որ ուսուցիչներս երբեք հանգիստ չենք և միշտ մտահոգ ենք, թե ինչպես կստացվի այս կամ այն դասը:Հաջողություն եմ մաղթում բոլոր ուսուցիչներիս այդ պատասխանատու և քրտնաջան, ինչու չէ նաև շատ հետաքրքիր ու բազմաբովանդակ աշխատանքում:

          Comment


          • #35
            Հարցադրումների մեթոդի առավելություններից խոսելիս ես կարևորում եմ նաև Բլումի դասակարգումը բաղկացած է 6 մակարդակներից՝ գիտելիք, ըմբռնում, կիրառում, վերլուծություն, սինթեզ, գնահատում: Ի սկզբանե դասակարգումը բաղկացած է եղել հետևյալ մակարդակներից ՝ հիշել, հասկանալ, կիրառել, վերլուծել, գնահատել, ստեղծագործել: Ես կարծում եմ, որ մեր հարցադրումների ժամանակ հարկավոր է ներառել Բլումի դասակարգման վերին մակարդակները վերհանող բայեր: Այնպիսի բայերից են կապակցել, մանրամասնել, գնահատել , հիմնավորել: Այդպիսի բայերը ստիպում են սովորողներին արտահայտել իրենց մտածողությունը և ըմբռնումը, խորացնել իրենց հասկացողությունը և ընդլայնել ուսումնառությունը:

            Comment


            • #36
              Ռուզաննա Խաչատրյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
              Հարցադրումների մեթոդի առավելություններից խոսելիս ես կարևորում եմ նաև Բլումի դասակարգումը բաղկացած է 6 մակարդակներից՝ գիտելիք, ըմբռնում, կիրառում, վերլուծություն, սինթեզ, գնահատում: Ի սկզբանե դասակարգումը բաղկացած է եղել հետևյալ մակարդակներից ՝ հիշել, հասկանալ, կիրառել, վերլուծել, գնահատել, ստեղծագործել: Ես կարծում եմ, որ մեր հարցադրումների ժամանակ հարկավոր է ներառել Բլումի դասակարգման վերին մակարդակները վերհանող բայեր: Այնպիսի բայերից են կապակցել, մանրամասնել, գնահատել , հիմնավորել: Այդպիսի բայերը ստիպում են սովորողներին արտահայտել իրենց մտածողությունը և ըմբռնումը, խորացնել իրենց հասկացողությունը և ընդլայնել ուսումնառությունը:
              Թեմատիկ պլանավորման ժամանակ եռամակարդակ պահանջները կազմում ենք՝ հիմք ընդունելով Բլումի տաքսոնոմիան։
              https://m.facebook.com/story.php?sto...92780634989244

              Comment


              • #37
                Ռուզաննա Խաչատրյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Իսկապես ուսուցչից շատ բան է կախված հաջողություններ գրանցելու առումով: Երևի դա է պատճառը, որ ուսուցիչներս երբեք հանգիստ չենք և միշտ մտահոգ ենք, թե ինչպես կստացվի այս կամ այն դասը:Հաջողություն եմ մաղթում բոլոր ուսուցիչներիս այդ պատասխանատու և քրտնաջան, ինչու չէ նաև շատ հետաքրքիր ու բազմաբովանդակ աշխատանքում:
                Ուսուցչի աշխատանքը երբեք չի ավարտվում։ Երեկոյան, գիշերը, արձակուրդներին, միշտ ուսուցիչը մտքով դասարանում է, աշակերտների հետ է, դասապրոցեսն է պլանավորում կամ վերլուծում։
                https://m.facebook.com/story.php?sto...92780634989244

                Comment


                • #38
                  Ներսեսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Ուսուցչի աշխատանքը երբեք չի ավարտվում։ Երեկոյան, գիշերը, արձակուրդներին, միշտ ուսուցիչը մտքով դասարանում է, աշակերտների հետ է, դասապրոցեսն է պլանավորում կամ վերլուծում։
                  Միանշանակ

                  Comment


                  • #39
                    Ռուզաննա Խաչատրյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Միանշանակ
                    Արձակուրդներին նույնիսկ դպրոց ենք գնում, եթե տանն էլ ենք մնում, մեկ է, դպրոցի գործերով ենք զբաղվում։
                    https://m.facebook.com/story.php?sto...92780634989244

                    Comment


                    • #40
                      Նելլի Գալստյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Թույլ տվեք հավելել, ամենակարևորը անկաշկանդ միջավայրի ապահովումն է, որպեսզի սովորողները չամաչեն արտահայտել իրենց կարծիքները, ձեռբազատվեն կաղապարներից, տրվեն քննարկման: Քանզի միայն այդպիսի միջավայրում կարող է ուղեղը մտքեր ծնել, հնի վրա նոր գիտելիք կառուցվել, չէ որ ուսուցման ակտիվ մեթոդների կիրառումը ակընկալում է գիտելիքների պատրաստի փոխանցումից անցում դրանց կառուցման:
                      Համամիտ եմ Ձեզ հետ, հարգելի՛ Նելլի, միջավայրի դերը մեծ է, միջավայրը էապես ազդում է։
                      https://m.facebook.com/story.php?sto...92780634989244

                      Comment


                      • #41
                        Ռուզաննա Խաչատրյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Իսկապես ուսուցչից շատ բան է կախված հաջողություններ գրանցելու առումով: Երևի դա է պատճառը, որ ուսուցիչներս երբեք հանգիստ չենք և միշտ մտահոգ ենք, թե ինչպես կստացվի այս կամ այն դասը:Հաջողություն եմ մաղթում բոլոր ուսուցիչներիս այդ պատասխանատու և քրտնաջան, ինչու չէ նաև շատ հետաքրքիր ու բազմաբովանդակ աշխատանքում:
                        Բոլորս էլ մեր մեջ ենք փնտրում պատճառները, ուսուցիչը միշտ մեղավոր է, երբ սովորողը ձախողվում է, բայց հիշենք նաև, որ ուսուցիչը 45 րոպե է մտնում դասարան, սովորղը , հատկապես ավագ դպրոցում, դաստիարակվում և ձևավորվում է տանը, դրսում, հետո միայն դպրոցում։ Ավագ դպրոց են գալիս արդեն ձևավորված, բնավորության կարծրացած գծերով, հասուն պատանիներ և պարմանուհիներ, 45 րոպեում ուսուցիչը շատ քիչ ներդրում կարող է ունենալ։
                        https://m.facebook.com/story.php?sto...92780634989244

                        Comment


                        • #42
                          Ներսեսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                          Բոլորս էլ մեր մեջ ենք փնտրում պատճառները, ուսուցիչը միշտ մեղավոր է, երբ սովորողը ձախողվում է, բայց հիշենք նաև, որ ուսուցիչը 45 րոպե է մտնում դասարան, սովորղը , հատկապես ավագ դպրոցում, դաստիարակվում և ձևավորվում է տանը, դրսում, հետո միայն դպրոցում։ Ավագ դպրոց են գալիս արդեն ձևավորված, բնավորության կարծրացած գծերով, հասուն պատանիներ և պարմանուհիներ, 45 րոպեում ուսուցիչը շատ քիչ ներդրում կարող է ունենալ։
                          Հարգելի՛ Ներսեսյան, համակարծիք լինելով Ձեզ հետ այն հարցում, որ ավագ դպրոց են գալիս արդեն ձևավորված բնավորությամբ աշակերտներ կարծում եմ, որ ուսուցիչներս կարող ենք ազդեցություն ունենալ աշակերտների վրա. մեր մեկ արտահայտությունը, զրույցը, հայացքն անգամ շատ բան կարող են փոխել աշակերտի կյանքում:

                          Comment


                          • #43
                            Հարցադրումների մեթոդով աշխատելիս ողջ դասարանը ընդգրկված է լինում դասին, մեծ ակտիվություն է նկատվում, աշակերտներն ավելի զգոն և ուշադիր են դառնում, իսկապես աշակերտը մոտիվացվում է, հետադարձ կապ է ապահովվում: Ես շատ եմ կարևորում այս մեթոդը, որը օգնում է որ աշակերտը մտածի, վերլուծի, կարողանա իր հասկացածը կիրառել նոր իրավիճակում, եզրահանգում կատարի, իսկ ուսուցիչը կարողանա հետադարձ կապ ապահովել, թյուրըմբռնումները շտկել: Կարևորվում եմ հարցերի՝ պարզից դեպի բարդ բոլոր տեսակները, որոնցից յուրաքանչյուրն էլ կարևոր է, և փաստերն են կարևոր և այնպիսի հարցերն, որոնք տանում են բարձր մտավոր հմտությունների զարգացմանը:

                            Comment


                            • #44
                              Ռուզաննա Խաչատրյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                              Հարգելի՛ Ներսեսյան, համակարծիք լինելով Ձեզ հետ այն հարցում, որ ավագ դպրոց են գալիս արդեն ձևավորված բնավորությամբ աշակերտներ կարծում եմ, որ ուսուցիչներս կարող ենք ազդեցություն ունենալ աշակերտների վրա. մեր մեկ արտահայտությունը, զրույցը, հայացքն անգամ շատ բան կարող են փոխել աշակերտի կյանքում:
                              Ուսուցչի կերպարն արդեն իսկ դաստիարակող ազդեցություն ունի։ Ուսուցիչն իր անձով, վարվելաձևով, արարքներով ավելի շատ է սովորեցնում, քան խոսքերով․ ․ ․
                              https://m.facebook.com/story.php?sto...92780634989244

                              Comment


                              • #45
                                Ռուզաննա Խաչատրյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                                Հարցադրումների մեթոդով աշխատելիս ողջ դասարանը ընդգրկված է լինում դասին, մեծ ակտիվություն է նկատվում, աշակերտներն ավելի զգոն և ուշադիր են դառնում, իսկապես աշակերտը մոտիվացվում է, հետադարձ կապ է ապահովվում: Ես շատ եմ կարևորում այս մեթոդը, որը օգնում է որ աշակերտը մտածի, վերլուծի, կարողանա իր հասկացածը կիրառել նոր իրավիճակում, եզրահանգում կատարի, իսկ ուսուցիչը կարողանա հետադարձ կապ ապահովել, թյուրըմբռնումները շտկել: Կարևորվում եմ հարցերի՝ պարզից դեպի բարդ բոլոր տեսակները, որոնցից յուրաքանչյուրն էլ կարևոր է, և փաստերն են կարևոր և այնպիսի հարցերն, որոնք տանում են բարձր մտավոր հմտությունների զարգացմանը:
                                Հարցադրումների մեթոդն արդյունավետ է հատկապես մեծաքանակ դասարաններում։
                                https://m.facebook.com/story.php?sto...92780634989244

                                Comment

                                Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X