Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Կոն: Կոնի մակերևույթի հավասարում:

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Արաքսյա Սաղոյան
    replied
    Կոնական հատույթ ― կոնը (ավելի ստույգ՝ կոնի մակերևույթը) հարթությամբ հատելիս ստացվող կորի անվանումն է։ Կոնական հատույթները ստացել են իրենց անվանումները մոտավորապես մ.թ.ա. 200 թթ-երին Ապոլոնիուսի կողմից։

    Կոնական հատույթներ՝ պարաբոլ, էլիպս և շրջանագիծ, հիպերբոլ։
    1. Պարաբոլ՝ հատող հարթությունը զուգահեռ է կոնին
    2. Շրջանագիծ և էլիպս
    3. Հիպերբոլաներ
    Վերջին խմբագրողը՝ manush; 10-10-18, 12:28. Պատճառը՝: Գրառումների միացում

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Արաքսյա Սաղոյան
    replied
    Հարգելի' Բալասանյան,հետաքրքիր թեմա և դասի պլան եք ներկայացրել,իսկ թեմայի հետ առնչվող նկարները սիրով կկիրառեմ իմ դասաժամերին։

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Heghin
    replied
    Տոնոյան Գրետա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Յուրաքանչյուր ուսուցիչ ցանկանում է ավելի հետաքրքիր դարձնել իր դասաժամը: Մեկին հաջողվում է այդ պրոցեսը լավ կատարել, մյուսին քիչ: Այդ ամենը կախված է ուսուցչի պատրաստվածությունից, փորձից, ինքնակրթուրյամբ զբաղվելուց: Ավելի արդյունավետ դասավանդելու, աշակերտների վերաբերմունքը դպրոցի նկատմամբ ավելի դրական դարձնելու համար շատ օգտակար է տեսադասերի կիրառումը: Նկարահանելով նոր թեմայի հաղորդումը, այն ներկայացվում է աշակերտներին լոկալ ցանցի միջոցով իրար միացված համակարգիչներով կամ պրոյեկտորի միջոցով էկրանի վրա: Այս դեպքում հեշտանում է ուսուցչի գործը:Այս ձևով ուսուցիչը ազատվում է միևնույն նյութը մի քանի դասարանում հաղորդելուց: Դասի պլանը կազմվում է համակարգչում Word ծրագրով, իսկ պարապած դասաժամերը լրացվում է Excel ծրագրով:
    Սիրելի Սրբուհի, շատ հետքրքիր դաս եք ներկայացրել: Դասի պլանը այնպես եք պատրաստել , որ դրանց կիրառմամբ անցկացվող դասի ժամանակ դասարանը կներգրավվի դասապրոցեսի մեջ՝աշակերտները կլինեն ոչ, թե պասիվ դիտողի դերում, այլ կդառնան ուսուցման գործընթացի ակտիվ մասնակիցներ: Նման մոտեցման շնորհիվ խթանվում է սովորողների տրամաբանական մտածողությունը, և նրանց հնարավորություն է ընձեռվում կատարել համապատասխան հետևություններ ու եզրահանգումներ:Իսկ ուսուցիչը , ձերբազատվելով պատրաստի գիտելիք հաղորդողի դերից, ստանձնում է դասապրոցեսը կազմակերպողի ու վերահսկողի դերը: Շնորհակալությու՜ն:
    Ուսուցչի մասնագիտական ամենակարևոր որակներից մեկը դասը ճիշտ պլանավորելն է: Հստակ գիտակցելով դասի խնդիրներն ու նպատակները և ճիշտ պլանավորելով դասը՝ ուսուցիչը կարող է մեծապես նպաստել ուսուցման արդյունավետության բարձրացմանը: Դասի պլանավորումը կարողություն է, ինչի ձեռքբերման ուղղությամբ անհրաժեշտ է հետևողականորեն աշխատել:Ցանկացած դաս պլանավորելուց առաջ անհրաժեշտ է պատասխանել հետևյալ հարցերին.
    -ի՞նչ սովորեցնել,
    -ինչո՞ւ սովորեցնել,
    -ինչպե՞ս սովորեցնել:


    1. Դասի սկիզբը կամ ներածություն
    ա/ Ուսուցիչը պիտի գրավի աշակերտների ուշադրությունը, հետաքրքրությունը և ապահովի մասնակցությունը:
    բ/ Ուսուցիչը պիտի կապի հաղորդվելիք ուսումնական նյութը սովորողների ունեցած փորձի հետ:
    գ/ Ուսուցիչը պիտի սահմանի դասի վերջնարդյունքը:
    դ/ Ուսուցիչը պիտի նախապես մտածի և պլանավորի դասի կառուցվածքը:
    ե/Ուսուցիչը պիտի հնարավորինս բարձրացնի սովորողի շահագրգռվածությունը (մոտիվացիան):

    ա/ Ուսուցիչը պիտի գրավի աշակերտների ուշադրությունը, հետաքրքրությունը և ապահովի մասնակցությունը հետևյալ կերպ՝

    • սկսել տվյալ թեմայի վերաբերյալ մի անսովոր փաստ բերելով,
    • տալ զարմանալի և հետաքրքրական վիճակագրական տվյալներ, եթե այդպիսիք կան,
    • ցույց տալ որևէ ուշագրավ պատկեր, նկար,
    • գրատախտակին գրել թեմային առնչվող բառակապակցություն կամ որևէ միտք,
    • բաժանել հարցաթերթիկներ ՝ առանց մեկնաբանության,
    • տալ «սադրիչ» հարց:
    Վերջին խմբագրողը՝ manush; 10-10-18, 12:01.

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • ՍՐԲՈՒՀԻ ԲԱԼԱՍԱՆՅԱՆ
    replied
    Տոնոյան Գրետա-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Յուրաքանչյուր ուսուցիչ ցանկանում է ավելի հետաքրքիր դարձնել իր դասաժամը: Մեկին հաջողվում է այդ պրոցեսը լավ կատարել, մյուսին քիչ: Այդ ամենը կախված է ուսուցչի պատրաստվածությունից, փորձից, ինքնակրթուրյամբ զբաղվելուց: Ավելի արդյունավետ դասավանդելու, աշակերտների վերաբերմունքը դպրոցի նկատմամբ ավելի դրական դարձնելու համար շատ օգտակար է տեսադասերի կիրառումը: Նկարահանելով նոր թեմայի հաղորդումը, այն ներկայացվում է աշակերտներին լոկալ ցանցի միջոցով իրար միացված համակարգիչներով կամ պրոյեկտորի միջոցով էկրանի վրա: Այս դեպքում հեշտանում է ուսուցչի գործը:Այս ձևով ուսուցիչը ազատվում է միևնույն նյութը մի քանի դասարանում հաղորդելուց: Դասի պլանը կազմվում է համակարգչում Word ծրագրով, իսկ պարապած դասաժամերը լրացվում է Excel ծրագրով :
    Սիրելի Սրբուհի, շատ հետքրքիր դաս եք ներկայացրել: Դասի պլանը այնպես եք պատրաստել , որ դրանց կիրառմամբ անցկացվող դասի ժամանակ դասարանը կներգրավվի դասապրոցեսի մեջ՝աշակերտները կլինեն ոչ, թե պասիվ դիտողի դերում, այլ կդառնան ուսուցման գործընթացի ակտիվ մասնակիցներ: Նման մոտեցման շնորհիվ խթանվում է սովորողների տրամաբանական մտածողությունը, և նրանց հնարավորություն է ընձեռվում կատարել համապատասխան հետևություններ ու եզրահանգումներ:Իսկ ուսուցիչը , ձերբազատվելով պատրաստի գիտելիք հաղորդողի դերից, ստանձնում է դասապրոցեսը կազմակերպողի ու վերահսկողի դերը: Շնորհակալությու՜ն:
    Շնորհակալություն Գրետա ջան, որ ուսումնասիրել եք պաշարը:Ես կարծում եմ, որ ուսուցչի մասնագիտական կարևոր խնդիրներից մեկը դասի ճիշտ պլանավորումն է: Դասապլան կազմելու հիմնական նպատակն այն է, թե ինչպես պետք է օգնել աշակերտներին՝ ուսումնական ակնկալվող արդյունքներին հասնելու համար:Դասապլանում արտացոլվում է հատկապես այն ամենը ինչը կարևորում է ուսուցչի կողմից, ընդ որում՝ այնքան էլ էական չէ,թե ինչ ձևաչափով է արտահայտվում այն:
    Վերջին խմբագրողը՝ Գայանե Սիմոնյան; 22-08-18, 17:43.

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Տոնոյան Գրետա
    replied
    Կարծում եմ այս նյութերը կօգնեն և′ ուսուցիչներին, և′ աշակերտներին:
    Գլան, կոն, գունդ: Գլանի և կոնի կողմնային մակերևույթների փռվածքները՝
    ԱՂԲՅՈՒՐ՝
    https://www.youtube.com/watch?v=CAe0Po6cSME
    Հատած կոն, տարրերը, փռվածքը՝
    ԱՂԲՅՈՒՐ՝
    https://www.youtube.com/watch?v=H_wo6tj7YA0

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Տոնոյան Գրետա
    replied
    ՍՐԲՈՒՀԻ ԲԱԼԱՍԱՆՅԱՆ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հեղինակ՝ Սրբուհի Բալասանյան, Աբովյանի հ.4 ավագ դպրոց

    Նյութը ներառում է դասի պլան և հայտորոշիչ թեստ:

    https://lib.armedu.am/download/17212...aa2b24decbcda2
    Յուրաքանչյուր ուսուցիչ ցանկանում է ավելի հետաքրքիր դարձնել իր դասաժամը: Մեկին հաջողվում է այդ պրոցեսը լավ կատարել, մյուսին քիչ: Այդ ամենը կախված է ուսուցչի պատրաստվածությունից, փորձից, ինքնակրթուրյամբ զբաղվելուց: Ավելի արդյունավետ դասավանդելու, աշակերտների վերաբերմունքը դպրոցի նկատմամբ ավելի դրական դարձնելու համար շատ օգտակար է տեսադասերի կիրառումը: Նկարահանելով նոր թեմայի հաղորդումը, այն ներկայացվում է աշակերտներին լոկալ ցանցի միջոցով իրար միացված համակարգիչներով կամ պրոյեկտորի միջոցով էկրանի վրա: Այս դեպքում հեշտանում է ուսուցչի գործը:Այս ձևով ուսուցիչը ազատվում է միևնույն նյութը մի քանի դասարանում հաղորդելուց: Դասի պլանը կազմվում է համակարգչում Word ծրագրով, իսկ պարապած դասաժամերը լրացվում է Excel ծրագրով :
    Սիրելի Սրբուհի, շատ հետքրքիր դաս եք ներկայացրել: Դասի պլանը այնպես եք պատրաստել , որ դրանց կիրառմամբ անցկացվող դասի ժամանակ դասարանը կներգրավվի դասապրոցեսի մեջ՝աշակերտները կլինեն ոչ, թե պասիվ դիտողի դերում, այլ կդառնան ուսուցման գործընթացի ակտիվ մասնակիցներ: Նման մոտեցման շնորհիվ խթանվում է սովորողների տրամաբանական մտածողությունը, և նրանց հնարավորություն է ընձեռվում կատարել համապատասխան հետևություններ ու եզրահանգումներ:Իսկ ուսուցիչը , ձերբազատվելով պատրաստի գիտելիք հաղորդողի դերից, ստանձնում է դասապրոցեսը կազմակերպողի ու վերահսկողի դերը: Շնորհակալությու՜ն:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • ՍՐԲՈՒՀԻ ԲԱԼԱՍԱՆՅԱՆ
    replied
    Շնորհակալություն Հռիփսիմե ջան:

    Թողնել հաղորդագրություն:


  • Կոն: Կոնի մակերևույթի հավասարում:

    Հեղինակ՝ Սրբուհի Բալասանյան, Աբովյանի հ.4 ավագ դպրոց

    Նյութը ներառում է դասի պլան և հայտորոշիչ թեստ:

    https://lib.armedu.am/download/17212...aa2b24decbcda2
Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
Working...
X