Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Կոտորակ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • #76
    ԿՈՏՈՐԱԿԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆԸ
    ½=2/4=3/6=4/8=5/10=6/12=7/14
    Եթե կոտորակի համարիչն ու հայտարարն բազմապատկենք միևնույն բնական թվով, ապա կոտորակը չի փոխվում։
    Օր՝3/5=9/15
    Նման ձևով, եթե կոտորակի համարիչն ու հայտարարը ունեն ընդհանուր արտադրիչ, ապա կարելի է կոտորակը կռճատել այդ արտադրիչով կամ համարիչը և հայտարարը բաժանել միևնույն թվի վրա։
    Օր՝10/20=1/2-10-ով 55/60=11/12-5-ով
    Վարժ
    24/60=4/10=2/5
    30/120=3/6=1/2
    200/1000=2/10=1/5
    150/300=1/2
    5/10=1/2

    Comment


    • #77
      Ալոյան Գոհար-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      ԿՈՏՈՐԱԿԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆԸ
      ½=2/4=3/6=4/8=5/10=6/12=7/14
      Եթե կոտորակի համարիչն ու հայտարարն բազմապատկենք միևնույն բնական թվով, ապա կոտորակը չի փոխվում։
      Օր՝3/5=9/15
      Նման ձևով, եթե կոտորակի համարիչն ու հայտարարը ունեն ընդհանուր արտադրիչ, ապա կարելի է կոտորակը կռճատել այդ արտադրիչով կամ համարիչը և հայտարարը բաժանել միևնույն թվի վրա։
      Օր՝10/20=1/2-10-ով 55/60=11/12-5-ով
      Վարժ
      24/60=4/10=2/5
      30/120=3/6=1/2
      200/1000=2/10=1/5
      150/300=1/2
      5/10=1/2

      Շնորհակալություն , հարգելի' Գոհար, ակտիվ մասնակցության համար:

      Comment


      • #78
        Heghin-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Հարգելի Անուշ առաջարկում եմ դիտել տեսանյութը



        https://www.youtube.com/watch?v=N05atC04Dpk
        Թղթի կտորը կարելի է կտրատել` բաժանելով 10 հավասար մասերի: Աշակերտներին հարցնել, թե ինչպես են կոչվում 1, 3, 4, 6, 7, 9 այդպիսի մասերը: Գրել այդ թվերը:

        Comment


        • #79
          Տարիքային առանձնահատկություններից, տարբեր տարիքային խմբերում մաթեմատիկա առարկայի նկատմամբ էլ ավելի հետաքրքրություն ձևավորելու նկատառումից ելնելով կարելի է և դիտարկել, տալ գաղափար շղթայական կոտորակից:
          Կցված ֆայլեր

          Comment


          • #80
            Բարձր դասարաններում կարելի է դիտարկել հետևյալ խնդիրը.
            Կցված ֆայլեր

            Comment


            • #81
              nerbab1961-ի խոսքերից Նայել գրառումը
              Բարձր դասարաններում կարելի է դիտարկել հետևյալ խնդիրը.
              Հարգելի գործընկեր, շնորհակալություն մասնակցության համար: Նմանատիպ խնդիրներ կարելի է առաջարկել բարձր դասարաններում , իսկ տարրական դասարաններում միայն գաղափար է տրվում ամբողջի և նրա մասերի մասին:

              Comment


              • #82
                Կոտորակների գործածությունը մաթեմատիկական հաշվարկներում կիրառվել է երեք հազարամյակ առաջ: Կոտորակներով առաջին գործողությունները վերագրվում են հին հույներին և եգիպտացիներին: Դեռևս այդ ժամանակ մարդիկ հասկացան, որ ամբողջ թվերն ամբողջությամբ չեն արտահայտում մաթեմատիկական գործողությունները և անհրաժեշտություն կա գտնել թվերի մասը, որոնք էլ արտահայտվում էին կոտորակի կամ տասնորդական թվի տեսքով:

                Comment

                Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X