Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Ինտելեկտի կատարելագործման սկզբունքները մաթեմատիկական մեթոդի մշակման ընթացքում

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Ինտելեկտ այն հոգեբանական որակն է, որը ներառում է մարդկային գործունեության բոլոր ասպեկտները `մտավոր, հուզական եւ ֆիզիկական: Սա զարգացնելու մակարդակով հիմնված մի շարք իրավիճակների հարմարվելու ունակություն է: Այլ կերպ ասած, լավ զարգացած ինտելեկտը ներդաշնակ զարգացած անհատականության հոմանիշ է, ներքին աշխարհի հարստության եւ ֆիզիկական զարգացման համադրություն:
    երեխայի մտավոր ունակությունների զարգացումը ներդաշնակ զարգացման անբաժանելի մասն է, որը ներառում է հոգեվոր եվ ֆիզիկական կրթություն: Ինտելեկտի զարգացմանը պետք է ուշադրություն դարձնել վաղ մանկությունից:Նախ և առաջ, ինտելեկտի մակարդակը (մտավոր զարգացման գործակիցը, IQ- ը) արտահայտվում է երեխայի մտածողության ունակության մեջ: Մտածմունքն անմիջականորեն կապված է ֆիզիկական գործունեության հետ: Շարժվող, սողացող, վազող, շնչառությամբ փորում կամ ավազի հետ խաղում, երեխան սովորում է շրջապատող իրականությունը, զարգացնում է ուղեղը: Այս կապակցությամբ, որ փշրանքների շարժիչը չպետք է սահմանափակվի, թույլ տալով ինքնուրույն սովորել աշխարհը: Արգելքը եւ սահմանափակումները խանգարում են երեխայի ուղեղի գործունեությանը:

    Comment


    • Երեխայի հոգեկան զարգացումը կախված է որոշ գործոններից.

      1. Գենետիկական գործոններ: Դա նշանակում է, որ ժառանգականությունը, որ երեխան ստանում է ծնողներից ծննդաբերության ժամանակ: Այս գործոններից շատ բան կախված է երեխայի ինտելեկտուալ զարգացման մակարդակը, որակը եւ ուղղությունը:
      2. Մոր հղիության ընթացքում առաջացող գործոնները: Հղի կնոջ ուղին կյանքի ձևով արտացոլվում է երեխայի մտքի զարգացման մեջ: Օրինակ, ապագա երեխայի մտավոր զարգացման հետաձգումը կարող է ազդել հետվւյալի վրա.
      սննդի անբավարարություն
      Մոր մարմնում յոդի պակասը
      հղիության ժամանակ հիվանդություններ, դեղորայքի ընդունում
      ալկոհոլի, թմրամիջոցների, ծխախոտի օգտագործումը:
      3.
      Արտաքին միջավայրի գործոններ: Երեխաների մտավոր գործունեության խախտումները կարող են առաջանալ հետևյալ պատճառներով.
      երեխաների թերսնուցում
      շփման բացակայություն
      շարժողական եւ ճանաչողական գործունեության սահմանափակումը
      թերի ընտանիք:
      4. Մեծ ընտանիքի գործոնը: Ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ առաջնեկները ավելի մտավոր զարգացած են, քան ընտանիքի այլ երեխաները: Այնուամենայնիվ, մեծ ընտանիքներում երեխաները ավելի լավ են զարգանում, նրանք հեշտությամբ ձեռք են բերում հաղորդակցման հմտություններ եւ հարմարվում հասարակությանը:
      5. Ընտանիքի սոցիալական կարգավիճակի գործոն: Անապահով ընտանիքներից երեխաները միշտ չէ, որ ուրախացնում են իրենց ծնողներին բարձր կատարողականով:
      6. Դպրոցի ազդեցությունը: Ընդհանրապես դպրոցներից շատերում, ուսուցիչները դեռ լավ են համարում այնպիսի աշակերտի, որը հանգիստ է, պատասխաններ է տալիս ինչպես պահանջվում է, առանց հարցնելու ոչինչ չի անում: Այս հատկանիշները չեն համապատասխանում բարձր ստեղծագործական ներուժ ունեցող երեխաներին. Նրանք, ովքեր ներկայացնում են ոչ ստանդարտ մոտեցում, խնդիրների լուծման համար: Կրթության միայն անհատական ​​եւ անհատական ​​մոտեցումները կխթանեն դպրոցում երեխաների մտավոր զարգացումը:
      7. Երեխայի անձնական հատկությունների գործոն: Մտավոր ունակությունների զարգացումը նույնպես ազդում է երեխայի բնույթի և խառնվածքի վրա: Մտածող երեխաները ուշադիր են բարդ խնդիրների կատարմանը, բայց նրանք ինքնավստահ չեն եւ վախենում են ձախողումներից: Հեշտությամբ հուզիչ երեխաները միանշանակ մակերեսային են, բայց կարող են ինքնաբուխ ձևակերպել ստեղծագործական ազդակներ:
      8. Ծնողների անձնական հատկանիշների գործոն: Լավ է, երբ ծնողները ինտելեկտուալ զարգացած, հաջողակ, վստահ են, սիրում են իրենց աշխատանք:. Նման պայմաններում երեխաները ավելի արագ զարգանում են: Այնուամենայնիվ, սա խելացի երեխայի աճի հիմնական պայման չէ: Դաստիարակության հիմնական խնդիրը ծնողների խնամքն է և երեխաների ուժերի հավատը

      Comment


      • Նարինե Մարկոսյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Որպես նպատակակետ հանդես է գալիս բարձրորակ ինտելեկտ կազմավորելը:
        Մարդու ինտելեկտուալ անհատականությունը պատկերացումների և գաղափարների փոխկապակցությունների որոշ ձև է, որը ենթարկվում է օբյեկտիվ տրամաբանության պահանջներին:
        Սկզբից ևեթ պետք է նշել, որ բարձրորակ ինտելեկտի մշակումը չի կարող տեղի ունենալ չեզոքացված ձևով. նա կապված է մարդու ամբողջ հոգեկան աշխարհի հետ: Հետևաբար, ինտելեկտի զարգացման սկզբունքային եղանակների վրա անխուսափելիորեն անդրադառնում են մյուս բոլոր գծերն ու ազդակները:
        Ինտելեկտը կազմավորված մտածողական կարողությունների համակարգ է:
        Ոստի անհրաժեշտ եմ համարում ընդգծել հետևյալը. յուրաքանչյուր անհատի մտածողությունը հնարավոր է զարգացնել և հասցնել բարձրորակ մտածողության աստիճանի: Իսկ ո՞ր հատկություներն են բնորոշում բարձրորակ մտածողությունը. ուսուցման տեսության և մեթոդիկայի մեջ այս հարցը առաջինն է, որովհետև ուսուցիչը պետք է պարզ պատկերացնի, թե ի՞նչ որակ է ստեղծելու աշակերտի մեջ: Պայմանավորվենք մտածողությունը (միտքը) համարել բարձրորակ, եթե նա կարողանում է՝
        • մտավոր աշխատանքի պրոցեսում պարզ պատկերացնել գործածվող գաղափարների իրական բովանդակությունը.
        • մեծ արագությամբ կազմել հստակ մտապատկերներ.
        • կատարել մտավոր կառուցումներ ու ենթադրություններ՝ երևույթների էությունը պարզելու համար. ստեղծել մտքերի շղթաներ ու ցանցեր.
        • կատարել բովանդակալից ընդհանրացումներ՝ տեսնելով ընդհանուր գիծ մասնավորների մեջ և, ընդհակառակը, կատարել արտածություններ՝ տեսնելով ընդհանուր գաղափարի մեջ թաքնված մասնավոր արդյունքները. (այլ խոսքով, տիրապետել ինդուկտիվ և դեդուկտիվ տրամաբանությանը).
        • նկատել նուրբ և հեռավոր նմանություններ և դրանց միջոցով ուղիներ որոնել դեպի խոր թաքնված փաստեր ու երևույթներ.
        • բարդ իրադրությունների մեջ մեծ արագությամբ որոշել հակադրություններն ու լրացումները…
        Որեմն պարզ է , որ ինտելեկտը պետք է ունենա նախապատրասված մեխանիզմ, հիմնական հասկացություններ՝ յուրաքանչյուր իրադրության մեջ կողմնորոշվելու և համապատասխան գործունեություն իրագործելու համար:
        Ակներև է, որ այս ցուցակը թերևս լրիվ չէ, ուստի, հարգելի ՛ գործընկերներ, մեր բոլորիս հետազոտությունները կարող են ճշտել ու հնարավորինս լրացնել այն, քանզի ինտելեկտուալ գործունեությունը ուղեղի գործունեություն է:
        default.jpg

        Без названия.jpg


        Ինտելեկտի վերաբերյալ տարբեր մոտեցումներ


        Ըստ Լինդա Գոտֆրեդսոնի` ինտելեկտն ընդհանուր մտավոր կարողություն է, որը հնարավորություն է տալիս եզրահանգումներ անել, պլանավորել, խնդիրներ լուծել, վերացական մտածել, հասկանալ բարդ մտքերը, արագ յուրացնել նոր նյութը և սովորել կենսափորձի հիման վրա: Այն պարզապես գրքեր կարդալը չէ կամ ակադեմիական գիտելիքներ ունենալը: Հեղինակի կարծիքով ինտելեկտը շրջապատող աշխարհն ավելի լայնությամբ և խորությամբ ճանաչելու, իրերի էությունը հասկանալու և տարբեր իրադրություններում գործելու կարողություն է:

        20-րդ դարի սկզբում Չարլզ Սպիրմենն ապացուցեց, որ եթե անձը կարողանում է ճշգրտորեն լուծել որոշ առաջադրանքներ, ապա նա հաջողությամբ լուծում է նաև այլ առաջադրանքներ: Այլ կերպ ասած` ինտելեկտուալ բոլոր կարողությունները վիճակագրորեն փոխկապակցված են: Սպիրմենը ներմուծեց «Ընդհանուր ինտելեկտի գործակիցը»` «g գործոնը», որը մատնանշում է բոլոր իմացական խնդիրների իրականացման արդյունավետությունը: Փորձը ցույց տվեց, որ «g գործոնն» անմիջականորեն ուսումնասիրելը բարդ է, սակայն դրա հիման վրա ձևակերպվեցին մեծություններ, որոնք «g գործոնի» մոտավոր չափերն են, և հնարավոր է չափել: Այդ չափանիշներից մեկն էլ ինտելեկտի գործակիցն է (IQ):

        Հոգեբան Ջեյմս Ֆլինն առաջինն է տևական ժամանակահատվածում աշխարհի տարբեր երկրներում իրականացրել IQ-ի դինամիկայի համակարգային ուսումնասիրություններ: Նա հաստատել է, որ 50 տարվա ընթացքում ինտելեկտի գործակիցը անդադար աճել է (Ֆլինի էֆեկտ):

        Comment


        • Խելացիության մասին պատկերացումները ամեն մեկի մոտ տարբեր են, սակայն մի բան հաստատ է ՝ խելացի մարդիկ մնացածից տարբերվում են իրենց մտածելակերպով և ապրելակերպով։ Ստորև ներկայացնում ենք որոշակի տարօրինակ նշաններ, որոնք կարող են խոսել այն մասին, որ ձեր դիմաց բարձր ինտելեկտ ունեցող անձնավորություն է կանգնած։

          Տարօրինակ նշաններ, որոնք խոսում են բարձր ինտելեկտ ունենալու մասին

          Միայնության հադեպ սեր
          Խելացի մարդիկ երբեք խնդիր չեն դարձնի իրենց միայնությունը, այլ հակառակը։ Նրանք կնախընտրեն տանը մնալ ընկերների հետ զբոսնելու փոխարեն։ Բանն այն է, որ բարձր ինտելեկտ ունեցող մարդիկ սովորաբար հակված են լինում ավելի բարդ խնդիրներ լուծելուն, ինչն էլ ստիպում է նրանց միայնակ մնալ սեփական մտքերի հետ։ Ժամանակի ընթացքում դա դառնում է որոշակի ապրելակերպ, որից հրաժարվելը դժվար է լինում։
          Գիշերային կյանք
          Ապացուցված է, որ այն մարդիկ, ովքեր ունեն ավելի բարձր ինտելեկտ, վարում են գիշերային կյանք։ նրանք կարող են քնել առավոտյան և արթնանալ երեկոյան։ Այնինչ մեր նախնիները նախընտրում էին քնել արևի մայր մտնելու հետ միասին։ Կատարված հետազոտությունները փաստում են, որ այն մարդիկ ,ովքեր գիշերը արթուն են լինում, միջինում ունեն ավելի բարձր IQ, քան նորմալ ժամերի արթնացողները։
          Լիբերալիզմ և աթեիզմ
          Հոգեբան Սատոսի Կանաձավան մի շարք հետազոտություննեից հետո եկել է այն եզրակացությանը, որ այն մարդիկ, ովքեր ունեն լիբերալիստական աշխարհայացք, աչքի են ընկնում ավելի բարձր ինտելեկտով։ Բացի դրանից, կատարվել է հատուկ հետազոտություն հավատացյալների և աթեիստների միջև։ Աթեիստների IQ-ն ավելի բարձր է եղել, քան մնացածինը։ Ուսումնասիրությունները փաստում են, որ աշխարհը կառավարող մարդկանց մեծամասնությունը աթեիստներ են եղել։
          https://fresher.am/2017/07/10/%D5%BF...2%D5%A1%D6%80/
          Նարինե Մարկոսյան

          https://lib.armedu.am/user/profile/10939

          Comment


          • Հետաքրքիր թեմա եք քննարկում: Կարծում եմ ինտելեկտի զարգացման լավագույն միջոցն ընթերցանությունն է և, առհասարակ, հետաքրքրությունն ամեն ինչի նկատմամբ:

            Comment


            • Շատ հետաքրքիր թեմա է:
              Ինտելեկտ (լատիներեն՝ intellectus - զգայություն, ընկալում, ըմբռնում, հասկացում, ողջամտություն), հոգեկանի հատկություն, որը հնարավորություն է տալիս հարմարվել նոր իրադրություններին, սովորել փորձի հիման վրա, հասկանալ և կիրառել վերացական հայեցակարգերը, սեփական գիտելիքներն օգտագործել շրջապատող միջավայրը ղեկավարելու համար:
              Ինտելեկտը անձի ընդհանուր կարողությունն է՝ ճանաչել և հաղթահարել դժվարությունները, միավորում է անձի բոլոր իմացական գործընթացները` զգայություն, ընկալում, հիշողություն, մտածողություն, երևակայություն:

              Comment


              • Մենք՝ ուսուցիչներս, պատասխանատու ենք յուրաքանչյուր աշակերտի ինտելեկտի զարգացման գործում,քանի որ այն հնարավորություն է տալիս միավորելու անձի իմացական ոլորտները:

                Comment


                • Интеллект – относительно устойчивая структура умственных способностей человека, способность решать различные задачи и эффективно адаптироваться в обществе. Выделяют различные виды интеллекта, каждый из которых, обычно, является способностью решать задачи определенного типа (математический интеллект, вербальный интеллект, социальный интеллект).
                  Ամենակարևոր երևույթը դպրոցում, ամենաուսուցանող առարկան, ամենալավ կենդանի օրինակը. այս ամենն ամբողջանում է ուսուցչի մեջ:
                  Ադոլֆ Դիստերվեգ


                  https://forum.armedu.am/member.php/6235-Heghin

                  https://www.facebook.com/Heghine.Ayvazyan
                  Հեղինե Այվազյան, Լոռու մարզի Ուռուտի միջնակարգ դպրոց

                  Comment


                  • Интеллект и его развитие

                    Интеллект - способность разбираться в происходящем, использовать имеющиеся средства и эффективно решать жизненные задачи.

                    https://www.psychologos.ru/articles/view/intellekt-i-ego-razvitie


                    Ամենակարևոր երևույթը դպրոցում, ամենաուսուցանող առարկան, ամենալավ կենդանի օրինակը. այս ամենն ամբողջանում է ուսուցչի մեջ:
                    Ադոլֆ Դիստերվեգ


                    https://forum.armedu.am/member.php/6235-Heghin

                    https://www.facebook.com/Heghine.Ayvazyan
                    Հեղինե Այվազյան, Լոռու մարզի Ուռուտի միջնակարգ դպրոց

                    Comment


                    • Heghin-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Интеллект и его развитие

                      Интеллект - способность разбираться в происходящем, использовать имеющиеся средства и эффективно решать жизненные задачи.

                      https://www.psychologos.ru/articles/view/intellekt-i-ego-razvitie


                      Էքզիստենցիալ ինտելեկտ
                      Ինտելեկտ, որը հնարավորինս օգնում է ինդիվիդումին մարդկային գոյության խորը հարցերի հետ պայքարում: Օրինակ այդպիսի մարդիկ կարող են կյանքի իմաստի, անմահության կամ «ինչպես են մարդիկ հայտնվել Երկիր մոլորակում» թեմայի շուրջ նոր տեսություններ առաջ քաշել:

                      Comment


                      • Գոհար Խաչատրյան Յուրիի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Արհեստական բանականություն (կամ արհեստական ինտելեկտ), մեքենայի կամ մաթեմատիկական ապահովման բանականություն ինչպես նաև համակարգչային գիտության ճյուղ, որը հետազոտում և մշակում է մեքենայական և ծրագրային ապահովման բանականությունը (ինտելեկտը)։ Ինտելետուալ համակարգերը ստեղծում են ֆունկցիաներ, որը սովորաբար համարվում է մարդու բացառիկ առավելություն։ Արհեստական ինտելեկտի հետազոտողների և գրքերի մեծ մասը այն սահմանում են որպես «մտավոր ունակությունների ուսումնասիրության և մշակման բնագավառ», որտեղ ինտելեկտուալ միջոցները դիտարկվում են որպես համակարգ, որն ընկալում է իր միջավայրը և կիրառում է միջոցներ, որոնք հաջողության շանսերը դարձնում են մաքսիմալ։ Ջոն Մաքքարթին, ով1956 թվականին ներմուծեց տերմինը, արհեստական ինտելեկտը սահմանել է որպես «ինտելեկտուալ մեքենաներ ստեղծող գիտություն և տեխնիկա»։
                        Արհեստական ինտելեկտի հայ մասնագետները մշակել են անվտանգության համակարգ, որը տեսախցիկների միջոցով ի զորու է կանխել հանցանքը

                        Գերմանաբնակ հայ մասնագետները մշակել են համակարգ, որի օգնությամբ հնարավոր է հայտնաբերել մարդկային բռնի վարքագծի հնարավոր դրսեւորումները եւ կանխել հանցագործությունները։ «SCYLLA» անվանումը ստացած համակարգը իրենից ներկայացնում է անվտանգության իրական ժամանակի ավտոնոմ մեխանիզմ՝ մշակված արհեստական ինտելեկտի, ինչպես նաեւ մեքենայական ուսուցման մեթոդաբանության հիման վրա՝ տեսախցիկների միջոցով ճանաչելու վիզուալ օբյեկտները, մասնավորապես՝ զենք, զինամթերք։

                        https://armenpress.am/arm/news/95238..._yanxiz6obpecs
                        Նարինե Մարկոսյան

                        https://lib.armedu.am/user/profile/10939

                        Comment

                        Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                        Working...
                        X