Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

ՖՈՒՆԿՑԻԱՅԻ ԳԱՂԱՓԱՐԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ՀԱՆՐԱՀԱՇՎԻ ԴԱՍԱԺԱՄԻՆ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • ՖՈՒՆԿՑԻԱՅԻ ԳԱՂԱՓԱՐԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ՀԱՆՐԱՀԱՇՎԻ ԴԱՍԱԺԱՄԻՆ

    Հանրահաշվի դպրոցական ծրագրերում ընդգրկված համարյա բոլոր գաղափարները այս կամ այն կերպ առնչվում են ֆունկցիայի հասկացության հետ։ Դպրոցականների ուսումնական գործընթացում ՏՀՏ-ի օգտագործումը դարձել է անհրաժեշտություն՝ ֆունկցիաների գրաֆիկական պատկերումը, գրաֆիկի ձևափոխությունը տարբեր ծրագրերով ուսուցչի եվ աշակերտների կողմից։ Համեմատականնությունների ուսուցումը ներկա դասընթացում ունի մի շարք առավելություններ, նախկինում իմանալով համեմատականության 2 տեսակները՝ ուղիղ եվ հակադարձ, չգիտեին ինչ է համեմատականությունը, ներկա դասընթացում վերացվել է այդ բացը ՝գործողությունների հետ սերտորեն առնչվում են, դառնում հաստատուն արտադրյալով եվ հաստատուն քանորդով համեմատականություններ։ Աշակերտը տեքստային խնդիրը լուծելուց առաջ նախ պետք է մտածի նրա հիմքում ընկած համեմատականության բնույթի մասին։
    Որպես այս կամ այն գործողության հետ կապված համեմատականությունների դիտարկման հիմք են հանդիսանում տրված քանակությունը երկու մասի բաժանման, գետում երկու լաստերի անցած ճանապարհների համեմատման և այլ կիրառական խնդիրներ, որոնց լուծումը հանգում է հաստատուն արտադրյալով, հաստատուն քանորդով, հաստատուն գումարով, հաստատուն տարբերությամբ համեմատականությունի։
    Համեմատականության դիտարկումը որպես մաթեմատիկական հավասարման միջոցով տրվող ֆունկցիա,այն զրկում է կիրառական հիմքից, իսկ որպես մեծությունների համեմատման ընթացք ներկայացնելու դեպքում աշակերտը տեքստային խնդիրը լուծելուց առաջ նախ պետք է մտածի նրա հիմքում ընկած համեմատականության բնույթի մասին։ Տրվում է նաև չորսի համեմատման կանոնը։
    Գրաֆիկական պատկերման տեսակետից նույնպես համեմատականությունների պատկերումը շատ ավելի ընկալելի է աշակերտների համար, քան ֆունկցիաների պատկերումը՝ առարկայական ընկալումը ավելի հարազատ է դպրոցական տարիքի երեխաների համար,քան վերացական մտածելակերպը։ ՈՒստի, հարգելի գործընկերներ առաջարկում եմ միմյանց հետ կիսենք մեր փորձը, ինչ կարծիքի եք։ Ակնկալում եմ ձեր ակտիվ մասնակցությունը։

  • #2
    Ողջունում եմ Ձեր մուտքը կրթական ֆորում։ Հետաքրքիր թեմա եք առաջարկում։ Սիրով կհետևեմ քննարկմանը։

    Comment


    • #3
      Հարգելի Կարինե Մովսիսյան հետքաքրքիր թեմա եք ընտրել քննարկաման համար ։Սիրով կհետևեմ ընթացքին։

      Comment


      • #4
        movsisyan.karine-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Հանրահաշվի դպրոցական ծրագրերում ընդգրկված համարյա բոլոր գաղափարները այս կամ այն կերպ առնչվում են ֆունկցիայի հասկացության հետ։ Դպրոցականների ուսումնական գործընթացում ՏՀՏ-ի օգտագործումը դարձել է անհրաժեշտություն՝ ֆունկցիաների գրաֆիկական պատկերումը, գրաֆիկի ձևափոխությունը տարբեր ծրագրերով ուսուցչի եվ աշակերտների կողմից։ Համեմատականնությունների ուսուցումը ներկա դասընթացում ունի մի շարք առավելություններ, նախկինում իմանալով համեմատականության 2 տեսակները՝ ուղիղ եվ հակադարձ, չգիտեին ինչ է համեմատականությունը, ներկա դասընթացում վերացվել է այդ բացը ՝գործողությունների հետ սերտորեն առնչվում են, դառնում հաստատուն արտադրյալով եվ հաստատուն քանորդով համեմատականություններ։ Աշակերտը տեքստային խնդիրը լուծելուց առաջ նախ պետք է մտածի նրա հիմքում ընկած համեմատականության բնույթի մասին։
        Որպես այս կամ այն գործողության հետ կապված համեմատականությունների դիտարկման հիմք են հանդիսանում տրված քանակությունը երկու մասի բաժանման, գետում երկու լաստերի անցած ճանապարհների համեմատման և այլ կիրառական խնդիրներ, որոնց լուծումը հանգում է հաստատուն արտադրյալով, հաստատուն քանորդով, հաստատուն գումարով, հաստատուն տարբերությամբ համեմատականությունի։
        Համեմատականության դիտարկումը որպես մաթեմատիկական հավասարման միջոցով տրվող ֆունկցիա,այն զրկում է կիրառական հիմքից, իսկ որպես մեծությունների համեմատման ընթացք ներկայացնելու դեպքում աշակերտը տեքստային խնդիրը լուծելուց առաջ նախ պետք է մտածի նրա հիմքում ընկած համեմատականության բնույթի մասին։ Տրվում է նաև չորսի համեմատման կանոնը։
        Գրաֆիկական պատկերման տեսակետից նույնպես համեմատականությունների պատկերումը շատ ավելի ընկալելի է աշակերտների համար, քան ֆունկցիաների պատկերումը՝ առարկայական ընկալումը ավելի հարազատ է դպրոցական տարիքի երեխաների համար,քան վերացական մտածելակերպը։ ՈՒստի, հարգելի գործընկերներ առաջարկում եմ միմյանց հետ կիսենք մեր փորձը, ինչ կարծիքի եք։ Ակնկալում եմ ձեր ակտիվ մասնակցությունը։
        Հարգելի Կարինե թեման շատ հոգեհարազատ է։ Ֆունկցիան, ֆունկցիայի գրաֆիկի հետազոտությունը հանրահաշվի ֆասընթացի հիմնական բաղադրիչներից մեկն է։ Սիրով կհետևեմ հետագա ընթացքին։

        Comment


        • #5
          Թեման արդիական է, ընդգրկված է հանրահաշվի դպրոցական ծրագրերում ընդգրկված համարյա բոլոր գաղափարներըլ: Սիրով կմասնակցեմ քննարկմանը

          Comment


          • #6
            Հարգելի Նառա Միկոյան՝շնորհակալություն հավանելու, քննարկմանը հետևելու համար։Սիրով կլսեմ ձեր առաջարկությունները։
            Վերջին խմբագրողը՝ movsisyan.karine; 10-06-21, 18:28.

            Comment


            • #7
              movsisyan.karine-ի խոսքերից Նայել գրառումը
              Հանրահաշվի դպրոցական ծրագրերում ընդգրկված համարյա բոլոր գաղափարները այս կամ այն կերպ առնչվում են ֆունկցիայի հասկացության հետ։ Դպրոցականների ուսումնական գործընթացում ՏՀՏ-ի օգտագործումը դարձել է անհրաժեշտություն՝ ֆունկցիաների գրաֆիկական պատկերումը, գրաֆիկի ձևափոխությունը տարբեր ծրագրերով ուսուցչի եվ աշակերտների կողմից։ Համեմատականնությունների ուսուցումը ներկա դասընթացում ունի մի շարք առավելություններ, նախկինում իմանալով համեմատականության 2 տեսակները՝ ուղիղ եվ հակադարձ, չգիտեին ինչ է համեմատականությունը, ներկա դասընթացում վերացվել է այդ բացը ՝գործողությունների հետ սերտորեն առնչվում են, դառնում հաստատուն արտադրյալով եվ հաստատուն քանորդով համեմատականություններ։ Աշակերտը տեքստային խնդիրը լուծելուց առաջ նախ պետք է մտածի նրա հիմքում ընկած համեմատականության բնույթի մասին։
              Որպես այս կամ այն գործողության հետ կապված համեմատականությունների դիտարկման հիմք են հանդիսանում տրված քանակությունը երկու մասի բաժանման, գետում երկու լաստերի անցած ճանապարհների համեմատման և այլ կիրառական խնդիրներ, որոնց լուծումը հանգում է հաստատուն արտադրյալով, հաստատուն քանորդով, հաստատուն գումարով, հաստատուն տարբերությամբ համեմատականությունի։
              Համեմատականության դիտարկումը որպես մաթեմատիկական հավասարման միջոցով տրվող ֆունկցիա,այն զրկում է կիրառական հիմքից, իսկ որպես մեծությունների համեմատման ընթացք ներկայացնելու դեպքում աշակերտը տեքստային խնդիրը լուծելուց առաջ նախ պետք է մտածի նրա հիմքում ընկած համեմատականության բնույթի մասին։ Տրվում է նաև չորսի համեմատման կանոնը։
              Գրաֆիկական պատկերման տեսակետից նույնպես համեմատականությունների պատկերումը շատ ավելի ընկալելի է աշակերտների համար, քան ֆունկցիաների պատկերումը՝ առարկայական ընկալումը ավելի հարազատ է դպրոցական տարիքի երեխաների համար,քան վերացական մտածելակերպը։ ՈՒստի, հարգելի գործընկերներ առաջարկում եմ միմյանց հետ կիսենք մեր փորձը, ինչ կարծիքի եք։ Ակնկալում եմ ձեր ակտիվ մասնակցությունը։
              Ուրախ եմ և մեծ սիրով կմասնակցեմ քննարկմանը,իրոք գրաֆիկական պատկերման տեսակետից նույնպես համեմատականությունների պատկերումը շատ ավելի ընկալելի է աշակերտների համար։

              Comment


              • #8
                Շնորհակալ եմ հավանելու և քննարկմանը մասնակցելու համար։

                Comment


                • #9
                  movsisyan.karine-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                  Շնորհակալ եմ հավանելու և քննարկմանը մասնակցելու համար։
                  Շատ հետաքրքիր ,դպրոցական ծրագրում միշտ առնչվող,պահանջարկ ունեցող թեմա է,հաճույքով կհետևեմ քննարկմանը։
                  Վերջին խմբագրողը՝ Mariam1984; 07-06-21, 20:57.

                  Comment


                  • #10
                    Հարգելի Մարիամ՝ շնորհակալություն թեմային հավանելու ,քննարկմանը մասնակցելու համար,դուք ձեր մասնագիտության տեսանկյունրց գնահատեցիք թեմայի միջառարկայական կապը տեսնելով,սիրով կիսեմ նաև ձեր առաջարկները։
                    Վերջին խմբագրողը՝ movsisyan.karine; 17-06-21, 16:55.

                    Comment


                    • #11
                      Կարինե Մելքոնյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Հարգելի Կարինե Մովսիսյան հետքաքրքիր թեմա եք ընտրել քննարկաման համար ։Սիրով կհետևեմ ընթացքին։
                      Շնորհակալություն հավանելու և քննարկմանը մասնակցելու համար հարգելի՝ Կ․Մելքոնյան, ուղիղ համեմատականության խնդիրները լուծելիս օգնության է գալիս մաթեմատիկան,ինտեգրված դասեր ենք արել,իսկ որոշ թեմաների ժամանակ օրինակ ՝մասշտաբը,աշխարհագրությունը։
                      Վերջին խմբագրողը՝ movsisyan.karine; 17-06-21, 17:00.

                      Comment


                      • #12
                        arm.150yan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                        Ողջունում եմ Ձեր մուտքը կրթական ֆորում։ Հետաքրքիր թեմա եք առաջարկում։ Սիրով կհետևեմ քննարկմանը։
                        Շնորհակալություն հավանելու, քննարկմանը մասնակցելու համար,սիրով կհետևեմ ձեր առաջարկություններին։։
                        Վերջին խմբագրողը՝ movsisyan.karine; 09-06-21, 17:10.

                        Comment


                        • #13
                          Gayane Hovhannisyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը

                          Հարգելի Կարինե թեման շատ հոգեհարազատ է։ Ֆունկցիան, ֆունկցիայի գրաֆիկի հետազոտությունը հանրահաշվի ֆասընթացի հիմնական բաղադրիչներից մեկն է։ Սիրով կհետևեմ հետագա ընթացքին։
                          Շնորհակալություն քննարկմանը մասնակցելու համար։

                          Comment


                          • #14
                            [QUOTE=Gayane Hovhannisyan;n159282]

                            Հարգելի Կարինե թեման շատ հոգեհարազատ է։ Ֆունկցիան, ֆունկցիայի գրաֆիկի հետազոտությունը հանրահաշվի ֆասընթացի հիմնական բաղադրիչներից մեկն է։ Սիրով կհետևեմ հետագա ընթացքին։[/Q
                            Վերջին խմբագրողը՝ movsisyan.karine; 09-06-21, 16:36.

                            Comment


                            • #15
                              [QUOTE=Նառա Միկոյան1979;n159309]Թեման արդիական է, ընդգրկված է հանրահաշվի դպրոցական ծրագրերում ընդգրկված համարյա բոլոր գաղափարներըլ: Սիրով կմասնակցեմ քննարկմանը[/Q
                              Վերջին խմբագրողը՝ movsisyan.karine; 09-06-21, 16:36.

                              Comment

                              Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
                              Working...
                              X

                              Debug Information