Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Մաթեմատիկայի և ՏՀՏ-ի առաջնային դերը գիտելիքահեն դպրոցում

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Մաթեմատիկայի և ՏՀՏ-ի առաջնային դերը գիտելիքահեն դպրոցում

    Տարիների աշխատանքային փորձս ցույց է տվել, որ ՏՀՏ-երի հնարավորությունների չափավոր օգտագորշմամբ մաթեմատիկան դառնում է ավելի մատչելի և հետաքրքիր: Սակայն քիչ չեն նաև այն դեպքերը, երբ դասապրոցեսին ՏՀՏ-ի ոչ տեղին և անհարգի շատ օգտագործումը բերում է հակառակ էֆեկտի: Ժամանակակից տեխնոլոգիաներ ասվածը , ըստ իս , վերաբերում է նաև դասապրոցեսին մեթոդի ճիշտ ընտրությանը:Կարծում եմ, որ հիմնահարցը արդիական է և պահանջում է գիտամանկավարժական նոր մոտեցումներ:

  • #2
    Հարգելի Զինա!
    Այսօր անհնար է պատկերացնել մեր ժամանակների պահանջներին համապատասխան դաս առանց ՏՀՏ-րի օգտագործման: ՏՀՏ -րի օգտագործումը փոխում է ուսուցչի դերը, ուսուցիչը դառնում է սովորողի կրթական գործընթացը կազմակերպող, նրան աջակցող և օգնող, աշխատանքը գնահատող գործընկեր:ՏՀՏ-րի կիրառումը նպաստում է կրթության որակի բարձրացմանը: Իհարկե, ուսուցիչը հստակ պետք է գիտակցի, թե դասի ո՞ր փուլում պետք է օգտագործի ՏՀՏ և ինչքան է արդյունավետ այդ օգտագործումը:

    Comment


    • #3
      Կարծում եմ, որ հիմնախնդիրը նաև ուսուցչի ՏՀՏ-ից ունեցած գիտելիքների մակարդակից է կախված:

      Comment


      • #4
        Զինուլիկ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Տարիների աշխատանքային փորձս ցույց է տվել, որ ՏՀՏ-երի հնարավորությունների չափավոր օգտագորշմամբ մաթեմատիկան դառնում է ավելի մատչելի և հետաքրքիր: Սակայն քիչ չեն նաև այն դեպքերը, երբ դասապրոցեսին ՏՀՏ-ի ոչ տեղին և անհարգի շատ օգտագործումը բերում է հակառակ էֆեկտի: Ժամանակակից տեխնոլոգիաներ ասվածը , ըստ իս , վերաբերում է նաև դասապրոցեսին մեթոդի ճիշտ ընտրությանը:Կարծում եմ, որ հիմնահարցը արդիական է և պահանջում է գիտամանկավարժական նոր մոտեցումներ:
        Հարգելի՛ Զինուլիկ, ՏՀՏ-ի կիրառումը շատ է օգնում դասը արդյունավետ դարձնելու համար: Այդպես թեմայի ամրապնդման ժամանակ պատրաստի սլայդներ օգտագործելիս երեխաները միանգամից կրկնում են թեման, որից հետո կարող են օնլայն լրացնել պատրաստի թեստերը և անմիջապես իմանալ իրենց գնահատականը: Բացի դրանից շատ խնդիրներ էլ ավելի մատչելի են դառնում, եթե դրանց վերաբերյալ պատրաստված են սլայդներ, և աշակերտները տեսնելով դրանք ավելի արագ են կողմնորոշվում, թե ինչպես լուծել խնդիրը:

        Comment


        • #5
          Սիրան ջան, սկսել եմ նաև ուսումնասիրել դասապրոցեսի ընթացքը միայն ՏՀՏ-ի միջոցով: Փոքր ինչ մտավախություն ունեմ, որ բոլորովին այլ արդյունք ստացվի:

          Comment


          • #6
            Շնորհակալություն արձագանքի համար, հարգելի Մարինա: Դուք ճիշտ եք, սակայն արդյո՞ք միշ է արդյունավետ ՏՀՏ-ի կիրառումը:

            Comment


            • #7
              Զինուլիկ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
              Տարիների աշխատանքային փորձս ցույց է տվել, որ ՏՀՏ-երի հնարավորությունների չափավոր օգտագորշմամբ մաթեմատիկան դառնում է ավելի մատչելի և հետաքրքիր: Սակայն քիչ չեն նաև այն դեպքերը, երբ դասապրոցեսին ՏՀՏ-ի ոչ տեղին և անհարգի շատ օգտագործումը բերում է հակառակ էֆեկտի: Ժամանակակից տեխնոլոգիաներ ասվածը , ըստ իս , վերաբերում է նաև դասապրոցեսին մեթոդի ճիշտ ընտրությանը:Կարծում եմ, որ հիմնահարցը արդիական է և պահանջում է գիտամանկավարժական նոր մոտեցումներ:
              Համամիտ եմ ձեր հետ, հարգելի Զինուլիկ, ՏՀՏ-ի կիրառումը հետաքրքիր է դարձնում դասապրոցեսը, բայց չպետք է այն չարաշահել: Բացի այդ պետք է դպրոցներրը հագեցած լինեն համապատասխան սարքավորումներով, որպեսզի ուսուցիչները կարողանան օգտվել ու կիրառել դրանք:

              Comment


              • #8
                Զինուլիկ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                Տարիների աշխատանքային փորձս ցույց է տվել, որ ՏՀՏ-երի հնարավորությունների չափավոր օգտագորշմամբ մաթեմատիկան դառնում է ավելի մատչելի և հետաքրքիր: Սակայն քիչ չեն նաև այն դեպքերը, երբ դասապրոցեսին ՏՀՏ-ի ոչ տեղին և անհարգի շատ օգտագործումը բերում է հակառակ էֆեկտի: Ժամանակակից տեխնոլոգիաներ ասվածը , ըստ իս , վերաբերում է նաև դասապրոցեսին մեթոդի ճիշտ ընտրությանը:Կարծում եմ, որ հիմնահարցը արդիական է և պահանջում է գիտամանկավարժական նոր մոտեցումներ:
                Հարգելի Զինուլիկ, Դուք նշել եք ՏՀՏ-ների օգտագործման Ձեր փորձի մասին: Որպեսզի այս թեմայի քննարկումը լինի ավելի կառուցողական և օգտակար, խնդրում եմ ասեք, թե հատկապես ի՞նչ ռեսուրսներից եք օգտվում, արդյոք ինքներդ ստեղծու՞մ եք նման ռեսուրսներ /նշեք դրանց հղումները, եթե ինչ-որ տեղ վերջիններս տեղադրված են/, ինչպիսի՞ համակարգչային ծրագրեր եք կիրառում և որո՞նց եք նախապատվություն տալիս:
                Գայանե Սիմոնյան, Կոտայքի մարզի Ակունքի միջն. դպրոց
                https://lib.armedu.am/user/profile/462

                Comment


                • #9
                  Զինուլիկ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Տարիների աշխատանքային փորձս ցույց է տվել, որ ՏՀՏ-երի հնարավորությունների չափավոր օգտագորշմամբ մաթեմատիկան դառնում է ավելի մատչելի և հետաքրքիր: Սակայն քիչ չեն նաև այն դեպքերը, երբ դասապրոցեսին ՏՀՏ-ի ոչ տեղին և անհարգի շատ օգտագործումը բերում է հակառակ էֆեկտի: Ժամանակակից տեխնոլոգիաներ ասվածը , ըստ իս , վերաբերում է նաև դասապրոցեսին մեթոդի ճիշտ ընտրությանը:Կարծում եմ, որ հիմնահարցը արդիական է և պահանջում է գիտամանկավարժական նոր մոտեցումներ:
                  Հարգելի Զինուլիկ, կարդացի Ձեր գրառումն ու հարց առաջացավ, ի՞նչ ասել է " գիտելիքահեն դպրոց"։
                  Լուսինե Ավագյան

                  Comment

                  Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                  Working...
                  X