Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Մաթեմատիկական արտադասարանական աշխատանքներ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • #91
    Lilit Sahakyan-ի խոսքերից Նայել գրառումը
    Արտադասարանական աշխատանքները, լինելով դասապրոցեսի շարունակությունը, նպաստում են սովորողների ճանաչողական հետաքրքրությունների ձեւավորման, գիտելիքների խորացմանն ու հարստացմանը: Այդ տեսանկյունով էլ սխալ կլիներ ճանաչողական հետաքրքրությունների ձեւավորումը սահմանափակել միայն ուսումնական աշխատանքի շրջանակներում, չէ որ դպրոցականի հարցասիրությունը, հետաքրքրությունն իր արտահայտությունն է գտնում նրա ամբողջ գործունեության բազմազան տեսակներում: Ուսուցումը պետք է մշտապես լրացվի գիտելիքների ընդլայնմանն ու խորացմանը եւ դպրոցականների բազմակողմանի գործունեության կազմակերպմանն ուղղված արտադասարանական աշխատանքով: Ուրեմն սովորողների հարցասիրությունը, հետաքրքրությունն իր արտահայտությունն է գտնում ոչ միայն ուսուցման, այլեւ արտադասարանական աշխատանքների գործընթացում: Քանի որ արտադասարանական աշխատանքի բազմապիսի ձևերի օգտագործումը հնարավորություն է տալիս ուսուցիչներին ապահովելու դաստիարակության եւ ուսուցման փոխներգործությունը, որի շնորհիվ տեղի է ունենում անձնավորության զարգացումը ու ճանաչողական հետաքրքրության ձեւավորումը: Արտադասարանական աշխատանքը շատ առավելություն ունի դասի համեմատությամբ: Նրա բովանդակությունը խիստ կանոնակարգված չլինելով, թույլ է տալիս ավելի օպերատիվ կերպով օգտագործել սովորողների զարգացման համար գիտության, տեխնիկայի, մշակույթի եւ արվեստի նորագույն նվաճումները:Արտադասարանական աշխատանքը պայմաններ է ստեղծում դպրոցականների բազմակողմանի գործունեության հետազոտական,գեղարվեստական, տեխնիկական եւ այլ կազմակերպման համար, որի ընթացքում կարող են զարգանալ երեխաների ոչ միայն ճանաչողական հետաքրքրությունները, այլեւ նրանց հակումները և ընդունակությունները: Ուստի առաջարկում եմ ստեղծել նյութեր, որոնք կօգնեն մեր ուսուցիչներին արտադասարանական աշխատանքներ կազմակերպելիս:

    Օրինակ`Էական, անասելի, սքանչելի, անբացատրելի, անհանգչելի, գերազանց, վեհացնող և անհասանելի-ՈՍԿԵ ՀԱՏՈՒՄ (ԼՈՒԿԱ ՊԱՉՈԼԻ)
    http://lib.armedu.am/resource/9775
    Հարգելի՝ Lilit Sahakyan ,շատ հետաքրքիր թեմա է,շնորակալւտյուն:
    Մաթեմատիկայի ինտերակտիվ խաղ «Իմ խաղը»
    Խաղը նպատակ ունի զարգացնել ճանաչողական գործունեությունը, սրամտություն, տրամաբանական մտածողություն, թիմային աշխատանքի հմտություններ, ընդլայնելով մաթեմատիկայի պատմության մեջ աշակերտների հորիզոնները: Խաղի կանոնները նման են նույն անունով հեռուստահաղորդման կանոններին: Խաղի նպատակը. Երեք փուլերի արդյունքում առավելագույն միավորներ հավաքելը, որոնք պարունակում են տարբեր հարցեր մաթեմատիկայի վերաբերյալ: Ներկայացումը ունի հարմար նավարկություն համակարգ, ինտերակտիվ տարրեր:

    Comment


    • #92
      Գոհար Խաչատրյան Յուրիի-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Հարգելի՝ Lilit Sahakyan ,շատ հետաքրքիր թեմա է,շնորակալւտյուն:
      Մաթեմատիկայի ինտերակտիվ խաղ «Իմ խաղը»
      Խաղը նպատակ ունի զարգացնել ճանաչողական գործունեությունը, սրամտություն, տրամաբանական մտածողություն, թիմային աշխատանքի հմտություններ, ընդլայնելով մաթեմատիկայի պատմության մեջ աշակերտների հորիզոնները: Խաղի կանոնները նման են նույն անունով հեռուստահաղորդման կանոններին: Խաղի նպատակը. Երեք փուլերի արդյունքում առավելագույն միավորներ հավաքելը, որոնք պարունակում են տարբեր հարցեր մաթեմատիկայի վերաբերյալ: Ներկայացումը ունի հարմար նավարկություն համակարգ, ինտերակտիվ տարրեր:
      Շնորհակալ եմ շատ, սիրելի Գոհար:
      Լիլիթ Կորյունի Սահակյան

      https://forum.armedu.am/member.php/5808-Lilit-Sahakyan

      https://lib.armedu.am/user/profile/2640

      Comment


      • #93
        Հարգելի՝ լիլիթ, ես ուսումնասիրեցի Ձեր ներկայացրած հանրահաշվական խնդիրները ,որոնք լուծվում են երկրաչափորեն, իսկապես հետաքրիր էին և ուսանելի ,ես այն կկիրառեմ իմ դասերին:

        Comment


        • #94
          ՍՐԲՈՒՀԻ ԲԱԼԱՍԱՆՅԱՆ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Հարգելի՝ լիլիթ, ես ուսումնասիրեցի Ձեր ներկայացրած հանրահաշվական խնդիրները ,որոնք լուծվում են երկրաչափորեն, իսկապես հետաքրիր էին և ուսանելի ,ես այն կկիրառեմ իմ դասերին:
          Շնորհակալ եմ, հարգելի Սրբուհի:Ուրախ եմ, որ նյութը օգտակար էր Ձեզ համար:
          Լիլիթ Կորյունի Սահակյան

          https://forum.armedu.am/member.php/5808-Lilit-Sahakyan

          https://lib.armedu.am/user/profile/2640

          Comment

          Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
          Working...
          X