Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

ՏՀՏ-ները մաթեմատիկայի դասավանդման ժամանակ

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • ՏՀՏ-ները մաթեմատիկայի դասավանդման ժամանակ

    Բացի նրանից, որ ՏՀՏ-ի գործածությունն աշակերտներին աջակցում է տարբեր ուսումնական առարկաներով նախատեսված արդյունքները ձեռք բերելու մեջ, այն նպաստում է նաև հենց ՏՀՏ-ի հետ կապված իրազեկությունների զարգացմանը: Իսկ դա կարևոր է ժամանակակից կյանքում անհրաժեշտ թվայնացված գրագիտություն ձեռք բերելու համար: Կարելի է ասել, որ թվայնացված գրագիտությունը նույնպես, ինչպես քանակական գրագիտությունը, ոչ պակաս կարևոր է, քան ավանդական հասկացությամբ գրագիտությունը: Այսպիսով, տարրական աստիճանում ՏՀՏ գործածելիս ոչ պակաս ուշադրություն պետք է դարձվի այնպիսի իրազեկությունների ձևավորմանն ու զարգացմանը, ինչպիսիք են համակարգչի մտից ու ելից սարքավորումների գործածությունը (ստեղնաշար, մկնիկ, էկրան), թվայնացված սարքավորումների և էլեկտրոնային ռեսուրսների պարամետրերի վերլուծությունը (օրինակ, հիշողությունը, գույների քանակը, անհրաժեշտ ապարատային ռեսուրսները), թվայնացված սարքավորման աշխատանքային սկզբունքների ու տեղեկատվության պահպանումը, մշակումը և դրա փոխանցման մասին պատկերացումների ստեղծումը (օրինակ, գործառնական համակարգի ու ֆայլի հասկացությունների վերլուծությունը, նաև այն բանի վերլուծումը, որ տեքստային, գրաֆիկական և ձայնային նյութերը թվայնացված սարքավորման մեջ պահպանվում են միևնույն տեսակի միավորի մեջ):

    7-րդ դասարանում երկրաչափություն նոր տեխնոլոգիաների և mindmup ծրագրի կիրառմամբ թեման <<Շրջան, շրջանագիծ>>
    https://drive.mindmup.com/map/1yN26v...IIiatMWCBnYi2F

    47573696_372622556859619_5992209329086791680_n.jpg 47576323_372622613526280_7726390623539822592_n (1).jpg 47576323_372622613526280_7726390623539822592_n (1).jpg 47680889_372622753526266_6220839191396220928_n.jpg
    Վերջին խմբագրողը՝ Լիլիթ Հակոբջանյան; 06-05-19, 13:36.

  • #2
    Լիլիթ Հակոբջանյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Բացի նրանից, որ ՏՀՏ-ի գործածությունն աշակերտներին աջակցում է տարբեր ուսումնական առարկաներով նախատեսված արդյունքները ձեռք բերելու մեջ, այն նպաստում է նաև հենց ՏՀՏ-ի հետ կապված իրազեկությունների զարգացմանը: Իսկ դա կարևոր է ժամանակակից կյանքում անհրաժեշտ թվայնացված գրագիտություն ձեռք բերելու համար: Կարելի է ասել, որ թվայնացված գրագիտությունը նույնպես, ինչպես քանակական գրագիտությունը, ոչ պակաս կարևոր է, քան ավանդական հասկացությամբ գրագիտությունը: Այսպիսով, տարրական աստիճանում ՏՀՏ գործածելիս ոչ պակաս ուշադրություն պետք է դարձվի այնպիսի իրազեկությունների ձևավորմանն ու զարգացմանը, ինչպիսիք են համակարգչի մտից ու ելից սարքավորումների գործածությունը (ստեղնաշար, մկնիկ, էկրան), թվայնացված սարքավորումների և էլեկտրոնային ռեսուրսների պարամետրերի վերլուծությունը (օրինակ, հիշողությունը, գույների քանակը, անհրաժեշտ ապարատային ռեսուրսները), թվայնացված սարքավորման աշխատանքային սկզբունքների ու տեղեկատվության պահպանումը, մշակումը և դրա փոխանցման մասին պատկերացումների ստեղծումը (օրինակ, գործառնական համակարգի ու ֆայլի հասկացությունների վերլուծությունը, նաև այն բանի վերլուծումը, որ տեքստային, գրաֆիկական և ձայնային նյութերը թվայնացված սարքավորման մեջ պահպանվում են միևնույն տեսակի միավորի մեջ):

    7-րդ դասարանում երկրաչափություն նոր տեխնոլոգիաների և mindmup ծրագրի կիրառմամբ թեման <<Շրջան, շրջանագիծ>>
    https://drive.mindmup.com/map/1yN26v...IIiatMWCBnYi2F

    [ATTACH=CONFIG]10323[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]10324[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]10324[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]10325[/ATTACH]

    Հարգելի Լիլիթ բավականին հետաքրքիր դաս էր, աշակերտները հետաքրքրությամբ և սիրով մասնակցում եին նոր ծրագրերի կիրառման գործընթացին և հմտորեն օգտվում եին էլեկտրոնային գրատախտակի գործիքներից։
    Վերջին խմբագրողը՝ Լիլիթ Հակոբջանյան; 06-05-19, 22:03.

    Comment


    • #3
      5-րդ դասարանի հայտորոշիչ թեստ մաթեմատիկա առարկայից <<Գործողություններ բնական թվերով>> թեմայից
      գնահատումը կատարվում է հետևյալ կերպ.
      1-4 առ․ 1 միավոր
      5-7 առ․ 2միավոր

      https://quizizz.com/join/quiz/5cd001...1e12d1a3/start
      Վերջին խմբագրողը՝ Լիլիթ Հակոբջանյան; 06-05-19, 16:58.

      Comment


      • #4
        SketchUp-ծրագիր եռաչափ մոդելավորման համար

        Այս ծրագիրը հնարավորություն է տալիս ստեղծել եռաչափ պատկերներ, շինությունների 3D մոդելներ, դրանք տեղադրել GoogleMap-ի վրա:
        Առաջադրանք աշակերտներին` յուրաքանչյուր խումբ պետք է ներկայացնի որևէ կառույցի եռաչափ մոդելը: Դրա համար անհրաժեշտ է.
        * լուսանկարել տվյալ շինությունը
        * հավաքել անհրաժեշտ տեղեկություն այդ կառույցի մասին
        * SketchUp-ով ստեղծել եռաչափ մոդել
        * անհրաժեշտության դեպքում տեղադրել GoogleMap-ի վրա
        * MovieMaker-ով ստեղծել տեսաֆիլմ

        Comment


        • #5
          Microsoft Mathematics 4.0 ծրագիրը տրամադրում է գրաֆիկական հաշվիչ, որը թույլ է տալիս կառուցել երկչափ և եռաչափ գրաֆիկա: Ծրագրի օգնությամբ կարելի է ստանալ հավասարումների և անհավասարումների գրաֆիկներ: Այն քայլ առ քայլ ներկայացնում է հավասարումների լուծման էտապները:

          Ծրագրի օգնությամբ կարող եք լուծել խնդիրներ, հավասարումներ և անհավասարումներ: Այն ունի օգտակար գործիքների խումբ, որոնք կօգնեն աշակերտներին ևուսանողներին ուսումնասիրել մաթեմատիկա, երկրաչափության, ֆիզիկա և այլ ճշգրիտ գիտություններ: Ծրագում առկա են բանաձևեր, որոնց միջոցով կարելի լուծել խնդիրներ երկրաչափությանից, ֆիզիկայից, քիմիայից, հանրահաշվից, եռանկյունաչափությունից:

          Ծրագիրը բավականաչափ հետաքրքիր է` գեղեցիկ և հարմարավետ միջերեսով: Այն թույլ է տալիս լուծել բավականաչափ բարդ հավասարումներ, օրինակ x^4-6x^3+2x^2+20x+8=0, և կարող է կառուցել բավականաչափ բարդ գրաֆիկներ, օրինակ y=root(3)(x^3-x^2-x+1), որոնց կառուցման համար ուսուցիչները և աշակերտները կծախսեին իրենց թանկ ժամանակը:

          Ծրագիրը ունի հետևյալ առավելությունները`

          Հնարավորություն ցուցադրել աշակերտներին տարբեր ֆունկցիաների գրաֆիկներ միաժամանակ: Գրաֆիկները կարելի է մասշտաբավորել: Կարելի է ցանցի միջոցով առանձին հատվածների չափերը փոփոխել:Հնարավորություն է տալիս ցուցադրել գրաֆիկի վրա արմատների քանակը և դրանց դիրքը առանցքի վրա: Trace հրամանի օգտագործումը թույլ է տալիս նույնիսկ մոտավորապես որոշել այդ արժեքները:Թույլ է տալիս պահպանել գրաֆիկը ինչպես մոդելի, այնպես էլ նկարի տեսքով:Թույլ է տալիս ինտեգրացնել գրաֆիկները և արմատների արժեքները փաստաթղթում:Կարելի է ստանալ մակերեսի պատկերը և պտտել այն, որպեսզի դիտվի տարբեր կողմերից:

          Word եւ OneNote-ի համար ստեղծվել է համատեղ հավելված, որը կոչվում է Microsoft Mathematics.FB_IMG_1557257871181.jpg FB_IMG_1557257888718.jpg

          https://youtu.be/VDp2DtQyfik
          Վերջին խմբագրողը՝ Լիլիթ Հակոբջանյան; 08-05-19, 00:43.

          Comment


          • #6
            Ֆունկցիաների գրահֆիկները հեշտությամբ կառուցելու և հետազոտելու համար կարելի ե օգտագործել https://mathnet.am/index.php
            կայք, շատ օգտակար ռեսուրս է ֆունկցիա թեման ուսումնասիրելու ժամանակ նյութն էլ ավելոի ակնառու դարձնելու համար:
            Վերջին խմբագրողը՝ Լիլիթ Հակոբջանյան; 08-05-19, 09:16.

            Comment


            • #7
              8-րդ դասարանում ուսումնասիրելով Պյութագորասի թեորեմը հետաքրքիր է լինում ցուցադրել կայքում տեղադրված նյութը, որը շատ պատկերավոր ներկայացնում է թեորեմի ապացույցը:
              http://esource.armedu.am/app/?subjec...de=13#133,6261
              Գործնական մասը կատարելիս կարելի է օգտվել գծագրի աջ կողմում ներկայացված ցուցումներից: Մանրամասն ումնասիրելով կայքի հնարավորությունները՝ կարելի է դասը դաձնել ավելի արդիական ու գունեղ, չմոռանալով, որ այն պետք է հետապնդի մեր դրած նպատակի իրականացմանը:
              Վերջին խմբագրողը՝ Լիլիթ Հակոբջանյան; 10-05-19, 15:53.

              Comment


              • #8
                Ստորև ներկայացնում եմ ուսանելի և օգտակար կայք http://yotx.ru/#!1/3_h/ubWzv7Wzv7Rgz...GA8Xiwu7@1DwQ=
                Այն հնարավորություն է ընձեռնում գծել ցանկացած քանակով ֆունկցիաների գրաֆիկներ: Յուրաքանչյուր ֆունկցիայի գրաֆիկի համար ընտրել եմ տարբեր գույներ, տարբեր հաստության գծեր: Գրաֆիկը միաժամանակ կառուցվել է նաև սովորական գրատախտակի վրա: Կատարել ենք համեմատություններ, եզրակացություններ, ստուգել ճշգրտությունը, գաղափար կազմել տեղաշարժի մասին:
                Վերջին խմբագրողը՝ Լիլիթ Հակոբջանյան; 09-05-19, 23:29.

                Comment


                • #9
                  https://hy.khanacademy.org/
                  Հայերեն տարբերակում հասանելի է դեռևս միայն մաթեմատիկա առարկային վերբերող ձեռնարկների մի մասը։ Աշակերտները, մուտք գործելով Խան Ակադեմիայի անձնական հաշիվ, կարող են դիտել տեսանյութեր և ստուգել իրենց ստացած գիտելիքները կայքում առկա թեստերի միջոցով։ (Առկա թեստերը դեռևս ամբողջությամբ հայերեն չեն, ուստի թեստն անցնելու համար պետք է մի քիչ անգլերեն իմանալ)։
                  Օրինակ՝ ընտրենք որևէ դաս: Ընտրենք «Հանրահաշիվ 2» -> «Ֆունկցիաներ» -> «ֆունկցիաների համադրույթ» -> «Բարդ ֆունկցիայի բացահայտում»: Դիտենք տեսահոլովակը:
                  Ստեղծված է նաև բջջային հավելվածներ IOS, Windows և Android ՕՀ (օպերացիոն համակարգով) աշխատող սմարթ հեռախոսների համար։ (առայժմ միայն անգլերեն)
                  Աշակերտները կարող են անիմաստ խաղերի փոխարեն այդ ժամանակը տրամադրել Խան ակադեմայի ընձեռած հնարավորություններին։
                  Խան ակադեմիայի հայերեն տարբերակի տեսանյութերի մեծամասնությունը տեղադրված են նաև Խան ակադեմիայի Youtube ալիքում:
                  Խան ակադեմիայում արդեն կա 60 միլիոնից ավել ակտիվ օգտատեր։

                  Comment


                  • #10
                    ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ Դ Ա Ս Ի Պ Լ Ա Ն

                    Ուսուցիչ՝ Լիլիթ Հակոբջանյան
                    Առարկան՝ հանրահաշիվ Դասարանը՝ 7 -րդ
                    Դասի թեման՝ ‹‹ Միանդամի և բազմանդամի արտադրյալը››
                    Դասի նպատակը՝
                    1. Գաղափար ունենա միանդամի և բազմանդամի մասին, ճիշտ ներկայացնի բազմանդամը կատարյալ տեսքով:
                    2. Ընկալել և ամրապնդել բազմանդամների գումարման և հանման :
                    3. Գաղափար ունենա փակագծերի մեջ առնելու և փակագծերից ընդհանուր արտադրիչ դուրս բերելու կանոնները:
                    4. Հասկանա ինչ է նշանակում բազմանդամը վերլուծել արտադիրչների:
                    Սովորողի ուսումնական ակնկալիքները՝
                    Գիտենալ բազմանդամների գումարման և հանման կատարման կարգը:
                    Իմանալ փակագծերից ազատվելու կանոնները, միանդամը բազմանդամով
                    բազմապատկելու կանոնները:
                    Կարողանալ ա )անսխալ կատարել առաջադրանքները,
                    բ ) ճանաչել նման անդամները,
                    գ) նման անդամների միացում կատարել ,
                    դ) բերել կատարյալ տեսքի :
                    Դասի կահավորումը՝
                    համակարգիչ, էլեկտրոնային գրատախտակ:
                    Դասի ընթացքը.
                    1. Կազմակերպչական մաս: Բանավոր հարցում
                    2. Նոր նյութի հաղորդում
                    3. Առաջադրանքների կատարում
                    4. Դասի ամփոփում և գնահատում
                    5. Տնային աշխատանքի հանձնարարում

                    Դասի ընթացքի նկարագրությունը

                    Դասի ընթացքն ուղեկցվում է ստորև ներկսյացված քայքի միջոցով:
                    https://www.imdproc.am/p/hanrahashiv...c-e509eace9a1b

                    1. ԲԱՆԱՎՈՐ ՀԱՐՑՈՒՄ
                    Ուսուցիչը կազմակերպչական մասից հետո անցնում է դասի փուլերին:
                    Մեծ էկրանի վրա ուսուցիչը ցուցադրում է հարցերը, և այդ հարցերի ճիշտ պատասխանների հիման վրա ուսուցիչը ամրապնդում է անցած նյութը և հնի վրա կառուցում նորը:
                    Ցուցադրված հարցերի պատասխաններից հետո ուսուցիչը ուղղորդում է աշակերտներին, որ ըստ ցանկության գրատախտակի վրա կատարեն հետևյալ առաջադրանքը՝ օգտվելով ստացած գիտելիքներից ( բաշխական օրենքից):
                    4 միանդամը բազմապատկել (a +1) բազմանդամով:
                    4(a+1)=4a+4
                    Այս առաջադրանքի լուծումը խթան է հանդիսանում, որ ուսուցիչը անցնի նոր նյութի հաղորդմանը:

                    2. ՆՈՐ ՆՅՈՒԹԻ ՀԱՂՈՐԴՈՒՄ

                    Նոր նյութը ուսուցիչը հաղորդում է իմ դպրոց կայքի համապատասխան թեմայի տեսական մասով:
                    Այստեղից կբխի հետևյալ կանոնը՝
                    • Միանդամի և բազմանդամի արտադրյալը հավասար է մի բազմանդամի, որի անդամներն են այդ միանդամի և բազմանդամի յուրաքանչյուր անդամի արտադրյալները:

                    Օրինակ` a • ( a – b ) = a • a – a • b = a2 – ab
                    a • ( a + b ) = a • a + a • b = a2 + ab

                    a – ն կոչվում է ընդհանուր արտադրիչ:

                    Օրինակ ` Ընդհանուր արտադրիչը դուրս բերել փակագծերից.

                    ա) 3a + 3b =
                    բ) 2ab – 6a =
                    գ) 9x4 – 12x2y4 =

                    Ուսուցիչը ևս մեկ անգամ անդրադառնում է հակադիր բազմանդամներին , աշակերտներից լսելով հակադիր բազմանդամների օրինակներ:
                    3. ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՈՒՄ
                    Դասարանը բաժանում ենք զույգերի և կատարում իմ դպրոց կայքի առաջադրանքներից , յուրաքանչյուր առաջադրանքի կատարման համար տրվում է ժամանակ և հավաքած միավորներով կստարվում է գնահատում:

                    4. ԴԱՍԻ ԱՄՓՈՓՈՒՄ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ

                    Անդրադարձ կատարել : Գնահատել դասին մասնակցող աշակերտներին՝ հիմնավորելով նշանակած գնահատականը:

                    5. ՏՆԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՀԱՆՁՆԱՐԱՐՈՒՄ
                    Սովորել 2.5 «Միանդամի և բազմանդամի արտադրյալը » դասը,

                    Կատարել դասագրքում առաջադրված 107, 108, 118 վարժություներից :
                    Վերջին խմբագրողը՝ Լիլիթ Հակոբջանյան; 12-05-19, 18:59.

                    Comment


                    • #11
                      Սիրով ներկայացնում եմ kahoot ծրագրով պատրաստված նյութը, նորարարություն է մաթենատիկայի դասաժամերին կիրառելու համար: Աշակերտները կարող են սմարթֆոնները կիրառել այդ ծրագրով աշխատելիս: Նաև խթան կարող է հանդիսանալ նման ծրագրեր կիրառելով դասապրոցեսում սմարթֆոնները խելացի և գրագետ օգտագործել դասի ընթացքում:

                      https://create.kahoot.it/details/dup...3-6dad7525cfbe
                      Վերջին խմբագրողը՝ Լիլիթ Հակոբջանյան; 13-05-19, 00:18.

                      Comment


                      • #12
                        Լիլիթ Հակոբջանյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Սիրով ներկայացնում եմ kahoot ծրագրով պատրաստված նյութը, նորարարություն է մաթենատիկայի դասաժամերին կիրառելու համար: Աշակերտները կարող են սմարթֆոնները կիրառել այդ ծրագրով աշխատելիս: Նաև խթան կարող է հանդիսանալ նման ծրագրեր կիրառելով դասապրոցեսում սմարթֆոնները խելացի և գրանգետ օգտագործել դասի ընթացքում:

                        https://create.kahoot.it/details/dup...3-6dad7525cfbe
                        Հարգելի՛ Լիլիթ Հակոբջանյան, շնորհակալություն հետաքրքիր ծրագրեր ներկայացնելու համար:

                        Comment


                        • #13
                          Երբ խոսոիմ ենք ֆունկցիայի, նրա գրաֆիկի մասին սիրով նետկայացնում եմ շատ սիրելի Ռուզաննա Սթեփանյանի տեսադասերից մեկը Microsoft Mathematics ծրագրի օգնությամբ ներկայացվող, մասնակցել եմ առցանց կազմակերպված դասընթացին , ձեռք բերած գիտելիքները կիրառել եմ դասապրոցեսում և փոխանցել իմ սաներին:

                          https://youtu.be/GtpsClWo9Kw
                          Վերջին խմբագրողը՝ Լիլիթ Հակոբջանյան; 20-06-19, 04:27.

                          Comment


                          • #14
                            Ներկայացնում եմ 7-րդ դասարանում վարած դասի պլանը։ Աշակերտների մոտ ակտիվություն է նկատվում, երբ դասը վարում ենք smart դասասենյակում և արդեն իսկ հմտորեն աշխատում են էլեկտրոնային գրատախտակով։Անդրադարձ փուլում օգտվել եմ kahoot ծրագրում պատրաստած ծրագրով։ Խթանման փուլում օգտվել եմ esource.armedu կայքից։

                            Դասի պլան
                            ՈՒսուցիչ՝ Լիլիթ Հակոբջանյան
                            Դասարանը՝յոթերորդ
                            Տևողությունը՝ 45ր.
                            Առարկան՝ երկրաչափություն
                            Դասի թեման՝ «Եռանկյան անկյունների գումարը»(3 ժամ)
                            Դասի տիպը՝Նոր ուսումնական նյութի յուրացման դաս
                            Դասիակադեմիական նպատակը՝
                             իմանալ եռանկյան անկյունների գումարի մասին թեորեմը և դրա հետևանքները՝ կապված եռանկյան անկյունների՝ բութ, ուղիղ կամ սուր լինելու հետ,
                             իմանալ՝ որ անկյունն է կոչվում արտաքին անկյուն,
                             կարողանալ թեորեմը կիրառել խնդիրներ լուծելիս:

                            Դասի սոցիալական նպատակը՝
                             նպաստել պատկերային մտածողության զարգացմանը, հասկացություններ սահմանելու, եզրակացություններ կատարելու, թեորեմներ ապացուցելու կարողությունների զարգացմանը,
                             նպաստել գնահատելու հմտությունների զարգացմանը:

                            Դասի խնդիրները՝
                             իմանալ եռանկյան անկյունների գումարի մասին թեորեմի ձևակերպումը և ապացույցը,
                             ճանաչել եռանկյան արտաքին անկյունը և կարողանալ կառուցել այն:


                            Դասի կահավորումը և անհրաժեշտ նյութեր՝
                             համակարգչային պրոյեկտոր, էկրան,
                             խմբային աշխատանքի գնահատման աղյուսակներ՝ խմբերի քանակով,
                             A4ֆորմատի թղթեր,
                             թղթե եռանկյուններ,


                            Դասի մեթոդները՝
                             խթանման փուլում՝ մտագրոհ, T-աձև աղյուսակ,
                             իմաստի ընկալման փուլում՝խմբային ուսուցում, պատմելու մեթոդ, մտագրոհ,
                             կշռադատման փուլում՝գործնական աշխատանք, մտագրոհ:

                            Դասի ընթացքը.
                            Կազմակերպչական մաս.5 րոպե
                            Կատարել աշակերտների հաշվառում: Դասարանը նախապես բաժանված է13 խմբի /յուրաքանչյուր խմբում՝ 2 հոգի/:
                            Խթանման փուլ .5 րոպե
                            Մտագրոհի մեթոդով կազմակերպել հարցերի տարափ, պատասխանները լրացնել T-աձև աղյուսակի ՙ ՙգիտեմ՚ ՚ բաժնում.
                            • ո՞ր ուղիղներն են կոչվում զուգահեռ,
                            • ձևակերպել զուգահեռ ուղիղների աքսիոմը,
                            • զուգահեռ ուղիղները հատողով հատելիս քանի՞ անկյուն է առաջանում,
                            • ինչպե՞ս են անվանում այդ անկյունները,
                            • ի՞նչ թեորեմներ գիտենք այդ անկյունների մասին,
                            • քանի՞ աստիճան է փռված անկյունը,
                            • քանի՞ աստիճան է կից անկյունների գումարը:
                            Խթանում՝
                            http://esource.armedu.am/app/?subjec...de=13#132,6254
                            Իմաստի ընկալման փուլ . 15րոպե
                            Գրատախտակի վրա գծվում է կամայական եռանկյուն, հիմքին տարվում է գագաթի կետով անցնող ուղիղ, թվերով նշանակվում են եռանկյան անկյունները ևառաջացած փռված անկյան մասերը: Խմբերին բաժանվում են A4 ֆորմատի թղթեր և առաջարկվում է, օգտվելով նշված անկյունների մասին ունեցած գիտելիքներից, գտնել եռանկյան անկյունների գումարը, ձևակերպել թեորեմը և ապացուցել: Դրա համար խմբերին տրվում է 3 րոպե ժամանակ:
                            Ուսուցչի ընտրությամբ՝ յուրաքանչյուր խմբից մեկական աշակերտ հերթով գրառում է գրատախտակին թեորեմի ապացուցման մեկական քայլ: Յուրաքանչյուր ճիշտ գրած պատասխանի համար համապատասխան խմբին տրվում է 1 միավոր, սխալ պատասխանի համար՝ 0 միավոր, եթե աշակերտը անտեղի վիճում է, ապա նրա խմբի միավորներից հանվում է 1 միավոր: Միավորները գրվում են խմբերի գնահատման պաստառի վրա, յուրաքանչյուր խմբի ստացած միավորները գումարվում են, առավելագույնը համապատասխանում է 9 միավորի: Յուրաքանչյուր խմբի ստացած գնահատականը կլինի առավելագույնը՝ խմբի յուրաքանչյուր անդամի համար:
                            Եռանկյան ներքին տիրույթի անկյունները կոչվում են եռանկյան ներքին անկյուններ: Ներքին անկյան կողմերից մեկը շարունակենք, կստանանք ներքին անկյանը … /կից/ անկյուն: Ինչպե՞ս կկոչվի այդ անկյունը, եթե նա կոչվում էր ներքին /հականիշը՝ արտաքին/: Ի՞նչ հատկությամբ են օժտված կից անկյունները: Որքա՞ն է եռանկյան անկյունների գումարը: Եզրակացություն… /եռանկյան արտաքին անկյունը հավասար է իրեն ոչ կից ներքին անկյունների գումարին/:
                            Կշռադատման փուլ.15 րոպե
                            Ուսուցիչը խմբերին տալիս է թղթից կտրած եռանկյուններ և առաջարկում չափել եռանկյան անկյունները և գումարել դրանք: Դրա միջոցով աշակերտները գործնականում կհամոզվեն թեորեմի իսկության մեջ:
                            Վերջում խմբերին տալ հարցեր՝ նյութի ընդհանրացման և ամրապնդման համար, պատասխանները լրացնել T-աձև աղյուսակի ՙՙ ՙիմացա՚՚ բաժնում: Ճիշտ պատասխանները աշակերտներին կբերեն մեկական միավոր:
                            • Արդյո՞ք այս թեորեմը ճիշտ է բոլոր տիպի եռանկյունների համար,
                            • Ինչպիսի՞ն կլինեն եռանկյան անկյունները, եթե նրանցից մեկը լինի բութ /ուղիղ/,
                            • Արդյո՞ք մի եռանկյան մեջ կարող է տեղավորվել 2 բութ անկյուն /երկու ուղիղ անկյուն/,
                            • Կարո՞ղ է եռանկյան անկյուններից միայն մեկը լինել սուր,
                            • Եթե եռանկյան անկյուններից երկուսը լինեն սուր, ինչպիսի՞ն կարող է լինել երրորդը,
                            • Արդյո՞ք հնարավոր է, որ բոլոր անկյունները լինեն իրար հավասար:

                            Անդրադարձ՝
                            https://create.kahoot.it/details/35d...d-d6bb0097ad5b

                            Գնահատում. 5 րոպե
                            Ուսուցիչը նախօրոք խմբերին տալիս է մեկական խմբային աշխատանքի գնահատման աղյուսակ: Նրանք համապատասխան վանդակներում գրում են խմբի անդամների անունները և յուրաքանչյուր անվան դիմաց գրում, թե խմբի այդ անդամը քանի անգամ է ներդրում արել, բացատրել մյուսներին, պատասխանել ուսուցչի հարցերին: Ընդ որում՝ աղյուսակի յուրաքանչյուր վանդակը լրացվում է խմբով համաձայնության գալուց հետո: Վերջում հաշվարկվում ենարդյունքները և ներկայացվում դասարանին:
                            Տնային հանձնարարություն.
                            Գլուխ 4, դաս 1 :
                            1.jpg
                            2.jpg
                            4.jpg
                            5.jpg
                            Վերջին խմբագրողը՝ Լիլիթ Հակոբջանյան; 29-05-19, 12:21.

                            Comment


                            • #15
                              ՏՀՏ-ները մաթեմատիկայի դասավանդման ժամանակ

                              . Տեղեկատվական ու հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը նպաստում է մաթեմատիկայի դասաժամերին ստեղծագործական ու նորարարական մոտեցումների զարգացմանը, ինչը չափազանց կարևոր է հիմնախնդիրների վրա հիմնված կառուցողական դասարանային միջավայր ստեղծելու համար:
                              • ՏՀՏ-ի գործածությամբ հնարավոր է այնպիսի ակներևություններ ստեղծել, որոնք անհրաժեշտ են նոր հասկացություն, օբյեկտ և ընթացակարգ ներմուծելիս: Դրա օրինակներն են. թվաբանական գործողություններ թվերով, երբ այդ գործողությունների իրականացումը, հիմնականում, տեղի է ունենում առարկայական ակներևությունների գործածությամբ (տարրական աստիճանում), նոր բառեր և արտահայտություններ սովորելը, երբ անծանոթ բառերն ու արտահայտություններն աշակերտները կապում են համապատասխան գրաֆիկական արտահայտության հետ, այնպիսի բնական երևույթների կեղծակերպում, որոնց դիտարկումն անհնար է կամ չափազանց դժվար է իրական հանգամանքում:
                              • ՏՀՏ-ի գործածությունը կարող է առավել արդյունավետ ու ինտենսիվորեն նպաստել ազգային ուսումնական պլանով նախատեսված կարողությունների ու հմտությունների զարգացմանը: Այդպիսիք են, օրինակ` թե՛ տեսողական, թե՛ քանակական օրինաչափությունների հայտնաբերման կարողությունը (առարկաների հաջորդականության օրինաչափությունը, գրաֆիկական պատկերի օրինաչափությունը, քանակական փոփոխության օրինաչափությունը), օբյեկտների չափերը գտնելու և գնահատելու կարողությունը, տեղեկատվությունը վերլուծելու և մեկ ձևաչափը մյուսով փոխարինելու կարողությունը (օր.՝ տեքստային նյութի համար գրաֆիկական պատկեր ընտրելը և ընդհակառակը, բառերով նկարագրված քանակական տեղեկատվությունը պատկերելը և ընդհակառակը), տարածության ընկալումը, համագործակցության կարողություններն ու հմտությունները, աշխատանքային միջավայրի պատրաստումը և անհրաժեշտ միջոցներ ընտրելու կարողությունը:
                              Վերջին խմբագրողը՝ Լիլիթ Հակոբջանյան; 31-05-19, 16:07.

                              Comment

                              Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X