Հայտարարություն

Collapse
No announcement yet.

Հայրենասիրության սերմանումը հայ գրականության դասին /մաս 2-րդ

Collapse
X
  •  
  • Զտիչ
  • Ժամանակ
  • Դիտել
Clear All
նոր գրառումներ

  • Հայրենասիրության սերմանումը հայ գրականության դասին /մաս 2-րդ

    Հայրենասիրության ներկապնակ


    ՀԱՐԳԵԼԻ ՞ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐ,ՁԵԶ ԵՄ ՆԵՐԿԱՅԱՑՆՈՒՄ ԴԱՍԻՍ ՓՈՒԼԵՐԸ և ԻՄ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԸ
    ԴԱՍԻ ԸՆԹԱՑՔԸ՜
    ԽԹԱՆՈՒՄ՝
    Աշակերտները դիտեցին և լսեցին մի հատված Շուշան Պետրոսյանի << Հայրենիք >>երգից
    Քայլ1.Աշակերտները <<Չարենցավանի հերոսները>>տեսանյութին զուգահեռ կատարեցին խնկարկումի և խոնարհումի արարողություն իրենց կողմից պատրաստված հուշատախտակի մոտ/աշակերտները զինվորական համազգեստով էին/
    Անուն առ անուն հիշատակվեցին մեր դպրոցի անմահ հերոսներն ու անհետ կորած զինվորները....
    Հնչեց ուսուցչի խոսքը՝Ավ.Իսահակյան<<Է՛յ ջան հայրենիք>>
    ԻՄԱՍՏԻ ԸՆԿԱԼՈՒՄ՜
    Քայլ 2.Տնային աշխատանքի ստուգում /հետազոտական աշխատանք<<Շրջուն դասարան>>մեթոդով/
    Խմբերը /8-ական աշ./ պատրաստել էին համապատասխան սահիկներ և սովորել հայրենասիրական բանաստեղծություններ,արձակ էջեր,ասույթներ,Գարեգին Նժդեհի խոսքերից ,որոնք շատ գեղեցիկ մատուցվեցին-


    ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԽՈՒՄԲ/12-րդ դաս./ներկայացվեց պատմական -փաստական ակնարկ՝սկսած<<Հայկ ևԲել>>առասպելից մինչև մեր օրերը,հատկապես՝1991-2021թթ:
    Աշակերտները կատարում էին հետաքրքիր վերլուծություններ,եզրահանգումներ,մեջբերումներ՝հագեցնելով ասելիքը գրականությամբ:

    ԱՇԽԱՐՀԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ԽՈՒՄԲ/11-ՐԴ դաս./-ներկայացվեցին ՀՀ և Արցախի մասին աշխարհագրական տեղեկություններ՝շաղախված գրականությամբ,առանձնացվեցին պատերազմի հետևանքով ունեցած մեր կորուստները՝տարածքներ,մշակովի բույսեր, ջրային ռեսուրսներ և այլն:

    ՀԱՅ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԽՈՒՄԲ/10-րդ դաս./-Շատ գեղեցիկ ներկայացվեց հայ գրականության դերն ու նշանակությունը հայապահպանության գործում՝սկսած Գրերի գյուտից և Ոսկեդարից:
    Հայրենասիրական ստեղծագործություններում արժևորվեց Հայրենիքի կերպարը:
    163282502_2604914806472959_8391731409667172740_n.jpg


    Քայլ3.-Շարունակելի......
    Կցված ֆայլեր
    Վերջին խմբագրողը՝ gohar66; 06-04-21, 23:52.

  • #2
    Հարգելի ընկեր Մանուկյան, հաջողված դասերի շարքին պետք է դասել այս դասը: Հայրենասիրություն սերմանեցիք , նպաստեցիք աշակերտի մտահորիզոնի զարգացմանը, պատմությունը փորձեցիք աշակերտին հասցնել թշնամու դիտանկյունից՝ դրանով նպաստելով թշնամուն ճանաչող քաղաքացի ձեվավորելուն: Ձեզ հաջողություն եմ մաղթում

    Comment


    • #3
      Լիլաբ-ի խոսքերից Նայել գրառումը
      Հարգելի ընկեր Մանուկյան, հաջողված դասերի շարքին պետք է դասել այս դասը: Հայրենասիրություն սերմանեցիք , նպաստեցիք աշակերտի մտահորիզոնի զարգացմանը, պատմությունը փորձեցիք աշակերտին հասցնել թշնամու դիտանկյունից՝ դրանով նպաստելով թշնամուն ճանաչող քաղաքացի ձեվավորելուն: Ձեզ հաջողություն եմ մաղթում
      Հարգելի Աբրահամյան,շատ զգացված եմ ջերմ խոսքերի համար .ինձ համար շատ կարևոր է Ձեր՝որպես հայոց պատմության մեծ գիտակի կարծիքը,մանավանդ դասիս մեծագույն մասը աղերս ուներ պատմության հետ;
      Այո՞, մեր վտանգված,վիրավոր հայրենիքին միայն հայրենասեր,իրազեկված սաներ են անհրաժեշտ՝թշնամուն լավ ճանաչող ու արժանի հակահարված տվող

      Comment


      • #4
        Հարգելի՛ Գ․ Մանուկյան,Ձեր ներկայացրած ինտեգրված դասի թեման անչափ հետաքրքիր է և արդիական։Խնդրում եմ մանրամասնորեն նկարագրել դասի բոլոր փուլերը։

        Comment


        • #5
          marine8-ի խոսքերից Նայել գրառումը
          Հարգելի՛ Գ․ Մանուկյան,Ձեր ներկայացրած ինտեգրված դասի թեման անչափ հետաքրքիր է և արդիական։Խնդրում եմ մանրամասնորեն նկարագրել դասի բոլոր փուլերը։
          Հարգելի՛ Մարինե, սիրով կներկայացնեմ բոլոր փուլերը մանրամասն,շնորհակալ եմ և ակնկալում եմ ակտիվ քննարկում:

          Comment

          Ներեցեք, դուք իրավասու չեք դիտել այս էջը:
          Working...
          X

          Debug Information