Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

ՏՀՏ-ների կիրառումը ուսուցման գործընթացում

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • ՏՀՏ-ների կիրառումը ուսուցման գործընթացում

    Ինչու է անհրաժեշտ ՏՀՏ-ները կիրառել դասավանդման գործընթացում:
    1. ՏՀՏ-ների կիրառմամբ դասավանդումը և ուսումնառությունը կոչված է ապահովելու կրթական առավել բարձր մակարդակ:
    2.Գիտելիքի յուրացումն համակարգչային գործիքակազմի օգտագործմամբ ուսանողին դարձնում է գործող անձ:
    2. ՏՀՏ-ների ազդեցության ներքո յուրաքանչյուր դասընթացի բովանդակությունը զարգացում է ապրում, իսկ դասավանդողի դերակատարությունը ձևափոխությունների է ենթարկվում` գիտելիքի միակ և աներկբա կրողից վերածվելով ուսանողներին ուղեկցողի դերակատարության:

  • #2
    “LearningApps”, ,, quizizz,, ,, kahoot,, հավելվածները ինտերակտիվ վարժությունների ստեղ

    “LearningApps,,-ը ,, quizizz,, -ը և ,, kahoot,,-ը անվճար հավելվածներ են, որոնք միտված են ինտերակտիվ վարժությունների ստեղծմանը: Ձեզ կներկայացնենք այդ հավելվածներով ստեղծված խաղ առաջադրանքներ և հարցաշարեր, որոնք կարող եք կիրառել դասի տարբեր փուլերում, ինչպես նաև միավորային, հայտորոշիչ և ամփոփիչ գնահատումներ իրականացնելիս:

    Comment


    • #3
      Թեստ ,, Բնական ցուցիչով աստիճան,, -պատրաստված է quizizz հավելվածով:
      https://quizizz.com/admin/quiz/5bf2cb38484c96001a66ac91
      խաղալու համար օգտվիր ,,Solo game,,կոճակից:

      Comment


      • #4
        Թեստ ,, Անկյուն: Անկյունների չափումը,, պատրաստվախ է quizizz հավելվածով:
        https://quizizz.com/admin/quiz/5bf2cb0602b823001b55e804
        խաղ առաջադրանքից օգտվի՛ր ,,Solo game,,կոճակից:

        Comment


        • #5
          Խաղ-առաջադրանք ,, Բազմանիշ թվերի գումարումն ու հանումը,,
          https://learningapps.org/display?v=p1f8joqvk17

          Comment


          • #6
            Գտի՛ր զույգը ,, Երկնիշ թվերի հանումը,,
            https://learningapps.org/display?v=pnmupz4s317

            Comment


            • #7
              Խաչբառ ,, Բազմանկյուն,,
              https://learningapps.org/display?v=p687as5fc17

              Comment


              • #8
                Գոհար Բոդոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Ինչու է անհրաժեշտ ՏՀՏ-ները կիրառել դասավանդման գործընթացում:
                1. ՏՀՏ-ների կիրառմամբ դասավանդումը և ուսումնառությունը կոչված է ապահովելու կրթական առավել բարձր մակարդակ:
                2.Գիտելիքի յուրացումն համակարգչային գործիքակազմի օգտագործմամբ ուսանողին դարձնում է գործող անձ:
                2. ՏՀՏ-ների ազդեցության ներքո յուրաքանչյուր դասընթացի բովանդակությունը զարգացում է ապրում, իսկ դասավանդողի դերակատարությունը ձևափոխությունների է ենթարկվում` գիտելիքի միակ և աներկբա կրողից վերածվելով ուսանողներին ուղեկցողի դերակատարության:
                Լիովին համամիտ եմ, հարգելի՛ Գոհար, միայն, այնուամենայնիվ, համամիտ չեմ, որ դասապրոցեսը ամբողջովին ՏՀՏ-ների կիրառությամբ անցնի: Կենդանի շփում գրքի ու տետրի հետ անհրաժեշտ է: Ես կողմնակից եմ, որ տեխնոլոգիաները կիրառվեն ափոփիչ դասերի ժամանակ, միջոցառումներին, գործնական աշխատանքներ կատարելիս: Անշուշտ, տեխնոլոգիաները հրաշալի միջոց են դասերն ավելի գրավիչ և հասանելի դարձնելու:
                Առաջարկում եմ օգտվել հետևյալ հղումներից՝ https://learningapps.org/watch?v=pnqgeyojn18
                https://learningapps.org/watch?v=pctd10szk18
                https://learningapps.org/watch?v=p912tmaw518
                https://learningapps.org/display?v=p9o49meza18
                https://learningapps.org/watch?v=p4nahzauc18
                https://learningapps.org/watch?v=phzmmgdf318

                Comment


                • #9
                  Բնական թվերի համեմատումը
                  https://learningapps.org/display?v=pafmkuey217

                  Comment


                  • #10
                    naramartirosyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Լիովին համամիտ եմ, հարգելի՛ Գոհար, միայն, այնուամենայնիվ, համամիտ չեմ, որ դասապրոցեսը ամբողջովին ՏՀՏ-ների կիրառությամբ անցնի: Կենդանի շփում գրքի ու տետրի հետ անհրաժեշտ է: Ես կողմնակից եմ, որ տեխնոլոգիաները կիրառվեն ափոփիչ դասերի ժամանակ, միջոցառումներին, գործնական աշխատանքներ կատարելիս: Անշուշտ, տեխնոլոգիաները հրաշալի միջոց են դասերն ավելի գրավիչ և հասանելի դարձնելու:
                    Առաջարկում եմ օգտվել հետևյալ հղումներից՝ https://learningapps.org/watch?v=pnqgeyojn18
                    https://learningapps.org/watch?v=pctd10szk18
                    https://learningapps.org/watch?v=p912tmaw518
                    https://learningapps.org/display?v=p9o49meza18
                    https://learningapps.org/watch?v=p4nahzauc18
                    https://learningapps.org/watch?v=phzmmgdf318
                    Հարգելի Նարինե իկարկե դասապրոցեսն ամբողջովին ՏՀՏ-ների կիրառմամբ անցկացնելն իր դժվարություններ ու անհարմարություններն են ստեղծում, բայց դրանք օգտագործել դասի տարբեր փուլերում իհարկե արդյունավետ կլինի:

                    Comment


                    • #11
                      Բազմապատիկ
                      https://learningapps.org/display?v=pd4qu2ooa17

                      Comment


                      • #12
                        Մաթեմատիկական թելադրություն ,, Գումարում և հանում 100-ի սահմանում,,
                        https://learningapps.org/display?v=px300pujj17

                        Comment


                        • #13
                          Օլիմպիադա 5-րդ դասարան /առաջին փուլ/

                          Այս հարցաշարը նախատեսված է 5-րդ դասարանում սովորողների համար։ Ընտրված խնդիրներն ,,Ա,, մակարդկի են և խթանում են տրամաբանական մտածողությանը։ Օլիմպիադայի ավարտին բոլոր մասնակիցներն անմիջապես տեղեկանում են թեստի արդյունքների մասին։ Իսկ օլիմպիադայի արդյունքներն իմանալուց անմիջապես հետո կարելի է կազմակերպել քննարկում։ Օլիմպիադայի հարցաշարն ստեղծվել է Quizziz -ի օգնությամբ։

                          https://quizizz.com/admin/quiz/5bfee1a18bf5cb001a2f943d
                          Վերջին խմբագրողը՝ Գոհար Բոդոյան; 04-12-18, 23:52.

                          Comment


                          • #14
                            Օլիմպիադա 5-րդ դասարան երկրորդ փուլ/

                            Օլիմպիադայի առաջին փուլի հաղթողները իրավունք են ստանում մասնակցել երկրորդ փուլին։ Երկրորդ փուլի խնդիրներն ավելի բարդ են, քան առաջին փուլինը։ Օլիմպիադայի ավարտից հետո սովորողները իրենց ուսուցիչների կամ օլիմպիադայի կազմակերպիչի հետ միասին կարող են քննարկում կազմակերպել օլիմպիադայի վերաբերյալ և վերլուծել արդյունքները։ Ցանկալի է, որ օլիմպիադայում առաջադրված խնդիրները և դրանց լուծումները սովորողները ներկայացնեն իրենց դասարանցիներին , դրանով իսկ հետաքրքրություն առաջացնելով մաթեմատիկա առարկայի նկատմամբ։

                            https://quizizz.com/admin/quiz/5bfe9ddcff7dff001b4d7f8d

                            Comment


                            • #15
                              Օլիմպիադա 5-րդ դասարան երրորդ փուլ/

                              5-րդ դասարանցիների միջև նման ձևով կազմակերպված օլիմպիադայի անցկացման նպատակն է` խթանել և խրախուսել մաթեմատիկայի գիտելիքները, առողջ մրցակցության պայմաններում հնարավորություն տալ նրանց դրսևորելու իրենց իմացությունը և ստեղծագործական կարողությունները։

                              https://quizizz.com/admin/quiz/5bfe9ddcff7dff001b4d7f8d

                              Comment

                              Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                              Working...
                              X