Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԱՊԱՐԱՆՋԱՆ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • #16
    Մարգարիտա Ղազարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Ներածություն

    Հարգելի գործընկերներ, ներկայացնում եմ հետազոտական աշխատանքի մի հետաքրքիր նյութ, որը պայմանականորեն կանվանենք <<Մաթեմատիկական ապարանջան>>: Նշեմ, որ խնդիրը բաց է, ունի տարբեր մոտեցումներ, տարբեր լուծումնր, օրինաչափություններ, բազմաթիվ պատասխաններ:
    Իսկ ինչ է բաց խնդիրը.<<Գոյություն ունի արդյոք, քանի եղանակ կա, քայլերի նվազագույն քանակ, ինչ կարելի է անել հետո, ինչու, կա օրինաչափություն, արդյոք լավագույն լուծումն է, ինչ ենք հայտնագործել…>>: Սրանք հարցեր են, որոնք փակ խնդիրը դարձնում են բաց:
    ՈՒսումնասիրողի մոտ առաջանում է հետաքրքրություն, յուրաքանչյուր կարող է գտնել ինչ-որ օրինաչափություն: Խնդիրը գրավիչ է, լուծման ճանապարհը `ստեղծագործական ընձեռում է առատ հետազոտական նյութ:
    Բնութագրիչներն են `ոչ ստանդարտ խնդիր է ենթադրում է տարբեր մոտեցումներ, գրանցման յուրահատուկ տեխնիկա, ունի մեկից ավելի լուծումներ, մինչև լուծմանը հանգելը կա անցնելիք ճանապարհ, ավելի շատ հետազոտման նյութ է, քան յուրացման ենթակա պատրաստի նյութ, տալիս է հնարավորություն` ներկայացնելու գաղափարներ, դիտարկել օրինաչափություններ, պարգևում է ստեղծագործական հաճույք և հայտնագործողի բերկրանք:
    Փորձեք ստանալ <<ապարանջանը>>, օգնեք ուսումնասիրել այն:
    ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԱՊԱՐԱՆՋԱՆ
    Գծենք մի շրջանագիծ, բաժանենք այն տասնութ մասերի: Ընտրենք 01-18 թվերից որևէ թիվ, օր.`07-ը և բնական թվերից որևէ գործակից, օր.`2:Ընտրված գործակիցը`2-ը, բազմապատկենք 7-ով (միավորով), գումարենք 0 (տասնավոր):
    2x7+0=14 ստացված թվի հետ վարվենք նույն կերպ`2 գործակիցը բազմապատկենք 4-ով և գումարենք 1, կստացվի 09:
    2x4+1=09 2x2+1=05 2x3+1=07
    2x9+0=18 2x5+0=10 ստացվեց մեր ընտրած թիվը,
    2x8+1=17 2x0+1=01 պետք չէ շարունակել, այլա-
    2x7+1=15 2x1+0=02 պես կստացվի նույն շարքը:
    2x5+1=11 2x2+0=04 Ստացված թվերը դասավո-
    2x1+1=03 2x4+0=08 ր ենք շրջանագծի ներսում
    2x3+0=06 2x8+0=16 ժամասլաքի ուղղությամբ:
    2x6+0=12 2x6+1=13


    Իսկ ինչու ընտրել 1-18-ը. Փորձփնք 19-ը`2x9+1=19`նորից ստացվեց նույն թիվը`ինքը <<ծնվեց>> իրենից: 19 թիվն անվանենք <<մոգական>>: Ի դեպ, եթե գործակիցն ընտրենք 3-ը ապա <<մոգական>> թիվը կլինի 29-ը`2x9+2=29, 4գործակցի դեպքում`39-ը և այլն: Ապարանջանին ավելացնենք օղակներ հետևյալ ձևով`20-ից մինչև 30 բոլոր թվերի հետ վարվենք հետևյալ կերպ. 20` 2x0+2=2
    21`2x1+2=4
    22`2x2+2=6
    23`2x3+2=8
    24`2x4+2=10
    25`2x5+2=12
    26`2x6+2=14
    27`2x7+2=16
    28`2x8+2=18
    29`2x9+2=20
    30`2x0+3=3
    Օղակի վրա տեղադրենք սկզբում ստացված 2-ը`20-ից: Օղակի մեջ գտնումենք 2-ը որի ուղղությամբ դրսում գրումենք 20-ը (2-ը <<ծնվել է>> 20-ից ), շարունակելով, օղակի ներսի 4-ի ուղղությամբ դրսում գրումենք 21, 6-ին համապատասխան `22 և այսպես շարունակ: Ավարտելուց հետո նուըն բանը կատարում ենք 31-40 բոլոր թվերի համար`2 գործակցով.
    31`2x1+3=5
    32`2x2+3=7
    և այլն:
    Օղակի դրսի կողմից շարունակենք գրել`օղակի ներսի 5-ի ուղղությամբ`31-ը,7-ի ուղղությամբ 32-ը, 9-ի ուղղությամբ 33-ը և այլն: Նույն ձևով վարվենք 41-50 թվերի հետ 2 գործակցով: Ստացված թվերը հերթով շարելով ապարանջանի վրա, խտացնում ենք ապարանձանի զարդերը: Ինչ է ստացվում. Օղակի ներսի թվերին համապատասխան դրսի թվերի տարբերությունը 19 է`մոգական թիվը:Փորձենք, օր.,հաշվել 1/19-ը:Միկրոհաշվիչ պետք չէ. Օղակի ներսում գտնում ենք 1-ը, որից հետո, ժամասլաքին հակառակ,որոնում ենք ստացվելիք թիվը: Պարզ է, որ աըն փոքր է1-ից, գրում ենք` զրո ամբողջ, այնուհետև գրում ենք հանդիպող թվերի միավորները, ստացվում է`1/19=0,052631578947… ավելի ճշգրիտ, քան միկրոհաշվիչով: Փորձենք գտնել 2/19-ի արժեքը. Օղակի ներսում գտնենք 2-ը, ժամասլաքի հակառակ ուղղությամբ շարժվելով գրենք հանդիպող թվերի միավորները, նախապես ամբողջ մասը գրելով 0.
    2/19=0,105263157894736…
    Իսկ 3/19-ը, 5/19-ը, 8/19-ը, 11/19-ը ինչպես ստանալ:
    Իսկ ինչ կստացվի եթե գործակիցը լինի 3, 4, 5, և այլն: Ինձ չի հաջողվել օղակի ներսում 1-ի ուղղությամբ գտնել որևէ թիվ. երիցս փաստվում է 1-ի յուրահատկությունը. 1-ը ամենափոքր բնական թիվն է, 1-ը միավորի նշանակություն ունի, 1-ը հաշվման սկիզբն է, 1-ը…
    Փորձեք ձեռք բերել ապարանջանը, հետազոտենք միասին ու հիանանք մաթեմատիկայի կատարելությամբ:





    [ATTACH=CONFIG]7851[/ATTACH]
    Հարգելի Մարգարիտա, սիրով հետևում եմ <<Մաթեմատիկական ապարանջան>> թեմային: Չնայած, այն ինձ ծանոթ է առարկայական վերապատրաստումներից, սակայն երբևէ չեմ կիրառել: Այն սերը, որով ներկայացրել եք թեման, ինքնին փոխանցվում է ընթերցողին, այնպես որ, հետազոտելով նյութը, ես վստահ եմ, որ այլ բացահայտումներ ևս կարվեն:

    Comment


    • #17
      Լիլիթ Մանասյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Շատ ինքնատիպ ևհետաքրքիր թեմա եք ներկայացնում,հարգելի' Մարգարիտա, մեծ հետաքրքրությամբ և սիրով հետևում եմ թեմային:
      Շնորհակալ եմ, սիրելի՛ Լիլիթ, սպասում եմ նորանոր բացահայտումների:

      Comment


      • #18
        Մարինե Խաչատրյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Հարգելի Մարգարիտա, սիրով հետևում եմ <<Մաթեմատիկական ապարանջան>> թեմային: Չնայած, այն ինձ ծանոթ է առարկայական վերապատրաստումներից, սակայն երբևէ չեմ կիրառել: Այն սերը, որով ներկայացրել եք թեման, ինքնին փոխանցվում է ընթերցողին, այնպես որ, հետազոտելով նյութը, ես վստահ եմ, որ այլ բացահայտումներ ևս կարվեն:
        Շնորհակալ եմ ջերմ ու անկեղծ խոսքերի համար, սիրելի Մարինե, հուսով եմ, որ բաց խնդիրների քննարկումը ինքնաբացահայտման ու ինքնադրսևորման խթան է: Սպասում եմ Ձեր կողմից լրացումների ու նոր բացահայտումների:

        Comment


        • #19
          Հարգելի Մարգարիտա, հետաքրքիր խնդիր եք ներկայացրել, շնորհակալություն: Ինձ միշտ հետաքրքրում են բաց պատասխանով հարցերն ու խնդիրները: Ես իմ դասապրոցեսում հաճախ օգտագործում եմ նմանատիպ խնդիրներ, որովհետև այսպիսի հարցերի և խնդիրների միջոցով կարողանում ես պարզել սովորողի հետազոտելու, վարկածներ առաջարկելու կարողությունը, որը անչափ կարևոր է մաթեմատիկայի դասընթացում:Իսկ բաց հարցեր (խնդիրներ) կարող ենք ստեղծել ինքներս կամ փակ խնդրի մեջ որևէ պայման բաց թողնել:

          Օրինակ՝
          Մայրուղու վրա գտնվող՝ երկու մեքենաների միջև եղած հեռավորությունը 200 կմ է:Առաջին մեքենան շարժվում է 60 կմ/ժ իսկ երկրորդը՝ 80 կմ/ժ արագությամբ: Ի՞նչքան կլինի մեքենաների միջև եղած հեռավորություն 1 ժամ անց:


          Այսպիսի խնդրում մենք բաց ենք թողնում նրանց շարժման ուղղությունների վերաբերյալ պայմանը և այն դառնում է բաց պատասխանով խնդիր:
          Լիլիթ Կորյունի Սահակյան

          https://forum.armedu.am/member.php/5808-Lilit-Sahakyan

          https://lib.armedu.am/user/profile/2640

          Comment


          • #20
            Հարգելի՛ Մարգարիտա,շատ հետաքրքիր թեմա եք ներկայացել:Կարծում եմ շատերի համար ուսանելի կլինի:

            Comment


            • #21
              Մարգարիտա Ղազարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
              Սիրելի Գայանե, ուրախ եմ, որ հետազոտում եք <<ապարանջանը>>:3/29-ը չենք կարող հաշվել 1-18 թվերով օղակի վրա: Քանի որ 3 գործակցով<<ծնված>> <<մոգական>> թիվը՝29-ը, 3-րդ տասնյակում է, շրջանագիծը բաժանում ենք 28 մասերի, գտնում ենք 03-ը, ժամասլաքին հակառակ թվերի միավորները գրառելով՝ ստանում ենք, որ, օր՝ 3/29=0,103448275862068...Հանգունորեն փնտրենք, օր.՝ 7/39-ը. 4-րդ տասնյակից/նշ. է 4գործակից/ որևէ թվի հետ վարվելով նույն ձևով/օր՝.32-ի. 4x2+3=11,և այդպես շարունակ՝ ստանում ենք 38թվեր, որոնք դասավորում ենք շրջանագծի ներսում՝ժամասլաքի ուղղությամբ և հակառակ ուղղությամբ գտնում ենք, որ 7/39=0,1794871795... Վերջապես, ընտրված գործակիցը ցույց է տալիս, թե մոգական թիվը որ տասնյակումէ. 2-ի դեպքում՝19՝2-րդ տասնյակ, 3-ի դեպքում՝29՝3-րդ տասնյակ, 4-ի դեպքում՝39՝4-րդ տասնյակ և այլն: Ի դեպ, ապարանջանի օղակների տարբերությունը ևս դառնում է՝ 2-ի դեպքում՝19, 3-ի դեպքում՝29, 4-ի դեպքում՝39... Այնպես, որ, սիրելի Գայանե, Ձեր հարցադրումը տեղին է՝ եթե գործակիցը մեծացնում ենք, ապա օղակն ընդլայնվում է:
              Շնորհակալ եմ, հարգելիս, որ Ձեր դիտարկումներով օգնում եք հետազոտել խնդիրը:
              Հագելի՛ Մարգարիտա, շատ հետքրքիր և լուրջ թեմա եք առաջ քաշել, որից ես ոչինչ չեմ հասկանում, որովհետև մաթեմատիկոս չեմ, այլապես իմ գրառումներով կհարստացնեի նյութը: Բայց ոչինչ, ես կհետևեմ բարի աչքով , և Ձեր թեման առաջ կգնա ու կօգնի շատ մասնագետների: Հարգանքով:

              Comment


              • #22
                star1-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Հագելի՛ Մարգարիտա, շատ հետքրքիր և լուրջ թեմա եք առաջ քաշել, որից ես ոչինչ չեմ հասկանում, որովհետև մաթեմատիկոս չեմ, այլապես իմ գրառումներով կհարստացնեի նյութը: Բայց ոչինչ, ես կհետևեմ բարի աչքով , և Ձեր թեման առաջ կգնա ու կօգնի շատ մասնագետների: Հարգանքով:
                Զգացված եմ, հարգելի՛ star1: Բաց խնդիրներն ամեն օր ծառանում են յուրաքանչյուրիս առջև. կյանքն ամեն պահ մեզ հրամցնում է խնդիրներ, որոնք փորձում ենք լուծել;Խնդրին մոտենալու եղանակները, ձևերն ու մեթոդները, դեպի հանգուցալուծում տանող ճանապարհները պահանջում են ներքին կուլտուրա, կողմնորոշում, շրջահայացություն: Եթե խնդիր կա, ուրեմն և՛ տվյալ կա, և՛պահանջ: Այլ բան է տվյալների օգտագործումը և խնդրի պահանջի բավարարումը: Այստեղ անհատական մոտեցման, համապատասխան եզրեր գտնելու, համագործակցային կարողությունների, ինքնավերահսկման, հետազոտական ունակությունների խնդիր կա: Վերջապես, խնդիր լուծել նշանակում է գտնել, ցույց տալ պատասխանը, կամ ապացուցել, որ լուծումների բազմությունը դատարկ է: Սխալ է ասել՝ << Լուծում չունի>>,քանի որ, եթե եկել ենք այդ համոզմանը, ուրեմն լուծել ենք խնդիրը:
                Սիրելի star1, կրկին շնորհակալ եմ ուշադրության համար, ուրախ եմ, որ չնայած մաթեմատիկոս չեք, այնուամենայնիվ, հետաքրքրվում եք , ինչ-որ ձգողական ուժ Ձեզ ողղորդում է դեպ բաց խնդիրներ...

                Comment


                • #23
                  Մարգարիտա Ղազարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Ներածություն

                  Հարգելի գործընկերներ, ներկայացնում եմ հետազոտական աշխատանքի մի հետաքրքիր նյութ, որը պայմանականորեն կանվանենք <<Մաթեմատիկական ապարանջան>>: Նշեմ, որ խնդիրը բաց է, ունի տարբեր մոտեցումներ, տարբեր լուծումնր, օրինաչափություններ, բազմաթիվ պատասխաններ:
                  Իսկ ինչ է բաց խնդիրը.<<Գոյություն ունի արդյոք, քանի եղանակ կա, քայլերի նվազագույն քանակ, ինչ կարելի է անել հետո, ինչու, կա օրինաչափություն, արդյոք լավագույն լուծումն է, ինչ ենք հայտնագործել…>>: Սրանք հարցեր են, որոնք փակ խնդիրը դարձնում են բաց:
                  ՈՒսումնասիրողի մոտ առաջանում է հետաքրքրություն, յուրաքանչյուր կարող է գտնել ինչ-որ օրինաչափություն: Խնդիրը գրավիչ է, լուծման ճանապարհը `ստեղծագործական ընձեռում է առատ հետազոտական նյութ:
                  Բնութագրիչներն են `ոչ ստանդարտ խնդիր է ենթադրում է տարբեր մոտեցումներ, գրանցման յուրահատուկ տեխնիկա, ունի մեկից ավելի լուծումներ, մինչև լուծմանը հանգելը կա անցնելիք ճանապարհ, ավելի շատ հետազոտման նյութ է, քան յուրացման ենթակա պատրաստի նյութ, տալիս է հնարավորություն` ներկայացնելու գաղափարներ, դիտարկել օրինաչափություններ, պարգևում է ստեղծագործական հաճույք և հայտնագործողի բերկրանք:
                  Փորձեք ստանալ <<ապարանջանը>>, օգնեք ուսումնասիրել այն:
                  ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԱՊԱՐԱՆՋԱՆ
                  Գծենք մի շրջանագիծ, բաժանենք այն տասնութ մասերի: Ընտրենք 01-18 թվերից որևէ թիվ, օր.`07-ը և բնական թվերից որևէ գործակից, օր.`2:Ընտրված գործակիցը`2-ը, բազմապատկենք 7-ով (միավորով), գումարենք 0 (տասնավոր):
                  2x7+0=14 ստացված թվի հետ վարվենք նույն կերպ`2 գործակիցը բազմապատկենք 4-ով և գումարենք 1, կստացվի 09:
                  2x4+1=09 2x2+1=05 2x3+1=07
                  2x9+0=18 2x5+0=10 ստացվեց մեր ընտրած թիվը,
                  2x8+1=17 2x0+1=01 պետք չէ շարունակել, այլա-
                  2x7+1=15 2x1+0=02 պես կստացվի նույն շարքը:
                  2x5+1=11 2x2+0=04 Ստացված թվերը դասավո-
                  2x1+1=03 2x4+0=08 ր ենք շրջանագծի ներսում
                  2x3+0=06 2x8+0=16 ժամասլաքի ուղղությամբ:
                  2x6+0=12 2x6+1=13


                  Իսկ ինչու ընտրել 1-18-ը. Փորձփնք 19-ը`2x9+1=19`նորից ստացվեց նույն թիվը`ինքը <<ծնվեց>> իրենից: 19 թիվն անվանենք <<մոգական>>: Ի դեպ, եթե գործակիցն ընտրենք 3-ը ապա <<մոգական>> թիվը կլինի 29-ը`2x9+2=29, 4գործակցի դեպքում`39-ը և այլն: Ապարանջանին ավելացնենք օղակներ հետևյալ ձևով`20-ից մինչև 30 բոլոր թվերի հետ վարվենք հետևյալ կերպ. 20` 2x0+2=2
                  21`2x1+2=4
                  22`2x2+2=6
                  23`2x3+2=8
                  24`2x4+2=10
                  25`2x5+2=12
                  26`2x6+2=14
                  27`2x7+2=16
                  28`2x8+2=18
                  29`2x9+2=20
                  30`2x0+3=3
                  Օղակի վրա տեղադրենք սկզբում ստացված 2-ը`20-ից: Օղակի մեջ գտնումենք 2-ը որի ուղղությամբ դրսում գրումենք 20-ը (2-ը <<ծնվել է>> 20-ից ), շարունակելով, օղակի ներսի 4-ի ուղղությամբ դրսում գրումենք 21, 6-ին համապատասխան `22 և այսպես շարունակ: Ավարտելուց հետո նուըն բանը կատարում ենք 31-40 բոլոր թվերի համար`2 գործակցով.
                  31`2x1+3=5
                  32`2x2+3=7
                  և այլն:
                  Օղակի դրսի կողմից շարունակենք գրել`օղակի ներսի 5-ի ուղղությամբ`31-ը,7-ի ուղղությամբ 32-ը, 9-ի ուղղությամբ 33-ը և այլն: Նույն ձևով վարվենք 41-50 թվերի հետ 2 գործակցով: Ստացված թվերը հերթով շարելով ապարանջանի վրա, խտացնում ենք ապարանձանի զարդերը: Ինչ է ստացվում. Օղակի ներսի թվերին համապատասխան դրսի թվերի տարբերությունը 19 է`մոգական թիվը:Փորձենք, օր.,հաշվել 1/19-ը:Միկրոհաշվիչ պետք չէ. Օղակի ներսում գտնում ենք 1-ը, որից հետո, ժամասլաքին հակառակ,որոնում ենք ստացվելիք թիվը: Պարզ է, որ աըն փոքր է1-ից, գրում ենք` զրո ամբողջ, այնուհետև գրում ենք հանդիպող թվերի միավորները, ստացվում է`1/19=0,052631578947… ավելի ճշգրիտ, քան միկրոհաշվիչով: Փորձենք գտնել 2/19-ի արժեքը. Օղակի ներսում գտնենք 2-ը, ժամասլաքի հակառակ ուղղությամբ շարժվելով գրենք հանդիպող թվերի միավորները, նախապես ամբողջ մասը գրելով 0.
                  2/19=0,105263157894736…
                  Իսկ 3/19-ը, 5/19-ը, 8/19-ը, 11/19-ը ինչպես ստանալ:
                  Իսկ ինչ կստացվի եթե գործակիցը լինի 3, 4, 5, և այլն: Ինձ չի հաջողվել օղակի ներսում 1-ի ուղղությամբ գտնել որևէ թիվ. երիցս փաստվում է 1-ի յուրահատկությունը. 1-ը ամենափոքր բնական թիվն է, 1-ը միավորի նշանակություն ունի, 1-ը հաշվման սկիզբն է, 1-ը…
                  Փորձեք ձեռք բերել ապարանջանը, հետազոտենք միասին ու հիանանք մաթեմատիկայի կատարելությամբ:





                  [ATTACH=CONFIG]7851[/ATTACH]
                  Հարգելի՛ գործընկեր հետաքրքիր թեմա եք վարում, սիրով կհետևեմ ..

                  Comment


                  • #24
                    Ինձ էլ շատ հետաքրքրեց թեման։

                    Comment


                    • #25
                      Մարգարիտա Ղազարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Ներածություն

                      Հարգելի գործընկերներ, ներկայացնում եմ հետազոտական աշխատանքի մի հետաքրքիր նյութ, որը պայմանականորեն կանվանենք <<Մաթեմատիկական ապարանջան>>: Նշեմ, որ խնդիրը բաց է, ունի տարբեր մոտեցումներ, տարբեր լուծումնր, օրինաչափություններ, բազմաթիվ պատասխաններ:
                      Իսկ ինչ է բաց խնդիրը.<<Գոյություն ունի արդյոք, քանի եղանակ կա, քայլերի նվազագույն քանակ, ինչ կարելի է անել հետո, ինչու, կա օրինաչափություն, արդյոք լավագույն լուծումն է, ինչ ենք հայտնագործել…>>: Սրանք հարցեր են, որոնք փակ խնդիրը դարձնում են բաց:
                      ՈՒսումնասիրողի մոտ առաջանում է հետաքրքրություն, յուրաքանչյուր կարող է գտնել ինչ-որ օրինաչափություն: Խնդիրը գրավիչ է, լուծման ճանապարհը `ստեղծագործական ընձեռում է առատ հետազոտական նյութ:
                      Բնութագրիչներն են `ոչ ստանդարտ խնդիր է ենթադրում է տարբեր մոտեցումներ, գրանցման յուրահատուկ տեխնիկա, ունի մեկից ավելի լուծումներ, մինչև լուծմանը հանգելը կա անցնելիք ճանապարհ, ավելի շատ հետազոտման նյութ է, քան յուրացման ենթակա պատրաստի նյութ, տալիս է հնարավորություն` ներկայացնելու գաղափարներ, դիտարկել օրինաչափություններ, պարգևում է ստեղծագործական հաճույք և հայտնագործողի բերկրանք:
                      Փորձեք ստանալ <<ապարանջանը>>, օգնեք ուսումնասիրել այն:
                      ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԱՊԱՐԱՆՋԱՆ
                      Գծենք մի շրջանագիծ, բաժանենք այն տասնութ մասերի: Ընտրենք 01-18 թվերից որևէ թիվ, օր.`07-ը և բնական թվերից որևէ գործակից, օր.`2:Ընտրված գործակիցը`2-ը, բազմապատկենք 7-ով (միավորով), գումարենք 0 (տասնավոր):
                      2x7+0=14 ստացված թվի հետ վարվենք նույն կերպ`2 գործակիցը բազմապատկենք 4-ով և գումարենք 1, կստացվի 09:
                      2x4+1=09 2x2+1=05 2x3+1=07
                      2x9+0=18 2x5+0=10 ստացվեց մեր ընտրած թիվը,
                      2x8+1=17 2x0+1=01 պետք չէ շարունակել, այլա-
                      2x7+1=15 2x1+0=02 պես կստացվի նույն շարքը:
                      2x5+1=11 2x2+0=04 Ստացված թվերը դասավո-
                      2x1+1=03 2x4+0=08 ր ենք շրջանագծի ներսում
                      2x3+0=06 2x8+0=16 ժամասլաքի ուղղությամբ:
                      2x6+0=12 2x6+1=13


                      Իսկ ինչու ընտրել 1-18-ը. Փորձփնք 19-ը`2x9+1=19`նորից ստացվեց նույն թիվը`ինքը <<ծնվեց>> իրենից: 19 թիվն անվանենք <<մոգական>>: Ի դեպ, եթե գործակիցն ընտրենք 3-ը ապա <<մոգական>> թիվը կլինի 29-ը`2x9+2=29, 4գործակցի դեպքում`39-ը և այլն: Ապարանջանին ավելացնենք օղակներ հետևյալ ձևով`20-ից մինչև 30 բոլոր թվերի հետ վարվենք հետևյալ կերպ. 20` 2x0+2=2
                      21`2x1+2=4
                      22`2x2+2=6
                      23`2x3+2=8
                      24`2x4+2=10
                      25`2x5+2=12
                      26`2x6+2=14
                      27`2x7+2=16
                      28`2x8+2=18
                      29`2x9+2=20
                      30`2x0+3=3
                      Օղակի վրա տեղադրենք սկզբում ստացված 2-ը`20-ից: Օղակի մեջ գտնումենք 2-ը որի ուղղությամբ դրսում գրումենք 20-ը (2-ը <<ծնվել է>> 20-ից ), շարունակելով, օղակի ներսի 4-ի ուղղությամբ դրսում գրումենք 21, 6-ին համապատասխան `22 և այսպես շարունակ: Ավարտելուց հետո նուըն բանը կատարում ենք 31-40 բոլոր թվերի համար`2 գործակցով.
                      31`2x1+3=5
                      32`2x2+3=7
                      և այլն:
                      Օղակի դրսի կողմից շարունակենք գրել`օղակի ներսի 5-ի ուղղությամբ`31-ը,7-ի ուղղությամբ 32-ը, 9-ի ուղղությամբ 33-ը և այլն: Նույն ձևով վարվենք 41-50 թվերի հետ 2 գործակցով: Ստացված թվերը հերթով շարելով ապարանջանի վրա, խտացնում ենք ապարանձանի զարդերը: Ինչ է ստացվում. Օղակի ներսի թվերին համապատասխան դրսի թվերի տարբերությունը 19 է`մոգական թիվը:Փորձենք, օր.,հաշվել 1/19-ը:Միկրոհաշվիչ պետք չէ. Օղակի ներսում գտնում ենք 1-ը, որից հետո, ժամասլաքին հակառակ,որոնում ենք ստացվելիք թիվը: Պարզ է, որ աըն փոքր է1-ից, գրում ենք` զրո ամբողջ, այնուհետև գրում ենք հանդիպող թվերի միավորները, ստացվում է`1/19=0,052631578947… ավելի ճշգրիտ, քան միկրոհաշվիչով: Փորձենք գտնել 2/19-ի արժեքը. Օղակի ներսում գտնենք 2-ը, ժամասլաքի հակառակ ուղղությամբ շարժվելով գրենք հանդիպող թվերի միավորները, նախապես ամբողջ մասը գրելով 0.
                      2/19=0,105263157894736…
                      Իսկ 3/19-ը, 5/19-ը, 8/19-ը, 11/19-ը ինչպես ստանալ:
                      Իսկ ինչ կստացվի եթե գործակիցը լինի 3, 4, 5, և այլն: Ինձ չի հաջողվել օղակի ներսում 1-ի ուղղությամբ գտնել որևէ թիվ. երիցս փաստվում է 1-ի յուրահատկությունը. 1-ը ամենափոքր բնական թիվն է, 1-ը միավորի նշանակություն ունի, 1-ը հաշվման սկիզբն է, 1-ը…
                      Փորձեք ձեռք բերել ապարանջանը, հետազոտենք միասին ու հիանանք մաթեմատիկայի կատարելությամբ:





                      [ATTACH=CONFIG]7851[/ATTACH]
                      Հետաքրքիր և յուրօրինակ աշխատանք եք ներկայացրել, հարգելի՛ Մարգարիտա, սիրով կմասնակցեմ քննարկմանը։

                      Comment

                      Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                      Working...
                      X