Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱՅԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • #31
    Գիտությունները սովորաբար բաժանվում են բնական և հումանիտար ուղղությունների: Ընդ որում, մաթեմատիկան դասվում է բնական գիտությունների շարքում: Սակայն դրանով նշվում է նրա միայն մի պատկանելությունը: Ավելի ճշգրիտ, մաթեմատիկան գրավում է որոշ միջանկյալ դիրք՝ զբաղվելով ինչպես շրջապատող աշխարհի, բնության, այնպես էլ մարդկային գործունեության տարբեր տեսակների ուսումնասիրմամբ: Եվ դա հասկանալի է, քանի որ կոշտ ու տրամաբանության խիստ կանոններին ենթարկվող մաթեմատիկան, լինելով ներքին տրամաբանական խիստ կառուցվածքով հիմնարար գիտություն, ըստ էության նաև լեզու է, որով կարելի է նկարագրել, բացատրել տարաբնույթ երևույթներ, բայց և որը սովորելը, օգտագործելը հաճախ բարդ է, դժվար, և ոչ բոլորն են կարողանում: Ինչևիցե, մաթեմատիկական մեթոդները հաջողությամբ զարգանում են բոլոր այն բնագավառներում, որտեղ հնարավոր է ուսումնասիրվող երևույթներին համապատասխան հասկացություններ, մոդելներ կամ, ինչպես ընդունված է ասել, «մաթեմատիկական լեզու» ստեղծել և նրա միջոցով, ասենք, մարդկությանը ցույց տալ մաքուր օդի, խմելու ջրի, բերքառատ հողի, բնական հանքանյութերի, վառելիքի ոչ միայն սահմանափակությունը, այլև անընդհատ նվազումը: Մինչդեռ երկրի բնակչությունը շարունակում է աճել:

    Comment


    • #32
      Հիմնարար և կիրառական, տեխնիկական ֆիզիկայի զարգացումն իր հերթին բերել է առանձին գիտությունների զարգացման. ճարտարագիտությունը, քոմփյութերային գիտությունը, տեխնիկան, ծրագրավորման տեխնոլոգիաները, ավտոմատիկան, կապը, հեռահաղորդակցությունը, մեքենաշինությունը, էներգետիկան, ռադիոէլեկտրոնիկան, միկրոէլեկտրոնիկան և ժամանակակից բարձր այլ տեխնոլոգիաները մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի կիրառական գիտություններ են, որոնց համար մաթեմատիկական և ֆիզիկական գաղափարների ու հետազոտման մեթոդների ընդհանրությունը անսահման հնարավորություններ է ապահովում:
      Վերջին 50 տարիներին ֆիզիկամաթեմատիկական գիտություններում տեղի ունեցած էական փոփոխությունների շնորհիվ չափազանց ընդարձակվել է նրանց կիրառելիության շրջանակը` կապված առաջին հերթին բնագիտության, տեխնիկայի և գերարագա հաշվողական մեթոդների. ծրագրերի ու տեխնիկայի զարգացման հետ: Անվիճելի է, որ այդպիսի համակարգերի ստեղծումը շատ մեծ դեր է խաղացել, սակայն ամեն ինչ միայն այդքանով չի սահմանափակվում: Այդ նույն ժամանակաընթացքում մաթեմատիկայում ծագել են կիրառական մի շարք նոր ուղղություններ` կապված այնպիսի բարդ համակարգերի և իրավիճակների վերլուծության, ուսումնասիրման հետ, որտեղ դասական մաթեմատիկական մեթոդները կիրառելի չեն: Դրանցից են խաղերի, ավտոմատների, օպերացիաների տեսությունները, արհեստական ինտելեկտի, ինչպես նաև կառավարման ավտոմատ համակարգերի օպտիմալ կարգավորման խնդիրների լուծման նոր մեթոդները և այլն: Իհարկե, մարդկանց յուրահատուկ է գերագնահատել իրենց ժամանակաշրջանի գիտական նվաճումները, սակայն նույնիսկ ի նկատի ունենալով այդ հանգամանքը կարելի է պնդել, որ հատկապես հիմա է մաթեմատիկան շատ ավելի լավ հարմարեցված բարդ համակարգերի, այդ թվում նաև ֆինանսական, տնտեսական, հասարակական, տեխնիկական, տեխնոլոգիական, բնագիտական և կենդանի օրգանիզմների բժշկագիտական հետազոտությունների, վերլուծությունների ուսումնասիրման համար, որոնք ունեն ազատության մեծ թվով աստիճաններ և իրար հետ փոխազդող մասեր: Ներկայումս մաթեմատիկական կատարյալ մոդելներ են կառուցվում և համակարգչային ծրագրեր կազմվում ակնպիսի բարդ և խճճված իրավիճակների լուծման համար, որոնք ծագում են գիտության, տնտեսության և հասարակության մեջ:

      Comment


      • #33
        Մաթեմատիկական մոդելավորման հետաքրքիր բնագավառ է ինֆորմացիայի ստացման և հաղորդման երևույթը: Ինֆորմացիայի տեսությունը ձևավորվել է կիրառական մաթեմատիկայի մեթոդների հետ միաժամանակ և այժմ արդեն ներկայացնում է զարգացած մաթեմատիկական տեսություն իր բազմաթիվ թեորեմներով, տարաբնույթ մեթոդներով ու կիրառություններով, որոնց հիմքում ընկած են ինֆորմացիայի հաղորդման տարբեր եղանակների ընդհանուր մաթեմատիկական սկզբունքները: Մաթեմատիկական մոդելավորման հարցերը` փոխկապակցված մոդելների համակարգի կառուցումը, հանդիսանում է մարդկային գործունեության հիմնական ուղղությունը բոլոր զարգացած երկրներում, որոնցում ներգրավված են առաջին հերթին մաթեմատիկոսները, ֆիզիկոսները և ճարտարագետները: Եվ չնայած երևույթների մաթեմատիկական մոդելավորման համար ելակետային տվյալների ու մոդելների բովանդակային մակարդակի ապահովման հետ կապված դժվարություններին՝ խնդրի մաթեմատիկական ապահովումը և ալգորիթմների կառուցման հետ կապված դժվարությունները հաղթահարվում են ժամանակակից մաթեմատիկայի միջոցներով:
        https://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%84...B8%D6%82%D5%B4
        Վերջին խմբագրողը՝ Լուսինե Քառյան; 05-12-18, 22:39.

        Comment


        • #34
          Սակայն ժամանակակից հաշվողական տեխնիկայի ու տեխնոլոգիաների հետ կապված ֆիզիկամաթեմատիկական մեթոդների կիրառությունների նոր հնարավորությունների ի հայտ գալու հետ ավելի են կարևորվում և իմաստավորվում դասական հիմնարար մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի խնդիրները, մեթոդները, հետազոտությունները, մասնավորապես որակական բնույթի գիտական հետազոտությունները: Ընդ որում, անխուսափելիորեն մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի կիրառությունների բնագավառների ընդարձակման հետ միաժամանակ զարգանում են ոչ միայն մաթեմատիկան և ֆիզիկան, այլև մյուս հիմնարար գիտությունները:
          Մաթեմատիկայի, ֆիզիկայի, նրանց կիրառական գիտությունների` քոմփյութերային գիտության, բնագիտության, բժշկագիտության, ճարտարագիտության, տեխնիկայի, տեխնոլոգիաների, էներգետիկայի, տեղեկատվական բարձր տեխնոլոգիաների, կապի և հեռահաղորդակցության, ավտոմատիկայի, ռոբոտոտեխնիկայի, նանոտեխնոլոգիաների և միկրոէլեկտրոնիկայի, տիեզերագիտության և տիեզերագնացության զարգացումները, որոնք կարող են ապահովել երկրի գիտատեխնիկական, տեխնոլոգիական առաջընթացն ու քաղաքակրթության ձգտումները, անխուսափելիորեն պահանջում են առաջնահերթ և մատչելի դարձնել համապատասխան մասնագիտությունների նպատակային բարձրորակ ուսուցումը կրթության բոլոր մակարդակ-ներում՝ պետական հովանավորության ու հոգածության ներքո:

          Comment


          • #35
            Հարգելի գործընկերներ,երբեմն մեր դպրոցի տարբեր առարկաների ուսուցիչներով այցելում ենք մարզի գյուղական դպրոցներ,անց ենք կացնում այսպես կոչված արտագնա դասեր և մեր փորձով կիսվում ենք այդ դպրոցների ուսուցիչների հետ,նախնական պայմանավորվածությամբ մենք ենք պարապում այդ օրվա դասերը:Այս համագոծակցությունը տալիս է իր արդյունավետությունը:Եթե հեռավար դասերի ընթացքում կապը անընդհատ ընդհատվում է,ապա այս արտագնա դասերի ժամանակ ամնիջական կապով ներկայացնում ենք մեր փորձը:Ներկայացնեմ մի քանի դասի պլաններ:

            ԱՐՏԱԳՆԱ ԴԱՍ
            Դասի պլան
            Համագործակցային դաս` համակարգչային տեխնիկայի կիրառմամբ

            Ուսուցիչ՝ Լուսինե Քառյան
            Ամսաթիվը՝
            Առարկան՝ հանրահաշիվ
            Դասարանը՝8-րդ
            Դասի թեման՝ Գծային հավասարումների համակարգեր (ԳԼՈՒԽ 1)
            Դասի տիպը՝ անցած նյութի կրկնության, ընդհանրացման և ամփոփման դաս
            Դասի նպատակը՝
            • կրկնել և խորացնել երկու անհայտով առաջին աստիճանի հավասարումների, երկու անհայտով գծային հավասարումների, այդ հավասարումների համակարգերի, դրանց համարժեքության և լուծման տարբեր եղանակների մասին ձեռք բերած գիտելիքները,


            • ամրապնդելսովորողների՝ երկու անհայտով գծային հավասարումներ և գծային հավասարումներիհամակարգերլուծելիստեսականգիտելիքներըկիրառելուկարողությունները,



            • զարգացնելվերլուծություններ և ընդհանրացումներկատարելու, գծայինհավասարումներիհամակարգերիմիջոցովտեքստայինխնդիրներըլուծելուհմտություններ,


            • ցույցտալ ՏՀՏ-ներիկիրառման և խմբայինաշխատանքիառավելությունները,



            • դաստիարակելհամագործակցելուկուլտուրա, ստեղծելփոխօգնությանառողջմթնոլորտ,


            • մեծացնելհետաքրքրություննառարկայինկատմամբ:



            Սովորողի ուսումնական ակնկալիքները՝
            Գիտենալ՝ինչ են երկու անհայտով առաջին աստիճանի և երկու անհայտով գծային հավասարումները, այդ հավասարումների համակարգերը, դրանց լուծումները, համարժեքությունը, լուծման տարբեր եղանակները:
            Կարողանալ լուծել երկու անհայտով առաջին աստիճանի և երկու անհայտով գծային հավասարումները, այդ հավասարումների համակարգերը տարբեր եղանակներով, ինչպես նաև դրանք կիրառել տեքստային խնդիրներ լուծելիս:

            Դասի կահավորումը՝
            1 համակարգիչ, պրոյեկտոր և մեծէկրան,
            2 A3 ձևաչափիթղթեր , որոնքպետք է բաժանվենխմբերին՝ որպեսաշխատանքայինպաստառներ և այլնյութեր,
            3 գունավորմարկերներ և այլանհրաժեշտպիտույքներ:
            Դասի ընթացքը.
            1. Տեսական նյութի կրկնություն, ընդհանրացում և ամփոփում
            2. Առաջադրանքների կատարում
            3. Դասիամփոփում և գնահատում
            4. Տնային աշխատանքի հանձնարարում

            Դասի ընթացքի նկարագրությունը
            Դասարանի աշակերտները նախորդ դասի ժամանակ նախապես բաժանվելեն 4 աշխատանքային խմբերի: Ընտրվել են դասարանի համեմատաբար ավելի գիտակ երեք աշակերտները, որոնք նշանակվել են խմբերիավագներ: Նրանցից յուրաքանչյուրը հերթով դասարանի մնացած աշակերտներից ընտրել է իր խմբի երկրորդ անդամին: Այնուհետև, նույն սկզբունքով՝ հերթով, ընտրվել են խմբերի երրորդ, չորրորդ և հինգերորդ անդամները:
            Այս եղանակով ձևավորված խմբերը լինում են համասեռ, այսինքն՝ յուրաքանչյուր խմբում լինում են լավ սովորող և պատրաստված աշակերտներ, որոնք կարող են կազմակերպել և համակարգել այդ խմբի աշխատանքը:
            1.ՏԵՍԱԿԱՆ ՆՅՈՒԹԻ ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ, ԸՆԴՀԱՆՐԱՑՈՒՄ ԵՎ ԱՄՓՈՓՈՒՄ
            (2-րդ և 18-րդսլայդներ)
            Տեսական նյութի կրկնությունն իրականացվում է հարցերի և առաջադրանքների միջոցով: 3-րդ սլայդը պարունակում է 1-ից մինչև 15թվերը, որոնք ցույց են տալիս ամփոփիչ հարցերի համարները:Խմբերը հերթով պատահականորեն ընտրում են թիվը և պատասխանում այդ համարի տակ բացվող հարցին:

            ՀԱՐՑԵՐ ԵՎ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐ
            1 Ո՞ր հավասարումն են անվանում երկու անհայտով առաջին աստիճանի հավասարում:
            2 Ի՞նչն են անվանում երկու անհայտով առաջին աստիճանի հավասարման լուծում, եթե անհայտների գործակիցներից գոնե մեկը հավասար չէ զրոյի:
            3 Ո՞րն է երկու անհայտով առաջին աստիճանի երկու հավասարումների համակարգի ընդհանուր տեսքը:Ի՞նչն են անվանում այդ համակարգի լուծում:
            4 Ինչպիսի՞ երկու հավասարումներն են անվանում համարժեք:
            5 Ո՞ր հավասարումն են անվանում երկու անհայտով գծային հավասարում:
            Շարունակե՛ք.
            1 Եթե երկու անհայտով առաջին աստիճանի հավասարումների համակարգում անհայտների գործակիցները բավարարում են a1:a2=b1:b2=չէ c1:c2
            պայմանին, ապա . . . :
            2 Եթե հավասարման աջ և ձախ մասերը բազմապատկենք զրոյից տարբեր միևնույն թվով (կամ բաժանենք զրոյից տարբեր միևնույն թվի վրա), ապա . . . :
            Ճշմարի՞տ է արդյոք պնդումը.
            3 Եթե երկու անհայտով առաջին աստիճանի հավասարումների համակարգում անհայտների գործակիցները բավարարում են
            պայմանին, ապա համակարգն ունի անթիվ բազմությամբ լուծումներ:
            4 Եթե երկու անհայտով առաջին աստիճանի հավասարումների համակարգում անհայտների գործակիցները բավարարում են
            պայմանին, ապա համակարգը լուծում չունի:
            5 Եթե հավասարման որևէ անդամ հակադիր նշանով տեղափոխենք նրա մի մասից մյուսը, ապա կստանանք սկզբնական հավասարմանը համարժեք հավասարում:

            Այլ առաջադրանքներ.
            1 Ստորև բերված թվազույգերից ո՞րոնքեն x - 2y + 4 = 0 հավասարման լուծումներ. (0; -2), (-4; 0), (2; 3), (0; 2):
            2 Նշվածներից ո՞րը կստացվի, եթե5 x - 2y = 6 հավասարումից y-ը արտահայտվի x-ով.y = 3 - 2,5x, y = 2,5x – 3,y = - 5x + 6,y = 5x – 6:
            Ճշմարի՞տ է արդյոք պնդումը.
            1 Եթե երկու անհայտով առաջին աստիճանի հավասարումների համակարգում անհայտների գործակիցները բավարարում են a1:a2=b1:b2= c1:c2 պայմանին, ապա համակարգն ունի անթիվ բազմությամբ լուծումներ:
            2 Եթե երկու անհայտով առաջին աստիճանի հավասարումների համակարգում անհայտների գործակիցները բավարարում են a1:a2= չէ b1:b2
            պայմանին, ապա համակարգը լուծում չունի:
            3 Եթե հավասարման որևէ անդամ հակադիր նշանով տեղափոխենք նրա մի մասից մյուսը, ապա կստանանք սկզբնական հավասարմանը համարժեք հավասարում:
            Այլ առաջադրանքներ.
            1 Ստորև բերված թվազույգերից ո՞րոնք են x - 2y + 4 = 0 հավասարման լուծումներ. (0; -2), (-4; 0), (2; 3), (0; 2):
            2 Նշվածներից ո՞րը կստացվի, եթե 5 x - 2y = 6 հավասարումից y-ը արտահայտվի x-ով.y = 3 - 2,5x, y = 2,5x – 3,y = - 5x + 6,y = 5x – 6:

            47421772_340325640080268_1468439727840428032_n.jpg

            2. ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՈՒՄ
            (19-31-րդ սլայդներ)

            Էկրանին հերթով ցուցադրվում են առաջադրանքները: Լուծման համար խմբերին ժամանակ է տրվում: Այն խումբը, որն առաջինն է ավարտում աշխատանքը, ներկայացնում է իր լուծումը, որը համեմատվում է էկրանին ցուցադրվող լուծման հետ: Եթե լինում են սխալներ, վերջիններս քննարկվում և ուղղվում են:
            Առաջադրանքները հետևյալն են.
            Առաջադրանք 1.(20-22-րդ սլայդներ)

            46860527_2110696662302636_8161189855338954752_n.jpg

            21-րդ և 22-րդ սլայդներում ցուցադրվում են նաև առաջադրանքների լուծումները:

            Առաջադրանք 2.(23-25-րդ սլայդներ)

            47574428_744173125941642_6147831563477319680_n.jpg

            Լուծումը ցուցադրվում է 24-րդ և 25-րդ սլայդներում:

            Առաջադրանք 3.(26-28-րդ սլայդ)

            47453973_353682001876364_7583551637751332864_n.jpg

            27-րդ և 28-րդ սլայդներում ցուցադրվում են խնդրների լուծումները:

            Առաջադրանք 4.(29-31-րդ սլայդներ)

            48052993_516157178883751_1246602837345959936_n.jpg

            30-րդ և 31-րդ սլայդներում ցուցադրվում են խնդրների լուծումները:

            3. ԴԱՍԻ ԱՄՓՈՓՈՒՄ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ
            Ամփոփել դասը և անցնել գնահատմանը:
            Մինչ այդ լսել աշակերտների կարծիքն այն մասին, թե խմբային աշխատանքի ժամանակ նրանցից ով ավելի արագ կողմնորոշվեց առաջադրանքները կատարելիս և խնդիրները լուծելիս, եղավ ավելի նախաձեռնող, նպաստեց խմբի արդյունավետ գործունեությանը, ստեղծեց համագործակցային մթնոլորտև օգնեց ընկերներին:
            Հաշվի առնելով սեփական դիտարկումներն ու աշակերտների կարծիքը՝ մատյանում գնահատել 5-6 աշակերտի՝ հիմնավորելով յուրաքանչյուր գնահատականը:

            4. ՏՆԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՀԱՆՁՆԱՐԱՐՈՒՄ
            (32-րդ սլայդ)
            Կրկնել գլուխ 1-ի տեսական նյութը,
            կատարել № 719 ա, գ, ե, 721 ա, գ առաջադրանքները:

            Գրականություն
            1. Ս. Մ. Նիկոլսկի, Մ. Կ. Պոտապով,Ն. Ն. Ռեշետնիկով, Ա. Վ. Շեվկին«Հանրահաշիվ 8», «Անտարես» հրատարակչություն, Երևան 2017:
            2. Ռ. Ավետիսյան «Հանրահաշիվ 7-9» ուսուցչի ձեռնարկ, «Անտարես» հրատարակչություն, Երևան 2011:
            3. Մաթեմատիկա: Հանրակրթական հիմնական դպրոցի առարկայական չափորոշիչ և ծրագիր, «Անտարես» հրատարակչություն, Երևան, 2006:
            Վերջին խմբագրողը՝ Լուսինե Քառյան; 07-12-18, 01:21.

            Comment


            • #36
              Բ Ա Ց Դ Ա Ս Ի Պ Լ Ա Ն
              Համագործակցային դաս` ՏՀՏ-ի կիրառմամբ


              Ուսուցիչ՝ Լուսինե Քառյան
              Ամսաթիվը՝
              Առարկան՝երկրաչափություն
              Դասարանը՝9-րդ
              Դասի թեման՝ Եռանկյան կիսորդի հատկությունը
              Դասի բնույթը՝ նոր նյութի հաղորդման դաս

              Դասի նպատակը՝
              1ընդլայնել և խորացնել սովորողների՝ արդեն ունեցած գիտելիքները համեմատական հատվածների և եռանկյան մակերեսի հաշվման մասին,
              2արտածել եռանկյանկիսորդի հատկության բանաձևը,
              3կրկնել հավասար բարձրություն ունեցող եռանկյունների մակերեսների հարաբերության և մեկական հավասար անկյուն ունեցող եռանկյունների մակերեսների հարաբերության մասին թեորեմները,
              4զարգացնել վերլուծություններ և ընդհանրացումներ կատարելու կարողություններ և գծապատկերման հմտություններ,
              5 ձևավորել խնդիրներ լուծելիս եռանկյան կիսորդի հատկությունը կիրառելու կարողություններ,
              6ցույց տալ ՏՀՏ-ների կիրառման և խմբային աշխատանքի առավելությունները,
              7դաստիարակել համագործակցելու կուլտուրա և ստեղծել փոխօգնության առողջ մթնոլորտ,
              8 մեծացնել հետաքրքրությունն առարկայի նկատմամբ:

              Սովորողի ուսումնական ակնկալիքները՝
              Գիտենալ եռանկյան կիսորդի հատկության մասին թեորեմը և դրա ապացույցը:
              Կարողանալ արտածել եռանկյան կիսորդի հատկության բանաձևը և այնկիրառել խնդիրներ լուծելիս:

              Դասի կահավորումը՝
              1 համակարգիչ, պրոյեկտոր և մեծ էկրան,
              2 A3 ձևաչափիպաստառներ, որոնք պետք է բաժանվեն խմբերին՝ խմբային աշխատանքի համար, և այլ պարագաներ:
              Դասի ընթացքը.
              1. Բանավոր հարցում
              2. Նոր նյութի հաղորդում
              3. Խնդիրների լուծում
              4. Դասի ամփոփում և գնահատում
              5. Տնային աշխատանքի հանձնարարում

              Դ Ա Ս Ի Ը Ն Թ Ա Ց Ք Ի Ն Կ Ա Ր Ա Գ Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն Ը
              Դասարանի աշակերտները նախորդ դասի ժամանակ նախապես բաժանվել են աշխատանքային խմբերի՝ յուրաքանչյուրում 5-6 հոգի: Դասարանի համեմատաբար ավելի գիտակ աշակերտները նշանակվել են խմբերի ավագներ: Նրանցից յուրաքանչյուրը հերթով դասարանի մնացած աշակերտներից ընտրել է իր խմբի երկրորդ անդամին: Այնուհետև, նույն սկզբունքով՝ հերթով, ընտրվել են խմբերի մնացած անդամները: Այս եղանակով ձևավորված խմբերը լինում են համասեռ, այսինքն՝ յուրաքանչյուր խմբում լինում են լավ սովորող և պատրաստված աշակերտներ, որոնք կարող են կազմակերպել, համակարգել այդ խմբի աշխատանքը և օգնել մյուսներին:


              1.ԲԱՆԱՎՈՐ ՀԱՐՑՈՒՄ
              (2-6-րդ սլայդներ)
              Էկրանին հերթով բացվում են հարցեր, որոնք աշակերտներին հնարավորություն են տալիս կրկնել և ընդհանրացնել արդեն ունեցած այն գիտելիքները, որոնք անհրաժեշտ են նոր նյութն ընկալելու և յուրացնելու համար:
              Հարցերը հետևյալն են՝
              1. Ի՞նչն է կոչվում եռանկյան կիսորդ:
              2. Ո՞ր դեպքերում են ասում, որ AB և CD հատվածները համեմատական են A1B1 և C1D1 հատվածներին:
              3. Ձևակերպեք եռանկյան մակերեսի հաշվման մասին թեորեմը:
              4. Ձևակերպեք հավասար բարձրություն ունեցող եռանկյունների մակերեսների հարաբերության մասին թեորեմը:


              2. ՆՈՐ ՆՅՈՒԹԻ ՀԱՂՈՐԴՈՒՄ
              (7-10-րդ սլայդներ)

              Նոր նյութի հաղորդումը ուղեկցվում է սլայդների ցուցադրումով:
              7-րդ սլայդում ներկայացվում է եռանկյան կիսորդի հատկության մասին
              թեորեմի ձևակերպումը:
              8-10-րդ սլայդներում ցուցադրվում է վերը նշված թեորեմի ապացույցը:


              3. ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ԼՈՒԾՈՒՄ
              (11-21-րդ սլայդներ)

              Էկրանին հերթով ցուցադրվում են խնդիրները, խմբերին բաժանում եմ աշխատանքային պաստառները: Լուծման համար խմբերին ժամանակ է տրվում:Այն խումբը, որն առաջինն է ավարտում աշխատանքը, ներկայացնում է իր լուծումը, որը համեմատվում է էկրանին ցուցադրվող լուծման հետ: Սխալների դեպքում դրանք քննարկվում են և ուղղվում:
              Խնդիրները հետևյալն են:
              Խնդիր 1.(12-րդ սլայդ)

              47500452_261881634503857_8048706268174483456_n.jpg

              Նշված սլայդում ցուցադրվում է նաև լուծումը:
              Խնդիր 2.(13-15-րդ սլայդներ)

              47575635_374796593064241_7942415405375553536_n.jpg

              Լուծումը ևս ցուցադրվում է այդ սլայդներում:

              Խնդիր 3.(16-18-րդ սլայդներ)
              47326523_751200765212878_6172106748699082752_n (2).jpg

              Այս խնդրի ուծումըցուցադրվում էնշված սլայդներում:

              Խնդիր 4.(19-21-րդ սլայդներ)

              47492743_993529654176086_950194873527435264_n.jpg

              Նշված սլայդներում ցուցադրվում է նաև լուծումը:



              4. ԴԱՍԻ ԱՄՓՈՓՈՒՄ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ
              Ամփոփել դասը և անցնել գնահատմանը:
              Մինչ այդ լսել աշակերտների կարծիքն այն մասին, թեխմբային աշխատանքի ժամանակ նրանցից ով ավելի արագ կողմնորոշվեց առաջադրանքները կատարելիս և խնդիրները լուծելիս, եղավ ավելի նախաձեռնող, նպաստեց խմբի արդյունավետ գործունեությանը, ստեղծեց համագործակցային մթնոլորտ և օգնեց ընկերներին:
              Հաշվի առնելով սեփական դիտարկումներն ու աշակերտների կարծիքը՝ մատյանում գնահատել 5-6 աշակերտի՝ հիմնավորելով յուրաքանչյուր գնահատականը:

              5. ՏՆԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՀԱՆՁՆԱՐԱՐՈՒՄ
              (22-րդ սլայդ)
              Սովորել «Եռանկյանկիսորդի հատկությունը» դասը (§4. կետ30),
              լուծել № 217 բ, 218, 222 գ խնդիրները:

              Գրականություն
              1. Լ. Ս. Աթանասյան, Վ. Ֆ. Բուտուզով և ուրիշներ «Երկրաչափություն 9»,«Զանգակ» 2013, Երևան:
              2. Ս. Է. Հակոբյան «Երկրաչափություն 7-9: Ուսուցչի ձեռնարկ», «Զանգակ-97», Երևան 2011:
              3. Մաթեմատիկա: Հանրակրթական հիմնական դպրոցի առարկայական չափորոշիչ և ծրագիր, Երևան 2006:
              4. Գ. Սիմոնյան, «Եռանկյան կիսորդի հատկությունը»՝ https://lib.armedu.am/resource/21958:
              Վերջին խմբագրողը՝ Լուսինե Քառյան; 24-01-19, 19:29.

              Comment


              • #37
                Լիլիթ Չատինյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Մաթեմատիկայի դասերին շատ արդյունավետ է խմբային աշխատանքը: Նախ խմբի անդամներից յուրաքանչյուրը ավելի լավ է հասկանում փոքր խմբում իր առավելւթյուններն ու թերությունները, գիտակցում է , որ իր գիտելիքը, դրա գործնականում կիրառելիության իր հնարավորությունները, խմբի անդամների հետ համագործակցելու ունակությունները կարող են օգնել կամ վնասել խմբին: Արդյունքում երեխաների մոտ ձևավորվում է պատասխանատվության զգացում , աշխուժանում է դասը, աշակերտներն սկսում են ավելի հաճույքով կատարել առաջադրանքները:
                Համագործակցային ուսուցման ապահովումը ուսուցման գործընթացում նպաստում է, որ ուսումնասիրվող նյութը դառնա ավելի պարզ, մատչելի, տեսանելի ու հասկանալի: Յ.Ա.Կոմենսկին նշում է, որ ուսումնական առարկաների փոխկապակցված ուսուցումը երեխաներին սովորեցնում է բացահայտել ուսումնասիրվող առարկաների և երևույթների միջև եղած կապերը: «Ամեն ինչ ամրապնդել բանականության հիմունքներով նշանակում է ամեն ինչ սովորել՝ մատնացույց անելով պատճառները, այսինքն՝ ոչ միայն ցույց տալ, թե ինչպես է այս կամ այն բանը տեղի ունենում, այլ նաև ցույց տալ, թե ինչու դա այլ կերպ լինել չի կարող: Չէ՞ որ իմանալ որևէ բան, նշանակում է իրը ճանաչել իր փոխկապակցվածության մեջ»:

                Comment


                • #38
                  Հարգելի Գոհար, լիովին համամիտ եմ ձեզ հետ, անգամ միջառարկայական կապերն են նպաստում աշակերտի բազմակողմանի զարգացմանը, ուսման որակի բարձրացմանը...

                  Comment


                  • #39
                    Ալոյան Գոհար-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                    Համագործակցային ուսուցման ապահովումը ուսուցման գործընթացում նպաստում է, որ ուսումնասիրվող նյութը դառնա ավելի պարզ, մատչելի, տեսանելի ու հասկանալի: Յ.Ա.Կոմենսկին նշում է, որ ուսումնական առարկաների փոխկապակցված ուսուցումը երեխաներին սովորեցնում է բացահայտել ուսումնասիրվող առարկաների և երևույթների միջև եղած կապերը: «Ամեն ինչ ամրապնդել բանականության հիմունքներով նշանակում է ամեն ինչ սովորել՝ մատնացույց անելով պատճառները, այսինքն՝ ոչ միայն ցույց տալ, թե ինչպես է այս կամ այն բանը տեղի ունենում, այլ նաև ցույց տալ, թե ինչու դա այլ կերպ լինել չի կարող: Չէ՞ որ իմանալ որևէ բան, նշանակում է իրը ճանաչել իր փոխկապակցվածության մեջ»:
                    Հարգելի Գոհար,համամիտ եմ Ձեզ հետ:

                    Comment


                    • #40
                      Պաշարների շտեմարանում տեղադրել եմ իմ կազմակերպած <<Հեքիաթային մաթեմատիկա >> միջոցառումից հատվածներ:

                      https://lib.armedu.am/resource/26632

                      DSC_0972.jpg DSC_0968.jpg DSC_0977.jpg DSC_0974.jpg DSC_0955.jpg
                      Վերջին խմբագրողը՝ Լուսինե Քառյան; 30-01-19, 22:12.

                      Comment


                      • #41
                        Հարգելի գործընկերներ,<< ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱՅԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ>> թեման մշակելիս ես օգտվել եմ նաև հետևյալ աղբյուրներից.
                        1. <<Կառուցողական կրթության հիմունքները և մեթոդները>>. <<Տիգրան Մեծ>>,Երևան 2005
                        Հեղինակներ՝
                        Անահիտ Արնաուդյան
                        Իզաբելլա Օհանովա
                        Գայանե Հովհաննիսյան
                        Անահիտ Զոհրաբյան
                        Քրիստինե Գրիգորյան
                        Մելանյա Դավթյան
                        http://haygirk.nla.am/cgi-bin/koha/o...ionumber=45910
                        2. <<Կրթության արդի հիմնախնդիրներ,դեպքերի ուսումնասիրություններ,հեռանկարներ>>,<<Լուսաբաց >>հրատարակչություն,Երևան 2005

                        Comment


                        • #42
                          Հարգելի՛ Լուսինե և հարգելի՛ գործընկերներ, ժամանակակից կրթական ոլորտում տեխնոլոգիաները կիրառվում են ուսումնական նյութը շարժման եւ զարգացման մեջ ցուցադրելու, այն պարզաբանելու համար: Այսօր համակարգչի միջոցով կարելի է ներկայացնել ձայնային եւ տեսագրված հատվածներ, ուսումնական գործընթացը դարձնել տեսանելի, կատարել ավելի արդյունավետ աշխատանք, հետազոտություններ:

                          Նոր տեխնոլոգիաները նպաստում են կրթության որակի բարձրացմանը, համագործակցային ուսուցմանը:

                          Comment


                          • #43
                            Ինֆորմատիկան այսօր անքակտելիորեն կապված է բոլոր առարկաների հետ:
                            Համակարգչային կաբինետում կազմակերպած ցանկացած դասի համար օգտագործցվում է համակարգիչ, կամ համացանց` գործ ունենեք ինֆորմացիայի աղբյուրի հետ, ստանում են այն, փոխանցում , մշակում , պահպանում, կամ արտաքին կրիչի վրա, համ մարդու հիշողությունում: Ստացվեց ինտեգրված դաս կախված ընտրված առարկաներից, մեթոդից, թեմայից …

                            Comment

                            Sorry, you are not authorized to view this page
                            Working...
                            X