Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Օգնություն մաթեմատիկայի ուսուցչին (7 - 8-րդ դաս.)

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Show
Clear All
նոր գրառումներ

  • Համակարգերի լուծման քայլաշար

    Իր տեսակով այս աշխատանքը ինքնուսույց է սորողների համար: Նախ սովորողները ուսումնասիրում են առաջին սյունակում տեղադրված նյութը: Երկրորդ սյունակում օրինակը լուծված է,ըստ քայլաշարի:Երրորդ սյունակում ներկայացված համակարգը սովորողները լուծում են ինքնուրույն: Կարծում եմ, որ նման մոտեցումը խթանում է սովորողների ինքնուրույն մտածողությանը: Նմանատիպ իքնուսույցներ կարելի է ստեղծել նաև ուսուցանվող մյուս թեմանրի համար:
    Կցված ֆայլեր
    Վերջին խմբագրողը՝ Գոհար Բոդոյան; 27-11-18, 22:37.

    Comment


    • Գայանե Սիմոնյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Հարգելի Գոհար, շնորհակալություն թեման հետաքրքիրև օգտակար նյութերով համալրելու համար: Դրանք ինձ շատ դուր եկան։
      Գայանե ջան շնորհակալ եմ գնահատականի համար։

      Comment


      • Գոհար Բոդոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
        Լրացնելով ներկայացված աղյուսակի բոլոր ազատ վանդակները սովորողները կիմանան և կկարողանան տրված թվային միջակայքերը նշել ուղղի վրա և հակառակը՝ ուղղի վրա նշված միջակայքը ներկայացնել անհավասարման տեսքով։ Այն մի յուրօրինակ վարժանք է, որը կարել է հանձնարարել դասի ընկալման փուլում։
        Շնորհակալություն, Գոհար ջա՛ն, հետաքրքիր նյութեր տեղադրելու համար: Շատ օգտակար են: Հիմա անցնում ենք թվային միջակայքեր սիրով կօգտագործեմ դասապրոցեսում:

        Comment


        • ինքնուրույն և թեմատիկ գրավոր աշխատանքներ

          Թեմատիկ գրավոր աշխատանքին նախապատրաստվելու համար անհրաժեշտ է նախ գրել ներկայացված ինքնուրույն աշխատանքերը և կատարել սխալների ուղղում:

          7 das 3.10 artadrichneri verlucum yst gum qar.doc
          7 das 3.5-3.6 xoranart gum tarb.doc
          7 das 3.1-3.2 gumar tarb qarakusi.doc
          7 դաս թեմատիկ 4.DOC
          7 դասքարտային աշխատանք.doc

          Comment


          • Խնդիրների լուծում պատրաստի գծագրերով ,, եռանկյան անկյունների մասին թեորեմի,, վերաբերյալ:
            Ներկայացված խնդիրները կօգնեն սովորողներին հասկանալ եռանկյան անկյունների մասին թեորեմը և նրանից բխող հետևանքները: Սովորողները կկարողանան ձեռք բերած գիտելիքները կիրառել խնդիրները լուծելիս:

            https://lib.armedu.am/resource/26698

            Comment


            • Զուգահեռ ուղիղներ

              Ինքնուրույն աշխատանքը սովորողներին կօգնի ամրապնդել երկու զուգահեռ ուղիղների հատկությունները, ինչպես նաև խաչադիր, միակողմանի և համապատասխան անկյուններ հասկացությունները:

              https://lib.armedu.am/resource/26716
              Վերջին խմբագրողը՝ Գոհար Բոդոյան; 07-02-19, 14:07.

              Comment


              • Նյութը նախատեսված է կից և հակադիր անկյունների թեման ամփոփելու համար:Պատրաստի գծագրերով խնդիրների լուծումը կօգնի սովորողներին ամրապնդելու կից և հակադիր անկյունների մասին ստացած գիտելիքները:

                https://lib.armedu.am/resource/26717

                Comment


                • Ուղղանկյուն եռանկյան հավասարության հայտանիշները

                  Սահիկահանդեսի միջոցով ներկայացվում է պատրաստի գծագրերով խնդիրներ ուղղանկյուն եռանկյան հավասարության հայտանիշների վերաբերյալ: Նմանատիպ խնդիրների լուծումն կօգնի սովորողներին հասկանալ և ամրապնդել ուղղանկյուն եռանկյան հավասարության հայտանիշները և դրանք հմտորեն կիրառել խնդիրները լուծելիս: Ներկայացված առաջադրանքները զարգացնում են մի շարք հմտություններ, ինչպես նաև խթանում են սովորողների մտածողությանը:

                  https://lib.armedu.am/resource/26718

                  Comment


                  • Խնդիրներ պատրաստի գծագրերով եռանկյան հավասարության հայտանիշների վերաբերյալ:

                    https://lib.armedu.am/resource/26719

                    Comment


                    • Գոհար Բոդոյան-ի խոսքերից Նայել գրառումը
                      Խնդիրներ պատրաստի գծագրերով եռանկյան հավասարության հայտանիշների վերաբերյալ:

                      https://lib.armedu.am/resource/26719
                      Հարգելի Գոհար, շնորհակալություն Ձեզ՝ Ձեր կատարած շատ մեծ և օգտակար աշխատանքի համար:
                      Լիլիթ Կորյունի Սահակյան

                      https://forum.armedu.am/member.php/5808-Lilit-Sahakyan

                      https://lib.armedu.am/user/profile/2640

                      Comment

                      Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X