Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Պարամետր պարունակող որոշ առաջադրանքների լուծման եղանակներ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • #76
    Շնորհակալություն

    Կարինե Մարգարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Հարգելի Նարինե մարդը սկսում է մտածել, երբ ծագում է դժվարություններ հաղթահարելու անհրաժեշտություն և մտածողությունը զարգանում է, երբ հարկ է լինում առաջարկել վարկածներ, կատարել դատողություններ, հիմնավորումներ, ստուգումներ ու ուղղումներ:Այսօր ուսուցչի գլխավոր նպատակներից մեկն էլ սովորողին ճիշտ մտածել սովորեցնելն է: Ուսուցման ժամանակ սովորողների մոտ պետք է ձևավորել «ազատ մտածողություն», երբ նա չի վախենում անծանոթ խնդրից և համարձակ լուծումներից, երբ սովորողը կարողանում է ուսուցչի տված հարցին տալ ոչ թե ստանդարտ պատասխան, այլ փնտրում և ստեղծագործական մոտեցում է ցուցաբերում խնդրի լուծմանը: Եթե ուզում ենք, որ սովորողը իր մտքերն արտահայտի անկաշկանդ, առանց սխալվելու վախի, պետք է ընդունենք ցանկացած պատասխան, առանց ճիշտ կամ սխալ որակելու` հնարավորություն տալով երեխային ազատ արտահայտելու իր իսկ տեսակետը: Այս մոտեցումը թույլ է տալիս, որ սովորողը մտածի, տրամաբանի, ստեղծագործի վստահության և ազատության մթնոլորտում:
    Ես համամիտ եմ Ձեզ հետ ու աշխատում եմ թևեր տալ աշակերտին ինքնուրույն մտածելու և իր մտքերն արտահայտելու ինչպես որ կարողանում է

    Comment


    • #77
      Կարինե Մարգարյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Հարգելի Նարինե մարդը սկսում է մտածել, երբ ծագում է դժվարություններ հաղթահարելու անհրաժեշտություն և մտածողությունը զարգանում է, երբ հարկ է լինում առաջարկել վարկածներ, կատարել դատողություններ, հիմնավորումներ, ստուգումներ ու ուղղումներ:Այսօր ուսուցչի գլխավոր նպատակներից մեկն էլ սովորողին ճիշտ մտածել սովորեցնելն է: Ուսուցման ժամանակ սովորողների մոտ պետք է ձևավորել «ազատ մտածողություն», երբ նա չի վախենում անծանոթ խնդրից և համարձակ լուծումներից, երբ սովորողը կարողանում է ուսուցչի տված հարցին տալ ոչ թե ստանդարտ պատասխան, այլ փնտրում և ստեղծագործական մոտեցում է ցուցաբերում խնդրի լուծմանը: Եթե ուզում ենք, որ սովորողը իր մտքերն արտահայտի անկաշկանդ, առանց սխալվելու վախի, պետք է ընդունենք ցանկացած պատասխան, առանց ճիշտ կամ սխալ որակելու` հնարավորություն տալով երեխային ազատ արտահայտելու իր իսկ տեսակետը: Այս մոտեցումը թույլ է տալիս, որ սովորողը մտածի, տրամաբանի, ստեղծագործի վստահության և ազատության մթնոլորտում:


      Հարգելի'կոլեգաներ, ես համամիտ եմ Ձեր կարծիքների հետ , ու ընդունում եմ , որ աշակերտը թեկուզ իր մտքերն արտահայտի այնպես ինչպես կարողանում է մտածել, տրամաբանել ,

      Comment

      Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
      Working...
      X