Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Օգնություն տարրական դասարաններում դասավանդող ուսուցիչներին/մաթեմատիկա 1-4 դասարաններ

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • #31
    Թվերի կազմությունը

    Ներկայացված քարտային աշխատանքները կօգնեն երեխաներին պատկերացում կազմել թվերի կազմության մասին, ինչպես նաև կսովորեցնեն տարբեր թվերից կազմել թվեր:Այս քարտային աշխատանքները լավ միջոց են թվի կազմության մասին ստացած գիտելիքները ամրապնդելու համար»»»»։

    1 դասարան թվի կազմությունը.doc
    1դասարան գումարիր պատկերներով.doc
    1 դասարան թվի կազմությունը 2.doc
    1 դասարան թվի կազմությունը 3.doc
    1 դաս թվի կազմությունը 4.doc
    Վերջին խմբագրողը՝ Գոհար Բոդոյան; 14-02-19, 13:34.

    Comment


    • #32
      ինքնուրույն աշխատանքներ

      Ինքնուրույն աշխատանքների միջոցով ուսուցիչը հնարավորություն ունի ստուգել աշակերտների ձեռք բերած գիտելիքները, կարողություններն ու հմտությունները՝ հետագայում իր աշխատանքներում ուղղումներ կատարելու համար։ Այս ինքնուրույն աշխատանքներում ընտրված են ոչ միայն ուսումնասիրված նյութը, այլև առաջադրանքներ, որոնց կատարումը պահանջում է որոշակի ինքնուրույնություն։

      1 դաս ինքնուրույ&#.doc
      1 դաս ինքնուրույ&#.doc
      1 դաս ինքնուրույ&#.doc
      1 դաս ինքնուրույ&#.doc
      Վերջին խմբագրողը՝ Գոհար Բոդոյան; 17-02-19, 20:56.

      Comment


      • #33
        Քարտային աշխատանքներ 1-5

        Այս քարտային աշխատանքները կարելի է օգտագործել յուրաքանչյուր թեմայի շրջանակներում, քանի որ դրանցից յուրաքանչյուրը երեխաներից պահանջում են հոգեբանական, մտավոր մեծ լարում։ Հետևաբար ուսուցչի խնդիրն է քարտային աշխատանքները պլանավորել արդյունավետ եղանակով՝ հաշվի առնելով առաջին հերթին երեխաների մտավոր, հոգեբանական կարողությունները և, իհարկե, մատուցվող ուսումնական նյութի բարդության մակարդակը։
        1 դաս քարտային աշ&.doc
        1 դաս քարտային աշ&.doc
        1 դաս քարտային աշ&.doc
        1 դաս քարտային աշ&.doc
        1 դաս քարտային աշ&.doc
        Վերջին խմբագրողը՝ Գոհար Բոդոյան; 17-02-19, 23:58.

        Comment


        • #34
          Քարտային աշխատանքներ 6-10

          Ժամանակակից տարրական ուսուցման հայեցակարգերից մեկի համաձայն՝ ցանկացած տարիքի աշակերտ ի վիճակի է որոշ մակարդակով յուրացնելու ցանկացած բարդության տեղեկություն, միայն անհրաժեշտ է հոգալ համապատասխան նյութը մատուցելու եղանակի մասին։ Այս կապակցությամբ տեղին է հիշել հոգեբան Ջերոմ Բրուների հետևյալ միտքը․ ,,Ցանկացած նյութ հնարավոր է ուսուցանել ցանկացած տարիքի աշակերտի, եթե միայն հաջողվի գտնել այդ նյութի մատուցման համապատասխան ձևը,,։

          1 դաս քարտային աշ&.doc
          1 դաս քարտային աշ&.doc
          1 դաս քարտային աշ&.doc
          1 դաս քարտային աշ&.doc
          1 դաս քարտային աշ&.doc

          Comment


          • #35
            Քարտային աշխատանքներ 11-13

            Քարտային աշխատանքներ նպատակն է ՝ սովորեցնել երեխաներին կատարել վերլուծություն, հետևություն, որի արդյունքում կզարգանա նրանց մտածելու ունակությունները։

            1 դաս քարտային աշ&.doc
            1 դաս քարտային աշ&.doc
            1 դաս քարտային աշ&.doc

            Comment


            • #36
              Բազմապատկում, բաժանում

              Քարտային աշխատանքները կօգնեն երեխաներին հասկանալու բազմապատկման գործողության կապը գումարման գործողության հետ և գաղափար կկազմեն արտադրիչի և բաժանարարի մասին, պատկերների օգնությանբ կսովորեն բազմապատկման աղյուսակը։

              https://lib.armedu.am/resource/26875

              Comment


              • #37
                Շատ հետաքրքիր են բավականին, ինձ շատ դուր եկան :

                Comment


                • #38
                  2 դասարան քարտային աշխատանք

                  Ինքնուրույն և քարտային աշխատանքների հիմնական նպատակն է լիարժեք պատկերացում կազմել աշակերտների կողմից ուսումնական նյութի յուրացման մասին։ Ձեր ուշադրությանն ու քննարկմանն եմ ներկայացնում ինքնուրույն և քրտային աշխատանքների օրինաներ։
                  https://lib.armedu.am/resource/26935
                  https://lib.armedu.am/resource/26934
                  https://lib.armedu.am/resource/26934
                  https://lib.armedu.am/resource/26932
                  https://lib.armedu.am/resource/26931
                  https://lib.armedu.am/resource/26930
                  https://lib.armedu.am/resource/26929
                  https://lib.armedu.am/resource/26928
                  https://lib.armedu.am/resource/26927

                  Comment


                  • #39
                    Գոհար Բոդոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Խաղերի միջոցով ուսուցում իրականացնելու ընթացքում հնարավոր է դառնում ապահովել հետաքրքություն և մասնակցություն չցուցաբերող սովորողների ակտիվ ներգրավվածությունը ուսումնական գործընթացին:
                    իսկ երբ խաղերը լավ մտածված են և տեղին են կազմակերպված, ապա տեսանելի կլինեն նաև ակնկալվող արդյունքները։
                    Կարծում եմ, որ ներկայացված խաղերը հետաքրքիր կլինեն սովորողների համար և կներգրավեն նրանց ուսուցման գործընթացում։

                    https://lib.armedu.am/resource/26479

                    Հարգելի՛ Գոհար Բդոյան,շնորհակալություն:Շատ հետաքրքիր նյութեր եք տեղադրել,որոնք կնպաստեն աշակերտների ինքնուրույն տրամաբանական ու պատկերավոր մտածողության զարգացմանը:

                    Comment


                    • #40
                      Ինքնուրույն աշխատանքներ

                      Ներկայացված ինքնուրույն աշխատանքները նախատեսված չեն մեկ դասաժամի համար: Յուրաքանչյուր ուսուցիչ կարող է իր հայեցողությամբ պակասեցնել առաջադրանքների քանակը հաշվի առնելով սովորողների գիտելիքների և կարողությունների մակարդակը:

                      https://lib.armedu.am/resource/26945

                      Comment


                      • #41
                        Սովորում ենք բազմապատկել

                        Քարտային աշխատանքի օգնությամբ երեխաները արագ և հեշտ կսովորեն բազմապատկման աղյուսակը:

                        https://lib.armedu.am/resource/26969

                        Comment


                        • #42
                          Քարտային աշխատանքները վերաբերվում են մակերես, բազմապատկման և բաժանման հատկությունները թեմաներին։
                          https://lib.armedu.am/resource/27586

                          Comment


                          • #43
                            Քարտային աշխատանքները կօգնեն սովորողներին յուրացնելու եռանիշ թվերի սյունակով հանման կանոնը, բազմապատկման հաշվեկանոնը,
                            կսովորեն պատասխանել ժամը քանիսն է հարցին։
                            https://lib.armedu.am/resource/27585

                            Comment


                            • #44
                              Սահիկների կիրառումը նպատակին կհասնի, եթե այն կողմնակի նյութեր չի պարունակում: Իսկ դա ձեզ հաջողվել է: Իսկ ամենակարևորը, Դուք դիտարկել եք կամայական բազմանկյուններ, որն էլ ավելի արդյունավետ է դարձնում մաս և կոտորակ հասկացությունների ճիշտ, հետաքրքիր և հասկանալի լինելուն: Ուրախ եմ, որ դպրոցում մատաղ սերնդի ուսուցման գործը նման ուսուցիչների է վստահված:

                              Comment

                              Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X