Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Երկրաչափությունը 7-12-րդ դասարաններում

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Երկրաչափությունը 7-12-րդ դասարաններում

    Ըստ կրթակարգի՝ հանրակրթության գլխավոր նպատակը երեխաների, սովորողների մտավոր, հոգևոր, ֆիզիկական և սոցիալական ունակությունների համակողմանի ու ներդաշնակ զարգացումն է, նրանց պատշաճ վարքի և վարվելակերպի ձևավորումը:

    Աառաջնորդվելով այդ հիմնական նպատակներով և միաժամանակ հաշվի առնելով երկրաչափության առանձնահատկություններն ու ընձեռած հնարավորությունները տվյալ փուլում, դասընթացի համար կարևոր է դառնում հետևյալ նպատակադրումը՝ հարթության վրա երկրաչափական պատկերների հատկությունների և առնչությունների ուսումնասիրման և տարածական պատկերների ծանոթացման միջոցով զարգացնել սովորողների
    1.պատկերային ընկալումները,
    2.ճանաչողական ունակությունները, ալգորիթմական և տրամաբանական մտածողությունը,
    3.ստացած գիտելիքների գործնական կիրառությունները,4.գծապատկերներից և երկրաչափության լեզվից օգտվելու կարողությունները:

    Երկրաչափական խնդիրների լուծումը, կարծում եմ, կնպաստի սովորողների արժեհամակարգի ձևավորմանն ու սոցիալական հմտությունների զարգացմանը: Շատ կարևոր եմ համարում խնդիրների տարբերակված ուսուցումը: Պետք է հաշվի առնելի սովորողների կարողությունները: Ի վերջո, երեխան պետք է գիտելիքը կիրառի կյանքում:

    Հարգելի ֆորումցիներ, ակնկալում եմ բուռն քննարկումներ, աջակցություններ, փորձի փոխանակում:
    Վերջին խմբագրողը՝ manush; 18-06-18, 17:50.

  • #2
    Երկրաչափություն 7, էջ, 21, խ.48 Безымянный.jpg
    Խնդիրը հարմար է լուծել հանրահաշվի հարթություն տանելով: Ցանկանում եմ լսել այլ կարծիքներ:
    28 սմ-ի հավասար հատվածը տրոհված է երեք անհավասր հատվածների: Եզրային հատվածների միջնակետերի հեռավորությունը 16 սմ է: Գտնել մեջտեղի հատվածի երկարությունը:
    AK=KC=X, DP=PB=Y, CD=Z
    AB-KP=AK+PB
    X+Y=28-12=16
    X+X+Z+Y+Y=28
    2*(X+Y)+Z=28
    2*12+Z=28
    Z=28-24=4 CD=4
    Կցված ֆայլեր
    Վերջին խմբագրողը՝ naramartirosyan; 22-04-19, 23:16.

    Comment


    • #3
      naramartirosyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Ըստ կրթակարգի՝ հանրակրթության գլխավոր նպատակը երեխաների, սովորողների մտավոր, հոգևոր, ֆիզիկական և սոցիալական ունակությունների համակողմանի ու ներդաշնակ զարգացումն է, նրանց պատշաճ վարքի և վարվելակերպի ձևավորումը: Աառաջնորդվելով այդ հիմնական նպատակներով և միաժամանակ հաշվի առնելով երկրաչափության առանձնահատկություններն ու ընձեռած հնարավորությունները տվյալ փուլում, դասընթացի համար կարևոր է դառնում հետևյալ նպատակադրումը՝ հարթության վրա երկրաչափական պատկերների հատկությունների և առնչությունների ուսումնասիրման և տարածական պատկերների ծանոթացման միջոցով զարգացնել սովորողների 1.պատկերային ընկալումները, 2.ճանաչողական ունակությունները, ալգորիթմական և տրամաբանական մտածողությունը, 3.ստացած գիտելիքների գործնական կիրառությունները,4.գծապատկերներից և երկրաչափության լեզվից օգտվելու կարողությունները: Երկրաչափական խնդիրների լուծումը, կարծում եմ, կնպաստի սովորողների արժեհամակարգի ձևավորմանն ու սոցիալական հմտությունների զարգացմանը: Շատ կարևոր եմ համարում խնդիրների տարբերակված ուսուցումը: Պետք է հաշվի առնելի սավարաղների կարողությունները: Ի վերջո, երեղան պետք է գիտելիքը կիրառի կյանքում:
      Հարգելի ֆորումցիներ, ակնկալում եմ բուռն քննարկումներ, աջակցություններ, փորձի փոխանակում:

      Շնորհակալություն, Նաիրա ջան: Մասնավորապես պետք է ուշադրություն դարձնել երկրաչափական խնդրի համար գեղեցիկ լուծում գտնելուն: Հասնել նրան , որ խնդիրը լուծվի հնարամիտ եղանակով, այլ ոչ թե երկարաշունչ հաշվումների միջոցով:Որի արդյունքում ոչ միայն օգտակար է լինում արդյունքը, այլև ստանում ենք գեղագիտական հաճույք: Կարծում եմ, որ քո նպատակն է այս թեմայի տակ տեսնել երկրաչափական խնդիրների հետաքրքիր, հնարամիտ և գեղեցիկ լուծումներ:
      Լիլիթ Կորյունի Սահակյան

      https://forum.armedu.am/member.php/5808-Lilit-Sahakyan

      https://lib.armedu.am/user/profile/2640

      Comment


      • #4
        naramartirosyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Երկրաչափություն 7, էջ, 21, խ.48[ATTACH=CONFIG]5905[/ATTACH]
        Խնդիրը հարմար է լուծել հանրահաշվի հարթություն տանելով: Ցանկանում եմ լսել այլ կարծիքներ:
        28 սմ-ի հավասար հատվածը տրոհված է երեք անհավասր հատվածների: Եզրային հատվածների միջնակետերի հեռավորությունը 16 սմ է: Գտնել մեջտեղի հատվածի երկարությունը:
        AK=KC=X, DP=PB=Y, CD=Z
        AB-KP=AK+PB
        X+Y=28-12=16
        X+X+Z+Y+Y=28
        2*(X+Y)+Z=28
        2*12+Z=28
        Z=28-24=4 CD=4
        Նաիրա ջան, ես կառաջարկեմ հետևյալը՝

        10.jpg
        Լիլիթ Կորյունի Սահակյան

        https://forum.armedu.am/member.php/5808-Lilit-Sahakyan

        https://lib.armedu.am/user/profile/2640

        Comment


        • #5
          naramartirosyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Ըստ կրթակարգի՝ հանրակրթության գլխավոր նպատակը երեխաների, սովորողների մտավոր, հոգևոր, ֆիզիկական և սոցիալական ունակությունների համակողմանի ու ներդաշնակ զարգացումն է, նրանց պատշաճ վարքի և վարվելակերպի ձևավորումը: Աառաջնորդվելով այդ հիմնական նպատակներով և միաժամանակ հաշվի առնելով երկրաչափության առանձնահատկություններն ու ընձեռած հնարավորությունները տվյալ փուլում, դասընթացի համար կարևոր է դառնում հետևյալ նպատակադրումը՝ հարթության վրա երկրաչափական պատկերների հատկությունների և առնչությունների ուսումնասիրման և տարածական պատկերների ծանոթացման միջոցով զարգացնել սովորողների 1.պատկերային ընկալումները, 2.ճանաչողական ունակությունները, ալգորիթմական և տրամաբանական մտածողությունը, 3.ստացած գիտելիքների գործնական կիրառությունները,4.գծապատկերներից և երկրաչափության լեզվից օգտվելու կարողությունները: Երկրաչափական խնդիրների լուծումը, կարծում եմ, կնպաստի սովորողների արժեհամակարգի ձևավորմանն ու սոցիալական հմտությունների զարգացմանը: Շատ կարևոր եմ համարում խնդիրների տարբերակված ուսուցումը: Պետք է հաշվի առնելի սավարաղների կարողությունները: Ի վերջո, երեղան պետք է գիտելիքը կիրառի կյանքում:
          Հարգելի ֆորումցիներ, ակնկալում եմ բուռն քննարկումներ, աջակցություններ, փորձի փոխանակում:

          Սիրելի Նաիրա, շատ կարևոր թեմա եք քննարկում, քանի որ երեխաների ստեղծագործական միտքը զարգացնելուն մեծապես նպաստում են երկրաչափության դասընթացները։ Իսկ երկրաչափության դասընթացին երեխան հետաքրքրություն կցուցաբերի միայն այն դեպքում, երբ ընկալում են երկրաչափական պատկերները և նրանց հատկությունները։
          Երկրաչափական խնդիրների լուծման գրավականն է ճիշտ գծագիրը (որոշ դեպքերում գոնե մոտավոր գծագիրը), որն հանդիսանում է խնդրի լուծման կմախքը։ Միայն խնդրի ճիշտ գծագրի, պայմանների ընկալման դեպքում, երբ գեղեցիկ և արդյունավետ հանգուցալուծում ենք ստանում, այդ ժամանակ է, որ շարժում է երեխաների հետաքրքրությունը:
          Նարինե Մարկոսյան

          https://lib.armedu.am/user/profile/10939

          Comment


          • #6
            Lilit Sahakyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
            Նաիրա ջան, ես կառաջարկեմ հետևյալը՝

            [ATTACH=CONFIG]5921[/ATTACH]
            Շնորհակալություն, Լիլիթ ջան, շատ հարմար տարբերակ է:

            Comment


            • #7
              Երկր.7, էջ32, խ.96
              Ապացուցել, որ եթե ABC և CBD անկյունների կիսորդները փոխուղղահայաց են, ապա A, B և D Կետերը գտնվում են մի ուղղի վրա:

              >ABC=2a
              >CBD=2b 2a+2b=180
              a+b=90


              Խնդրում եմ առաջարկել այլ տարբերակներ....
              Վերջին խմբագրողը՝ naramartirosyan; 14-04-18, 00:20.

              Comment


              • #8
                naramartirosyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Երկր.7, էջ32, խ.96
                Ապացուցել, որ եթե ABC և CBD անկյունների կիսորդները փոխուղղահայաց են, ապա A, B և D Կետերը գտնվում են մի ուղղի վրա:

                >ABC=2a
                >CBD=2b 2a+2b=180
                a+b=90


                Խնդրում եմ առաջարկել այլ տարբերակներ....
                Նշված խնդրի գծագիրը Безымянный.jpg


                Նաիրա Ֆրունզիկի Մարտիրոսյան
                https://forum.armedu.am/usercp.php
                https://lib.armedu.am/profile/10776/...e_created/desc
                Վերջին խմբագրողը՝ naramartirosyan; 14-04-18, 00:55.

                Comment


                • #9
                  Մի՞թե չկան այլ տարբերակներ: Երկրաչափական խնդիրների լուծումներն հետաքրքիր են: Ակնկալում եմ արձագանքներ:

                  Comment


                  • #10
                    7-րդ դասարան



                    7.jpg
                    Վերջին խմբագրողը՝ Lilit Sahakyan; 16-04-18, 21:43.
                    Լիլիթ Կորյունի Սահակյան

                    https://forum.armedu.am/member.php/5808-Lilit-Sahakyan

                    https://lib.armedu.am/user/profile/2640

                    Comment


                    • #11
                      Lilit Sahakyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      7-րդ դասարան



                      [ATTACH=CONFIG]6059[/ATTACH]
                      Լուծման տարբերակը
                      [ATTACH=CONFIG]6063[/ATTACH]
                      Կցված ֆայլեր

                      Comment


                      • #12
                        A, B և C կետերը գտնվում են մի ուղղի վրա, իսկ M, N կետերը AB և AC հատվածների միջնակետերն են: Ապացուցել, որ BC=2MN: երկ. 7, խ. 90



                        Նաիրա Ֆրունզիկի Մարտիրոսյան https://forum.armedu.am/usercp.php
                        https://lib.armedu.am/profile/10776/...e_created/desc
                        Վերջին խմբագրողը՝ naramartirosyan; 17-04-18, 00:44.

                        Comment


                        • #13
                          naramartirosyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                          A, B և C կետերը գտնվում են մի ուղղի վրա, իսկ M, N կետերը AB և AC հատվածների միջնակետերն են: Ապացուցել, որ BC=2MN: երկ. 7, խ. 90



                          Նաիրա Ֆրունզիկի Մարտիրոսյան https://forum.armedu.am/usercp.php
                          https://lib.armedu.am/profile/10776/...e_created/desc


                          666.jpg
                          Լիլիթ Կորյունի Սահակյան

                          https://forum.armedu.am/member.php/5808-Lilit-Sahakyan

                          https://lib.armedu.am/user/profile/2640

                          Comment


                          • #14
                            Lilit Sahakyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                            [ATTACH=CONFIG]6070[/ATTACH]
                            Կա 2-րդ դեպքը ևս, այն միայն ցույց տանք բավարար է, մնացածը՝ նկարից պարզ երևում է.
                            խնդիր9.jpg
                            Նարինե Մարկոսյան

                            https://lib.armedu.am/user/profile/10939

                            Comment


                            • #15
                              Lilit Sahakyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                              [ATTACH=CONFIG]6070[/ATTACH]
                              Շնորհակալություն Լիլիթ ջա՝ն, ինչպես միշտ, ես այս խնդիրը լուծում էի հանրահաշվորեն, որը հարմար տարբերակ չէր:

                              Comment

                              Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                              Working...
                              X

                              Debug Information