Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

ՊԱՐԱՄԵՏՐԱԿԱՆ ՀԱՎԱՍԱՐՈՒՄՆԵՐԻ ԼՈՒԾՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱՆ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • ՊԱՐԱՄԵՏՐԱԿԱՆ ՀԱՎԱՍԱՐՈՒՄՆԵՐԻ ԼՈՒԾՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱՆ

    Մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացում պարամետր պարունակող խնդիրների լուծումները դժվարությամբ է ընկալվում աշակերտների կողմից:
    Կցված ֆայլեր
    Ամենակարևոր երևույթը դպրոցում, ամենաուսուցանող առարկան, ամենալավ կենդանի օրինակը. այս ամենն ամբողջանում է ուսուցչի մեջ:
    Ադոլֆ Դիստերվեգ


    https://forum.armedu.am/member.php/6235-Heghin

    https://www.facebook.com/Heghine.Ayvazyan
    Հեղինե Այվազյան, Լոռու մարզի Ուռուտի միջնակարգ դպրոց

  • #2
    Heghin-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացում պարամետր պարունակող խնդիրների լուծումները դժվարությամբ է ընկալվում աշակերտների կողմից:
    Հարգելի Heghin, շատ կարևոր թեմա եք քննքրկում, քանի որ պարամետր պարունակող հավասարումները դասվում են ավելի բարդ տեսակի վարժությունների շարքին, ուստի այդ թեմայի քննարկումները շատ կարևոր են:

    Comment


    • #3
      Պարամետրական հավասարումների համակարգեր

      Պարամետրական հավասարումների համակարգերի լուծման մեթոդների կիրառումը խնդիրներ լուծելիս
      Կցված ֆայլեր
      Ամենակարևոր երևույթը դպրոցում, ամենաուսուցանող առարկան, ամենալավ կենդանի օրինակը. այս ամենն ամբողջանում է ուսուցչի մեջ:
      Ադոլֆ Դիստերվեգ


      https://forum.armedu.am/member.php/6235-Heghin

      https://www.facebook.com/Heghine.Ayvazyan
      Հեղինե Այվազյան, Լոռու մարզի Ուռուտի միջնակարգ դպրոց

      Comment


      • #4
        Մարինա76-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Հարգելի Heghin, շատ կարևոր թեմա եք քննքրկում, քանի որ պարամետր պարունակող հավասարումները դասվում են ավելի բարդ տեսակի վարժությունների շարքին, ուստի այդ թեմայի քննարկումները շատ կարևոր են:
        Շնորհակալություն հարգելի՛ Մարինա, թեմային արձագանքելու համար:Ճիշտ եք նկատել,որ թեման համարվում է ավելի բարդ և երեխաները առավել դժվար են հասկանում
        Ամենակարևոր երևույթը դպրոցում, ամենաուսուցանող առարկան, ամենալավ կենդանի օրինակը. այս ամենն ամբողջանում է ուսուցչի մեջ:
        Ադոլֆ Դիստերվեգ


        https://forum.armedu.am/member.php/6235-Heghin

        https://www.facebook.com/Heghine.Ayvazyan
        Հեղինե Այվազյան, Լոռու մարզի Ուռուտի միջնակարգ դպրոց

        Comment


        • #5
          Հարգելի Heghin, մի օրինակ էլ իմ կողմից
          Օրինակ.doc

          Comment


          • #6
            Պարամետր (հուն.՝ παραμετρών — չափող, համաչափող), մաթեմատիկայում, մեծություն, որի արժեքները թույլ են տալիս որևէ բազմության տարրերը զանազանել մեկը մյուսից, օրինակ՝ դեկարտյան ուղղանկյուն կոորդինատական համակարգում хОу հարթության միավոր երկարությամբ, շառավղով բոլոր շրջանագծերի բազմությունը տրվում է (x—a)2+(y—b)2=l հավասարումով։ Ընդունելով՝ a=4, b=5, այդ բազմությունից առանձնացնում ենք որոշակի՝ (4,5) կենտրոնով (x—4)2+(y—5)2=1 շրջանագիծը։
            Տեխնիկայում, մեծություն, որ բնութագրում է պրոցեսի, երևույթի, համակարգի, տեխնիկական սարքի որևէ հատկությունը․ օրինակ՝ մեխանիկական համակարգերում պարամետրեր են զանգվածր, շփման գործակիցը, իներցիայի մոմենտը և այլն։ Էլեկտրական համակարգերի պարամետրեր են հոսանքի ուժը, լարումը, դիմադրությունը, ունակությունը ևն։
            Ամենակարևոր երևույթը դպրոցում, ամենաուսուցանող առարկան, ամենալավ կենդանի օրինակը. այս ամենն ամբողջանում է ուսուցչի մեջ:
            Ադոլֆ Դիստերվեգ


            https://forum.armedu.am/member.php/6235-Heghin

            https://www.facebook.com/Heghine.Ayvazyan
            Հեղինե Այվազյան, Լոռու մարզի Ուռուտի միջնակարգ դպրոց

            Comment


            • #7
              Օրինակ

              Պարամետրական հավասարում
              Կցված ֆայլեր
              Ամենակարևոր երևույթը դպրոցում, ամենաուսուցանող առարկան, ամենալավ կենդանի օրինակը. այս ամենն ամբողջանում է ուսուցչի մեջ:
              Ադոլֆ Դիստերվեգ


              https://forum.armedu.am/member.php/6235-Heghin

              https://www.facebook.com/Heghine.Ayvazyan
              Հեղինե Այվազյան, Լոռու մարզի Ուռուտի միջնակարգ դպրոց

              Comment


              • #8
                Մարինա76-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Հարգելի Heghin, մի օրինակ էլ իմ կողմից
                [ATTACH]4459[/ATTACH]
                Շնորհակալություն հարգելիս, հետաքրքիր օրինակ եք ներկայացրել
                Ամենակարևոր երևույթը դպրոցում, ամենաուսուցանող առարկան, ամենալավ կենդանի օրինակը. այս ամենն ամբողջանում է ուսուցչի մեջ:
                Ադոլֆ Դիստերվեգ


                https://forum.armedu.am/member.php/6235-Heghin

                https://www.facebook.com/Heghine.Ayvazyan
                Հեղինե Այվազյան, Լոռու մարզի Ուռուտի միջնակարգ դպրոց

                Comment


                • #9
                  Heghin-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Պարամետր (հուն.՝ παραμετρών — չափող, համաչափող), մաթեմատիկայում, մեծություն, որի արժեքները թույլ են տալիս որևէ բազմության տարրերը զանազանել մեկը մյուսից, օրինակ՝ դեկարտյան ուղղանկյուն կոորդինատական համակարգում хОу հարթության միավոր երկարությամբ, շառավղով բոլոր շրջանագծերի բազմությունը տրվում է (x—a)2+(y—b)2=l հավասարումով։ Ընդունելով՝ a=4, b=5, այդ բազմությունից առանձնացնում ենք որոշակի՝ (4,5) կենտրոնով (x—4)2+(y—5)2=1 շրջանագիծը։
                  Տեխնիկայում, մեծություն, որ բնութագրում է պրոցեսի, երևույթի, համակարգի, տեխնիկական սարքի որևէ հատկությունը․ օրինակ՝ մեխանիկական համակարգերում պարամետրեր են զանգվածր, շփման գործակիցը, իներցիայի մոմենտը և այլն։ Էլեկտրական համակարգերի պարամետրեր են հոսանքի ուժը, լարումը, դիմադրությունը, ունակությունը ևն։
                  Գտնել արժեքները
                  Կցված ֆայլեր
                  Ամենակարևոր երևույթը դպրոցում, ամենաուսուցանող առարկան, ամենալավ կենդանի օրինակը. այս ամենն ամբողջանում է ուսուցչի մեջ:
                  Ադոլֆ Դիստերվեգ


                  https://forum.armedu.am/member.php/6235-Heghin

                  https://www.facebook.com/Heghine.Ayvazyan
                  Հեղինե Այվազյան, Լոռու մարզի Ուռուտի միջնակարգ դպրոց

                  Comment

                  Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                  Working...
                  X